Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 18 » квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, договори від 14.12.2020 №№ 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734 та додаткові угоди до них, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель 11 лютого 2022 року.
Відповідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцями укладено договори:
1) договір з ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна від 14.12.2020 № 726 на суму 59 360,00 грн без ПДВ (за лотом № 1), в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 14 595,98 грн;
2) договір з Фоп Грицай Ніна Миколаївна від 14.12.2020 № 727 на суму 7 240,00 грн без ПДВ (за лотом № 3);
3) договір з ФОП Анохіна Ніна Іванівна від 14.12.2020 № 728 на суму 1 825,00 грн без ПДВ (за лотом № 4);
4) договір з ФОП Кенчева Світлана Михайлівна від 14.12.2020 № 729 на суму 25 242,00 грн без ПДВ (за лотом № 5), в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 4 307,70 грн;
5) договір з ФОП Чернишенко Софія Валеріївна від 14.12.2020 № 730 на суму 24 411,00 грн без ПДВ (за лотом № 6), в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 12 030,72 грн;
6) договір з Фоп Грицай Ніна Миколаївна від 14.12.2020 № 731 на суму 42 390,00 грн без ПДВ (за лотом № 7), в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 10 269,84 грн;
7) договір з ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна від 14.12.2020 № 732 на суму 28 334,00 грн без ПДВ (за лотом № 8), в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 3 953,52 грн;
8) договір з ФОП Чернишенко Софія Валеріївна від 14.12.2020 № 733 на суму 19 778,00 грн без ПДВ (за лотом № 9), в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 8 155,86 грн;
9) договір з ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна від 14.12.2020 № 734 на суму 11 470,00 грн без ПДВ (за лотом № 10), в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 1 141,90 грн.
Відповідно до умов вказаних договору, ці договори набирають чинності з моменту їх підписання сторонами та їх скріплення печатками та діють до 31.12.2020.
Водночас, в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив звіт про виконання даних договорів - 11 лютого 2022 року, чим порушив вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення такого звіту в термін, що перевищив 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.