Показати схожі тендери
Закупівля "КОД ДК 021:2015 09310000-5 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ) 2 Лоти Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія " від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-11-17-011866-c
План UA-P-2020-11-17-004075-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.01.2021 12:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 212 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 686 грн. (0,03 %)
Вартість подання пропозиції:
4 692 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2020 17:44 до 18.12.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2020 17:44
до 08.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2020 17:44
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 18.12.2020 09:01
до 27.12.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.12.2020 14:06
до 29.12.2020 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.12.2020 15:00
до 09.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.12.2020 15:00
до 13.01.2021 12:24
Період уточнень
з 17.11.2020 17:44 до 08.12.2020 00:00
Період оскарження
з 17.11.2020 17:44 до 14.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2020 09:01 до 27.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 29.12.2020 14:06 до 29.12.2020 15:00
Період кваліфікації
з 29.12.2020 14:06 до 29.12.2020 15:00
Основні параметри
"КОД ДК 021:2015 09310000-5 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ) 2 Лоти Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія "
CODE DK 021: 2015 09310000-5 - ELECTRICITY (ELECTRICITY) 2 Lots Lot 1 - electricity at the tariff for non-household consumers (excluding electricity distribution fee) under the code DK 021: 2015 09310000-5 electricity Lot 2 - electricity at the tariff for household consumers (dormitory) (including electricity distribution fee) under the code DK 021: 2015 09310000-5 electricity
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 875 000 грн.
Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 1 - electricity at the tariff for non-household consumers (excluding electricity distribution fee) under the code DK 021: 2015 09310000-5 electricity
Примітки
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників (ч.6 статті 25 Закону). За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції (ч.5 статті 25 Закону).
Примітки (англійською мовою)
Validity of the tender offer: 120 calendar days from the deadline for submission of the tender offer, the term of the bank guarantee must be not less than the term of the tender offer security. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.Funds received as security for the tender offer, if they are not returned to the bidder in cases specified by law, are subject to transfer to the budget, and in case of procurement by customers not for budget funds - are transferred to the account of such customers (Part 6 of Article 25 of the Law) . At the request of the bidder who was provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to the bidder of the grounds for return of the tender security within five days from the date of one of the grounds for return of tender security (Part 5 of Article 25 Law).
Очікувана вартість
5 875 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29375,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
88 125
Аукціон
Cтарт аукціону
29.12.2020 13:45
Закінчення аукціону
29.12.2020 14:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Electric energy
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
2 500 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка 14, Ярослава Мудрого 47
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
5 875 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
Пропозиція:
5 850 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.12.2020 13:45
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
337 200 грн.
Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 2 - electricity at the tariff for household consumers (dormitory) (including electricity distribution fee) under the code DK 021: 2015 09310000-5 electricity
Примітки
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників (ч.6 статті 25 Закону). За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції (ч.5 статті 25 Закону).
Примітки (англійською мовою)
Validity of the tender offer: 120 calendar days from the deadline for submission of the tender offer, the term of the bank guarantee must be not less than the term of the tender offer security. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.Funds received as security for the tender offer, if they are not returned to the bidder in cases specified by law, are subject to transfer to the budget, and in case of procurement by customers not for budget funds - are transferred to the account of such customers (Part 6 of Article 25 of the Law) . At the request of the bidder who was provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to the bidder of the grounds for return of the tender security within five days from the date of one of the grounds for return of tender security (Part 5 of Article 25 Law).
Очікувана вартість
337 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1686,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 058
Позиція
Опис предмета закупівлі
електрична енергія
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Electric energy
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
340 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка 12 А
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Висоцька Ірина Валеріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vysotska Iryna Valerievna
Електронна пошта
Телефон
+380504131444
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://brovcrl.in.ua/
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петренко Валентина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Petrenko Valentina Vasylivna
Електронна пошта
Телефон
067 938 72 20
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
01994497
Назва (англійською мовою)
KNP "BROVARSKA BKL" BRR BMR
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
KNP "BROVARSKA BKL" BRR BMR
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14
Прекваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року - п. 1 частини 1 ст. 31 Закону «учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»; - п. 2 частини 1 ст. 31 Закону «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наданий з перевищенням п’ятнадцятиденного терміну; - в інформаційних листах згідно Додатка 5 до тендерної документації щодо частин 1 та 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутня назва предмету закупівлі та номер закупівлі в електронній системі закупівель, що вимагалося в підпункті 1.1. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - в реєстрі документів; в листі-гарантії щодо врахування у вартість тендерної пропозиції тарифу на послуги передачі електричної енергії НЕК Укренерго у розмірі 0.31276 грн. без ПДВ за 1 кВт/год згідно Додатка 3 до тендерної документації; в листі-гарантії що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій); в листі-гарантії про можливість поставки товару в кількості, обсягах та строках передбачених умовами закупівлі; в листі-погодженні з проектом договору та його істотними умовами згідно Додатка 2 до тендерної документації; в довідці-підтвердженні відповідності пропозиції учасника технічним умовам, стандартам та сертифікації; в довідці про підтвердження застосування учасником заходів із захисту довкілля; в довідці щодо наявності власного офіційного ВЕБ-САЙТУ згідно Додатка 1 до тендерної документації; в листі-згоді згідно Додатка 6 на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних - відсутня назва предмету закупівлі та номер закупівлі в електронній системі закупівель, що вимагалося в підпункті 1.1. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Документи прекваліфікації
18.12.2020 09:02
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
18.12.2020 09:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
18.12.2020 09:03
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
Період вимог/скарг з 29.12.2020 15:00 по 09.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Найнижча ціна
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
29.12.2020 14:59
-
29.12.2020 14:06
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія
Договір
UA-2020-11-17-011866-c-c1
Підписаний і діє
Номер
2
5 850 000 грн.
4 875 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.01.2021
Строк дії договору з
01.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 500 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
2 500 000
Одиниця виміру
кВт?год
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.01.2021 12:24
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-02-26-000038
Дата створення проекту
26.02.2021 11:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.02.2021 12:30
Дата публікації висновку про результати
25.03.2021 15:40
Дата завершення усунення порушень
09.04.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
23.03.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 103-26-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 014-44-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 31 UA-2020-11-17-011866-c 17.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.02.2021 00:00
Документи рішення
26.02.2021 12:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 17.11.2020 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК»,ТОВ «ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ», ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2020, договір від 13.01.2021 № 2, додаткову угоду від 10.02.2021 № 1 (далі – ДУ № 1). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником по лоту № 2 відмінено торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.Моніторингом встановлено, що Замовником по лоту № 1 в порушення частини 1 статті 10 Закону та відповідно до абзацу 2 частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду тендерних пропозицій не оприлюднено в електронній системі закупівель, протягом одного дня з дня затвердження, протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом. Крім того, ДУ № 1 змінено істотні умови договору, зокрема збільшено ціну за одиницю товару до 10 відсотків. Слід зазначити, що підставою для укладення додаткової угоди був експертний висновок від 19.01.2021 № 124/21, виданий Харківською торгово-промисловою палатою. Однак, відповідно до цінової пропозиції Переможця, поданої станом на 18.12.2020, та договору від 13.01.2021 № 2 ціна за одиницю товару складала 1,95 грн за 1 кВт.год без ПДВ (2,34 грн з ПДВ). Разом з тим, додатковою угодою від 10.02.2021 № 1 ціну за одиницю товару збільшено до 2,115 грн без ПДВ (2,538 грн з ПДВ). При цьому, аналізом даних веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua/) встановлено, що середньозважена ціна електричної енергії на ринку «на добу наперед» за грудень 2020 року складала 1 541,52 грн, а за січень 2021 року - 1 462,52 грн, тобто ціна за одиницю товару у січні знизилася на 5,12%. Слід зазначити, що частиною 5 статті 41 Закону передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у тому числі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання його ціни за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи зазначене, додатковою угодою від 10.02.2021 № 1 Замовником збільшено ціну за одиницю товару не пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, що є порушенням вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону. Отже, договір від 13.01.2021 № 2 в частині укладання ДУ № 1 є нікчемним у відповідності до пункту другого частини першої статті 43 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 10, абз. 2 ч. 12 ст. 29, п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, розкритті тендерних пропозицій та їх розгляді, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом приведення істотних умов договору до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.03.2021 00:00
Дата публікації
25.03.2021 15:40
Документи висновку
25.03.2021 15:40
-
Оскарження в суді
Повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» Броварської районної ради Київської області та Броварської міської ради Київської області, 08.04.2021р. направила позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі: UA-2020-11-17-011866-c.
Дата публікації
09.04.2021 14:26
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації
31.03.2021 16:55
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю електричної енергії, за кодом ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-17-011866-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та документального підтвердження коливання ціни електроенергії на ринку, що стало підставою для збільшення ціни за одиницю товару.Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення долучити документальне підтвердження.
Рішеня
17.03.2021 10:17
Орган перевірки
23.03.2021 00:00
Документи повідомлення
17.03.2021 10:18
-
Відповідь
Пояснення
Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», беручи до уваги лист Мінекономрозвитку України від 14.08.2019 р. № 3304-04/33869-06 «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії», та відповідно до підпункту 2 пункту 13.2 розділу 13 Договору № 2 від 13.01.2021р. КНП «Броварська БКЛ» 10.02.2021 року уклала Додаткову угоду № 1 про підвищення ціни за одиницю товару до 10 відсотків. Підставою для підвищення ціни за одиницю товару (електроенергії) до 10 відсотків по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09310000-5 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ) 2 Лоти. Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія. Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-17-011866-c, є повідомлення від ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» від 27.01.2021 р. № 20012021/64 (додається), та експертний висновок Харківської торгово-промислової палати № 124/21 від 19.01.2021 року (додається).
Рішеня
18.03.2021 14:06
Замовник
Відповідь
Електрична енергія
Тендерним комітетом КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР уважно розглянуті всі зауваження висловлені, працівниками Північного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України (надалі Північний офіс Держаудитслужби). Проте, є необхідність в наданні Вами роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань. 1. Яким нормативним документом керувались працівники Північного офісу Держаудитслужби при визначені періодів порівняння ціни, а саме порівняння середньозваженої ціни РДН (ціни ринку на добу на перед) грудня 2020 року з середньозваженою ціною РДН (ціни ринку на добу на перед) січня 2021 року. 2. Якими даними потрібно керуватися при аналізі коливання ціни на ринку, коли ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» на своєму веб сайті https://www.oree.com.ua/ в закладці аналітичні матеріали https://www.oree.com.ua/index.php/web/772 надає середньозважену ціну ринку за одну добу, за 10 днів (перша декада місяця), 20 днів ( дві декади місяця), за місяць в цілому, за квартал року, за півріччя та за рік в цілому. 3. При аналізі ринку електричної енергії Замовник повинен керуватися тільки даними ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» чи додатково може враховувати дані інших органів? Оскільки Вами аналізувались тільки дані ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ». 4. Чи правомірно при аналізі коливання ціни, враховувати інформацію за період, в який Замовник не закуповував товар? 5. Якщо Вами зазначається (отже, договір від 13.01.2021№2 в частині укладення ДУ №1 є нікчемним у відповідності до пункту другого частини першої статті 43 Закону), то які дії Замовник зобов’язаний здійснити щодо усунення виявлених порушень, адже згідно п. 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-011866-c, зобов’язання вчинити дії є відсилочними на чинне законодавства. Просимо роз’яснити, який саме пункт, статтю та нормативний документ потрібно застосувати Замовнику при приведені істотних умов договору до вимог законодавства.
Висновку
29.03.2021 15:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 212 200 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2020 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380504131444
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 212 200 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2020 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380504131444
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності