Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-19-004624-c
План UA-P-2020-11-19-003185-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.01.2021 15:34
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.12.2020 11:27
Закінчення аукціону 07.12.2020 11:48
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 320 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2020 11:20 до 05.12.2020 13:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2020 11:20
до 25.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2020 11:20
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.12.2020 11:27
до 07.12.2020 11:48
Завершено
Період кваліфікації
з 07.12.2020 11:48
до 10.12.2020 15:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2020 15:51
до 21.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2020 15:51
до 04.01.2021 15:34
Період уточнень
з 19.11.2020 11:20 до 25.11.2020 00:00
Період оскарження
з 19.11.2020 11:20 до 01.12.2020 00:00
Період аукціону
з 07.12.2020 11:27 до 07.12.2020 11:48
Період кваліфікації
з 07.12.2020 11:48 до 10.12.2020 15:51
Період кваліфікації
з 07.12.2020 11:48 до 10.12.2020 15:51
Основні параметри
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ).Місцезаходження-вул.Пирогова Миколи 8-13, м.Мукачево,Закарпатська область,Україна. 89600,код за ЄДРПОУ 01992831 Мова(мови),якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції-українська мова. Вид закупівлі передбачений абз.1.п.5.ч.2.ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» Категорії замовників-передбачена п.3.ч.4.ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
81 500
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Пирогова Миколи 8-13
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Замовник здійснює оплату за надані послуги в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки здійснюються за фактично надані послуги протягом 10 банківських днів на підставі рахунку та акту наданих послуг.
Документи закупівлі
-
19.11.2020 11:24
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Басараб Ольга Георгіївна
Електронна пошта
Телефон
+803131(5-50-28)
Замовник
ЄДРПОУ
01992831
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачево
Адреса
ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШНЕЛЦЕР ДІАНА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
4 320 000 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРОНІ ВАЛЕРІЙ ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
4 319 500 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.12.2020 15:51 по 21.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
за результатами проведеного електронного аукціону, дата і час розкриття тендерних пропозицій:07 грудня 2020 о 11:48,через авторизований електронний майданчик,згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-19-004624-c ,найбільш економічно вигідною за результатами оцінки є пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРОНІ ВАЛЕРІЙ ЮРІЙОВИЧ ідентифікаційний код учасника в ЄДР відповідно до форми реєстру отриманих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель 2204717478-пропозиція за результатами аукціону склала 4 319 500,00 грн. (чотири мільйони триста дев’ятнадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ.Всього згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій,сформованого в електронній системі закупівель, зареєстровано подання тендерних пропозицій від двох учасників,а саме: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРОНІ ВАЛЕРІЙ ЮРІЙОВИЧ ідентифікаційний код учасника в ЄДР відповідно до форми реєстру отриманих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель 2204717478, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШНЕЛЦЕР ДІАНА ВАСИЛІВНА ідентифікаційний код учасника в ЄДР відповідно до форми реєстру отриманих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель 3298600060. За результатами розгляду тендерної документації ,доданих учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРОНІ ВАЛЕРІЙ ЮРІЙОВИЧ ідентифікаційний код учасника в ЄДР відповідно до форми реєстру отриманих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель 2204717478,надана ним документально підтверджена інформація у відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником- кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність його таким критеріям, зазначено в тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 19 листопада 2020 року № 159
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.12.2020 15:50
-
07.12.2020 11:49
Витяг з ЄДР
07.12.2020 11:49
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-19-004624-c-a1
Підписаний і діє
Номер
08-21-400
4 319 500 грн.
4 319 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.12.2020
Строк дії договору з
01.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
81 500 (комплект)
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Номенклатура
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Кількість
81 500
Одиниця виміру
комп.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
04.01.2021 15:34
-
04.01.2021 15:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-10-000083
Дата створення проекту
10.06.2021 16:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.06.2021 11:15
Дата публікації висновку про результати
07.07.2021 17:40
Дата завершення усунення порушень
13.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
07.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.06.2021 № 180 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-11-19-004624-c 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2021 00:00
Документи рішення
11.06.2021 11:15
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.11.2020 № 159, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Тороні Валерій Юрійович (далі – ФОП Тороні Валерій Юрійович), протокол засідання тендерного комітету від 10.12.2020 № 179, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2020, договір про надання послуг від 30.12.2020 № 08-21-400 (далі – Договір № 08-21-400), додатковий договір від 19.01.2021 № 1 до Договору № 08-21-400, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 22.06.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Тороні Валерій Юрійович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
02.07.2021 00:00
Дата публікації
07.07.2021 17:40
Документи висновку
07.07.2021 17:40
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кейтерингових послуг (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-004624-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.06.2021 15:30
Орган перевірки
24.06.2021 00:00
Документи повідомлення
17.06.2021 15:31
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 17.06.2021 року.
Відповідно до запиту замовнику ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Дата: 2021-06-17 15:30:07.Про надання пояснень, з приводу поставлених питань повідомляємо наступне:організація харчування в закладі охорони здоров’я здійснюється відповідно до Відповідно до статей 32, 61 Основ законодавства України про охорону здоров’я, підпункту 6.30 підпункту 6 пункту 4 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467, та з метою реалізації державної політики охорони здоров’я, спрямованої на зміцнення та збереження здоров’я населення, профілактику захворювань, пов’язаних з порушенням харчування, поліпшення демографічної ситуації в Україні та удосконалення організації лікувально-профілактичного харчування, підвищення ефективності його застосування у комплексному лікуванні хворих,наказу МОЗ України від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії» та наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931«Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Примірне двотижневе циклічне меню розробляється замовником, відповідно до наказу МОЗ України від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії» та наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931«Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні», затверджується керівником КНП «Мукачівська ЦРЛ» та надається надавачу послуг. Відповідно до показників фінансового плану КНП «Мукачівська ЦРЛ» на 2021 рік, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Мукачівської міської ради за № 335 від 01.09.2020 року на оплату послуг з харчування в лікувально-профілактичних закладах передбачено 4320000,00 грн. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено з врахуванням Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, добової кількість основних продуктів харчування відповідно до харчового статусу, що визначена у Нормах харчування на одного хворого на день у закладах охорони здоров’я відповідно до профілю, які наведені в додатку 2 до цього Порядку,відповідно до норми харчування на одного хворого на день у загальних відділеннях (терапевтичні, хірургічні відділення), на одну вагітну жінку в день для пологових відділень, на одну породіллю на день для пологових відділень, на одного хворого на день для онкологічної лікарні (відділення), на одного хворого на день для гастроентерологічного відділення та розробленого примірного двотижневого циклічного меню визначено потребу в продуктах харчування на одного пацієнта на день з врахуванням середніх споживчих цін на товари -продукти харчування у листопаді 2020 року, за даними веб-порталу Уповноваженого органу, відкритих джерел офіційних веб-сайтів Мінфіну, Державної служби статистики України станом на відповідний період 2020 року, середньої заробітної плати та витрат пов’язаних з доставкою готових страв, що здійснюється учасником до спеціально визначених приміщень у лікувально-профілактичних закладах у кількості згідно отриманих заявок від уповноважених осіб за затвердженим графіком харчування 3-рази на день,протягом тижня з врахуванням вихідних та святкових днів та з врахуванням одиниці виміру- комплект харчування однієї особи на добу відповідно до двотижневого циклічного меню (скорочено – комплект). В додатку до вказаного пояснення надаємо примірне двотижневе меню,на підставі якого,здійснюється орієнтовний розрахунок на 7 арк.паперу. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 року за № 710 «Про ефективне використання державних коштів»,внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2021 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»,де зазначено п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель,тобто Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020,яка знаходиться в статусі - Набрання чинності, відбулась 19.12.2020 на офіційному порталі Верховної ради України (скрін додається).
Рішеня
22.06.2021 14:28
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 320 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2020 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+803131(5-50-28)
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 320 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2020 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+803131(5-50-28)
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності