Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 17.11.2020 08:33до 18.12.2020 08:38
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2020 08:33
до 08.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2020 08:33
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 18.12.2020 08:41
до 24.01.2021 00:00
Період уточнень
з
17.11.2020 08:33
до
08.12.2020 00:00
Період оскарження
з
17.11.2020 08:33
до
14.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з
18.12.2020 08:41
до
24.01.2021 00:00
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Основні параметри
Смола іонообмінна
ion exchange resin
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою та можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою (за винятком документів, викладених російською мовою). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
- у колонці 3 таблиці додатка 3 до тендерної документації, де учасник зазначає продукцію, що буде постачатися не вказано, що товар постачається у перерахунку на суху вагу.
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
- у колонці 3 таблиці додатка 3 до тендерної документації, де учасник зазначає продукцію, що буде постачатися не вказано, що товар постачається у перерахунку на суху вагу.
- у технічних характеристиках інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) не зазначений показник «Статична обмінна ємність по урану у сірчанокислих розчинах та у карбонатних розчинах». Показник повна обмінна ємність зазначено не менше 1,4мг-екв/г, замість не менше 3,1мг-екв/г.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
- у колонці 3 таблиці додатка 3 до тендерної документації, де учасник зазначає продукцію, що буде постачатися не вказано, що товар постачається у перерахунку на суху вагу.
- у технічних характеристиках не зазначений показник «Статична обмінна ємність по урану у сірчанокислих розчинах та у карбонатних розчинах».
Показник масова частка вологи зазначено 47-57%, замість ? 50%.
Показник повна обмінна ємність зазначена не менше 1,2мг-екв/г, замість не менше 3,1мг-екв/г.
Показник механічна міцність зазначена не менше ?1,08%, замість не менше 99%.
- надані сканкопії договорів не є аналогічними предмету закупівлі.
Замовник не направляв повідомлення про усунення невідповідності щодо надання сканкопії аналогічного договору, оскільки, крім цих невідповідностей, у складі документів пропозиції Учасника було виявлено ще іншу невідповідність.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Смола іонообмінна
Звернення:
За тендером : Смола іонообмінна
Тема:
стосовно кількості предмету закупівлі
Зміст:
Просимо підтвердити, що у Додатку № 3 до Тендерної документації, кількість предмету закупівлі, 25 000 кг, вказана у товарній вазі аніоніту, згідно ТУ У 24.1-30168850-030:2006
Дата оприлюднення звернення:
18.11.2020 16:13
у Додатку № 3 тендерної документації кількість товару, 25 000 кг у перерахунку на суху вагу. У тендерну документацію буде внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
20.11.2020 08:07
Звернення:
За тендером : Смола іонообмінна
Тема:
Просимо надати роз’яснення відносно розподілу фракцій смоли для зазначеного інтервалу розміру 0,8-2,0мм.
Зміст:
Просимо надати роз’яснення.
Розділ тендерної документації «Технічні характеристики смоли іонообмінної АМП» (Додаток №3) передбачає постачання іонообмінної смоли з розміром зерен робочої фракції в набряклому стані 0,8-2,0мм.
Просимо надати роз’яснення відносно розподілу фракцій смоли для зазначеного інтервалу розміру 0,8-2,0мм.
Дата оприлюднення звернення:
07.12.2020 16:54
Розподілу фракцій немає для зазначеного інтервалу 0,8-2,0мм. Згідно технічних характеристик предмету закупівлі розмір зерен робочої фракції в набряклому стані 0,8-2,0мм, цей показник означає що мінімальний розмір гранул допускається не менш ніж 0,8мм але не більш ніж 2,0мм.
Дата оприлюднення відповіді:
09.12.2020 10:39
Звернення:
За тендером : Смола іонообмінна
Тема:
Просимо надати роз’яснення, яку функціональну групу повинен містити такий аніоніт.
Зміст:
Додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Смола іонообмінна АМП ТУ У 24.1-30168850-030:2006, або еквівалент не містить інформацію щодо функціональної групи предмета закупівлі. Якщо учасник пропонує до постачання продукцію, яка є еквівалентом предмету закупівлі, просимо надати роз’яснення, яку функціональну групу повинен містити такий аніоніт.
Дата оприлюднення звернення:
07.12.2020 16:56
У технологічному процесі ГМЗ ДП «СхідГЗК» Смола іонообмінна АМП використовується для вилучення урану з пульп. Якщо учасник пропонує до постачання продукцію, яка є еквівалентом предмету закупівлі, він повинен мати такі ж властивості що і смола АМП ТУ У 24.1-30168850-030:2006. Основні технічні характеристики та показники містить додаток №3 тендерної документації. Більш детальні властивості та характеристики міститьТУ У 24.1-30168850-030:2006.
Дата оприлюднення відповіді:
09.12.2020 10:40
На даному тендері відміни не були знайдені.
Смола іонообмінна
Тендер:
UA-2020-11-17-000064-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-17-000064-a.b1
Дата:
07.12.2020 16:12
Стан:
Порушення усунуто
Просимо надати роз’яснення, яку функціональну групу повинен містити такий аніоніт.
Просимо надати роз'яснення: Додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Смола іонообмінна АМП ТУ У 24.1-30168850-030:2006, або еквівалент не містить інформацію щодо функціональної групи предмета закупівлі. Якщо учасник пропонує до постачання продукцію, яка є еквівалентом предмету закупівлі, просимо надати роз’яснення, яку функціональну групу повинен містити такий аніоніт.
У технологічному процесі ГМЗ ДП «СхідГЗК» Смола іонообмінна АМП використовується для вилучення урану з пульп. Якщо учасник пропонує до постачання продукцію, яка є еквівалентом предмету закупівлі, він повинен мати такі ж властивості що і смола АМП ТУ У 24.1-30168850-030:2006. Основні технічні характеристики та показники містить додаток №3 тендерної документації. Більш детальні властивості та характеристики міститьТУ У 24.1-30168850-030:2006.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-17-000064-a.b2
Дата:
07.12.2020 16:50
Стан:
Порушення усунуто
Просимо надати роз’яснення відносно розподілу фракцій смоли для зазначеного інтервалу розміру 0,8-2,0мм.
Просимо надати роз’яснення.
Розділ тендерної документації «Технічні характеристики смоли іонообмінної АМП» (Додаток №3) передбачає постачання іонообмінної смоли з розміром зерен робочої фракції в набряклому стані 0,8-2,0мм.
Просимо надати роз’яснення відносно розподілу фракцій смоли для зазначеного інтервалу розміру 0,8-2,0мм.
Розподілу фракцій немає для зазначеного інтервалу 0,8-2,0мм. Згідно технічних характеристик предмету закупівлі розмір зерен робочої фракції в набряклому стані 0,8-2,0мм, цей показник означає що мінімальний розмір гранул допускається не менш ніж 0,8мм але не більш ніж 2,0мм.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-11-17-000064-a.b3
Дата:
07.12.2020 22:01
Стан:
Залишено без розгляду
Вимагаємо: - виключити із тендерної документації вимогу щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді завдатку і замінити на вимогу щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії; - виключити із розділу 8 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) пункти і вимоги, які стосуються неповернення покупцем забезпечення виконання договору у разі неналежного виконання договору постачальником; - передбачити у розділі 7 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) відповідальність покупця перед постачальником за порушення строків оплати товару; - передбачити у проекті договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) умову про залучення у разі спору сторін щодо якості товару незалежної експертної організації.
У розділі VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю товару - Етиленові полімери у первинній формі, код 2451 (Смола іонообмінна) зазначено, що «забезпечення виконання договору про закупівлю Надається переможцем у вигляді завдатку на рахунок підприємства IBAN UA353204780000000026002159381 в АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478, ІПН 143097804042 (для резидента) або IBAN UA353204780000000026002159381.840 в АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478, ІПН 143097804042 (для нерезидента) SWIFT: UGASUAUK у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір». Також у пункті 8.1 розділу 8 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) вказано, що «Постачальник не пізніше дати укладання Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого Договору у вигляді завдатку у розмірі 5% вартості Договору про закупівлю за реквізитами: IBAN UA353204780000000026002159381.840 в АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478, ІПН 143097804042, SWIFT: UGASUAUK»
Згідно п.9 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Відповідно до ст. 546 ЦК України виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності.
Стаття 570 ЦК України надає правове визначення завдатку, як виду забезпечення виконання зобов’язання, і зазначає, що завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання.
Оскільки переможець закупівлі за основним зобов’язанням платежі не вносить, а здійснює постачання товару, застосування забезпечення виконання договору у вигляді завдатку є неможливим і суперечить правовій природі цього виду забезпечення, чітко визначеній вищенаведеним чинним законодавством.
Слід зазначити, що враховуючи правове визначення інших передбачених чинним законодавством видів забезпечення виконання зобов’язання, єдиним видом забезпечення виконання договору про закупівлю, який відповідає вимогам, встановленим ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» і може бути використаний у якості забезпечення договору у публічних закупівлях, є гарантія.
Окремо зазначаємо, що забезпечення виконання договору шляхом надання гарантії є також найбільш поширеним та справедливим для обох сторін видом забезпечення, адже для замовника гарантує виконання учасником договірних зобов’язань, а для учасника не потребує вилучення з обігу на тривалий час значної, враховуючи очікувану вартість закупівлі, суми коштів і виключає пов’язані із цим ризики для його фінансового становища.
Окрім цього, у п. 8.4 розділу 8 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) вказано, що «Покупець не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі:
8.4.1. невиконання або неналежного виконання своїх договірних зобов’язань Постачальником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товарів; за відмову поставляти Товар за ціною, зазначеною у Договорі про закупівлю; за порушення умов зобов’язання щодо якості Товарів.
8.4.2. дострокового розірвання Покупцем Договору про закупівлю у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю;
8.4.3. дострокового розірвання Постачальником Договору про закупівлю».
Пунктами 8.5-8.8 розділу 8 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) передбачена процедура документального оформлення замовником неналежного виконання постачальником своїх зобов’язань (в односторонньому порядку) і неповернення забезпечення виконання договору.
Слід зазначити, що у пп.1 п.2 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі про закупівлю. При цьому законодавство не містить посилання і не встановлює необхідною умовою саме належне виконання договору, адже забезпечення виконання договору не може розглядатись як штрафна санкція (за неналежне виконання зобов’язання (порушення строків поставки, поставка товару неналежної якості тощо) окремим розділом договору передбачена відповідальність сторін). Таким чином, враховуючи норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, після виконання переможцем договору, яке згідно п.1.1 проекту договору полягає саме у фактичному постачанні передбаченої кількості товару за ціною відповідно до специфікації, забезпечення виконання договору підлягає поверненню, а визначення у проекті договору замовником такої підстави неповернення забезпечення, як неналежне виконання договору, є зловживанням своїми правами і порушенням прав ті інтересів потенційних учасників, а також порушенням п.3 ст. 509 ЦК України який встановлює, що зобов'язання має грунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.
Розділ 7 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) також порушує ст. 3, п.3 ст. 509 ЦК України у частині того, що зобов'язання має грунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. При цьому замовник у проекті договору встановлює відповідальність виключно постачальника перед покупцем і не містить жодного пункту стосовно відповідальності покупця перед постачальником за порушення строків оплати товару. Зазначені у розділі 7 договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) умови відповідальності сторін є несправедливими і недобросовісними, адже всупереч вищевказаним принципам встановлюють істотний дисбаланс договірних прав та обов’язків на шкоду постачальника.
Пункт 2.2. розділу 2 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) зазначено, що «приймання Товару за якістю та кількістю провадиться Покупцем шляхом проведення вхідного контролю за діючими у Покупця процедурами. До уваги беруться результати виключно Покупця». При цьому у пп.6.1.2 п. 6.1 розділу 6 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) вказано, що «покупець зобов’язаний приймати поставлений Товар по якості у відповідності до діючих інструкцій про приймання продукції №П-7 (Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного використання по якості від 25.04.66р.) та по кількості у відповідності до діючих інструкцій про приймання продукції №П-6 (Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного використання по кількості від 15.06.65р.) з доповненнями та змінами.
Пункт 2.2 розділу 2 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) суперечить пп.6.1.2 п. 6.1 розділу 6 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації), адже Інструкція про приймання продукції №П-7 (Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного використання по якості від 25.04.66р.) детально визначає процедуру приймання товару за якістю, за якою враховуються не тільки результати покупця (наприклад, у випадках виникнення спору між покупцем і постачальником стосовно якості товару). З метою уникнення розбіжностей і недопущення порушення прав як покупця, так і постачальника у питаннях якості продукції доцільно передбачити у проекті договору умову про залучення у разі спору сторін щодо якості товару незалежної експертної організації.
Враховуючи все вищевикладене, з метою недопущення порушення прав потенційних учасників закупівлі, а також вищенаведених вимог чинного законодавства України вимагаємо:
- виключити із тендерної документації вимогу щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді завдатку і замінити на вимогу щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
- виключити із розділу 8 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) пункти і вимоги, які стосуються неповернення покупцем забезпечення виконання договору у разі неналежного виконання договору постачальником;
- передбачити у розділі 7 проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) відповідальність покупця перед постачальником за порушення строків оплати товару;
- передбачити у проекті договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) умову про залучення у разі спору сторін щодо якості товару незалежної експертної організації.
Зміни до тендерної документації на Вашу вимогу вноситися не будуть. Всі Учасники самостійно приймають рішення щодо участі в процедурі торгів, враховуючи вимоги, які Замовник, відповідно до чинного законодавства, викладає в тендерній документації.