Показати схожі тендери

Закупівля Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу від КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-11-11-011185-a
План UA-P-2020-11-11-012250-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.01.2021 16:46
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.12.2020 13:56
Закінчення аукціону 29.12.2020 14:23
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
13 110 435 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
65 552.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2020 20:27 до 16.12.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2020 20:27
до 06.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2020 20:27
до 12.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 16.12.2020 00:02
до 27.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.12.2020 13:56
до 29.12.2020 14:23
Завершено
Період кваліфікації
з 29.12.2020 14:23
до 29.12.2020 16:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.12.2020 16:22
до 09.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.12.2020 16:22
до 14.01.2021 16:46
Період уточнень
з 11.11.2020 20:27 до 06.12.2020 00:00
Період оскарження
з 11.11.2020 20:27 до 12.12.2020 00:00
Період аукціону
з 29.12.2020 13:56 до 29.12.2020 14:23
Період кваліфікації
з 16.12.2020 00:02 до 27.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 29.12.2020 14:23 до 29.12.2020 16:22
Період кваліфікації
з 29.12.2020 14:23 до 29.12.2020 16:22
Основні параметри
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Catering services for the wards of the institution
Вимоги до надання послуг визначені в тендерній документації. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову завірені учасником.
Requirements for the provision of services are defined in the tender documents. All information is posted in the electronic procurement system in the Ukrainian language, except when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not limited to Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms). The tender proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian certified by the Bidder.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
260 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Опис предмета закупівлі
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Catering services for the wards of the institution
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Опис предмета закупівлі
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Catering services for the wards of the institution
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
08.12.2020 17:07
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерій Володимирович Сокол
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Valeriy Volodymyrovych Sokol
Електронна пошта
Телефон
+380981242197
Мова спілкування
Англійська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Завгородній Олександр Володимирович Zavhorodniy Oleksandr Volodymyrovych
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Завгородній Олександр Володимирович Zavhorodniy Oleksandr Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
+380672715785
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03188234
Назва (англійською мовою)
KZ"Verhedneprovsky detskiy dom-interhat № 2"DOR"
Повна назва
КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Повна назва (англійською мовою)
KZ"Verhedneprovsky detskiy dom-interhat № 2"DOR"
Поштовий індекс
51600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м.Верхньодніпровськ
Адреса
вул.Упорна 1а
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
Пропозиція:
13 107 150 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"
Пропозиція:
12 970 470 грн.
Учасник:
ТОВ «ЛІКЕА»
Пропозиція:
12 964 854.75 грн.
Учасник:
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
На виконання повідомлення Замовника від 18.12.2020 року об 16.23 про усунення невідповідностей у пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» вказаний учасник завантажив 19.12.2020 року наступні документи: - Відгук від 19.12.2020 року № 19/12-20 від КЗО «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» ДОР, який відповідає вимогам Тендерною документації; - Рішення про державну реєстрацію потужностей від 14.07.2020 року, видане на ім’я ТОВ «Контракт Продрезерв 5», яке не містить у собі вид діяльності з використання зазначеної потужності «виробництво», як це передбачено ст. 25 та ст. 23 ч. 2 абз. 4 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження). В цій частині учасник не виправив виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 години, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 31 ч. п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»; - Переклад трудових книжок працівників учасника на українську мову, однак переклад здійснено не у повному обсязі, залишилися не перекладеним текст, викладений іноземною мовою, а саме, наприклад, «месяц», «год», «н/среднее» тощо. Таким чином в цій частині учасник не виправив виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 години, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 31 ч. п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи прекваліфікації
16.12.2020 00:02
Витяг з ЄДР
16.12.2020 00:02
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
6fc46a79399b45ca87e450d3f04a477b
Створено
18.12.2020 16:23
Надати до
19.12.2020 16:23
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей в документах учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» у тендерній пропозиції. 1. Згідно із розділом І п. 7.3. Тендерної документації передбачено, що 7.3. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову завірені учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОРЕЗЕРВ 5» надано трудові книжки працівників, які містить у собі інформацію складену іноземною мовою. Переклад зазначених документів на українську мову у складі тендерної пропозиції відсутній. Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надати переклад трудових книжок працівників на українську мову. 2. Згідно додатку 2 до Тендерної документації п. 1 передбачена вимога про надання учасником «Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) із виробництва готових страв, які будуть поставлятися до місця надання послуг, виданий на ім’я виробника готових страв або Рішення про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв, видане на ім’я виробника готових страв». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутній зазначений документ про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв. Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надати документ про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв, виданий на ім’я виробника. 3. Згідно додатку 2 до Тендерної документації п. 3 передбачена вимога про надання учасником «Оригіналу укладеного договору та оригіналу відгуку предметом якого є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування або постачання готових до вживання страв з закладами, установами. Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника.» У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутній відгук, який відповідає вищезазначеним вимогам, а саме відсутній ідентифікаційний код Виконавця (Постачальника). Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надати відгук про виконання аналогічного договору, який відповідає вимогам Тендерної документації.
ТОВ «ЛІКЕА» : [email protected]
12 964 854.75 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
16.12.2020 00:02
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" : [email protected]
12 970 470 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
16.12.2020 00:03
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" : [email protected]
13 107 150 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
16.12.2020 00:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.12.2020 16:22 по 09.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
29.12.2020 16:22
-
Звіт про оцінку
29.12.2020 14:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-11-011185-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3
12 964 854.75 грн.
12 964 854.75 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.01.2021
Строк дії договору з
14.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Номенклатура
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Номенклатура
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.01.2021 16:45
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 110 435 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2020 00:00
Замовник:
КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Контактний телефон:
+380981242197
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 110 435 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2020 00:00
Замовник:
КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Контактний телефон:
+380981242197
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності