Показати схожі тендери

Закупівля ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ від Чернівціводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-11-10-004610-c
План UA-P-2020-11-10-004115-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.02.2021 12:28
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.12.2020 13:33
Закінчення аукціону 23.12.2020 14:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
85 003 776 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
425 018.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2020 12:37 до 11.12.2020 12:30
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2020 12:37
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2020 12:37
до 07.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 11.12.2020 12:30
до 23.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.12.2020 13:33
до 23.12.2020 14:18
Завершено
Період кваліфікації
з 23.12.2020 14:18
до 29.12.2020 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.12.2020 11:54
до 09.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.12.2020 11:54
до 08.02.2021 12:28
Період уточнень
з 10.11.2020 12:37 до 01.12.2020 00:00
Період оскарження
з 10.11.2020 12:37 до 07.12.2020 00:00
Період аукціону
з 23.12.2020 13:33 до 23.12.2020 14:18
Період кваліфікації
з 11.12.2020 12:30 до 23.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 23.12.2020 14:18 до 29.12.2020 11:54
Період кваліфікації
з 23.12.2020 14:18 до 29.12.2020 11:54
Основні параметри
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
ELECTRIC ENERGIA
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 26 688 000 (Кіловат-година)
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи А
Опис предмета закупівлі
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи А
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
ELECTRIC ENERGIA А
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
26 688 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58023, м. Чернівці, вул. Комунальників, 5
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 11 712 000 (Кіловат-година)
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи Б
Опис предмета закупівлі
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи Б
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
ELECTRIC ENERGIA В
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
11 712 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58023, м. Чернівці, вул. Комунальників, 5
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за спожиту електричну енергію здійснюється Споживачем шляхом 100% післяоплати. Акт приймання-передачі електричної енергії надається Постачальником Споживачу не пізніше тринадцятого числа місяця, наступного за розрахунковим. Споживач зобов’язаний розглянути та підписати вказаний акт у строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів з дати отримання або дати вмотивовану відмову від підписання такого акту у цей же строк. Після підписання Акту Постачальник надає Споживачу сформований для оплати рахунок, який має бути оплочений Споживачем протягом 5 (п’ять) робочих днів від дня його отримання.
Документи закупівлі
-
01.12.2020 10:51
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Батрановський
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Eduard Batranovskyi
Електронна пошта
Телефон
+380372544367
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://vodokanal.cv.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Батрановський
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Едуард Батрановський
Електронна пошта
Телефон
+3803702544367
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03361780
Назва (англійською мовою)
CHernivtsivodokanal
Повна назва
Чернівціводоканал
Повна назва (англійською мовою)
CHernivtsivodokanal
Поштовий індекс
58023
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівц
Адреса
вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
Пропозиція:
84 864 000 грн.
Учасник:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Пропозиція:
81 792 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АС"
Пропозиція:
78 336 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Енерго Збут Транс"
Пропозиція:
69 038 438.4 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
65 930 181.12 грн.
Учасник:
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
65 686 256 грн.
Прекваліфікація
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" : [email protected]
65 686 256 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
11.12.2020 12:30
Витяг з ЄДР
ТОВ "АС" : [email protected]
78 336 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
11.12.2020 12:31
Витяг з ЄДР
ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ" : [email protected]
65 930 181.12 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
11.12.2020 12:31
Витяг з ЄДР
ТОВ "Енерго Збут Транс" : [email protected]
69 038 438.4 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
11.12.2020 12:32
Витяг з ЄДР
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" : [email protected]
84 864 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
11.12.2020 12:32
Витяг з ЄДР
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" : [email protected]
81 792 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
11.12.2020 12:33
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.12.2020 11:54 по 09.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
29.12.2020 11:54
-
23.12.2020 14:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-10-004610-c-a1
Підписаний і діє
Номер
69
65 686 256 грн.
54 738 546.67 грн.
З ПДВ
Підписано
04.02.2021
Строк дії договору з
04.02.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
26 688 000 (Кіловат-година)
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи А
Номенклатура
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи А
Кількість
26 688 000
Одиниця виміру
кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
11 712 000 (Кіловат-година)
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи Б
Номенклатура
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ групи Б
Кількість
11 712 000
Одиниця виміру
кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.02.2021 12:28
-
08.02.2021 12:27
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-03-30-000025
Дата створення проекту
30.03.2021 16:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.03.2021 16:26
Дата публікації висновку про результати
19.04.2021 11:14
Дата завершення усунення порушень
06.05.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
21.04.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2021 № 220 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30 березня 2021 року № 220 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2020-11-10-004610-с від 10.11.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.03.2021 00:00
Документи рішення
30.03.2021 16:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Чернівціводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.11.2020 №127, із змінами (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 11.11.2020, від 13.11.2020, від 30.11.2020, відповідь Замовника від 12.11.2020, 13.11.2020, від 01.12.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ЧОЕК»), «АС», «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ», «Енерго Збут Транс», «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», «УКР ГАЗ РЕСУРС»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.12.2020; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.12.2020 №139; повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2020; договір від 04.02.2021 №69 (далі – Договір №69); додаткові угоди від 12.02.2021 №1, від 22.02.2021 №2, від 23.03.2021 №3, від 09.04.2021 №4 до Договору №69; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 16.02.2021, від 18.02.2021, від 22.02.2021, від 24.03.2020, від 12.04.2021; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель, від 02.04.2021 та від 13.04.2021. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що Замовник не оприлюднив річний план закупівель на 2021 рік щодо закупівлі електричної енергії та/або не вніс зміни до річного плану закупівель на 2020 рік (ID: UA-P-2020-11-10-004115-c), відповідно до якого здійснювалась дана закупівля. З огляду на зазначене, на порушення вимог частини першої статті 4 Закону Замовник здійснював закупівлю електричної енергії не у відповідності до річного плану, так як оголошенням про проведення відкритих торгів та тендерною документацією поставка товару передбачена протягом 2021 року. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив інформацію про посаду посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що порушує вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Замовником у пункті 2 розділу 5 тендерної документації зазначено приклади формальних помилок, які не передбачені Переліком формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за N 715/34998 (далі – Наказ №710). Так, Замовник включив до прикладів формальних (несуттєвих) помилок «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції», чим недотримав вимог Наказу №710, яким затверджений Перелік формальних помилок, що є вичерпним. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник не відхилив переможця торгів ТОВ «ЧОЕК» та уклав з ним договір, чим порушив вимоги абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону. Так, ТОВ «ЧОЕК» на вимогу Додатку 4 до тендерної документації, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надав довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України про непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості особи, яка підписала тендерну пропозицію, станом на 19.12.2020, чим не дотримав вимог Додатку 4 до тендерної документації, в якому зазначено, що така довідка повинна містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (тобто не раніше 29.12.2020). За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору установлено, що між Замовником та ТОВ «ЧОЕК» (або Сторони) укладені додаткові угоди від 12.02.2021 №1, від 22.02.2021 №2, від 23.03.2021 №3 до Договору №69, якими внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону. Замовник на запит Держаудитслужби надав Пояснення щодо збільшення ціни електричної енергії за 1 кВт год, разом з яким надав звернення ТОВ «ЧОЕК» від 10.02.2021 № 2746, від 17.02.2021 № 3188, від 18.03.2021 № 4824 та Цінові довідки Чернівецької торгово-промислової палати від 10.02.2021 № 150/1, від 17.02.2021 №№ 177/1, 177/2, від 17.03.2021 № 356/1, витяг з сайту ДП «Оператор ринку», які містять інформацію про середньозважені ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) у торговій зоні «ОЕС України» (об’єднаної енергетичної системи України), оприлюднених ДП «Оператор ринку» на своєму веб сайті https://www.oree.com.ua/. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5.2 Договору №69 та Додатку №2 до нього, ціна (тариф) електричної енергії за 1 кВт/год складається з фактичної вартості виробленої електроенергії, яка закуповуватиметься Постачальником на організованих сегментах ринку електричної енергії, в тому числі витрати Постачальника на послуги оператора ринку, встановлені НКРЕКП (далі – ціна А), тарифу на послуги Постачальника та тарифу на послуги з передачі електричної енергії, встановленого Регулятором (НКРЕКП). Зміна ціни за одиницю товару та/або ціни договору допускається у випадку зміни складових ціни електричної енергії за взаємною згодою Сторін та відповідно до вимог частини п’ятої статті 41 Закону. Постачальник зобов’язується надати документальне підтвердження, видане уповноваженим органом, щодо зміни складової ціни. При цьому, ціна за одиницю товару (1 кВ/год) є незмінною протягом розрахункового періоду (одного календарного місяця). Так, додатковою угодою від 12.02.2021 №1 до Договору №69 (далі – Додаткова угода №1) збільшено ціну до 1,84516 грн. з ПДВ за 1 кВт/год, або на 7,87% від ціни Договору (1,71057958 грн. з ПДВ за 1 кВт/год), за рахунок збільшення її складової – ціни А, до 1,23370 грн без ПДВ за 1 кВт/год, або на 10% від ціни А Договору (1,12155298 грн. без ПДВ за 1 кВт/год). Підставою внесення змін є Цінова довідка Чернівецької торгово-промислової палати від 10.02.2021 № 150/1 про середньозважену ціну електричної енергії на РДН у торговій зоні «ОЕС України» станом на 04.02.2021 (дата укладання Договору), яка становила 1774,34 грн. за 1 МВт/год та звернення ТОВ «ЧОЕК» від 10.02.2021 №2746 про рівень середньозваженої ціни станом на 23.12.2020 (дата проведення аукціону), яка становила 1559,01 грн. за 1 МВт/год без ПДВ. При цьому, Замовником не надано документів про підтвердження факту коливання ціни на ринку у період між укладанням Договору №69 та Додаткової угоди №1, а дані про значення середньозваженої ціни станом на 23.12.2020 (дата проведення аукціону) стосуються періоду до укладання основного договору. Відповідно до відомостей, наведених на веб-сайті ДП «Оператор ринку» середньозважена ціна купівлі-продажу електроенергії на РДН у торговій зоні «ОЕС України» станом на 04.02.2021 (дату укладання Договору №69) була найвищою за середньозважені ціни, що склались у період між укладанням Договору №69 – 1774,34 грн. за 1 МВт/год та Додаткової угоди №1 (12.02.2021), тобто в першій декаді лютого 2021 – 1698,79 грн. за 1 МВт/год. Додатковою угодою від 22.02.2021 №2 до Договору №69 (далі – Додаткова угода №2) збільшено ціну до 1,99321 грн. з ПДВ за 1 кВт/год, або на 8,02% від ціни попередньої Додаткової угоди №1 (1,84516 грн. з ПДВ за 1 кВт/год), за рахунок збільшення її складової – ціни А, до 1,35707 грн без ПДВ за 1 кВт/год, або на 10% від ціни А Додаткової угоди №1 (1,23370 грн. без ПДВ за 1 кВт/год). Підставою внесення змін є Цінові довідки Чернівецької торгово-промислової палати від 17.02.2021 №№ 177/1, 177/2 про рівень середньозваженої ціни електричної енергії на РДН у торговій зоні «ОЕС України» за січень 2021 року, що складала 1462,52 грн. за 1 МВт/год, та за першу декаду лютого 2021 року, що складала 1698,79 грн. за 1 МВт/год, а також дані з офіційного веб сайту ДП «Оператор ринку» про середньозважену ціну електричної енергії на РДН у торговій зоні «ОЕС України» за першу, другу, третю декади січня 2021 року, які становили 1149,41 грн., 1546,47 грн., 1622,23 грн. за 1 МВт/год відповідно, про що зазначено ТОВ «ЧОЕК» у своєму зверненні від 17.02.2020 №3188. Однак, надані вище ТОВ «ЧОЕК» дані про середньозважену ціну, на підставі яких Додатковою угодою №2 збільшено ціну за одиницю товару, не охоплюють періоду між укладанням Додаткових угод №1 (12.02.2021) та №2 (22.02.2021). Згідно з даними, оприлюдненими ДП «Оператор ринку» на своєму веб сайті https://www.oree.com.ua/, середньозважена ціна електричної енергії на РДН у торговій зоні «ОЕС України» за другу декаду лютого 2021 року зменшилась на 4,33% (1625,3 грн. за 1 МВт/год) у порівнянні з першою декадою лютого 2021 року (1698,79 грн. за 1 МВт/год). Таким чином, враховуючи не підтвердження факту коливання ціни під час укладання Додаткової угоди №1, Замовник під час укладання Додаткової угоди №2 у порівнянні з Договором №69 безпідставно підвищив ціну за одиницю товару більше, ніж на 10%, що суперечить вимогам пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону. Варто зазначити, що уклавши у лютому 2021 року Додаткові угоди №1 та №2 про зміну ціни за одиницю товару (1 кВ/год) в сторону збільшення, Замовник не дотримав умов пункту 5.2 Договору №69 та Додатку №2 до нього, відповідно до яких ціна за 1 кВ/год повинна бути незмінною протягом одного календарного місяця. Відповідно до Додаткової угоди від 23.03.2021 №3 до Договору №69 (далі – Додаткова угода №3) збільшено ціну до 2,156048 грн. з ПДВ за 1 кВт/год, або на 8,17% від ціни попередньої Додаткової угоди №2 (1,99321 грн. з ПДВ за 1 кВт/год), за рахунок збільшення її складової – ціни А, до 1,492777 грн без ПДВ за 1 кВт/год, або на 10% від ціни А Додаткової угоди №2 (1,35707 грн. без ПДВ за 1 кВт/год). Підставою внесення змін є Цінова довідка Чернівецької торгово-промислової палати від 17.03.2021 № 356/1 про значення середньозваженої ціни електричної енергії на РДН у торговій зоні «ОЕС України» станом на 18.03.2021, що складала 1644,72 грн. за 1 МВт/год, та витяг з сайту ДП «Оператор ринку» про значення середньозваженої ціни електричної енергії на РДН станом на 22.02.2021, що складала 1309,07 грн. за 1 МВт/год у торговій зоні «ОЕС України» та 1660,71 грн. за 1 МВт/год. по Бурштинському острову України. Відповідно до відомостей, наведених на веб-сайті ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) щодо середньозважених цін купівлі-продажу електроенергії на РДН у торговій зоні «ОЕС України», середня ціна 1 МВт/год. в період між укладанням Додаткових угод №2 та №3 коливалася наступним чином: у третій декаді лютого порівняно з попередньою декадою середньозважена ціна зменшилась з 1625,30 грн. до 1565,39 грн.; порівняно з третьою декадою лютого середньозважена ціна першої декади березня 2021 року зменшилась з 1565,39 грн. до 1359,94 грн.; у другій декаді березня порівняно з першою декадою середньозважена ціна зросла до 1386,86 гривень. Крім того, середня ціна за двадцять днів березня у порівнянні з лютим 2021 року зменшилась з 1632,56 грн. до 1374,59 гривень. Отже, протягом другої, третьої декад лютого, першої та другої декад березня 2021 року мало місце як зростання, так і зменшення середньозваженої ціни. При цьому, середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії у другій декаді лютого 2021 року (1625,30 грн. за 1 МВт/год) була найвищою за середньозважені ціни, які склались у наступних періодах. Також, за даними ДП «Оператор ринку» середньозважена ціна станом на 22.02.2021 (дата укладання Додаткової угоди №2) складала 1309,07 грн. за 1 МВт/год, станом на 23.03.2021 (дата укладання Додаткової угоди №3) середньозважена ціна складала 1446,26 грн. за 1 МВт/год. Зважаючи на те, що в період з дня укладання Додаткової угоди №2 до дня укладання Додаткової угоди №3 коливання середньозважених цін не призводили до підняття середньої ціни вище рівня другої декади лютого 2021 року (періоду, що передував укладанню Додаткової угоди №2), а також з урахуванням безпідставності збільшення ціни за Додатковими угодами №1 і №2, підстав для збільшення ціни товару Додатковою угодою №3 не було. Таким чином, вносячи зміни до істотних умов договору щодо підвищення ціни за одиницю товару додатковими угодами від 12.02.2021 №1, від 22.02.2021 №2, від 23.03.2021 №3 до Договору від 04.02.2021 №69 Замовник порушив вимоги пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону. Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів. Крім того, при укладанні додаткових угод від 12.02.2021 №1 та від 22.02.2021 №2 Замовник порушив пункт 5.2 Договору від 04.02.2021 №69 та Додатку №2 до нього в частині недотримання строків зміни ціни за одиницю товару (протягом одного календарного місяця).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, Наказу №710. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питання правомірності внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини першої статті 4, пункту 17 частини другої статті 22 Закону, Наказу №710; усунення порушень вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31, пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону шляхом припинення зобов’язань за договором від 04.02.2021 №69 та Додатковими угодами від 12.02.2021 №1, від 22.02.2020 №2, від 23.03.2021 №3 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.04.2021 00:00
Дата публікації
19.04.2021 11:14
Документи висновку
19.04.2021 11:14
-
Оскарження в суді
29.04.2021 КП Чернівціводоканал подано Позовну заяву Про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації
30.04.2021 08:46
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Стосовно висновку по моніторингу закупівлі UA-2020-11-10-004610-c повідомляємо: 1. Щодо недопущення в подальшому виявленого порушення, яке полягало в тому, що замовник не оприлюднив річний план закупівель на 2021 рік щодо закупівлі електричної енергії та/або не вніс зміни до річного плану закупівель на 2020 рік повідомляємо наступне: Посилання у висновку на порушення ч.1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» є безпідставним, оскільки КП «Чернівціводоканал» включено закупівлю UA-2020-11-10-004610-c до річного плану закупівель та оприлюднено в електронній системі. Зміни в план закупівель не вносилися у зв’язку із чим і не опубліковувалися в електронній системі. Зазначення в електронній системі «2020 року» замість «2021 року» є технічною помилкою так, як по факту закупівля проводилась на 2021 рік, що і було зазначено у тендерній документації. Згідно ч.2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Усі вище перераховані відомості містяться у Річному плані по закупівлі UA-2020-11-10-004610-c. 2. Щодо недопущення в подальшому виявленого порушення, яке полягало у тому, що Замовник у тендерній документації не зазначив інформацію про посаду посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками повідомляємо наступне: Вказана описка в тендерній документації не спричинила жодного негативного впливу на результати закупівлі та не спричинила збитків підприємству. Тендерним комітетом КП «Чернівціводоканал» було проведено засідання щодо вивчення висновку по моніторингу закупівлі UA-2020-11-10-004610-c, опублікованого на веб-порталі уповноваженого органу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19.04.2021 та вирішено врахувати в подальшій роботі тендерного комітету зауваження зазначені у висновоку. 3. Щодо недопущення в подальшому виявленого порушення, яке полягало у тому, що у пункті 2 розділу 5 тендерної документації зазначено приклади формальних помилок, які не передбачені Переліком формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 повідомляємо наступне: Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що у тендерній документації Замовника зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Вказані вимоги Закону було продубльовано у пункті 2 розділу 5 Тендерної документації та наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 було затверджено Перелік формальних помилок (надалі – Перелік). У даному Переліку відсутні посилання на те, що наведений перелік є вичерпний, що дає всі підстави вважати, що Замовник може самостійно висвітлити приклади формальних помилок у своїй Тендерній документації. Вказане не суперечить ч. 3 ст. 22 Закону, згідно якої Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім цього, у ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутня чітка норма, що приклади формальних (несуттєвих) помилок у Тендерній документації мають відповідати Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Також, повідомляємо, що під час розгляду тендерних пропозицій учасників по закупівлі UA-2020-11-10-004610-c пункт 2 розділу 5 тендерної документації не застосовувався та не вплинув на склад учасників, допущених до аукціону. 4. Щодо усунення порушення, яке на Вашу думку полягало у тому, що Замовник не відхилив переможця торгів ТОВ «ЧОЕК» та уклав з ним договір, чим порушив вимоги абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону повідомляємо наступне: Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Дана вимога стосується актуальності інформації, що міститься в довідці та не стосується дати формування (видачі) довідки. На виконання вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, ТОВ «ЧОЕК» завантажило довідку щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, видану 19.12.2020 року з інформацією, станом на дату її опублікування. А тому, дана довідка являється такою, що містить необхіні дані. Крім того, листом від 29.12.2020 ТОВ «ЧОЕК» повідомив, про замовлення довідки МВС про відсутність судимості, із гарантією її надання у день виготовлення, що і було виконано 11.01.2021 року. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. 5. Щодо усунення порушення, яке на Вашу думку полягало у неправомірному внесенні змін до договору від 04.02.2021 №69 Додатковими угодами від 12.02.2021 №1, від 22.02.2020 №2, від 23.03.2021 №3 повідомляємо наступне: Твердження Держаудитслужби «Замовником не надано документів про підтвердження факту коливання ціни на ринку у період між укладанням Договору №69 та Додаткової угоди №1, а дані про значення середньозваженої ціни станом на 23.12.2020 (дата проведення аукціону) стосуються періоду до укладання основного договору» не відповідає дійсності з огляду на наступне. Пунктом 4 ст. 41 зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотна умова – ціна договору визначається по завершенню реверсивного аукціону, а не в момент укладання договору. Згідно Листа Міністерства економіки, торгівлі та сільського України (Мінекономіки) № 3304-04_69987-06 ВІД 24.11.2020, при застосуванні норми пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації. Перелік таких організацій не є вичерпним. Коливання на ринку електричної енергії зафіксовано довідкою Торгово-промислової палати №150/1 від 10.02.2021 року. Торгово-промислова палата є недержавною неприбутковою самоврядною організацією, яка об'єднує юридичних осіб, які створені і діють відповідно до законодавства України, та громадян України, зареєстрованих як підприємці, та їх об'єднання. Діяльність торгово-промислової палати регламентується законом України «Про торгово-промислові палати в Україні». Повноваження щодо формування та видачі цінових довідок визначена ст. 11 однойменного закону. З огляду на викладене, на підставі належним чином задокументованого коливання, з дотриманням норм чинного законодавства було укладено ДУ № 1. На дату формування листа та матеріалів по ДУ №2 аналітичні матеріали за другу декаду та 20 днів сумарно не були відомі. Більше того, на дату підписання д.у., відомостей за 20 днів лютого на офіційному сайті ДП «Оператор ринку» у розділі аналітичні матеріали теж не було відображено. Упродовж періоду з дати публікації оголошення про закупівлю, прийому пропозицій до укладання договору відбулось значне коливання середньозваженої закупівельної ціни електроенергії на регульованих сегментах ринку електричної енергії, яке передбачити було неможливо. Чинним законодавством не визначено чіткого механізму збільшення ціни товарної продукції у господарських договорах. Умовами договору №69 від 04.02.2021 року допускається зміна ціни у бік збільшення за умови, якщо дотримані вимоги ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та надано офіційні документи уповноважених органів, що фіксують коливання. Саме з огляду на викладене і підписано ДУ №1 та ДУ № 2 оскільки фактичні коливання були зафіксовані, що підтверджується офіційними даним з сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua). При підписання ДУ № 3 зафіксовано коливання на дату звернення по відношенню до дати підписання ДУ № 2, що підтверджується офіційними даними та документами уповноваженого органу. А тому підстави для відмови в підписанні були відсутні. Припинення дії договору №69 від 04.02.2021 року на час, необхідний для проведення процедур закупівлі для укладання нового договору призведе до переходу на постачання до постачальника “останньої надії” - ДПЗД «Укрінтеренерго» за тарифом 4,08971 грн за 1кВт/год з ПДВ. Даний тариф на 89,7 % вищий за тариф згідно умов діючого договору, що в свою чергу призведе до збільшення витрат КП «Чернівціводоканал» на оплату послуг з постачання електричної енергії. Враховуючи строк проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою до заключення договору – близько двох місяців, та прогнозовані обсяги споживання на травень-червень 2021 року – 6 210 000 кВт/год, вартість спожитої електроенергії становитиме 25 397 100 грн з ПДВ, що на 12 008 042 грн більше ніж згідно діючого договору. Перевитрати коштів можуть спричинити необхідність додаткового фінансування з місцевого бюджету. Враховуючи стратегічну важливість та соціально значимі функції, які виконує КП «Чернівціводоканал» перелічені ризики є надто високими, а вжиття заходів, що вимагаються Держаудитслужбою необгрунтованими.
Дата публікації
23.04.2021 16:04
Документи інформації про усунення порушення
23.04.2021 16:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-10-004610-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання: На підставі якого (яких) документу (документів) додатковими угодами від 12.02.2021 № 1, від 22.02.2021 № 2, від 23.03.2021 № 3 внесено зміни до договору від 04.03.2021 № 69 (далі – Договір) в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%? Надайте, будь ласка, підтверджуючі документи. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
31.03.2021 14:47
Орган перевірки
06.04.2021 00:00
Документи повідомлення
31.03.2021 14:47
-
Відповідь
Пояснення по закупівлі ID:UA-2020-11-10-004610-с
Надаємо документи на підставі яких було внесено зміни додатковими угодами від 12.02.2021 №1, від 22.02.2021 №2, від 23.03.2021 №3 до договору від 04.03.2021 №69 в кількості 13 файлів.
Рішеня
02.04.2021 12:12
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-10-004610-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань: 1) З яких причин Вами не внесено зміни до річного плану закупівель на 2020 рік за предметом «ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ELECTRIC ENERGIA)», відповідно до якого здійснюється закупівля за номером ID: UA-2020-11-10-004610-c, в той час як відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації товар закуповується протягом 2021 року? 2) Чи укладалась додаткова угода до договору стосовно змін викладених у Додатку №1 «Заява-приєднання» (щодо зміни дати початку постачання товару), підписаної Споживачем 17.02.2021, відповідно до якого оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 18.02.2021? Якщо так, то зазначте дату та номер додаткової угоди. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
08.04.2021 11:56
Орган перевірки
14.04.2021 00:00
Документи повідомлення
08.04.2021 11:57
-
Відповідь
Пояснення по закупівлі ID:UA-2020-11-10-004610-с
1. КП Чернівціводоканал не внесено зміни до річного плану закупівель на 2020 рік у зв'язку з тим, що відсутня технічна можливість внесення таких змін після опублікування плану закупівель, як було озвучено телефоном працівниками технічної служби на сайті ZAKUPKI.PROM.UA. Просимо вважати це технічною помилкою при публікації плану закупівлі так, як по факту закупівля проводилась на 2021 рік, що і було зазначено у тендерній документації. 2. Додаткова угода до Договору стосовно зміни Заяви-приєднання підписаної КП Чернівціводоканал від 17.02.2021 р. не укладалася у зв'язку із тим, що постачальник відмовився від проведення перепідключення КП Чернівціводоканал з 20.02.2021 р. як зазначено в Заяві-приєднання та фактично провів перепідключення з 01.03.2021 р. незважаючи на те, що Заява-приєднання 17.02.2021 р. була направлена постачальнику 18.02.2021 р. (опис вкладення додається)
Рішеня
13.04.2021 16:06
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
85 003 776 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2020 12:30
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372544367
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
85 003 776 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2020 12:30
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372544367
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності