Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-11-19-002535-b
План UA-P-2020-10-29-002364-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.05.2021 16:56
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.03.2021 13:34
Закінчення аукціону 11.03.2021 14:13
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
617 578 984 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 087 894.92 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2020 15:31 до 08.02.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2020 15:31
до 29.01.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2020 15:31
до 04.02.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 08.02.2021 10:02
до 08.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.03.2021 13:34
до 11.03.2021 14:13
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2021 14:13
до 12.03.2021 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.03.2021 16:02
до 23.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.03.2021 16:02
до 11.05.2021 16:56
Період уточнень
з 19.11.2020 15:31 до 29.01.2021 00:00
Період оскарження
з 19.11.2020 15:31 до 04.02.2021 00:00
Період аукціону
з 11.03.2021 13:34 до 11.03.2021 14:13
Період кваліфікації
з 08.02.2021 10:02 до 08.03.2021 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2021 14:13 до 12.03.2021 16:02
Період кваліфікації
з 11.03.2021 14:13 до 12.03.2021 16:02
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
DSTU B.D.1.1-1:2013, GBN G.1-218-182:2011 Major repair of principal motor road in public use H-01 Kyiv-Znamyanka on section km 65+900 – km 79+950, Kyiv Region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
The language (languages) in which tender offer should be prepared is Ukrainian. Conditions for granting security for tender proposals: according to Tender documentation.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 087 894.92
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
DSTU B.D.1.1-1:2013, GBN G.1-218-182:2011 Major repair of principal motor road in public use H-01 Kyiv-Znamyanka on section km 65+900 – km 79+950, Kyiv Region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
14.05
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи Підряднику на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Документи закупівлі
-
29.01.2021 15:37
-
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кошель Олег Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Koshel Oleg Mykolayovych
Електронна пошта
Телефон
+380442000503
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
26345736
Назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Kyiv Oblast
Повна назва
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Kyiv Oblast
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
600 075 400 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
598 750 000 грн.
Учасник:
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель"
Пропозиція:
565 852 800 грн.
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
529 824 210 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
528 026 000 грн.
Учасник:
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" : [email protected]
565 852 800 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
600 075 400 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.02.2021 10:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
2d6bfb82e8334420ad6bc013185aeb76
Створено
25.02.2021 19:25
Надати до
26.02.2021 19:25
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі - ТОВ «Ростдорстрой») Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення: UA-2020-11-19-002535-b 08 лютого 2021 року відбулося розкриття отриманих тендерних пропозицій учасників вищезазначеної закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Ростдорстрой» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Не в повному обсязі виконано вимогу пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: в Довідці про виконання аналогічного договору в інформації про договір № 68 К від 15.11.2016 р. зазначено ІІ категорію дороги, навідміну від інформації зазначеної у позитивному відгуку САД в Одеській області. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, привівши інформацію у відповідність. 2. Не в повному обсязі виконано вимогу пп.5.2.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: в Довідці про виконання аналогічного договору в інформації щодо договору від 16.12.2016 р. № 42Б міститься посилання на Акт приймання виконаних будівельних робіт від 20.10.2017 р. № 1, який відсутній в тендерній пропозиції. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, привівши у відповідність зазначену інформацію в Довідці про виконання аналогічного договору з наданими підтверджуючими документами. 3. Не в повному обсязі виконано вимогу пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: в Довідці про перелік матеріально- технічної бази вказано договір про надання послуг по розміщенню майна від 04.01.2021 р № 0421/П, який відсутній в тендерній пропозиції. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, надавши зазначений договір. 4. Не в повному обсязі виконано вимогу пп.5.2.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: в Довідці про наявність працівників зазначено 2 машиніста фрезагрегата, навідміну від зазначеної інформації в Довідці про наявність техніки зазначено 2 машини для холодного фрезерування, що не відповідає ресурсним кошторисним нормам експлуатації машин та механізмів. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, а саме: надати необхідну кількість машиністів фрезагрегата відповідно до ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів. 5. Не в повному обсязі виконано вимогу пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: в договорі оренди будівельних машин та транспортних засобів від 10.06.2019 р. № 10/06-ТЗ укладений між ТОВ «Ренда-Лізинг» з ТОВ «Ескадор» не зазначено в акті приймання-передачі до додаткової угоди від 21.08.2019 р. № 2 асфальтоукладач VOGELE S 1900/ Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, а саме: надавши договір оренди будівельних машин та транспортних засобів від 10.06.2019 р. № 10/06-ТЗ з актами, які підтверджують факт передачі зазначеної техніки.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
При перевірці тендерної пропозиції ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), вимогам тендерної документації (далі – ТД) та відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Замовником було встановлено наступне: - вимоги, установлені п. 1.8.1, 1.8.3, 1.8.5, 1.8.8. Тендерної документації - дотримано; - вимоги п.5.4. ч.5 Розділу ІІІ ТД – дотримано, підстави для відхилення пропозиції, передбачені ч. 1 та 2 ст. 17 Закону – відсутні; - вимога Замовника щодо надання забезпечення тендерної пропозиції на суму: 3 087 894,92 грн (три мільйони вісімдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто чотири гривні 92 копійки) дотримана. Забезпечення тендерної пропозиції надано у вигляді банківської гарантії від 03.02.2021року № 22283, виданої Акціонерним товариством «Комерційний банк «Глобус» терміном дії по 02.08.2021 року включно. Достовірність кваліфікованого електронного підпису гарантії перевірено. Надано документальне підтвердження організації-гаранта про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою), Довідка про наявність повного грошового покриття за гарантією від 03.02.2021р. № 22283/Д1. - виявлено невідповідності в документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону. 25.02.2021 року о 19:27 в електронній системі закупівель Замовником відповідно до ч.16 ст.29 Закону було розміщено Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (далі – Повідомлення). Відповідно до ч.9 ст.26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У відповідь на Повідомлення Учасником ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» не було завантажено жодних документів. Тобто за результатами виправлення невідповідності в інформації та/або документах згідно з ч.9 ст.26 Закону відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону - не дотримано. Керуючись абз.1 та 5 п.1 ч. 1 ст.31 Закону відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СП «АВТОСТРАДА», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та як таку, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
08.02.2021 10:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
fd40456bae164a999ad1548ddd2b2ea5
Створено
25.02.2021 19:27
Надати до
26.02.2021 19:27
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»» (далі - ТОВ «СП «Автострада») Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення: UA-2020-11-19-002535-b 08 лютого 2021 року відбулося розкриття отриманих тендерних пропозицій учасників вищезазначеної закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «СП «Автострада» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Не в повному обсязі виконано вимогу пп.5.2.2.2 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: не надано документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, надавши вказаний документ. 2. Не в повному обсязі виконано вимогу пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: в Довідці про виконання аналогічного договору зазначено договір від 15.07.2019 р. № 107/19-П, предмет договору якого суперечить вимогам ТД. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність, надавши аналогічний договір, який відповідає зазначеним вимогам ТД.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" : [email protected]
598 750 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.02.2021 10:05
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
91ffb383e8b84c07a24c12411aa5a225
Створено
25.02.2021 18:29
Надати до
26.02.2021 18:29
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» (далі - ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл») Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення: UA-2020-11-19-002535-b 08 січня 2021 року відбулося розкриття отриманих тендерних пропозицій учасників вищезазначеної закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Не дотримано в повному обсязі вимогу п. 1.3 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД), а саме: - на формах КБ-2В за листопад 2018 року та за квітень і липень 2019р., а також на формі КБ-3В від 05.11.2018р., до договору від 24.07.2018р. № 69-07/18 відсутня печатка замовника; - не завірено належним чином ДУ № 4 та Договірна ціна, що додається, які є невід’ємною частиною аналогічного договору від 24.03.2020р. № 202-20; нечитабельна печатка Замовника на КБ3 та КБ2 до аналогічного договору від 26.06.2018р. № 51-06/18. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлені невідповідності, надавши документи завірені належним чином, відповідно до п. 1.3 ч. 1 Розділу ІІІ ТД. 2. Не дотримано в повному обсязі вимогу п. 5.2.1. ч. 1 Розділу ІІІ ТД, а саме: - відсутні додатки до аналогічного договору від 22.07.2020р. № 99-07/20, а саме до ДУ № 4 від 04.12.2020р. Додаток № 1 Графік виконання робіт; - відсутня ДУ № 5, що є невід’ємною частиною аналогічного договору від 26.06.2018р. № 51-06/18; - до аналогічного договору від 06.04.2020р. № 2-2020 на КБ3 за 21.10.2020р. відсутній період подання. Враховуючи вищенаведене, просимо усунути виявлені невідповідності, а саме: надати усі додатки до аналогічних договорів, що є його невід’ємною частиною, згідно п. 5.2.1. ч. 1 Розділу ІІІ ТД. 3. Не виконано вимогу пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: - не надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Навантажувач/KOMATSU/WA430-6/2010р.в. – 1св. та Коток BOMAG/BW 213 D-4/2011 р.в. – 1 св.. Враховуючи вищенаведене, просимо усунути виявлені невідповідності, а саме: надати виправлені документи, згідно пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД. 4. Не виконано вимогу пп.5.2.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: - в довідці про наявність асфальтобетонного заводу зазначена приналежність «Право користування», але надається договір поставки; - в довідці про наявність асфальтобетонного заводу не вірно вказаний договір поствки № 3/02-20 від 03.02.2020р., тоді як надається договір 03/02-20 від 03.02.2020р.; - в оборотно-сальдовій відомісті вказана не точна марка заявленого асфальтного заводу ( AMMANN SB 280, тоді як в інших документах AMMANN SIM SB 280). Враховуючи вищенаведене, просимо усунути виявлені невідповідності, а саме: надати виправлені документи, згідно пп.5.2.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД.
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан
Зміст
При перевірці тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» встановлено, що Учасником не дотримано п.п. 9 п. 5.3 ч. 5 Розділу ІІІ ТД, а саме: відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» у Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. При перевірці інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Замовником встановлено відсутність інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Враховуючи вищезазначене, Учасник - ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» не відповідає вимозі п.п. 9 п. 5.3 ч. 5 Розділу ІІІ ТД. Керуючись абз. 1 п.1. ч. 1 ст. 31 Закону відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», як таку, що наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону.
Документи прекваліфікації
08.02.2021 10:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
529 824 210 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.02.2021 10:06
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
fa32b9c659c044eab6711c7b1bea0bc8
Створено
25.02.2021 18:31
Надати до
26.02.2021 18:31
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення: UA-2020-11-19-002535-b. 08 лютого 2021 року відбулося розкриття отриманих тендерних пропозицій учасників вищезазначеної закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Не в повному обсязі виконано вимогу пп. 5.2.1 п.5.2. ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД), а саме: відсутній додаток до аналогічного договору від 28.08.2019р. № Б-А-13 Додаток № 2 План фінансування. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання аналогічного договору від 28.08.2019р. № Б-А-13 Додаток № 2 План фінансування, приведені у відповідність до аналогічного договору та вимог пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД. 2. Не дотримано в повному обсязі вимогу пп. 5.2.2.2. п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: в підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції мав надати лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. вимог пп. 5.2.2.2. п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" : [email protected]
528 026 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.02.2021 10:09
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
680eacc0f6574665801218442230e8a3
Створено
25.02.2021 18:03
Надати до
26.02.2021 18:03
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Приватне підприємство «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення: UA-2020-11-19-002535-b. 08 лютого 2021 року відбулося розкриття отриманих тендерних пропозицій учасників вищезазначеної закупівлі. Розглянувши тендерну пропозицію ПП «Автомагістраль» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Не дотримано в повному обсязі вимогу абз. 13 п.п. 5.2.2.2. п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД), а саме: Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надані дозвіл на викиди забруднених речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та сертифікат на систему екологічного управління, але не надано документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відповідного документу, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником відповідно до абз. 13 п.п. 5.2.2.2. п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ ТД. 2. Не дотримано в повному обсязі вимогу пп. 5.2.1 п.5.2. ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: Учасником в складі своєї тендерної пропозиції наданий аналогічний договір від 02.07.19р. № 44-19 з додатками, додатковими угодами, формами КБ-3 та КБ-2в, а також листом-відгуком від Замовника. Розглянувши ці документи, виявлено, що Учасником надані скан-копії КБ-3 та КБ-2в на суму виконання 149 789 055,22 грн, а в Довідці про виконання аналогічного договору та листі-відгуку сума виконання договору складає 170 552 964,57 грн, тобто зазначений договір наданий не у повному обсязі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання вищезазначеного договору у повному обсязі згідно вимог пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД. 3. Не дотримано в повному обсязі вимогу пп. 5.2.1 п.5.2. ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: Учасником в складі своєї тендерної пропозиції наданий аналогічний договір від 02.10.17р. № 39Д-17 з додатками, додатковими угодами, формами КБ-3 та КБ-2в, а також листом-відгуком від Замовника. Розглянувши ці документи, виявлено, що Учасником надані скан-копії КБ-3 та КБ-2в на суму виконання 120 018 587,85 грн, а в Довідці про виконання аналогічного договору (далі – Довідка) та листі-відгуку сума виконання договору складає 120 018 587,86 грн. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої Довідки та листа-відгуку у відповідності до вимог пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.03.2021 16:02 по 23.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
За результатами завершеного аукціону ціна тендерної пропозиції Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») складає: 528 026 000,00 грн (п’ятсот двадцять вісім мільйонів двадцять шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ та є найбільш економічно вигідною. У зв’язку з цим, надійшла пропозиція, згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначити переможцем торгів ПП «Автомагістраль» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем торгів на вищезазначену закупівлю. Крім того, згідно ч.2 ст.33 Закону Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити наступну інформацію, а саме: Замовник: 1. Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Київській області. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 26345736. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Народного ополчення, 11-А, м. Київ, 03151. 4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14,05 км. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: автомобільна дорога державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 31 грудня 2021 року. Переможець: 10. Найменування учасника-переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи): Приватне підприємство «Автомагістраль». 11. Код згідно з ЄДРПОУ учасника-переможця процедури закупівлі: 31481658. 12. Інформація про ціну пропозиції: 528 026 000,00 грн (п’ятсот двадцять вісім мільйонів двадцять шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-11-19-002535-b-c1
Підписаний і діє
Номер
37-21
528 026 000 грн.
440 021 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
11.05.2021
Строк дії договору з
11.05.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
14.05 (кілометри)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
14.05
Одиниця виміру
км
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-06-22-000052
Дата створення проекту
22.06.2022 14:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.06.2022 15:44
Дата публікації висновку про результати
15.07.2022 16:56
Дата завершення усунення порушень
30.07.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2022 № 112 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 44 UA-2020-11-19-002535-b 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.06.2022 00:00
Документи рішення
22.06.2022 15:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, що оформлено протоколом від 19.11.2020 № 50В-2-20 (зі змінами від 16.12.2022, від 28.12.2020, від 28.01.2021, та від 29.01.2021), рішення колегії АМКУ від 30.12.2020 № 24175-р/пк-пз, від 30.12.2020 № 24177-р/пк-пз та від 02.04.2021 № 6771-р/пк-пз, тендерні пропозиції ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель», товариств з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (далі – ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ), «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА»), «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») та приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021, договір від 11.05.2021 № 37-21 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 12.05.2021 № 1 та від 15.02.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 12.05.2021 та від 15.02.2022, пояснення та документи Замовника, надані 11.07.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерних пропозицій ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не надано такий документ, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Водночас Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема надати вищезазначений документ. Відповідно до вимог частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Слід зазначити, що вимоги про підтвердження дотримання учасником природоохоронного законодавства не відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та не можуть підтверджувати право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При цьому Замовник установив учасникам ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 02.03.2021 тендерну пропозицію учасника ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» відхилено з причини не усунення не відповідностей. Однак, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», як таку, що не відповідає іншим вимогам, установленим абзацом третім частини третьої статті 22 цього Закону та уклав з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Договір. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому моніторингом встановлено, що Замовник, зокрема розмістив в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (далі – Вимога) за документом, який на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій був відсутній у його складі тендерної пропозиції, зокрема посвідчена власником (Представництво Онур Тааххуг Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) копія документу, що підтверджує право власності на один ескаватор/навантажувач одноковшового (марки, типу, моделі) KOMATSU WA430-6 2010 року випуску, зазначеного у пункті 2 довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 05.02.2021 № 121/18, чим порушено вимогу підпункту 5.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону встановлена Замовником Вимога містить інформацію про документ, який не поданий учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі своєї тендерної пропозиції. Отже, у даному випадку Замовник не мав можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягала відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Водночас на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону, та допустив її до аукціону. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу, що Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Відповідно до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 передбачено типову форму №ОЗ-6 (інвентарна картка обліку основних засобів) в розділі «Коротка індивідуальна характеристика об'єкта» записуються тільки основні якісні та кількісні показники основного об'єкта, а також найважливіші прибудови, пристосування та приналежності, що відносяться до нього, обмежуючись двома-трьома найбільш важливими для даного об'єкта якісними показниками виключаючи дублювання даних, що є на підприємстві (організації), технічної документації на даний об'єкт. Водночас у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» інвентарна картка обліку основних засобів ПАТ «Броварсьек шляхо-будівельне управління № 50» на асфальтобетонний завод (асфальтозмішувальна установка ДС-168) не містить короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», як такі, що не відповідають кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допустив їх до аукціону. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель» інвентарна картка обліку основних засобів ПАТ «Асфальтобетонний завод» на асфальтобетонний завод (асфальтозмішувальна установка ASKOM VS ЗТ) не містить найменування заводу-виготовлювача та короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допустив її до аукціону. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» інвентарна картка обліку основних засобів на асфальтобетонний завод (КДЬ 2067 асфальтозмішувальна установка № 8) не містить короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту підпункту підпукту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» інвентарна картка обліку основних засобів ТОВ «АБЗ-1» на асфальтобетонний завод (КДЬ 2067 асфальтозмішувальна установка № 8) не містить короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» як такої, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допустив її до аукціону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ, ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення колегія АМКУ, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення внесених змін до умов договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.07.2022 00:00
Дата публікації
15.07.2022 16:56
Документи висновку
15.07.2022 16:56
-
Оскарження в суді
Позовна заява
Дата публікації
01.08.2022 14:28
Інформація про відкриття провадження
18.08.2022
640/11810/22
Документи оскарження в суді
01.08.2022 14:29
-
02.09.2022 15:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає аргументовані заперечення: 1. Стосовно питання першого щодо порушення Замовником вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон). Відповідно до п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в самій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону, якою встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у ч. 1 ст. 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. З огляду на зазначене, однією із вимог замовника було надання учасниками документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Ця частина Розділу тендерної документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема, учасник повинен надати інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі наявність асфальтобетонного заводу разом з підтвердженням дотримання природоохоронного законодавства. Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись учасником у рамках цієї закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій учасників – Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СП «АВТОСТРАДА») та Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), замовником було виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції, які підтверджують дотримання природоохоронного законодавства у зв’язку з використанням об’єкту (асфальтобетонного заводу), який справляє або може справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону (ч. 16 ст. 29 Закону). Керуючись ч.16 ст. 29 Закону, замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, замовником правомірно розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим у п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації та ніяким чином не порушено абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. Закону в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», як такої, що не відповідає іншим вимогам, установленим абз. 3 ч. 3 ст. 22 цього Закону та за результатами проведення закупівлі уклавши з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Договір. 2. Стосовно питання другого щодо порушення Замовником вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно вимоги пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження зазначеної інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» у складі пропозиції надане документальне підтвердження щодо права власності своєї та залученої техніки. Розглянувши подані документи на відповідність одного з кваліфікаційних критеріїв встановлених умовами тендерної документації та відповідно до ст. 16 Закону, Замовником було виявлено, що Учасник – ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» не завантажив свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Навантажувач/KOMATSU/WA430-6/2010р.в. – 1св. Із введенням у дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» в Учасників з’явилося право та можливість виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі - ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» виправив невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону, Замовник розглянув подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей. Оскільки, Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, то Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. З огляду на зазначене, Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. 3. Стосовно питання третього щодо порушення Замовником абз. 2 п. 1 с. 1 ст. 31 Закону. Щодо недотримання вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасниками – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» повідомляємо наступне. Згідно вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України». Відповідно до наказу Міністерства статистики України від 29.05.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку» інвентарна картка обліку основних засобів (форма № ОЗ-6) застосовується для обліку всіх видів основних засобів, а також для групового обліку однотипних об’єктів основних засобів, що надійшли в експлуатацію в одному календарному місяці та таких, що мають одне і те ж виробничо-господарське призначення, технічну характеристику та вартість. Інвентарна картка ведеться в бухгалтерії на кожний об’єкт чи групу об’єктів. У випадку групового обліку картка заповнюється шляхом позиційних записів окремих об’єктів основних засобів. Форма заповнюється в одному примірнику на основі «Акта (накладної) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма №ОЗ-1), технічної та іншої документації. Підставою для відміток про вибуття об’єктів основних засобів при передачі їх іншому підприємству (організації), а також про переміщення в середині підприємства є «Акт (накладна) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма № ОЗ-1); при списанні об’єкта основних засобів внаслідок старіння чи зносу – «Акт на списання основних засобів» (форма № ОЗ-3). Записи про закінчення роботи по добудові, дообладнанні, реконструкції та модернізації, ремонту об’єкта ведуться в картці на підставі «Акта приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів» (форма № ОЗ-2). В розділі «Коротка індивідуальна характеристика об’єкта» записуються тільки основні якісні та кількісні показники основного об’єкта, а також найважливіші прибудови, пристосування та приналежності, що відносяться до нього, обмежуючись двома-трьома найбільш важливими для даного об’єкта якісними показниками виключаючи дублювання даних, що є на підприємстві (організації), технічної документації на даний об’єкт. В складі тендерних пропозицій вищезазначених Учасників надано інвентарні картки, які містять коротку індивідуальну характеристику об’єкта, а саме: його основні якісні та кількісні показники. Таким чином Учасники ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» у повній мірі виконали вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, в частині надання у складі своїх тендерних пропозицій карток обліку основних засобів за типовою формою № ОЗ-6 власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок) та є такі, що не являються власниками даних заводів і мають заключені договори поставки саме з власниками заводів, при цьому Учасник жодним чином не може впливати на організацію ведення обліку основних засобів власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок). Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерні пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. З огляду на висновок про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b, Служба автомобільних доріг у Київській області відповідно до норм абз. 2 п.8 статті 8 Закону інформує Державну аудиторську службу України щодо неможливості в межах законодавства виконання такого зобов’язання замовника щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку. Ураховуючи аналіз норми чинного законодавства та документальні матеріали щодо здійснення зазначеної вище процедури закупівлі Служба автомобільних доріг у Київській області не погоджується з оприлюдненою Державною аудиторською службою України інформацією та вимогами щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушень в межах законодавства щляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, і вважає зазначений висновок і зобов’язання такими, що суперечать нормам чинного законодавства, як в частині матеріального, так і процесуального права, а відтак є передчасними і незаконними, а також такими, що порушують, як суспільні і державні інтереси, так і законні права та інтереси Служби автомобільних доріг у Київській області. Висновок Державної аудиторської служби України відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» буде оскаржено в судовому порядку на підставі та в терміни, визначені у статті 8 Закону.
Дата публікації
21.07.2022 12:19
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Просимо пояснити, що слугувало підставою для продовження строку дії договору про закупівлю від 11.05.2021 № 37-21 та надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
08.07.2022 15:40
Орган перевірки
14.07.2022 00:00
Документи повідомлення
08.07.2022 15:40
-
Відповідь
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає наступні пояснення: Відповідно до умов договору від 11.05.2021 № 37-21 бюджетні зобов’язання виникають відповідно до планів фінансування, доведених Замовнику від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (зі змінами). Замовник має право скоригувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником коштів в частині уточнення видатків на фінансування робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів відповідно до фінансування робіт головним розпорядником коштів. Одночасно з уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод. Враховуючи «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2022 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 року № 65, а саме обсяги бюджетних коштів для фінансування вищевказаної закупівлі, відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником продовжено строк дії Договору до 31.12.2023 р.
Рішеня
11.07.2022 11:28
Замовник
Документи повідомлення
11.07.2022 11:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
617 578 984 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2021 10:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
617 578 984 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2021 10:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності