Показати схожі тендери
Закупівля За кодом CPV за ДК 021:2015 32350000-1 - частини до аудіо- та відеообладнання за кодом НК 024:2019- 40979 Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ; Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО".
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2020-11-17-003345-b
План UA-P-2020-11-17-002983-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.12.2020 19:45
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.11.2020 15:09
Закінчення аукціону 27.11.2020 15:30
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
107 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
537.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.11.2020 17:00 до 26.11.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2020 13:28
до 23.11.2020 08:00
Завершено
Період аукціону
з 27.11.2020 15:09
до 27.11.2020 15:30
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2020 15:30
до 01.12.2020 12:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2020 12:26
до 04.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2020 12:26
до 15.12.2020 19:45
Період уточнень
з 17.11.2020 13:28 до 23.11.2020 08:00
Період аукціону
з 27.11.2020 15:09 до 27.11.2020 15:30
Період кваліфікації
з 27.11.2020 15:30 до 01.12.2020 12:26
Період кваліфікації
з 27.11.2020 15:30 до 01.12.2020 12:26
Основні параметри
За кодом CPV за ДК 021:2015 32350000-1 - частини до аудіо- та відеообладнання за кодом НК 024:2019- 40979 Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ; Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №1 до оголошення. Строк поставки товару: до 31.12.2020р. Кожна партія товарів поставляється в залежності від потреби замовника впродовж дії договору транспортом Постачальника та за його рахунок узгодженими партіями у триденний термін з моменту направлення заявки Замовником (заявка може подаватися усно, письмово, листом або за допомогою факсимільних засобів). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Пропозиція учасника подається у форматі “PDF” та повинна бути засвідчена накладенням на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть викладатися мовою їх загальноприйнятого застосування. Якщо у складі пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається в складі пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації тощо.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 (паковання)
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ
Опис предмета закупівлі
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ
Код ДК 021:2015
32354110-3 - Рентгенівська плівка
Кількість
50
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35; Фортеця, 21; вул. Кропивницького, 22
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 15 (Рулон)
Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ
Опис предмета закупівлі
Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ
Код ДК 021:2015
32354110-3 - Рентгенівська плівка
Кількість
15
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35; Фортеця, 21; вул. Кропивницького, 22
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти днів.
Документи закупівлі
-
17.11.2020 13:30
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколовська Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380997662705, 380983470068
Замовник
ЄДРПОУ
05493846
Назва (англійською мовою)
Communal non commercial enterprise "Central local hospital" of Kropyvnytskyi city Council"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Повна назва (англійською мовою)
COMMUNAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "CENTRAL CITY HOSPITAL" TOWN CITY OF KOPYVYNTSKY"
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
Архітектора Паученка, 45/35
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
Пропозиція:
107 005.35 грн.
Учасник:
ФОП НЕМИТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
106 300 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.12.2020 12:26 по 04.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
01.12.2020 12:26
-
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2020-11-17-003345-b-c1
Завершився
Номер
405/2220
117 725 грн.
117 725 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.12.2020
Строк дії договору з
15.12.2020
по
31.03.2021
Сума оплати за договором
117 725
Сума оплати за договором без ПДВ
117 725
Номенклатура
45 (паковання)
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ
Номенклатура
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ
Кількість
45
Одиниця виміру
упаковка
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
15 (Рулон)
Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ
Номенклатура
Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ
Кількість
15
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
15.12.2020 19:45
-
Зміни до договору
29.12.2020
Статус
Опубліковано
Номер
1
Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.п.1.3, 11.4. Договору поставки від 15.12.2020р. №405/2220 (надалі – Договір), уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму Договору на 8245,00грн. та викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 98055,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч п’ятдесят п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ». 2. В зв’язку із внесеними пунктом першим цієї додаткової угоди змінами, викласти Додаток №1 до договору «Специфікація» в новій редакції, що додається.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
29.12.2020 14:35
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Зміни до договору
29.12.2020
Статус
Опубліковано
Номер
2
Сторони, керуючись п.8 ч.5, ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п.п.10.2, 11.4. договору поставки від 15.12.2020р. №405/2220 (надалі – Договір), уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Конкретний розмір фінансових зобов’язань та кількість товару на період з 01 січня по 31 березня 2021 року будуть визначені окремою додатковою угодою між Сторонами. 3. Інші умови Договору залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
29.12.2020 14:38
-
Додатки до договору
Зміни до договору
17.03.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
Сторони, керуючись п.8 ч.5, ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», п.п.10.2, 11.4. договору поставки від 15.12.2020р. №405/2220 (надалі – Договір) та ч.1 ст. 188 ГК України, ч.1 ст. 652 ЦК України, враховуючи Додаткову угоду №2 від 29.12.2020р., уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Строк поставки товару за даною додатковою угодою: до 31.03.2021 р. 2. Ціна додаткової угоди та фінансові зобов’язання Замовника за даною додатковою угодою складає: 19670,00 грн. (Дев’ятнадцять тисяч шістсот сімдесят грн. 00 коп.) без ПДВ., що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в початковому Договорі. Загальна сума вартості Договору з усіма змінами становить 117725,00 грн. (Сто сімнадцять тисяч сімсот двадцять пять грн. 00 коп.) без ПДВ (що складається з остаточної суми Договору 98055,00 грн. та суми до 20% від остаточної суми договору). 3. Кількість закуповуваного товару за даною додатковою угодою: Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 зеленочутливі Кровлекс-ОРГЗ - 10упак.; Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ -2 рул. Загальна кількість товарів по Договору з урахуванням змін становить: Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 зеленочутливі Кровлекс-ОРГЗ – 55 упак.; Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії 70мм.х30,5м. Кровлекс-МРФ - 17 рул. 4. В зв’язку зі зміною реквізитів Замовника внести зміни до п. XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» виклавши реквізити Замовника в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» 25006, м.Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35, р/р UA258201720344300013000029838 в УДКСУ у м. Кропивницькому, Кіровоградської обл. МФО 820172, р/р UA163052990000026000035102567; р/рUA423052990000026008045102430 в АТ КБ «Приватбанк» м.Дніпро МФО 305299, Код ЄДРПОУ 05493846, Тел. 32-31-77, 32-27-09, ІПН 054938411231 витяг ПДВ №2011234500161, Е-mail [email protected]. 5. Інші умови Договору залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
18.03.2021 16:00
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2020 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
380997662705, 380983470068
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2020 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
380997662705, 380983470068
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності