Показати схожі тендери

Закупівля Придбання металевих дверей для р/у теплопунктами житлових будинків від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК"".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-11-007742-a
План UA-P-2020-11-11-009282-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.12.2020 14:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.11.2020 14:17
Закінчення аукціону 27.11.2020 14:38
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
979 944 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 799.44 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2020 15:17 до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2020 15:17
до 17.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2020 15:17
до 23.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.11.2020 14:17
до 27.11.2020 14:38
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2020 14:38
до 04.12.2020 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2020 13:25
до 15.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2020 11:43
до 15.12.2020 14:33
Період уточнень
з 11.11.2020 15:17 до 17.11.2020 00:00
Період оскарження
з 11.11.2020 15:17 до 23.11.2020 00:00
Період аукціону
з 27.11.2020 14:17 до 27.11.2020 14:38
Період кваліфікації
з 27.11.2020 14:38 до 04.12.2020 11:43
Період кваліфікації
з 27.11.2020 14:38 до 04.12.2020 11:43
Основні параметри
Придбання металевих дверей для р/у теплопунктами житлових будинків
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - українською мовою. Вся технічна документація яка надається учасниками має бути на українській або російській мові. Учасник самостійно за свій кошт та на свій ризик, з узгодженням із Замовником, має провести індивідуальні заміри розмірів місць встановлення металевих дверей та розташування навісних петель за фактичними отворами стін відповідно до будівельної конструкції підвального приміщення р/у теплопунктами житлових будинків для подальшого виготовлення та їх подальшим встановленням учасником. Доступ по приміщень надається Замовником. Всі витрати Учасника мають входити до вартості дверей.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металеві двері для р/у теплопунктами житлових будинків (у т.ч. витрати на виготовлення, транспортування, відвантаження та установку за адресами згідно додатку № 2 до договору у повній комплектації)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
202
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 11 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар проводиться за наявністю фінансування з міського бюджету, в продовж 11 календарних днів після установки товару у повній комплектації за адресами згідно додатку № 2 до договору та підписання обома сторонами видаткової накладної, за бюджетні кошти, які надані підприємству згідно за бюджетні кошти, які надані підприємству згідно розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області № 573 від 01.10.2020р. ТПКВКМБ 1216011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду КЕКВ 2610 (загальний фонд).
Документи закупівлі
-
11.11.2020 15:17
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Хорольський
Електронна пошта
Телефон
+380645700412
Замовник
ЄДРПОУ
32830821
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Поштовий індекс
93412
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Сєвєродонецьк
Адреса
вул. Гагаріна, 115
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Большак Іван Вікторович
Пропозиція:
979 094 грн.
Учасник:
КОНЦЕРН "СОЮЗЕНЕРГО"
Пропозиція:
978 500 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.12.2020 13:25 по 12.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Документи кваліфікації
01.12.2020 13:25
-
01.12.2020 13:21
Звіт про оцінку
27.11.2020 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Усунути невідповідність у Документах, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, або позитивний лист-відгук з зазначенням № договору, та суми виконаного договору вказаного в довідці). Інформація надається про виконаний договір. Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків.
Створено
27.11.2020 15:47
Надати до
28.11.2020 15:47
Період вимог/скарг з 04.12.2020 11:43 по 15.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.12.2020 11:43
-
01.12.2020 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, або позитивний лист-відгук з зазначенням № договору, та суми виконаного договору вказаного в довідці). Інформація надається про виконаний договір.
Створено
02.12.2020 15:27
Надати до
03.12.2020 15:27
Договір
UA-2020-11-11-007742-a-b1
Завершився
Номер
3241
979 094 грн.
979 094 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.12.2020
Строк дії договору з
15.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
979 094
Сума оплати за договором без ПДВ
979 094
Номенклатура
202 (штуки)
Металеві двері для р/у теплопунктами житлових будинків (у т.ч. витрати на виготовлення, транспортування, відвантаження та установку за адресами згідно додатку № 2 до договору у повній комплектації)
Номенклатура
Металеві двері для р/у теплопунктами житлових будинків (у т.ч. витрати на виготовлення, транспортування, відвантаження та установку за адресами згідно додатку № 2 до договору у повній комплектації)
Кількість
202
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
15.12.2020 14:32
-
-
30.12.2020 17:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
979 944 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2020 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Контактний телефон:
+380645700412
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
979 944 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2020 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Контактний телефон:
+380645700412
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності