Закупівля Фентаніл р-н для ін 0,005% 2мл МНН (Фентаніл/Fentanyl); Морфін гідрохлорид р-н для ін 1% 1мл МНН (Морфін/Morphine), Сибазон р-н для ін 0,5% 2мл МНН (Діазепам/ (Diazepam), Кетамін 5 % 2мл МНН (Кетамін Ketamine) від Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська центральна районна лікарня" Вербківської сільської ради
.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 11.11.2020 11:25до 29.11.2020 23:23
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2020 11:25
до 19.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2020 11:25
до 25.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.11.2020 13:00
до 30.11.2020 13:21
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2020 13:21
до 03.12.2020 15:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2020 15:38
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2020 15:38
до 15.12.2020 12:57
Період уточнень
з
11.11.2020 11:25
до
19.11.2020 00:00
Період оскарження
з
11.11.2020 11:25
до
25.11.2020 00:00
Період аукціону
з
30.11.2020 13:00
до
30.11.2020 13:21
Період кваліфікації
з
30.11.2020 13:21
до
03.12.2020 15:38
Період кваліфікації
з
30.11.2020 13:21
до
03.12.2020 15:38
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Фентаніл р-н для ін 0,005% 2мл МНН (Фентаніл/Fentanyl); Морфін гідрохлорид р-н для ін 1% 1мл МНН (Морфін/Morphine), Сибазон р-н для ін 0,5% 2мл МНН (Діазепам/ (Diazepam), Кетамін 5 % 2мл МНН (Кетамін Ketamine)
ІНФОРМАЦІЯ про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції (ч.2 п. 8 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі)": Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Плеханова,буд.9
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться після поставки товару Замовнику, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Тендерним комітетом КНП «Павлоградська ЦРЛ»ВСР першочергово була розглянута тендерна пропозиція ОКП «ФАРМАЦІЯ» на відповідність кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору та встановлено наступне: Додатком № 3 (п. 3 таблиці) до тендерної документації затвердженої тендерним комітетом від 11.11.2020 року встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію одного аналогічного договору (з додатками, з актами здачі-приймання товару або накладними, Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявний досвід виконання аналогічного договору, а саме: назву, адресу та контактні телефони замовника, предмет договору, рік виконання договору; відгук від Замовника по зазначеному в Довідці та наданому Договору. ОКП «ФАРМАЦІЯ» в складі тендерної пропозиції наданий файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf», який містить певні невідповідності, а саме: Довідка містить інформацію про номер та дату укладеного договору, але всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації про рік виконання договору. У довідці по договору№ 65-349/М від 25.07.2019 року міститься інформація про код ДК 021:2015, про те відсутня інформація про повне найменування предмету закупівлі відповідно до договору.
Пункт 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Частина 9 статті 26 регламентує, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вищевикладену інформацію є необхідність розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі: код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (ID UA-2020-11-11-003288-a). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі, а саме файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf» не містить інформацію про рік виконання договору; 2. У довідці по договору№ 65-349/М від 25.07.2019 року міститься інформація про код ДК 021:2015, про те відсутня інформація про повне найменування предмету закупівлі відповідно до договору.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. У Довідці в довільні формі про наявний досвід виконання аналогічного договору файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf» зазначити рік виконання договору.
2. У Довідці в довільні формі про наявний досвід виконання аналогічного договору файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf» у колонці «найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість» в інформації про договір № 65/349-М від 25.07.2019 року зазначити повне найменування предмету закупівлі.