Показати схожі тендери

Закупівля Принтери з додатковими витратними матеріалами за рамковою угодою від АТ "Укрпошта".

Тип закупівлі Укладання рамкової угоди
Тендер UA-2020-11-10-004935-a
План UA-P-2020-11-10-005036-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.02.2021 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
48 076 551.65 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
240 382.76 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2020 21:12 до 25.12.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2020 21:12
до 15.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2020 21:12
до 21.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 25.12.2020 12:03
до 20.01.2021 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.01.2021 15:19
до 07.02.2021 00:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.01.2021 15:14
до 07.02.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.02.2021 00:00
до 19.02.2021 15:19
Період уточнень
з 10.11.2020 21:12 до 15.12.2020 00:00
Період оскарження
з 10.11.2020 21:12 до 21.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 25.12.2020 12:03 до 20.01.2021 00:00
Період кваліфікації
з 20.01.2021 15:19 до 07.02.2021 00:00
Період кваліфікації
з 20.01.2021 15:19 до 07.02.2021 00:00
Основні параметри
Принтери з додатковими витратними матеріалами за рамковою угодою
Printers with additional consumables under the framework agreement
товари
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду
15
Строк, на який укладається рамкова угода
1
роки
8
місяців
0
днів
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 3
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
48 076 551.65 грн.
Принтери з додатковими витратними матеріалами за рамковою угодою
Назва предмета закупівлі
Принтери з додатковими витратними матеріалами за рамковою угодою
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Printers with additional consumables under the framework agreement
Очікувана вартість
48 076 551.65 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
240382,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.01.2021 14:28
Закінчення аукціону
20.01.2021 15:19
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 500 (штуки)
Принтери
Опис предмета закупівлі
Принтери
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Printers
Код ДК 021:2015
30232100-5 - Принтери та плотери
Кількість
2 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2022 00:00
Позиція : №2 2 500 (комплект)
Додаткові оригінальні витратні матеріали до запропонованого принтеру
Опис предмета закупівлі
Додаткові оригінальні витратні матеріали до запропонованого принтеру
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Additional original consumables for the proposed printer
Код ДК 021:2015
30232100-5 - Принтери та плотери
Кількість
2 500
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2022 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Пропозиція:
48 076 551.6 грн.
Учасник:
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Пропозиція:
47 298 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ВС Технолоджі"
Пропозиція:
42 129 900 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ"
Пропозиція:
26 986 050 грн.
Аномально низька ціна
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
48 075 996 грн.
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Пропозиція:
48 071 551.65 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
48 075 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.01.2021 14:28
Документи закупівлі
17.12.2020 11:06
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стаєцький Михайло
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Stayetskiy Mihail
Електронна пошта
Телефон
+380443232078,+380994903516
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta"
Повна назва
АТ "Укрпошта"
Повна назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Прекваліфікація
Лот № 1 Принтери з додатковими витратними матеріалами за рамковою угодою
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:14
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК-Н" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерною документацією вимагалась інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації, а саме: пункт «Додаткові витратні матеріали (оригінальні)» Технічної специфікації, вимагається наступне: Комплект додаткових оригінальних витратних матеріалів разом із оригінальним стартовим комплектом витратних матеріалів принтера повинні забезпечувати сумарний ресурс друку не менше 144 000 сторінок формату А4 в режимі друку «стандарт»/ISO/IEC 24734 при заповненні сторінки 5%. Комплекти додаткових витратних матеріалів будуть замовлятися окремими замовленнями на постачання згідно укладеного договору з переможцем відбору. Учасник надав іншу за змістом специфікацію де зазначив наступне: комплект додаткових оригінальних витратних матеріалів разом із стартовою комплектацією принтера повинні забезпечувати сумарний ресурс друку не менше 144 000 сторінок. Комплекти додаткових витратних матеріалів будуть замовлятися окремими замовленнями на постачання згідно укладеного договору з переможцем відбору. Інформація про режим друку «стандарт»/ISO/IEC 24734 при заповненні сторінки 5% в наданій специфікації відсутній. Таким чином, учасник не надав згоду з умовами та вимогами в зазначеній частині, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:15
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерною документацією вимагалась інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації, а саме: пункт «Додаткові витратні матеріали (оригінальні)» Технічної специфікації, вимагається наступне: Комплект додаткових оригінальних витратних матеріалів разом із оригінальним стартовим комплектом витратних матеріалів принтера повинні забезпечувати сумарний ресурс друку не менше 144 000 сторінок формату А4 в режимі друку «стандарт»/ISO/IEC 24734 при заповненні сторінки 5%. Комплекти додаткових витратних матеріалів будуть замовлятися окремими замовленнями на постачання згідно укладеного договору з переможцем відбору. Учасник надав іншу за змістом специфікацію де зазначив наступне: Комплект додаткових сумісних витратних матеріалів Patron разом із оригінальним стартовим комплектом витратних матеріалів принтера забезпечують сумарний ресурс друку не менше 144 000 сторінок формату А4 в режимі друку «стандарт»/ISO/IEC 24734 при заповненні сторінки 5%. Комплекти додаткових витратних матеріалів будуть замовлятися окремими замовленнями на постачання згідно укладеного договору з переможцем відбору. Інформація про комплект додаткових оригінальних витратних матеріалів разом із оригінальним стартовим комплектом витратних матеріалів принтера відсутня. Тобто учасником запропоновано не оригінальні, а сумісні витратні матеріали. Таким чином, учасник не надав згоду з умовами та вимогами в зазначеній частині, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:15
Витяг з ЄДР
25.12.2020 15:15
Витяг з ЄДР
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:16
Витяг з ЄДР
ТОВ "ВС Технолоджі" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:16
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:17
Витяг з ЄДР
ТДВ "ІБФ ЛДС" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:17
Витяг з ЄДР
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:18
Витяг з ЄДР
ТОВ "КОМЕЛ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.12.2020 15:14
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Лот № 1 Принтери з додатковими витратними матеріалами за рамковою угодою
Період вимог/скарг з 27.01.2021 15:14 по 07.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.01.2021 15:05
-
20.01.2021 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.01.2021 15:19
Надати до
22.01.2021 0:00
Період вимог/скарг з 27.01.2021 15:14 по 07.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.01.2021 15:06
-
20.01.2021 15:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.01.2021 15:14 по 07.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.01.2021 15:08
-
20.01.2021 15:20
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.01.2021 15:14 по 07.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.01.2021 15:10
-
20.01.2021 15:20
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.01.2021 15:14 по 07.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.01.2021 15:12
-
20.01.2021 15:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.01.2021 15:14 по 07.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.01.2021 15:13
-
20.01.2021 15:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.01.2021 15:14 по 07.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.01.2021 15:12
-
20.01.2021 15:22
Витяг з ЄДР
Рамкова угода
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
UA-2020-11-10-004935-a-a1
Укладена рамкова угода
Номер
170221-02/198Іш
Підписано
17.02.2021 12:00
Строк дії договору з
17.02.2021
по
31.08.2022
Договори рамкової угоди
ID постачальника
37250417
Назва постачальника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
30574751
Назва постачальника
ТОВ "ВС Технолоджі"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
20028213
Назва постачальника
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
19331194
Назва постачальника
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
24083083
Назва постачальника
ТОВ "КОМЕЛ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
22906244
Назва постачальника
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
43092283
Назва постачальника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
Документи угоди
Підписаний договір
19.02.2021 15:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 076 551.65 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2020 12:00
Замовник:
АТ "Укрпошта"
Контактний телефон:
+380443232078,+380994903516
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 076 551.65 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2020 12:00
Замовник:
АТ "Укрпошта"
Контактний телефон:
+380443232078,+380994903516
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності