Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 11.11.2020 15:17до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2020 15:17
до 17.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2020 15:17
до 23.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.11.2020 14:17
до 27.11.2020 14:38
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2020 14:38
до 04.12.2020 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2020 13:25
до 15.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2020 11:43
до 15.12.2020 14:33
Період уточнень
з
11.11.2020 15:17
до
17.11.2020 00:00
Період оскарження
з
11.11.2020 15:17
до
23.11.2020 00:00
Період аукціону
з
27.11.2020 14:17
до
27.11.2020 14:38
Період кваліфікації
з
27.11.2020 14:38
до
04.12.2020 11:43
Період кваліфікації
з
27.11.2020 14:38
до
04.12.2020 11:43
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Придбання металевих дверей для р/у теплопунктами житлових будинків
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - українською мовою.
Вся технічна документація яка надається учасниками має бути на українській або російській мові.
Учасник самостійно за свій кошт та на свій ризик, з узгодженням із Замовником, має провести індивідуальні заміри розмірів місць встановлення металевих дверей та розташування навісних петель за фактичними отворами стін відповідно до будівельної конструкції підвального приміщення р/у теплопунктами житлових будинків для подальшого виготовлення та їх подальшим встановленням учасником. Доступ по приміщень надається Замовником. Всі витрати Учасника мають входити до вартості дверей.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металеві двері для р/у теплопунктами житлових будинків (у т.ч. витрати на виготовлення, транспортування, відвантаження та установку за адресами згідно додатку № 2 до договору у повній комплектації)
Код ДК 021:2015
44220000-8 -
Столярні вироби
Кількість
202
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
11
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за Товар проводиться за наявністю фінансування з міського бюджету, в продовж 11 календарних днів після установки товару у повній комплектації за адресами згідно додатку № 2 до договору та підписання обома сторонами видаткової накладної, за бюджетні кошти, які надані підприємству згідно за бюджетні кошти, які надані підприємству згідно розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області № 573 від 01.10.2020р. ТПКВКМБ 1216011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду КЕКВ 2610 (загальний фонд).
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Усунути невідповідність у Документах, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, або позитивний лист-відгук з зазначенням № договору, та суми виконаного договору вказаного в довідці).
Інформація надається про виконаний договір.
Примітки:
* у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником;
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, або позитивний лист-відгук з зазначенням № договору, та суми виконаного договору вказаного в довідці).
Інформація надається про виконаний договір.
Металеві двері для р/у теплопунктами житлових будинків (у т.ч. витрати на виготовлення, транспортування, відвантаження та установку за адресами згідно додатку № 2 до договору у повній комплектації)