Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з виготовлення поліграфічної продукції від ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-18-003353-b
План UA-P-2020-11-18-006371-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2020 11:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 060.28 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,60 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2020 18:21 до 04.12.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2020 18:21
до 24.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2020 18:21
до 30.11.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2020 13:25
до 09.12.2020 12:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2020 12:24
до 20.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2020 12:24
до 28.12.2020 11:29
Період уточнень
з 18.11.2020 18:21 до 24.11.2020 00:00
Період оскарження
з 18.11.2020 18:21 до 30.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2020 13:25 до 09.12.2020 12:24
Період кваліфікації
з 04.12.2020 13:25 до 09.12.2020 12:24
Основні параметри
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги пов'язані з друком
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
250 060.28 грн.
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Назва предмета закупівлі
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Примітки
ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги пов'язані з друком
Очікувана вартість
250 060.28 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2020 13:04
Закінчення аукціону
04.12.2020 13:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
19
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"
Пропозиція:
237 412.2 грн.
Учасник:
ТОВ "Спринт-Сервіс"
Пропозиція:
150 466.1 грн.
Аномально низька ціна
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2020 13:04
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Писарева-Тесленко Маріанна Валеріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Marіanna Pisareva-Teslenko
Електронна пошта
Телефон
0442340421
Замовник
ЄДРПОУ
02224531
Назва (англійською мовою)
State Enterprise "National Opera of Ukraine named after TG Shevchenko"
Повна назва
ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise "National Opera of Ukraine named after TG Shevchenko"
Поштовий індекс
01030
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Володимирська, буд.50,
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Період вимог/скарг з 09.12.2020 12:24 по 20.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
04.12.2020 13:25
Надати до
08.12.2020 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1)Перелік виявлених невідповідностей відповідно до ст. 16 Закону: - у складі тендерної пропозиції Учасником згідно п.2 Додатку № 2 ТД надана Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги , Замовник не бачить працівників відповідної кваліфікації для виконання послуги згідно оголошення; - у складі тендерної пропозиції Учасником згідно п.2 Додатку № 2 ТД надана Довідка з інформацією про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання послуги, що є предметом закупівлі, Замовник не бачить працівників відповідної кваліфікації для виконання послуги згідно оголошення. - у складі тендерної пропозиції Учасником згідно п.2 Додатку № 2 ТД надана Довідка у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору , яка не містить строк дії договору; 2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно п.2 Додатку № 2 ТД треба надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги; - згідно п.2 Додатку № 2 ТД надати Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання послуги, що є предметом закупівлі. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо найменування та кількості приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, їх наявну кількість та право власності (власне, орендоване тощо). У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, яка не належить Учаснику на праві власності, додатково надаються копії договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо, що діють протягом усього строку постачання; - згідно п.2 Додаток №2 до ТД «Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (не менш одного), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, обов’язково вказати: - номер договору,- дату укладання договору, - найменування контрагента, - номер контактного телефону;- строк дії договору.» 3. ) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання послуги.; - надати Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою, з інформацією про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання послуги, що є предметом закупівлі. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо найменування та кількості приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, їх наявну кількість та право власності (власне, орендоване тощо). У разі використання приміщень, обладнання та матеріально-технічної бази, яка не належить Учаснику на праві власності, додатково надати копії договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо, що діють протягом усього строку постачання послуги; - надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка містить строк дії договору.
Створено
08.12.2020 11:38
Надати до
09.12.2020 11:38
Договір
UA-2020-11-18-003353-b-c1
Підписаний і діє
Номер
231
150 466.1 грн.
125 388.42 грн.
З ПДВ
Підписано
28.12.2020
Строк дії договору з
28.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
19 (Одиниця)
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Номенклатура
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Кількість
19
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.12.2020 11:28
-
28.12.2020 11:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 060.28 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2020 00:00
Замовник:
ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Контактний телефон:
0442340421
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 060.28 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2020 00:00
Замовник:
ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Контактний телефон:
0442340421
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності