Показати схожі тендери

Закупівля бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо від Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-12-002504-b
План UA-P-2020-11-12-004700-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.12.2020 17:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
274 430 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 400 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2020 16:10 до 29.11.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2020 16:10
до 19.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2020 16:10
до 25.11.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2020 15:57
до 03.12.2020 11:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2020 11:37
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2020 11:37
до 14.12.2020 17:07
Період уточнень
з 12.11.2020 16:10 до 19.11.2020 00:00
Період оскарження
з 12.11.2020 16:10 до 25.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 30.11.2020 15:57 до 03.12.2020 11:37
Період кваліфікації
з 30.11.2020 15:57 до 03.12.2020 11:37
Основні параметри
бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року та за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-10-19-004933-b. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. Інформація про мову, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
274 430 грн.
бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Назва предмета закупівлі
бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Примітки
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року та за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-10-19-004933-b. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. Інформація про мову, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Очікувана вартість
274 430 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1400,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.11.2020 15:36
Закінчення аукціону
30.11.2020 15:57
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 6 800 (літр)
Бензин А-92 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
6 800
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41 (АЗС Постачальника)
Дата постачання по
31.12.2020 00:12
Позиція : №2 4 100 (літр)
Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
4 100
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41 (АЗС Постачальника)
Дата постачання по
31.12.2020 00:12
Позиція : №3 1 700 (літр)
Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09134200-9 – дизельне паливо)
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09134200-9 – дизельне паливо)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 700
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41 (АЗС Постачальника)
Дата постачання по
31.12.2020 00:12
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється по факту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КАРТ МАРКЕТ"
Пропозиція:
273 580 грн.
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
273 954 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.11.2020 15:36
Документи закупівлі
12.11.2020 16:16
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
12.11.2020 16:11
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковач Е.Й.
Електронна пошта
Телефон
+380314143295
Замовник
ЄДРПОУ
01992251
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
90202
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Берегово
Адреса
вул. Мужайська, 41
Кваліфікація
Лот № 1 бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Період вимог/скарг з 03.12.2020 11:37 по 14.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.12.2020 11:37
-
30.11.2020 15:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-12-002504-b-b1
Підписаний і діє
Номер
№36
273 580 грн.
227 983.33 грн.
З ПДВ
Підписано
14.12.2020
Строк дії договору з
14.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 800 (літр)
Бензин А-92 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Номенклатура
Бензин А-92 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Кількість
6 800
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 100 (літр)
Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Номенклатура
Бензин А-95 (код ДК 021:2015 - 09132000-3 – бензин)
Кількість
4 100
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 700 (літр)
Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09134200-9 – дизельне паливо)
Номенклатура
Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09134200-9 – дизельне паливо)
Кількість
1 700
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.12.2020 17:07
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-20-000009
Дата створення проекту
20.01.2021 10:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.01.2021 13:37
Дата публікації висновку про результати
05.02.2021 15:59
Дата завершення усунення порушень
20.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
11.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 050-18-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.01.2021 № 2 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 20.01.2021 № 2 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-12-002504-b 12.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.01.2021 00:00
Документи рішення
20.01.2021 13:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на вимоги, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю додаткової угоди та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.11.2020; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАРТ МАРКЕТ» (далі – ТОВ «КАРТ МАРКЕТ»); протоколи засідання тендерного комітету від 03.12.2020 №255; повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2020; договір про закупівлю від 14.12.2020 №36 та зміни до договору. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» встановлено, що Замовником визначено переможцем зазначеного учасника, пропозиція якого не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у відповідності до вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлена вимога про надання довідки (складена в довільній формі) завіреної підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію про наявність не менше трьох автозаправних станцій на території Берегівського району Закарпатської області, що знаходяться в учасника на праві власності/користування або іншого правового титулу на відстані не більше 2,5 км від місцезнаходження Замовника, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та засобів зв’язку (номер телефону) АЗС. Однак, в ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що учасником ТОВ «КАРТ МАРКЕТ», для підтвердження вищезазначених вимог Замовника, надано довідку (складену в довільній формі), яка не містила інформацію щодо засобів зв’язку (номер телефону) АЗС та всупереч вимогам Замовника, АЗС 07 №12 знаходиться за адресою (Закарпатська обл., Берегівський р-н, с.Косино, вул. Кошут Лайош, 162), що перевищує відстань більше 2,5 км від місцезнаходження Замовника. Таким чином, учасником ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» документально не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника. Статтею 29 Закону регулюється порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, при цьому частиною шістнадцятою цієї статті Замовника зобов’язано направляти учасникам повідомлення про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах (далі – повідомлення про усунення невідповідностей), що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Однак, Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» не виявлено невідповідності в документах, поданих учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та, як наслідок, в порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, що спричинило порушення абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону відповідно до умов тендерної документації. Окрім того, за результатами моніторингу закупівлі, з питання надання переможцем ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» підтверджуючих документів щодо відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону у строки та в спосіб встановлений підпунктами 5.7.1.-5.7.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника встановлено наступне. Так, за результатами розгляду документів, наявних в електронній системі закупівель переможцем ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» не подано підтверджуючих документів щодо відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону, а саме: - електронну довідку, довідку або нотаріально завірену копію документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (для керівника юридичної особи); - довідку у довільній формі від учасника або довідку, видану уповноваженим органом МВС України, про те, що особу, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, видану не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі. - довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» підлягала відхиленню у відповідності до абзацу другого та третього пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» та визначення його переможцем торгів встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29, абзацу другого та третього пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» від 14.12.2020 № 36, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
05.02.2021 00:00
Дата публікації
05.02.2021 15:59
Документи висновку
05.02.2021 15:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Детально у опрелюденому документі
Дата публікації
15.02.2021 14:35
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 430 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2020 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380314143295
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 430 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2020 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380314143295
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності