Підстава для використання переговорної процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання переговорної процедури
У процесі виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі Ганичівської АЗПСМ в с. Ганичі, по вул. Народна 125, Тячівського району, Закарпатської області" згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було виявлено необхідність в закупівлі додаткових робіт, не включених в початковий проект, відповідно до включення до проекту додаткових робіт є обов’язковим, оскільки без них є неможливим виконання проекту відповідно в цілому.
Згідно протоколів засідання від 09.11.2020р. визначено обсяг додаткових аналогічних робіт, на підставі яких, проектною організацією було проведено розробку проектно-кошторисної документації на додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Ганичівської АЗПСМ в с. Ганичі, по вул. Народна 125, Тячівського району, Закарпатської області" згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів робіт, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
Вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Додаткові роботи знаходяться в межах об’єкту та безпосередньо технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, що викликає необхідність в укладенні договору з виконавцем робіт. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Враховуючи вищенаведене та те, що зазначені в кошторисній документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Ганичівської АЗПСМ в с. Ганичі, по вул. Народна 125, Тячівського району, Закарпатської області" згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)), роботи є будівельними, то їх слід вважати аналогічними роботам, які виконуються по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Ганичівської АЗПСМ в с. Ганичі, по вул. Народна 125, Тячівського району, Закарпатської області" згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Усі умови, встановлені законодавством як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі у разі необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт, є дотриманими.
Попередній виконавець робіт ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСЕНБУД"під час проведення з ним переговорів погодився з ціною закупівлі та умовами договору про закупівлю, а також надав свою згоду на укладання договору на закупівлю додаткових робіт.
було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.