Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-17-002974-a
План UA-P-2020-11-17-006244-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.12.2020 10:34
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.12.2020 15:30
Закінчення аукціону 04.12.2020 15:51
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 575 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 875 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2020 16:52 до 03.12.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2020 16:52
до 23.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2020 16:52
до 29.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.12.2020 15:30
до 04.12.2020 15:51
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2020 15:51
до 10.12.2020 13:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2020 13:56
до 21.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2020 13:56
до 30.12.2020 10:34
Період уточнень
з 17.11.2020 16:52 до 23.11.2020 00:00
Період оскарження
з 17.11.2020 16:52 до 29.11.2020 00:00
Період аукціону
з 04.12.2020 15:30 до 04.12.2020 15:51
Період кваліфікації
з 04.12.2020 15:51 до 10.12.2020 13:56
Період кваліфікації
з 04.12.2020 15:51 до 10.12.2020 13:56
Основні параметри
Електрична енергія
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2021 рік. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
450 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
31260, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, точки комерційного обліку об’єктів споживача
Дата постачання по
31.12.2021 16:57
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за електричну енергію здійснюється, за умови подання Споживачем Заявки/Заявок на відповідний розрахунковий період, в наступному порядку: - повного розрахунку за поставлену електричну енергію у відповідному розрахунковому періоді. Споживач здійснює оплату згідно виставленого Постачальником рахунку на оплату, на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту його підписання, шляхом оплати повної вартості спожитої електричної енергії. Ціна за одиницю Товару в рахунку виставленому за цим пунктом та в Акті приймання-передачі Товару у відповідному розрахунковому періоді
Документи закупівлі
-
17.11.2020 17:34
-
17.11.2020 16:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Васіліна Аліна Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380384561196
Факс
+380384561196
Замовник
ЄДРПОУ
04403444
Повна назва
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Поштовий індекс
31260
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
смт Наркевичі
Адреса
Незалежності, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
1 372 500 грн.
Учасник:
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
Пропозиція:
1 371 375 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.12.2020 13:56 по 21.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.12.2020 13:55
-
10.12.2020 09:13
Повідомлення про рішення
04.12.2020 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції надано документ «Наказ УО». При цьому зазначена у Наказі № 10 від 21.01.2019 особа – Царук С.І., не є директором та не являється особою, яка уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю на підставі установчих документів. Разом з тим, подану ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» тендерну пропозицію підписано кваліфікованим електронним підписом Царука С.І. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1.4 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Підпункт 3.1.5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується: для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі установчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: 1. Довіреність, видану Царуку С.І., якою ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» надає йому право підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю.
Створено
08.12.2020 18:44
Надати до
09.12.2020 18:44
Договір
UA-2020-11-17-002974-a-b1
Підписаний і діє
Номер
20300241
1 371 375 грн.
1 142 812.5 грн.
З ПДВ
Підписано
29.12.2020
Строк дії договору з
29.12.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
450 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
450 000
Одиниця виміру
кВт*год
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.12.2020 10:34
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-22-000044
Дата створення проекту
22.09.2021 15:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2021 16:05
Дата публікації висновку про результати
08.10.2021 15:09
Дата завершення усунення порушень
14.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2021 № 586 Хмельницький Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 22.09.2021 № 586 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 6 UA-2020-11-17-002974-a 17.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2021 00:00
Документи рішення
22.09.2021 16:05
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Наркевицької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.11.2020 № 22, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.12.2020, вимогу про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Хмельницькенергозбут», протокол засідання тендерного комітету від 10.12.2020 № 40, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.12.2020, договір про постачання електричної енергії споживачу від 29.12.2020 № 20300241 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 03.03.2021 № 2, від 05.03.2021 № 3, від 12.07.2021 № 4, від 08.09.2021 № 5, від 30.09.2021 № 6, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.03.2021, від 05.03.2021, від 13.07.2021, від 08.09.2021, від 30.09.2021, пояснення від 27.09.2021 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.10.2021 00:00
Дата публікації
08.10.2021 15:09
Документи висновку
08.10.2021 15:09
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-17-002974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації. Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: які документи були використанні для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 03.03.2021 № 2, від 05.03.2021 № 3, від 12.07.2021 № 4 та від 08.09.2021 № 5 до договору від 29.12.2020 за № 20300241? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Рішеня
23.09.2021 13:53
Орган перевірки
29.09.2021 00:00
Документи повідомлення
23.09.2021 13:54
-
Відповідь
Пояснення та додатки
На Ваш запит про надання документального підтвердження росту ціни на електричну енергію надаємо листи постачальника та довідки з Хмельницької Торгово-промислової палати
Рішеня
27.09.2021 13:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 575 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2020 18:00
Замовник:
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380384561196
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 575 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2020 18:00
Замовник:
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380384561196
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності