Закупівля Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів) від Поліський національний університет.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 16.11.2020 12:54до 07.12.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 16.11.2020 12:54
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.11.2020 12:54
до 03.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.12.2020 11:56
до 08.12.2020 12:18
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2020 12:18
до 13.01.2021 11:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2020 15:19
до 24.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.01.2021 11:16
до 28.01.2021 10:37
Період уточнень
з
16.11.2020 12:54
до
27.11.2020 00:00
Період оскарження
з
16.11.2020 12:54
до
03.12.2020 00:00
Період аукціону
з
08.12.2020 11:56
до
08.12.2020 12:18
Період кваліфікації
з
08.12.2020 12:18
до
13.01.2021 11:16
Період кваліфікації
з
08.12.2020 12:18
до
13.01.2021 11:16
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90513000-6 -
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Старий, 7
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата послуг Виконавця здійснюється Споживачем у безготівковому порядку шляхом перерахування ним грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного обома Сторонами наданого Виконавцем акту приймання-передачі послуг протягом 7 банківських днів.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутність підтверджуючих документів (кольорові сканкопії: договір, видаткова накладна та/або акт приймання-передачі товару) про фактичне виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці учасника. В зв’язку з тим, що предметом даної закупівлі є послуги – учасник повинен надати копії актів наданих послуг по всіх договорах, які учасник зазначив в довідці від 04.12.2020р. згідно таблиці 1.3 додатку 1 до тендерної документації.
1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації таблиця 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону».
1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завірені учасником копії або оригінали актів наданих послуг, що підтверджують фактичне виконання 5 (п’яти) аналогічних договорів, заявлених учасником в довідці від 04.12.2020р.
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Керуючись частиною 9 статті 26 та пунктом 1 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутність підтверджуючих документів (кольорові сканкопії: договір, видаткова накладна та/або акт приймання-передачі товару) про фактичне виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці учасника. В зв’язку з тим, що предметом даної закупівлі є послуги – учасник повинен надати копії актів наданих послуг по всіх договорах, які учасник зазначив в довідці від 04.12.2020р. згідно таблиці 1.3 додатку 1 до тендерної документації.
1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації таблиця 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону».
1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати в новій редакції довідку (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою з інформацією про виконання одного аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, акти наданих послуг до нього).
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Тендер:
UA-2020-11-16-005916-c
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2020-11-16-005916-c.b1
Дата:
18.12.2020 14:43
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на результати тендеру
Оскарження рішення замовника, щодо дискваліфікації ПП ВЖРЕП №4, та визначення переможцем ТОВ Гін-Бін-Україна.
Автор:
36549046, ПП ВЖРЕП №4
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Северина Наливайка,7а
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24082-р/пк-пз від 29.12.2020р.:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Поліського національного університету від 10 грудня 2020 року №186/20 про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №4» та №187/20 від 14 грудня 2020р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ҐРІН БІН УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-11-16-005916-c.
2. Прийняти до розгляду тендерну пропозицію ПП ВЖРЕП №4, код ЄДРПОУ 36549046, щодо закупівлі Замовником послуг з вивезення твердих побутових відходів за кодом згідно ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів).
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.