Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» від Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ).

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-13-001088-b
План UA-P-2020-11-12-005371-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.01.2021 15:44
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.12.2020 13:13
Закінчення аукціону 11.12.2020 13:52
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
11 226 887 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
57 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2020 12:36 до 10.12.2020 00:01
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2020 12:36
до 30.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2020 12:36
до 06.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.12.2020 13:13
до 11.12.2020 13:52
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2020 13:52
до 24.12.2020 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.12.2020 19:05
до 04.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.12.2020 17:56
до 11.01.2021 15:44
Період уточнень
з 13.11.2020 12:36 до 30.11.2020 00:00
Період оскарження
з 13.11.2020 12:36 до 06.12.2020 00:00
Період аукціону
з 11.12.2020 13:13 до 11.12.2020 13:52
Період кваліфікації
з 11.12.2020 13:52 до 24.12.2020 17:56
Період кваліфікації
з 11.12.2020 13:52 до 24.12.2020 17:56
Основні параметри
Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ»
Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
згідно Додатку 3 до тендерної документації
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
згідно Додатку 3 до тендерної документації
Документи закупівлі
-
02.12.2020 18:05
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрюков Олексій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
+380486875043
Замовник
ЄДРПОУ
38728418
Повна назва
Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ (Іллічівськ)
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
Пропозиція:
10 827 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТАЛОН"
Пропозиція:
10 370 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
Пропозиція:
10 369 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"
Пропозиція:
10 368 900 грн.
Учасник:
ТОВ"МОНТАЖ-23"
Пропозиція:
9 833 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.12.2020 19:05 по 29.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Припозицію відхилено
Документи кваліфікації
18.12.2020 19:04
-
11.12.2020 13:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 22.12.2020 19:16 по 02.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Пропозицію відхилено
Документи кваліфікації
22.12.2020 19:16
-
18.12.2020 20:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 24.12.2020 17:56 по 04.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
учасника визначено переможцем
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.12.2020 17:55
-
22.12.2020 19:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-13-001088-b-a1
Завершився
Номер
5-В-ЧФ-20
9 851 872.63 грн.
9 851 872.63 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.01.2021
Строк дії договору з
11.01.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
9 658 168.12
Сума оплати за договором без ПДВ
9 658 168.12
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Номенклатура
Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Кількість
1
Одиниця виміру
работы
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.01.2021 15:43
Підписаний договір
11.01.2021 15:44
-
14.12.2021 10:31
-
Зміни до договору
23.04.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Покращення якості предмета закупівлі
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
26.04.2021 12:28
-
Зміни до договору
23.07.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
Узгоджене зменшення ціни. Покращення якості предмета закупівлі
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
23.07.2021 10:52
-
Зміни до договору
21.10.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
22.10.2021 17:04
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-10-000072
Дата створення проекту
10.06.2021 15:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.06.2021 21:45
Дата публікації висновку про результати
25.06.2021 19:20
Дата завершення усунення порушень
13.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
06.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 577-68-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 13 UA-2020-11-13-001088-b 13.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2021 00:00
Документи рішення
10.06.2021 21:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 15.08.2020) (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Адміністрація Морських Портів України» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) від 02.12.2020 року зі змінами, роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖ-23», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАКОСА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Анкор» (далі – ТОВ «Анкор»), протоколи засідання тендерного комітету від 18.12.2020 року, від 22.12.2020 року та від 24.12.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020 року, договір виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт причалу №2 ЧФ ДП «АМПУ» від 11.01.2021 № 5-В-ЧФ-20, додаткову угоду від 23.04.2021 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.01.2021 року. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції та не містить інформації щодо місця виконання робіт. Зазначене є порушенням Замовником вимог пунктів третього та восьмого частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що розділ 6 Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації містить посилання на виробників Sika та Hilti, без зазначення обґрунтування необхідності використання саме цих товарів під час виконання робіт по предмету закупівлі, що є порушенням вимог частини четвертої статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Анкор» не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також, відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного закону, засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з нормою частини другої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до норм пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного закону, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, укладення договору тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника Земського Андрія Валерійовича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом зазначеного питання встановлено, що пункт 1 розділу 3 тендерної пропозиції містить наступну вимогу: «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), сформований Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». Крім того, Замовником зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Під час моніторингу встановлено, що згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у складі пропозиції ТОВ «Анкор» було розміщено файл «sign.p7s» (03.12.2020 року). За результатами перевірки вищевказаного файлу «sign.p7s» на веб-порталі центрального засвідчувального органу (за посиланняим https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на пропозицію учасника ТОВ «Анкор» не накладено саме кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, а накладено удосконалений електронний підпис Земського Андрія Валерійовича, який з урахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ «Анкор» не відповідала встановленим у тендерній документації вимогам до учасника, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того встановлено, що відповідно до вимог пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, учасник - переможець повинен надати договірну ціну з відповідними розрахунками до неї, складену у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, що є Додатком 1 до проекту договору. Так, на виконання зазначеної вимоги, ТОВ «Анкор» надано договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи та підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису. В ході проведення моніторингу встановлено, що наданий локальний кошторис містить інформацію щодо застосування при виконання робіт, визначених рядком 61 відомості об’ємів робіт розділу 6 Додатку 3 до тендерної документації, елементної норми Е37-62-1 – установлення кранами плавучими у закритiй акваторiї збiрних залiзобетонних елементiв верхньої будови причальних набережних естакадного типу, масою до 5 т. Зазначена норма передбачає використання барж при роботі в закритій акваторії несамохідних, вантажопідйомністю 250 т та кранів плавучих при роботі в закритій акваторії самохідних, вантажопідйомністю 100 т. Також, на виконання робіт, передбачених рядком 28 відомості об’ємів робіт, ТОВ «Анкор» застосовано елементну норму Е37-64-1 – обмонолічування конструкцій верхньої будови причальних набережних естакадного типу в закритій акваторії, яка передбачає використання кранів плавучих, вантажопідйомністю 5 т. Проте, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису не містить інформації щодо наявності у ТОВ «Анкор» барж (вантажопідйомністю 250 т), кранів плавучих (вантажопідйомністю 100 т) та кранів плавучих (вантажопідйомністю 5 т). Оскільки, наданий ТОВ «Анкор» локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 не відповідає відомості ресурсів то документи для укладання договору надано учасником - переможцем не у повній мірі. Примітками Додатку 4 до тендерної документації визначено, що ненадання переможцем документів визначених Додатком 4 до ТД за встановленим замовником порядком, у відповідності до вимог та строків, встановлених тендерною документацією або якщо їх зміст, інформація, розрахунки будуть відрізнятися від змісту документів, наданих у складі тендерної пропозиції переможця, переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасника ТОВ «Анкор», який не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та невідхилення переможця ТОВ «Анкор», який відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Анкор», визначив його переможцем та уклав з ним договір виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт причалу №2 ЧФ ДП «АМПУ» від 11.01.2021 № 5-В-ЧФ-20 на загальну суму 12 442 800,00 гривень. Моніторингом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що відповідно до підпункту 20.1. розділу 20 договору виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт причалу №2 ЧФ ДП «АМПУ» від 11.01.2021 № 5-В-ЧФ-20, Додаток №2 календарний графік виконання робіт є його невід’ємною частиною. Проте, зазначений договір, оприлюднено в електронній системі закупівель 11.01.2021 року без Додатку №2, який являється його невід’ємною частиною. Нормами пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю у тому числі і договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Оскільки, календарний графік (Додаток №2 до договору) оприлюднено лише 26.04.2021 року, відповідно до додаткової угоди №1 від 23.04.2021 року то Замовником порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пунктів третього та восьмого частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт причалу №2 ЧФ ДП «АМПУ» від 11.01.2021 № 5-В-ЧФ-20, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.06.2021 00:00
Дата публікації
25.06.2021 19:20
Документи висновку
25.06.2021 19:20
-
Оскарження в суді
Чорноморською філією ДП «АМПУ» подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-13- 001088-b до Одеського окружного адміністративного суду.
Дата публікації
13.07.2021 17:08
Інформація про відкриття провадження
19.07.2021
420/11934/21
Документи оскарження в суді
13.07.2021 17:10
-
22.07.2021 10:28
-
Повідомлення
Відповідь
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» № UA-2020-11-13-001088-b
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» № UA-2020-11-13-001088-b
Висновку
05.07.2021 14:51
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 226 887 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2020 00:01
Замовник:
Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Контактний телефон:
+380486875043
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 226 887 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2020 00:01
Замовник:
Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Контактний телефон:
+380486875043
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності