Показати схожі тендери

Закупівля Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів) від Поліський національний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-16-005916-c
План UA-P-2020-11-16-004500-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.01.2021 10:37
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 08.12.2020 11:56
Закінчення аукціону 08.12.2020 12:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
380 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.11.2020 12:54 до 07.12.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 16.11.2020 12:54
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.11.2020 12:54
до 03.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.12.2020 11:56
до 08.12.2020 12:18
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2020 12:18
до 13.01.2021 11:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2020 15:19
до 24.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.01.2021 11:16
до 28.01.2021 10:37
Період уточнень
з 16.11.2020 12:54 до 27.11.2020 00:00
Період оскарження
з 16.11.2020 12:54 до 03.12.2020 00:00
Період аукціону
з 08.12.2020 11:56 до 08.12.2020 12:18
Період кваліфікації
з 08.12.2020 12:18 до 13.01.2021 11:16
Період кваліфікації
з 08.12.2020 12:18 до 13.01.2021 11:16
Основні параметри
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Старий, 7
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг Виконавця здійснюється Споживачем у безготівковому порядку шляхом перерахування ним грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного обома Сторонами наданого Виконавцем акту приймання-передачі послуг протягом 7 банківських днів.
Документи закупівлі
-
27.11.2020 16:15
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Пономаренко
Електронна пошта
Телефон
+380412420983
Замовник
ЄДРПОУ
00493681
Повна назва
Поліський національний університет
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
БУЛЬВАР СТАРИЙ, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Пропозиція:
324 424 грн.
Учасник:
ПП ВЖРЕП №4
Пропозиція:
323 600 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.12.2020 15:19 по 21.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
10.12.2020 15:19
-
08.12.2020 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутність підтверджуючих документів (кольорові сканкопії: договір, видаткова накладна та/або акт приймання-передачі товару) про фактичне виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці учасника. В зв’язку з тим, що предметом даної закупівлі є послуги – учасник повинен надати копії актів наданих послуг по всіх договорах, які учасник зазначив в довідці від 04.12.2020р. згідно таблиці 1.3 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації таблиця 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завірені учасником копії або оригінали актів наданих послуг, що підтверджують фактичне виконання 5 (п’яти) аналогічних договорів, заявлених учасником в довідці від 04.12.2020р.
Створено
09.12.2020 12:18
Надати до
10.12.2020 12:18
Період вимог/скарг з 14.12.2020 11:35 по 25.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.12.2020 11:35
-
10.12.2020 15:39
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Період вимог/скарг з 12.01.2021 16:33 по 23.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
12.01.2021 16:33
-
05.01.2021 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Керуючись частиною 9 статті 26 та пунктом 1 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутність підтверджуючих документів (кольорові сканкопії: договір, видаткова накладна та/або акт приймання-передачі товару) про фактичне виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці учасника. В зв’язку з тим, що предметом даної закупівлі є послуги – учасник повинен надати копії актів наданих послуг по всіх договорах, які учасник зазначив в довідці від 04.12.2020р. згідно таблиці 1.3 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації таблиця 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати в новій редакції довідку (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою з інформацією про виконання одного аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, акти наданих послуг до нього).
Створено
11.01.2021 11:39
Надати до
12.01.2021 11:39
Період вимог/скарг з 13.01.2021 11:16 по 24.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.01.2021 11:16
-
12.01.2021 16:34
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-11-16-005916-c-a2
Підписаний і діє
Номер
257/01-08
324 424 грн.
270 353.34 грн.
З ПДВ
Підписано
27.01.2021
Строк дії договору з
13.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Номенклатура
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.01.2021 10:37
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
380 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 17:00
Замовник:
Поліський національний університет
Контактний телефон:
+380412420983
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
380 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 17:00
Замовник:
Поліський національний університет
Контактний телефон:
+380412420983
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності