Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) від Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-19-002936-a
План UA-P-2020-11-18-006022-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.12.2020 18:58
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.12.2020 12:18
Закінчення аукціону 07.12.2020 12:45
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 075 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 375 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2020 17:36 до 06.12.2020 17:40
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2020 17:36
до 26.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2020 17:36
до 02.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.12.2020 12:18
до 07.12.2020 12:45
Завершено
Період кваліфікації
з 07.12.2020 12:45
до 18.12.2020 19:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2020 17:05
до 29.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.12.2020 19:13
до 30.12.2020 18:58
Період уточнень
з 19.11.2020 17:36 до 26.11.2020 00:00
Період оскарження
з 19.11.2020 17:36 до 02.12.2020 00:00
Період аукціону
з 07.12.2020 12:18 до 07.12.2020 12:45
Період кваліфікації
з 07.12.2020 12:45 до 18.12.2020 19:13
Період кваліфікації
з 07.12.2020 12:45 до 18.12.2020 19:13
Основні параметри
ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
410
Одиниця виміру
тисяча кубічних метрів
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1, вул. Європейська, 67/2, вул. Житомирська, 43, вул. Богунська, 22, вул. Ш.Алейхема, 26, вул. Маріїнська, 4
Дата постачання по
31.12.2021 17:40
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
до 15 числа місяця наступного за місяцем поставки природного газу згідно рахунку та відповідних актів.
Документи закупівлі
-
19.11.2020 17:51
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Заблоцька Марина Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zablotska Maryna
Електронна пошта
Телефон
+380414326454
Факс
+380414342385
Замовник
ЄДРПОУ
01992015
Назва (англійською мовою)
Berdychiv Central City Hospital
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Berdychiv Central City Hospital
Поштовий індекс
13300
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Бердичів
Адреса
вулиця Здоров'я, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
2 829 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
Пропозиція:
2 214 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
1 783 500 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.12.2020 17:05 по 26.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
15.12.2020 17:05
-
15.12.2020 17:00
-
07.12.2020 12:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.12.2020 18:41 по 29.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
18.12.2020 18:41
-
18.12.2020 18:39
-
15.12.2020 17:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.12.2020 19:13 по 29.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.12.2020 19:13
-
18.12.2020 19:07
-
18.12.2020 18:45
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-19-002936-a-c1
Підписаний і діє
Номер
771-20
2 829 000 грн.
2 357 500 грн.
З ПДВ
Підписано
29.12.2020
Строк дії договору з
01.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
410 (тисяча кубічних метрів)
ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Номенклатура
ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Кількість
410
Одиниця виміру
тис м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.12.2020 18:58
-
30.12.2020 18:55
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-04-16-000004
Дата створення проекту
16.04.2021 10:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.04.2021 12:41
Дата публікації висновку про результати
05.05.2021 15:38
Дата завершення усунення порушень
21.05.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 255-47-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.04.2021 № 267 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.04.2021 № 267. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-11-19-002936-a Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.04.2021 00:00
Документи рішення
16.04.2021 12:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність заповнення форм документів, відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, тендерну документацію Комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Житомиргаз Збут», ТОВ «Енергогазрезерв», тендерну пропозицію учасника - переможця торгів ТОВ «Енергія України» (далі - Переможець), протоколи засідань тендерного комітету від 14.12.2020 року №270, від 18.12.2020 року №283 та №284, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2020 року, договір на постачання природного газу від 29.12.2020 року №771-20, повідомлення про внесення змін до договору від 26.01.2021 року, від 29.01.2021 року, від 01.02.2021 року, від 29.03.2021 року та від 12.04.2021 року, додаткові угоди від 26.01.2021 року №1, від 28.01.2021 року №№2, 3, 4 та 5, від 29.01.2021 року №6, від 29.03.2021 року №7 та від 12.04.2021 року №8 та пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 22.04.2021 року. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до підпункту 6.3.6 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації, зокрема, з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції, надати лист в довільній формі за підписом та печаткою учасника, в якому учасник інформує щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на газ природний. На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньоринкових цін на газ природний по країні, учасник закупівлі зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції учасником даної закупівлі, виданої на ім’я учасника закупівлі. На виконання вказаних вище вимог тендерної документації Переможцем в складі тендерної пропозиції надано лист щодо необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни від 03.12.2020 року №03/12/20-6 та експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 03.12.2020 року №О-888 із зазначенням рівня вартості 1000 куб м. природного газу в Україні станом з 01.12.2020 року (місяць подання тендерної пропозиції – грудень 2020 року) в сумі 7 200,00 – 8 849,89 грн. (з ПДВ) з урахуванням тарифу ТОВ «Оператор ГТС України». Відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації, учасник повинен зазначити у формі пропозиції Додаток 1 до цієї тендерної документації ціну товару, запропонованого на торги, що складається виходячи з технічних вимог, які визначенні у пункті 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Так, на виконання даних вимог Переможцем в складі пропозиції надано форму «Тендерна (цінова) пропозиція» від 03.12.2020 року №03/12/20-100, відповідно до якої учасником запропоновано ціну товару за 1000 куб м. в сумі 6 900,00 грн. (з ПДВ), що є меншою за мінімальний рівень вартості такого товару зазначеного в експертному висновку (7 200,00 грн.). Враховуючи викладене, на порушення вимог підпункту 6.3.6 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації в складі тендерної пропозиції Переможця відсутня довідка або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції учасником даної закупівлі (грудень 2020 року) на підтвердження формування учасником вартості цін за одиницю товару до середньоринкових цін на газ природний по країні. Відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації, для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасники надають у складі пропозиції оригінал довідки з Державної податкової служби України про відкриття рахунків у банківських установах України, а також оригінали довідок з усіх банківських установ про відкриття рахунків, їх стан (залишок коштів), відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами та кредитними угодами (вимога не стосується рахунків, відкритих у установах Державної казначейської служби України). Переможцем в складі пропозиції надано лист Державної податкової служби України від 25.11.2020 року №151378/10/26-15-12-01-22 про відкриття рахунків у банківських установах АТ «Райфайзен Банк Аваль» (7 рахунків), АТ «Пумб» (11 рахунків) та АТ «Ощадбанк» (3 рахунки). Однак, на порушення вимог пункту 2 розділу V тендерної документації в складі пропозиції Переможця відсутні довідки з вказаних банківських установ про стан (залишок коштів) рахунків. Крім того, пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено імперативну умову, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція Переможця містить накладений електронний підпис генерального директора Вітика О.Б. за результатами перевірки якого на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений даний електронний підпис не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця, як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 29.12.2020 року №771-20 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
05.05.2021 00:00
Дата публікації
05.05.2021 15:38
Документи висновку
05.05.2021 15:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Північний офіс Державної аудиторської служби України Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-19-002936-a від 05.05.2021 року Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16.04.2021 року № 267 було розпочато моніторинг закупівлі по предмету ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оголошено за № UA-2020-11-19-002936-a. За результатами проведення моніторингу, 05 травня 2021 року в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про його результати, яким встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону стосовно визнання переможцем учасника ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ», тендерна пропозиція якого не відповідає підпункту 6.3.6. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 Розділу V тендерної документації та пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Проте, Замовник не погоджується з вищезазначеним з наступних підстав. По-перше, відповідно до підпункту 6.3.6. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому учасник інформує щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на газ природний. На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньоринкових цін на газ природний по країні, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасником даної закупівлі, виданої на ім’я учасника закупівлі. На виконання вищезазначене у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» надано експертний висновок № О-888 від 03 грудня 2020 року, замовником якого є ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ», де зазначено: • у пункті 1 – вартість природного газу станом з 01 грудня 2020 року становить з 7200 грн. з ПДВ по 8849, 8912 грн. з ПДВ. • у пункті 2 - на підставі інформації ТБ «Українська енергетична біржа», за результатами електронних біржових торгів 24 листопада 2020 року та 27 листопада 2020 року (ресурс грудня 2020 року) середньозважена ціна природного газу становить 5806, 67 грн. з ПДВ та 5959, 41 грн. з ПДВ. Тобто, відповідно до наданого експертного висновку № О-888 від 03 грудня 2020 року діапазон цін на місяць подання, а саме на грудень 2020 року становить з 5806, 67 грн. по 8849, 8912 грн. Вищезазначене свідчить, що ціна тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» у розмірі 6900, 00 грн. з ПДВ підтверджує формування цінової пропозиції за середньоринковими цінами на газ природний, про що у складі тендерної пропозиції надано експертний висновок № О-888 від 03 грудня 2020 року зі зрізом (діапазоном) цін, що становить з 5806, 67 грн. по 8849, 8912 грн. станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасником даної закупівлі (грудень 2020 року), виданий на ім’я учасника закупівлі ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ», що свідчить про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» умовам тендерної документації в даній частині. По-друге, відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасники надають у складі пропозиції оригінал довідки з Державної податкової служби України про відкриття рахунків у банківських установах України, а також оригінали довідок з усіх банківських установ про відкриття рахунків, їх стан (залишок коштів), відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами та кредитними угодами (вимога не стосується рахунків, відкритих у установах Державної казначейської служби України). На виконання вищезазначеного у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» надано: - Довідку ДПС України від 09.12.2020 року № 155343/10/25-15-12-01-22 про надання інформації про відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах; - Довідки АТ «ОЩАДБАНК» № 16/210/6046 від 18.12.2020 року, № 16/210/6047 від 18.12.2020 року, № 973 від 18.12.2020 року, № 974 від 18.12.2020 року щодо відкриття рахунків, відсутності/наявності простроченої заборгованості за кредитами та кредитними угодами; - Довідки АТ «Райффайзен Банк АВАЛЬ» № В6/17-02/2015 від 18.12.2020 року та № В6/17-02/2016 від 18.12.2020 року щодо відкриття рахунків, відсутності/наявності простроченої заборгованості за кредитами та кредитними угодами; - Довідки відділення ПУМБ «РЦ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ» № КНА-07.8/705 від 18.12.2020 року та № КНО-58.1.4./838 від 18.12.2020 року щодо відкриття рахунків, відсутності/наявності простроченої заборгованості за кредитами та кредитними угодами. - Лист-пояснення № 03/12/20-54 від 03.12.2020 року щодо неподання довідок з обслуговуючих банків про стан (залишок коштів) із зазначенням законодавчого обґрунтування їх ненадання. Зокрема, відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційною інформацією юридичної особи - є інформація, яка міститься в договорах, контрактах, листах, звітах, аналітичних матеріалах, виписках з бухгалтерських рахунків, схемах, графіках, специфікаціях та інших документах, що фігурують в діяльності юридичної особи. Розголошення даних, що містяться в таких документах, може бути використано конкурентами і, відповідно, завдати економічної та іншої шкоди юридичній особі. Враховуючи вищезазначене, інформація про стан банківських рахунків (залишок коштів) визнано ТОВ «Енергія України» конфіденційною інформацією. Відповідно до частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Враховуючи те, що інформація про стан банківського рахунку (залишок коштів) не є інформацією про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закон, ТОВ «Енергія України» обґрунтовано визнано конфіденційною інформацією і керуючись частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» не надано у складі тендерної пропозиції. На додаток, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергія України» надано фінансову звітність, яка містить інформацію про кошти в касі підприємства, на поточних та інших рахунках у банках, які можуть бути вільно використані для поточних операцій, грошові кошти в дорозі, електронні гроші, а також еквіваленти грошових коштів (як у національній, так і в іноземній валюті), а саме у 1 рядку 1165 наданого балансу. Враховуючи вищезазначене, про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Енергія України» умовам тендерної документації в даній частині та відсутність підстав для відхилення даної тендерної пропозиції, керуючись частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». По-третє, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчуваного органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. За результатами перевірки файлу електронного підпису на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Підписувач Вітик Олег Богданович П.І.Б. Вітик Олег Богданович РНОКПП 2701100978 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" Код ЄДРПОУ 34528630 Посада Генеральний директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 13:09:20 21.12.2020 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 603C350700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Водночас, відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Також, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Замовник не відхиляє пропозицію торгів через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Враховуючи те, що на момент прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» установленої судової практики або практики постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення, ідентифікації та різниці між удосконаленим та кваліфікованим електронним підписом не було (для прикладу рішення колегії № 24268-р/пк-пз від 31.12.2020 року), Замовником було віднесено дану невідповідність до формальної (технічної) помилки, пов’язаної з оформленням тендерної пропозиції та яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Враховуючи те, що допущення формальних (несуттєвих) помилок не може призвести до відхилення тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «Енергія України» відповідає умовам тендерної документації в даній частині, що свідчить про відсутність підстав для відхилення даної тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015 : 09120000-6 Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оголошено за № UA-2020-11-19-002936-a, зокрема у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» у відповідності до статті 31 Закону. Голова тендерного комітету (підпис) О.В. Поліщук
Дата публікації
13.05.2021 17:23
Документи інформації про усунення порушення
13.05.2021 17:23
-
14.05.2021 09:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Газове паливо (Природний газ)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002936-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні інформації та копій документів. Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення. Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 4 статті 36 Закону (діючий до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель замовником, додатковими угодами від 28.01.2021 року №№ 4, 5 та від 29.01.2021 року №6 до договору від 29.12.2020 року №771-20 збільшено ціну товару на підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору (окремо по кожній додатковій угоді), шляхом укладання додаткових угод №№ 4, 5 та 6 з наданням документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни щодо кожної такої угоди окремо. Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
19.04.2021 13:07
Орган перевірки
23.04.2021 00:00
Документи повідомлення
19.04.2021 13:07
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
ВІДПОВІДЬ НА МОНІТОРИНГ ВІД 19.04.2021 Комунальне некомерційне підприємство “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради розглянула Ваші зауваження щодо надання інформації. За результатом проведеної процедури відкритих торгів, ТОВ “ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ” визнано переможцем та укладений договір між КНП “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради та ТОВ “ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ” від 29.12.2020 №771-20 про постачання природного газу за ДК021 2015 09120000-6 в кількості 410 тис. м.куб. Водночас повідомляємо, що питання зміни істотних умов до договору між КНП “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради та ТОВ “ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ” від 29.12.2020 №771-20 про постачання природного газу за ДК021 2015 09120000-6 відбулися з дотриманням норм чинного законодавства та підтвердженим фактом коливання ціни на ринку, про що засвідчують експертні висновки Черкаської торгово-промислової палати куди звернувся учасник при розгляді питання, щодо обґрунтованого підняття ціни за одиницю товару( експертні висновки та листи до відповіді додаються). В листі Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 міститься роз`яснення для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та інших суб`єктів сфери публічних закупівель "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, який зокрема містить рекомендацію Мінекономрозвитку щодо необхідності обґрунтування та документального підтвердження коливання ціни товару на ринку у разі внесення змін до договору про закупівлю, у випадку передбаченому пунктом 7 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”(діючий до 19.04.2020).
Рішеня
22.04.2021 11:39
Замовник
Документи повідомлення
22.04.2021 11:39
-
22.04.2021 11:39
-
22.04.2021 11:40
-
22.04.2021 11:51
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ НА МОНІТОРИНГ
ВІДПОВІДЬ НА МОНІТОРИНГ ВІД 19.04.2021 Комунальне некомерційне підприємство “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради розглянула Ваші зауваження щодо надання інформації. За результатом проведеної процедури відкритих торгів,ТОВ “ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ” визнано переможцем та укладений договір між КНП “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради та ТОВ “ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ” від 29.12.2020 №771-20 про постачання природного газу за ДК021 2015 09120000-6 в кількості 410 тис. м.куб. Водночас повідомляємо, що питання зміни істотних умов до договору між КНП “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради та ТОВ “ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ” від 29.12.2020 №771-20 про постачання природного газу за ДК021 2015 09120000-6 відбулися з дотриманням норм чинного законодавства та підтвердженим фактом коливання ціни на ринку, про що засвідчують експертні висновки Черкаської торгово-промислової палати куди звернувся учасник при розгляді питання, щодо обґрунтованого підняття ціни за одиницю товару( експертні висновки та листи до відповіді додаються). В листі Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 міститься роз`яснення для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та інших суб`єктів сфери публічних закупівель "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, який зокрема містить рекомендацію Мінекономрозвитку щодо необхідності обґрунтування та документального підтвердження коливання ціни товару на ринку у разі внесення змін до договору про закупівлю, у випадку передбаченому пунктом 7 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”(діючий до 19.04.2020).
Рішеня
22.04.2021 13:08
Замовник
Документи повідомлення
22.04.2021 13:08
-
22.04.2021 13:08
-
22.04.2021 13:08
-
22.04.2021 16:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 075 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2020 17:40
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414326454
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 075 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2020 17:40
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414326454
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності