Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 "Електрична енергія") від Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-16-007555-c
План UA-P-2020-11-16-006084-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2020 11:57
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.12.2020 14:31
Закінчення аукціону 02.12.2020 15:16
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.11.2020 14:08 до 02.12.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.11.2020 14:08
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.11.2020 14:08
до 28.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.12.2020 14:31
до 02.12.2020 15:16
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2020 15:16
до 09.12.2020 13:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2020 13:34
до 20.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2020 13:34
до 28.12.2020 11:57
Період уточнень
з 16.11.2020 14:08 до 22.11.2020 00:00
Період оскарження
з 16.11.2020 14:08 до 28.11.2020 00:00
Період аукціону
з 02.12.2020 14:31 до 02.12.2020 15:16
Період кваліфікації
з 02.12.2020 15:16 до 09.12.2020 13:34
Період кваліфікації
з 02.12.2020 15:16 до 09.12.2020 13:34
Основні параметри
Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 "Електрична енергія")
Місце знаходження замовника - м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12, 33010. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі". Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 "Електрична енергія")
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
640 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
33010, Україна, Рівненська область, м. Рвіне, вул. Олександра Олеся, 12
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Стельмах
Електронна пошта
Телефон
+380362633075
Замовник
ЄДРПОУ
02000205
Повна назва
Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради
Поштовий індекс
33010
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
вул. Олександра Олеся, буд. 12
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
1 305 600 грн.
Учасник:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Пропозиція:
1 209 600 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
Пропозиція:
1 171 193.6 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
Пропозиція:
1 162 200 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
1 121 320 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Пропозиція:
1 114 800 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.12.2020 13:34 по 20.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
09.12.2020 13:34
-
09.12.2020 13:33
-
02.12.2020 15:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-16-007555-c-c1
Підписаний і діє
Номер
ВРЕ-168-2020
1 114 800 грн.
929 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.12.2020
Строк дії договору з
01.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
640 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 "Електрична енергія")
Номенклатура
Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 "Електрична енергія")
Кількість
640 000
Одиниця виміру
кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.12.2020 11:56
-
28.12.2020 11:55
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-15-000028
Дата створення проекту
15.12.2020 15:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.12.2020 12:49
Дата публікації висновку про результати
21.12.2020 15:24
Дата завершення усунення порушень
07.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
13.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Рівненська
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.12.2020 № 85 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.12.2020 № 85. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-11-16-007555-c 16.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.12.2020 00:00
Документи рішення
16.12.2020 12:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Рівненський обласний протипухлинний центр" (далі – Замовник) на 2020 рік за номером ID: UA-P-2020-11-16-006084-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №137 від 16.11.2020); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерджі трейд груп», повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2020. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Комунальним підприємством "Рівненський обласний протипухлинний центр" (далі – Замовник) 16.11.2020 оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Елекрична енергія» очікуваною вартістю 1 800 000,00 грн. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021 – 31 грудня 2021. При цьому в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за №UA-P-2020-11-16-006084-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення). Згідно з частиною першою статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік. На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 16.12.2020 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що оскільки в оприлюдненому річному плані закупівель виявлено технічну помилку, зокрема в оприлюдненій інформації помилково вказано «Річний план закупівель на 2020 рік», а правильно «Річний план закупівель на 2021 рік», тендерним комітетом було прийнято рішення про виправлення цієї помилки шляхом оформлення відповідного протоколу від 16.12.2020 р. № 137-2/21ТК.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.12.2020 00:00
Дата публікації
21.12.2020 15:24
Документи висновку
21.12.2020 15:24
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства Західного офісу держаудитсулжби стосовно за номером ID: UA-2020-11-16-007555-c було встановлено, що за результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, порушень не встановленоно. Тобто вищевказана закупівля була проведена відповідно до діючого законодавства на момент проведення процедури закупівлі та не допущено порушень про що свідчить висновок Західного офісу держаудитсулжби розміщений на майданчику, окрім технічної помилки, під час застосування процедури Відкриті торги за номером ID: UA-2020-11-16-007555-c, а саме в річному плані до закупівлі, закупівля по предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік. На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 16.12.2020 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що оскільки в оприлюдненому річному плані закупівель виявлено технічну помилку, зокрема в оприлюдненій інформації помилково вказано «Річний план закупівель на 2020 рік», а правильно «Річний план закупівель на 2021 рік», тендерним комітетом було прийнято рішення про виправлення цієї помилки шляхом оформлення відповідного протоколу від 16.12.2020 р. № 137-2/21ТК Оскільки технічна можливість внесення змін на майданчику відсутня надалі замовник зобов’язується не допускати даних порушень. Протокол про виправлення помилки додається.
Дата публікації
24.12.2020 14:09
Документи інформації про усунення порушення
24.12.2020 14:09
-
24.12.2020 14:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія» (ДК 021:2015 – 09310000-5 "Електрична енергія"), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-16-007555-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за №UA-P-2020-11-16-006084-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
16.12.2020 15:45
Орган перевірки
22.12.2020 00:00
Документи повідомлення
16.12.2020 15:46
-
Відповідь
Пояснення щодо питань які виникли в ході моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія», ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-16-007555-c)
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Пояснення щодо питань які виникли в ході моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія», ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-16-007555-c). 16 листопада 2020 року тендерним комітетом Комунального підприємства "Рівненський обласний протипухлинний центр"Рівненської обласної ради було прийнято рішення затвердити річний план закупівель на закупівлю електричної енергії на 2021 рік для потреб закладу, про що складено відповідний протокол. 16.11.20 р. цей річний план був оприлюднений в електронній системі закупівель (ідентифікатор плану UA-P-2020-11-16-006084-c), і на його основі було оголошено відкриті торги на закупівлю:Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 "Електрична енергія") Публічна закупівля Відкриті торги Опублікована на ЦБД з КЕП (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-16-007555-c). Оскільки в оприлюдненому річному плані закупівель виявлено технічну помилку, зокрема в оприлюдненій інформації помилково вказано «Річний план закупівель на 2020 рік», а правильно «Річний план закупівель на 2021 рік», тендерним комітетом було прийнято рішення про виправлення цієї помилки шляхом оформлення відповідного протоколу від 18.12.2020 р. № 137-2/20ТК (копія протоколу додається).
Рішеня
21.12.2020 14:07
Замовник
Документи повідомлення
21.12.2020 14:07
-
21.12.2020 14:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+380362633075
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+380362633075
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності