Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення проектно-кошторисної документації систем блискавко-захисту будівель, протипожежного захисту(системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей) від Національний авіаційний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-19-003083-a
План UA-P-2020-11-19-006711-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.12.2020 10:19
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.12.2020 11:38
Закінчення аукціону 07.12.2020 12:05
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2020 19:44 до 05.12.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2020 19:44
до 25.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2020 19:44
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.12.2020 11:38
до 07.12.2020 12:05
Завершено
Період кваліфікації
з 07.12.2020 12:05
до 15.12.2020 17:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2020 17:13
до 26.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.12.2020 17:18
до 29.12.2020 10:19
Період уточнень
з 19.11.2020 19:44 до 25.11.2020 00:00
Період оскарження
з 19.11.2020 19:44 до 01.12.2020 00:00
Період аукціону
з 07.12.2020 11:38 до 07.12.2020 12:05
Період кваліфікації
з 07.12.2020 12:05 до 15.12.2020 17:18
Період кваліфікації
з 07.12.2020 12:05 до 15.12.2020 17:18
Основні параметри
Виготовлення проектно-кошторисної документації систем блискавко-захисту будівель, протипожежного захисту(системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)
№ 47
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення проектно-кошторисної документації систем блискавко-захисту будівель, протипожежного захисту(системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
28
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
03058, Україна, м. Київ, м. Київ, пр. Космонавта Комарова (перейменовано на Любомира Гузара), 1; вул. Ніжинська, 12; вул. Гарматна, 51; вул. Гарматна, 53; вул. Борщагівська, 193; вул. Ніжинська, 14; вул. Ніжинська, 29 А; вул. Ніжинська, 29 Б; вул. Ніжинська, 29 В; вул. Ніжинська, 29 д; вул. Ніжинська, 29 е; вул. Миколи Голего, 7 А.
Дата постачання по
31.12.2020 19:49
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
19.11.2020 20:12
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білий Володимир Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Skaredina Irina
Електронна пошта
Телефон
+380444977355
Факс
+380444977355
Сайт:
https://nau.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01132330
Назва (англійською мовою)
National Aviation University
Повна назва
Національний авіаційний університет
Повна назва (англійською мовою)
National Aviation University
Поштовий індекс
03058
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
пр-т Космонавта Комарова, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ"
Пропозиція:
4 200 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
Пропозиція:
4 198 786.8 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"
Пропозиція:
3 664 113.6 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.12.2020 17:13 по 26.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
15.12.2020 17:13
-
Повідомлення про рішення
07.12.2020 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» надано скан-копію договору № 1020-2240-64 про закупівлю послуг з розробки проектно-кошторисної документації від 27.08.2020, укладеного між Відділом освіти Вінницької державної адміністрації (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Сучасні системи безпеки бізнесу» (Виконавець) (далі – Договір). Пунктом 3.2. Договору визначено, що Виконавець гарантує якість послуг, що надаються, на період дії договору. Пунктом 12.1. Договору зазначено, що цей Договір набирає чинності з моменту його підписання, його положення діють протягом строку дії Договору, до 31.12.2020, а в частині гарантійних зобов’язань до повного виконання. Відповідно до пункту 14.6. Договору Замовник та Виконавець визнають, що умови цього Договору, включаючи інформацію, вказану в замовленнях, є конфіденційними та не мають розголошуватися третім особам. До договору Учасником надано документ під назвою «Лист-відгук» без реєстраційних відомостей та без дати з підписом особи, зазначеної як начальник відділу освіти Томусяк С.М. Підпис особи в «Лист-відгук» відрізняється від підпису особи С.М. Томусяк, зазначеної в Договорі. «Лист-відгук» не містить посилання на закупівлю, як того вимагає додаток 1 до Тендерної документації. Отже, Договір наданий Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» продовжує діяти, зобов’язання Учасника (Виконавця) за пунктом 3.2. ще не виконані, публікація Договору Учасником свідчить про порушення останнім пункту 14.6. Договору, Лист-відгук не відповідає стандартам діловодства, не містить посилання на закупівлю та підписаний не ідентифікованою особою. Зазначене свідчить про невиконання Учасником положень Додатку 1 до Тендерної документації. Крім того, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» не надано посилання в листі із зазначенням інформації про забезпеченість Учасника організаційною та комп’ютерною технікою, ліцензійним програмним забезпеченням для виконання графічної та кошторисної частини (в тому числі кошторисів на проектні роботи Форма № 1-П, Форма № 2-П) на номер ліцензії або іншого дозвільного документу на право користування програмним забезпеченням, необхідним для виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Відповідно до ст. ст. 26,29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо усунути невідповідність в інформації що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, як того вимагають підпункт 4 пункту 3.1 та Додаток 1 до Тендерної документації. Вам необхідно надати документи: 1) Інформаційну довідку учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору щодо проектування системи блискавкозахисту та систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу та вогнезахисту дерев’яних конструкцій протипожежного призначення на об’єктах освітньої або соціальної або медичної сфери. На підтвердження інформації наведеної в довідці необхідно надати копію аналогічного договору, а також документу (-ів), які підтверджують виконання договору в повному обсязі: акт (-и) виконаних робіт/наданих послуг, а також оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, зокрема щодо якості і строків. 2) Надати лист в довільній формі із зазначенням наступної інформації: забезпеченість Учасника організаційною та комп’ютерною технікою, ліцензійним програмним забезпеченням для виконання графічної та кошторисної частини (в тому числі кошторисів на проектні роботи Форма № 1-П, Форма № 2-П) з обов’язковим зазначенням назви програмного забезпечення та номеру ліцензії або іншого дозвільного документу на право користування програмним забезпеченням, необхідним для виконання зобов’язань за предметом даних торгів.
Створено
11.12.2020 15:54
Надати до
12.12.2020 15:54
Період вимог/скарг з 15.12.2020 17:18 по 26.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.12.2020 17:17
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
15.12.2020 17:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-19-003083-a-a1
Підписаний і діє
Номер
738
4 198 786.8 грн.
3 498 989 грн.
З ПДВ
Підписано
29.12.2020
Строк дії договору з
29.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
28 (Одиниця)
Виготовлення проектно-кошторисної документації систем блискавко-захисту будівель, протипожежного захисту(системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Номенклатура
Виготовлення проектно-кошторисної документації систем блискавко-захисту будівель, протипожежного захисту(системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Кількість
28
Одиниця виміру
од
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
29.12.2020 10:19
-
29.12.2020 09:56
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-16-000036
Дата створення проекту
16.12.2020 17:28
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
16.12.2020 17:32
Дата публікації висновку про результати
24.12.2020 14:18
Дата завершення усунення порушень
31.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
13.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.12.2020 № 357 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 16.12.2020 № 357 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2020-11-19-003083-a 19.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.12.2020 00:00
Документи рішення
16.12.2020 17:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного авіаційного університету (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 19.11.2020 № 47), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні системи безпеки бізнесу» (далі – ТОВ «ССББ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТОНДО ГРУП» (далі – ТОВ «ТОНДО ГРУП»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, протокол розкриття тендерних пропозицій, розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, повідомлення про намір укласти договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ССББ» та ТОВ «ТОНДО ГРУП», розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.12.2020 00:00
Дата публікації
24.12.2020 14:18
Документи висновку
24.12.2020 14:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2020 10:00
Замовник:
Національний авіаційний університет
Контактний телефон:
+380444977355
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2020 10:00
Замовник:
Національний авіаційний університет
Контактний телефон:
+380444977355
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності