Закупівля Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства від Державна казначейська служба України.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 16.11.2020 17:13до 02.12.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.11.2020 17:13
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.11.2020 17:13
до 28.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.12.2020 13:28
до 03.12.2020 13:55
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.12.2020 13:55
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2020 17:30
до 22.12.2020 00:00
Період уточнень
з
16.11.2020 17:13
до
22.11.2020 00:00
Період оскарження
з
16.11.2020 17:13
до
28.11.2020 00:00
Період аукціону
з
03.12.2020 13:28
до
03.12.2020 13:55
Період кваліфікації
з
03.12.2020 13:55
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Основні параметри
Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Код ДК 021:2015
48440000-4 -
Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул.Бастіонна,6
Дата постачання по
31.03.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня підписання Акту в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період.
У розрахунку видатків до кошторису Казначейства на 2021 рік за КПКВК 3504010 не затверджено витрат за напрямом «Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства», оскільки не були включені до бюджетного запиту на 2021 рік. Детальна інформація наведена у протоколі Тендерного комітету Казначейства від 02.02.2021 № 6, що додається.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
Поштовий індекс
04080
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102
Класифікація суб'єктів господарювання
Суб'єкт малого підприємництва
Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тендер:
UA-2020-11-16-013280-c
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2020-11-16-013280-c.b1
Дата:
18.12.2020 16:55
Стан:
Порушення усунуто
Скарга
Скарга
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та проведення процедури закупівлі з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»).
Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону, які зокрема
включають: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Подача даної скарги обумовлена неправомірним відхиленням тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» та порушенням процедури проведення публічних закупівель
Згідно оголошеної процедури закупівлі від 16.11.2020 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-16-013280-c) Державна казначейська служба України (надалі також Замовник), здійснює закупівлю послуг за предметом: «48440000-4 – Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства)»: за очікуваною вартістю закупівлі – .1 000 000 грн. 00 коп.
В аукціоні (по закупівлі UA-2020-11-16-013280-c), який завершився 3-го грудня 2020 року, прийняло участь три учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАСТЕР:СТРІМ» з пропозицією 250 000,00 грн, ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» із пропозицією 249 000,00 грн. та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (Скаржник), яке запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію - 248 000,00 грн.
Однак 09.12.2020 року на електронному майданчику з’являється інформація від Замовника наступного змісту: «Причина дискваліфікації: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Там же, у вкладці документи, Замовник прикріпив витяг із протоколу засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України 09 грудня 2020 року № 46 (Додаток №1) де зазначена наступна інформація:
«За результатами аналізу відповідності програмного забезпечення функціональним вимогам визначених в Тендерній документації з’ясовано наступне.
Пунктом 10.3, 10.4 розділу 10 Додатку 2 Тендерної документації визначено, що:
програмне забезпечення повинне надавати можливість повнофункціональної роботи користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток) та програмне забезпечення «тонкого клієнта» повинне дозволяти користувачеві використовувати сучасні версії браузерів: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge.
Учасником ТОВ «ІНТЕЛЕКТ СЕРВІС» на підтвердження функціональних можливостей запропонованого учасником програмного забезпечення надано Таблицю 3.2, в складі якої надані копії (скриншотів) екранних форм програмного забезпечення, які не підтверджують можливість повнофункціональної роботи користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток).
Разом з тим, пунктом 3.4. наданого експертного висновку, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 8 жовтня 2020 року за № 1173 на захищений програмний комплекс «ІС-ПРО» версії 8.ХХ.ХХХ (далі – Експертний висновок) визначено, що комплекс побудований у вигляді клієнт-серверної прикладної інформаційної системи, який містить серверний та клієнтський компоненти. Серверні та клієнтські компоненти являють собою програмні додатки, призначені для застосування в середовищі операційних систем сімейства Microsoft Windows. Клієнтський компонент здійснює локальне або мережеве підключення (в залежності від умов функціонування комплексу) та надає користувачу відповідний графічний інтерфейс для введення, перегляду тощо.
Таким чином, це підтверджує, що в запропонованому програмному продукті «ІС-ПРО» версії 8.ХХ.ХХХ не забезпечено повнофункціональна робота користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток)…
ВИРІШИЛИ: Щодо першого питання: - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕЛЕКТ СЕРВІС» відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону».
Ми стверджуємо, що оголошена Замовником процедура закупівлі проведена із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а вищезазначена інформація, яка викладена в протоколі засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України 09 грудня 2020 року № 46, є необґрунтованою та непідтвердженою суб’єктивно оцінкою, яка також містить і недостовірну інформацію, що випливає з наступного:
По-перше
Відповідно до абз. 2 п. 2 (Інші документи, що вимагаються замовником), розділу 1 (Додатка 1) Тендерної документації, Замовник вимагав від учасників інформацію про відповідність підрозділу 4 Функціональні вимоги до Системи розділу ІІІ. Технічні вимоги до програмного забезпечення тендерної пропозиції Учасника наведено у цьому додатку тендерної документації, надається у вигляді таблиці відповідності (Таблиця 3.2), у якій Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції по кожній позиції (пункту, підпункту, абзацу) копіями (скриншотів) екранних форм, що підтверджують функціонал.
Ідентична інформація також зазначена і в п.п. 1.3. розділу 1 Додатка 2 до Тендерної документації (без будь-якої конкретизації).
Згідно з таблицею 3.2 (Таблиця відповідності програмного забезпечення функціональним вимогам) Додатка 3 Тендерної документації, Замовник вимагав надання форму підтвердження відповідності вимогам у вигляді скріншотів і Ви можете переконатись, що таблиця 3.2. також не містить вимог щодо (скриншотів) екранних форм програмного забезпечення, які мають підтверджувати можливість повнофункціональної роботи користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток).
У протоколі від 09 грудня 2020 року № 46 Замовник стверджує, що надані копії (скриншотів) екранних форм програмного забезпечення не підтверджують можливість повнофункціональної роботи користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток), однак, тендерна документація Замовника не містить у собі таких вимог до (скриншотів) екранних форм. Тобто ніде не зазначено, що копії (скриншотів) екранних форм програмного забезпечення мають підтверджувати можливість повнофункціональної роботи користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток).
Враховуючи зазначене вище, твердження Замовника про невідповідність наданих ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» копії (скриншотів) екранних форм пропонованого програмного забезпечення не відповідає дійсності та є недостовірною інформацією.
По-друге
Згідно з витягом із Протоколу засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України 09 грудня 2020 року № 46, Замовник робить нічим не обґрунтований висновок, що наданий Скаржником експертний висновок, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 8 жовтня 2020 року за № 1173 на захищений програмний комплекс «ІС-ПРО» версії 8.ХХ.ХХХ (Додаток 2) наче підтверджує, що в запропонованому програмному продукті «ІС-ПРО» версії 8.ХХ.ХХХ не забезпечено повнофункціональна робота користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток).
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не наводить жодного аргументу або доказу того, що тендерна документація містила будь-які вимоги до експертних висновків. Також Замовник не повідомляє де саме по тексту наданого Скаржником експертного висновку від 8 жовтня 2020 року за № 1173 зазначена інформація про те що програмний комплекс «ІС-ПРО» версії 8.ХХ.ХХХ не забезпечує повнофункціональну роботу користувачів через «тонкий клієнт» (програмний WEB-додаток) і чи взагалі така інформація має бути зазначена в експертному висновку. Тому яким чином Замовник прийшов до таких висновків є незрозумілим.
Ми вбачаємо в діях Замовника ущемлення законних прав та інтересів Скаржника, оскільки дискваліфікація ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» побудована виключно на нічим не підтверджених домислах Замовника та неіснуючих вимогах тендерної документації, що є порушенням основних принципів публічних закупівель.
По-третє
На електронному майданчику по вищезазначеній закупівлі (UA-2020-11-16-013280-c) в розділі протокол розкриття зазначена наступна інформація ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА дата та час публікації рішення: : 09.12.2020 17:30.
«Причина дискваліфікації: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» - тобто це абзац 1 пункту 2 частини першої ст. 31 Закону.
Однак у витязі із протоколу засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України 09 грудня 2020 року № 46 (Додаток №1) значиться абсолютно інший пункт статті Закону, а саме абзац 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону», який передбачає, що учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Як ви можете переконатись, зазначена Замовником у протоколі засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України 09 грудня 2020 року № 46 (Додаток №1) підстава для дискваліфікації нічим не обґрунтована та носить виключно оціночний та суб’єктивний характер, вона також суперечить повідомленню Замовника щодо дискваліфікації Скаржника, що є порушенням процедури проведення публічних закупівель.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 09 грудня 2020 року № 46 (Додаток №1), Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відсутність конкретизації у підставах відхилення тендерної пропозиції вказує на те, що Замовником навмисно обрано нечітке та незрозуміле формулювання підстави відхилення з метою недопущення Суб’єкта оскарження до перемоги у закупівлі.
Ми вбачаємо в діях Замовника ущемлення законних прав та інтересів Скаржника, оскільки дискваліфікація ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» побудована виключно на нічим не підтверджених домислах Замовника та неіснуючих вимогах тендерної документації. Дискваліфікація Скаржника, з підстав наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 09 грудня 2020 року № 46, порушує основні принципи публічних закупівель, зокрема такі як: дискримінація учасника, факт не об’єктивного і упередженого визначення переможця закупівель, а також містить ознаки зловживання Замовником своїм становищем.
Враховуючи вищезазначене, ми змушені звернутись до Вас для захисту наших порушених прав, тому, на підставі ст. 1, ст. 2, ст.5, ст.7 , ст.10, ст.11 , ст.12, ст.16, ст.17, ст.18 , ст.22, ст.26 , ст.28 , ст.29, ст.30 , ст.31 , ст.32,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» у закупівлі послуг за предметом: «48440000-4 – Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства)».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України від 09 грудня 2020 року № 46) щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі послуг за предметом: «48440000-4 – Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства)».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України від 11 грудня 2020 року м. Київ № 47), відповідно до якого ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» було обрано переможцем торгів за предметом: «48440000-4 – Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства)».
5. Зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо оголошення ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» переможцем торгів за предметом: «48440000-4 – Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства)».
6. У випадку відсутності можливості усунення вищезазначених порушень Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язати Замовника відмінити тендер у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Додаток :
1. Копія витягу із протоколу засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України 09 грудня 2020 року № 46 на 4-х арк.
2. Копія експертного висновку, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 8 жовтня 2020 року за № 1173 на захищений програмний комплекс «ІС-ПРО» версії 8.ХХ.ХХХ (Додаток 2) на 50-ти арк.
Автор:
22902418, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102
Відповідно до Протоколу тендерного комітету Казначейства від 02.02.2021 № 6: 1) скасовано рішення Тендерного комітету Казначейства про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ СЕРВІС»; 2) скасовано рішення Тендерного комітету Казначейства про визначення ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» переможцем процедури закупівлі;
Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Звернення:
За тендером : Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тема:
Питанння щодо технычних вимог
Зміст:
Вимога Тендерної документації, Додаток 2, розділ «ІІІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», п.3.4 : «Система повинна підтримувати можливість функціонування на засадах «хмарних технологій» з використанням програмно-апаратних ресурсів Замовника.»
Просимо надати роз’яснення фрази «можливість функціонування на засадах «хмарних технологій»» (конкретизувати дану вимогу, наприклад, чи означає це тільки необхідність забезпечення функціонування Системи в межах апаратно-програмного комплексу, наявного у Замовника, чи щось інше), а також надати відомості щодо промислового та тестового моделюючого апаратно-програмних комплексів, на яких вимагається забезпечити функціонування Системи в промисловому та тестовому режимі (апаратні ресурси, операційні системи, системи керування базами даних, їх версії тощо).
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2020 15:47
Державна казначейська служба України стосовно Вашого запитання повідомляє наступне. Учасник має забезпечити функціонування Системи в межах апаратно-програмного комплексу Замовника. Промислову Систему планується розгортати з використанням наявного у Замовника гіпервізора VMware та серверних операційних систем Microsoft Windows.
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 16:18
Звернення:
За тендером : Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тема:
Питанння щодо технічних вимог
Зміст:
Вимога Тендерної документації, Додаток 2, розділ «ІІІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», пп. 3.9, 6.1: «Система забезпечує: ... - інтеграцію (інформаційну взаємодію) з іншими системами;», «Компонент інформаційної взаємодії з іншими системами має можливість інтеграції з іншими інформаційно-комунікаційними системами, що є або можуть бути у розпорядженні Замовника (наприклад, інформаційна система управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати).»
Просимо навести перелік систем, з якими необхідно забезпечити інтеграцію, а також більш детальні вимоги до такої інтеграції по кожній з таких систем: прикладі вимоги до обміну, форма його технічної реалізації (наприклад, файловий обмін, API (і на якій технології)), періодичність тощо. Також просимо уточнити, чи буде забезпечена можливість інтеграції з боку цих інших систем, з врахуванням термінів надання послуг, які вимагаються Тендерною документацією.
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2020 15:48
Державна казначейська служба України повідомляє, що перелік систем, з якими необхідно забезпечити інтеграцію наведено в підрозділі 6. Інформаційна взаємодія розділу ІІІ. Технічні вимоги до програмного забезпечення додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідна технічна специфікація Тендерної Документації, а також зазначено в проекті договору Тендерної документації (додаток 8).
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 16:19
Звернення:
За тендером : Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тема:
Питання щодо міграції диних
Зміст:
Згідно Тендерної документації, від виконавця вимагається забезпечити послуги з міграції даних з існуючої облікової системи ПЗ «Парус-Бюджет. Версія 8».
Яку технічну інформацію зможе Замовник надати майбутньому виконавцю щодо існуючої облікової системи ПЗ «Парус-Бюджет. Версія 8» (наприклад, опис форматів вивантаження даних (якщо наявні реалізовані нестандартні для ПЗ «Парус-Бюджет. Версія 8» формати чи механізми вивантаження), технічні описи, інструкція користувача та адміністратора тощо)?
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2020 15:49
Державна казначейська служба України стосовно Вашого запитання повідомляє наступне. Учасник, у разі розгортання Системи, має забезпечити міграцію даних з існуючої системи Замовника до системи, яка запроваджується. Виконавцю буде надано технічний опис структури бази даних поточного комплексу.
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 16:19
Звернення:
За тендером : Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тема:
Питання щодо терміну надання послуг етапу 2 Календарного плану
Зміст:
Етап 2 Календарного плану до проекту договору, який надається у складі Тендерної документації (додаток 8) передбачає надання послуг «Встановлення та налаштування (найменування програмного продукту, його версія): моделювання (обстеження всіх функцій та процесів, розробка моделі майбутніх процесів) та конфігурування (конфігурація згідно моделі всіх майбутніх процесів, а також проведення контрольного прикладу на обмеженому обсязі даних)» в термін «грудень 2020 року».
Але, виходячи з норм Закону України про публічні закупівлі, даної Тендерної документації, дати проведення аукціону (03.12.2020), укладання договору за результатами даної процедури закупівлі може відбутись в самому кінці 2020 року (або навіть вже у 2021 році), коли у виконавця не буде фізичної можливості надати відповідні послуги за етапом 2 Календарного плану до кінця грудня 2020 року.
Яким чином планується врегульовувати дану ситуацію?
Чи можливе в такому випадку перенесення терміну надання послуг за етапом 2 на розумний термін в межах 2021 року (наприклад, шляхом застосування п.3.2.3 проекту договору)?
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2020 20:52
Відповідно до Етапу 2 Календарного плану до проекту договору, який надається у складі Тендерної документації (додаток 8), передбачається надання послуг «Встановлення та налаштування (найменування програмного продукту, його версія): моделювання (обстеження всіх функцій та процесів, розробка моделі майбутніх процесів) та конфігурування (конфігурація згідно моделі всіх майбутніх процесів, а також проведення контрольного прикладу на обмеженому обсязі даних)» в термін «грудень 2020 року», що виконуються на обмеженому обсязі даних апарату Державної казначейської служби України. Тобто такий обсяг робіт можливо надати до кінця 2020 року, тому перенесення терміну надання послуг за етапом 2 на 2021 рік не передбачається.
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 16:23
Звернення:
За тендером : Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тема:
Щодо віднесення «Постачання програмного забезпечення» до «послуг»
Зміст:
«Постачання програмного забезпечення» в проекті договору (додаток 8 до Тендерної документації) та в додатках до проекту договору визначено як «послуги».
При цьому, «постачання програмного забезпечення» (яке звільняється від оподаткування ПДВ) не є «послугою».
Просимо внести відповідні зміни до тексту проекту договору (включаючи додатки), які б не визначали «Постачання програмного забезпечення» як «послугу».
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2020 20:53
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» у разі придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам застосовується код економічної класифікації видатків бюджету 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 16:23
Звернення:
За тендером : Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тема:
Щодо відповідальності Замовника за невиконання умов договору
Зміст:
П.7.5 проекту договору (Тендерна документація, додаток 8) викладений у наступному вигляді: «У разі зменшення або відсутності бюджетних асигнувань, затримки відкриття асигнувань Замовник не несе матеріальної відповідальності перед Виконавцем за несвоєчасне виконання умов Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.»
Але в інших місцях проекту договору відсутні умови щодо відповідальності Замовника перед Виконавцем за несвоєчасне виконання умов договору (або за невиконання умов договору взагалі).
Просимо внести до проекту договору умови щодо відповідальності Замовника перед Виконавцем за порушення умов договору (зокрема, порушення строків оплати), симетрично умовам відповідальності Виконавця перед Замовником.
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2020 21:08
Відповідно до ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Разом з цим в проекті Договору у пункті 10.1 зазначено, що Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 16:23
Звернення:
За тендером : Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тема:
Питання щодо надання копії експертного висновку на підтвердження рівня гарантій Г2 коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 та захисту інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99
Зміст:
Додатки до Тендерної документації вимагають надання копії експертного висновку на підтвердження рівня гарантій Г2 коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 та захисту інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99.
Зокрема:
1) Додаток 1 в розділі «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» вимагає надання документу «Копія чинного експертного висновку з додатками, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України , що підтверджу рівень гарантій Г2.»
2) Додаток 2 в розділі «ІІІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» вимагає:
«7.5. Базове ліцензійне програмне забезпечення повинно забезпечувати:
7.5.1. рівень гарантій Г2 коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99, що підтверджується наданням копії чинного експертного висновку, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України;
7.5.2 захист інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99, що підтверджується наданням копії витягу з чинного експертного висновку, зазначеному у пункті 7.5.1, який засвідчує реалізацію зазначеної вимоги.»
3) Аналогічну вимогу містить Таблиця 3.1 Додатку 3.
4) Таблиця 2 Додатку 3 вимагає: «1.4. Надання копії чинного експертного висновку з додатками, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України , що підтверджу рівень гарантій Г2.»
З іншого боку, такий експертний висновок містить відомості, чутливі з точки зору забезпечення захисту інформації в Системі і розкриття його тексту у повному обсязі в публічному доступі є нераціональним.
Просимо відповісти на питання:
1. Чи очікує Замовник надання копії експертного висновку у повному обсязі і невиконання цієї вимоги призведе до відхилення пропозиції учасника?
2. Чи учасник може надати тільки витяг (не повний документ) з експертного висновку (сторінку, яка підтверджує наявність експертного висновку, його реквізити, наявність рівня гарантій Г2; сторінки, які підтверджують виконання вимоги щодо захисту інформації від несанкціонованого доступу у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99)?
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2020 22:04
Замовник очікує копію чинного експертного висновку з додатками, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, що підтверджує рівень гарантій Г2. Невиконання в повному обсязі умов тендерної документації призведе до відхилення пропозиції Учасника.
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 16:23
Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства
Тендер:
UA-2020-11-16-013280-c
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
02.02.2021 19:42
Кінець періоду оскарження з часом
13.02.2021 00:00
Стан
виконано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
У розрахунку видатків до кошторису Казначейства на 2021 рік за КПКВК 3504010 не затверджено витрат за напрямом «Послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення для фінансового планування та бухгалтерського обліку Казначейства», оскільки не були включені до бюджетного запиту на 2021 рік. Детальна інформація наведена у протоколі Тендерного комітету Казначейства від 02.02.2021 № 6, що додається.