Показати схожі тендери

Закупівля Медичні матеріали від Івано-Франківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-10-000443-a
План UA-P-2020-11-10-001293-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.12.2020 09:21
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.11.2020 12:31
Закінчення аукціону 27.11.2020 13:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
753 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 800 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2020 10:18 до 26.11.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2020 10:18
до 16.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2020 10:18
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.11.2020 12:31
до 27.11.2020 13:10
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2020 13:10
до 30.11.2020 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.11.2020 10:11
до 11.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.11.2020 10:11
до 11.12.2020 09:21
Період уточнень
з 10.11.2020 10:18 до 16.11.2020 00:00
Період оскарження
з 10.11.2020 10:18 до 22.11.2020 00:00
Період аукціону
з 27.11.2020 12:31 до 27.11.2020 13:10
Період кваліфікації
з 27.11.2020 13:10 до 30.11.2020 10:11
Період кваліфікації
з 27.11.2020 13:10 до 30.11.2020 10:11
Основні параметри
Медичні матеріали
Шприц 5 мл - 764100 шт., вата н/стерильна гігроскопічна, гігієнічна 100 г - 400 уп.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 764 100 (штуки)
Шприц 5 мл
Опис предмета закупівлі
Шприц 5 мл
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Кількість
764 100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2020 00:00
Позиція : №2 400 (паковання)
вата н/стерильна гігроскопічна, гігієнічна 100 г
Опис предмета закупівлі
вата н/стерильна гігроскопічна, гігієнічна 100 г
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Кількість
400
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Медичні матеріали
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кос Ірина
Електронна пошта
Телефон
380953103226
Замовник
ЄДРПОУ
00718521
Повна назва
Івано-Франківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини
Поштовий індекс
77442
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
с. Підлужжя
Адреса
вул.Шевченка,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
Пропозиція:
599 850 грн.
Учасник:
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
Пропозиція:
541 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ІГАР"
Пропозиція:
539 225.99 грн.
Учасник:
ТОВ "СОФІ-МЕД"
Пропозиція:
531 585 грн.
Учасник:
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"
Пропозиція:
510 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.11.2020 10:11 по 11.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
1.Прийняти тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 33140000-4 Медичні матеріали (шприци 5 мл, вата н/стерильна гігроскопічна, гігієнічна 100,0) – ТОВ «ОПТМЕДПРОМФАРМПОСТАЧ» код ЄДРПОУ 42751474 з сумою пропозиції 510 000,00 (П’ятсот десять тисяч) гривень 00 коп., та визнати його переможцем. 2.Укласти з ТОВ «ОПТМЕДПРОМФАРМПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 42751474) договір відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.11.2020 10:11
-
27.11.2020 13:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-10-000443-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ОПМ-20-2
510 000 грн.
510 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2020
Строк дії договору з
11.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
764 100 (штуки)
Шприц 5 мл
Номенклатура
Шприц 5 мл
Кількість
764 100
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
400 (паковання)
вата н/стерильна гігроскопічна, гігієнічна 100 г
Номенклатура
вата н/стерильна гігроскопічна, гігієнічна 100 г
Кількість
400
Одиниця виміру
упак.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.12.2020 09:21
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-16-000002
Дата створення проекту
16.12.2020 09:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.12.2020 10:40
Дата публікації висновку про результати
12.01.2021 15:42
Дата завершення усунення порушень
27.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
13.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.12.2020 №92 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.12.2020 № 92 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-11-10-000443-a 10.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.12.2020 00:00
Документи рішення
16.12.2020 10:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківської обласної державної лікарні ветеринарної медицини (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ», протоколи від 10.11.2020 № 6, від 30.11.2020 № 8, укладений договір від 11 грудня 2020 № ОПМ-20-2, відповідь Замовника від 30.12.2020. За результатами моніторингу встановлено, що в Розділі ІІ Додатку № 7 до ТД Замовник вимагає від переможця надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (або відтворена на папері копія електронної довідки) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ, яка дійсна на дату, яка попадає в 10-ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ», якого Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднено в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ» через те, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ» встановлено порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.01.2021 00:00
Дата публікації
12.01.2021 15:42
Документи висновку
12.01.2021 15:42
-
Оскарження в суді
Номер впровадження П/300/255/21 , дата реєстрації 22.01.2021 р., суть спору : про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-11-10-000443-a
Дата публікації
26.01.2021 17:21
Документи оскарження в суді
26.01.2021 17:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення щодо висновку ДАСУ від 12.01.2021 Своїм висновком Ви зобов’язали вжити заходи щодо розірвання договору. Проте, таку вимогу неможливо виконати виходячи з наступного: - договір не може бути розірваний в односторонньому порядку, а тільки за згодою сторін. - договір з ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ» № ОПМ-20-2 від 11.12.2020 р., укладений з терміном дії до 31.12.2020 р., а також виконаний в повному обсязі обома сторонами, товар поставлений, кошти оплачені, медичні матеріали передані установам ветмережі області для виконання плану протиепізоотичних заходів, а відтак у Івано-Франківської обласної державної лікарні ветмедицини відсутня можливість розірвати нечинний договір. - тендерна документація учасника (тобто весь пакет документів, в тому числі і електронна довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюється органами доходів і зборів або ДПІ) підписана кваліфікованим електронно-цифровим підписом Учасника торгів, як того вимагає Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг». Разом з тим, в електронній системі майданчика «SmartTender» сформований запит, що підтверджує відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів. Тому, у нас, як Замовника торгів, не було підстав віхлиляти найнижчу цінову тендерну пропозицію ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ» (при оголошених відкритих торгах на медичні матеріали на суму 753200,00 грн., пропозиція переможця склала 510000,00 грн., економія бюджетних коштів становить 242200,00 грн., або ж 32,3 %).
Дата публікації
15.01.2021 17:28
Документи інформації про усунення порушення
15.01.2021 17:33
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
Дата: 30.12.2020 У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Медичні матеріали (ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-10-000443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання: 1. Чому Договір поставки від 11 грудня 2020 №ОПМ-20-2 укладений на суму 510 000,00 грн без ПДВ, тоді як переможець ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ» є платником ПДВ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
30.12.2020 10:33
Орган перевірки
06.01.2021 00:00
Документи повідомлення
30.12.2020 10:33
-
Відповідь
відповідь на запит Держаудитслужби
Згідно проведеної тендерної закупівлі (відкритих торгів) на медичні матеріали (код закупівлі по ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-10-000443-a, нами (як Замовником торгів) було укладено договір поставки № ОПМ-20-2 від 11.12.2020 р. з переможцем торгів ТОВ «ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ» на суму 510000,00 грн. без ПДВ (виходячи з пропозиції учасника торгів). Дані медичні товари звільняються від оподаткування ПДВ на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 зі змінами «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Рішеня
30.12.2020 16:24
Замовник
Документи повідомлення
30.12.2020 16:24
-
30.12.2020 16:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
753 200 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2020 15:00
Замовник:
Івано-Франківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини
Контактний телефон:
380953103226
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
753 200 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2020 15:00
Замовник:
Івано-Франківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини
Контактний телефон:
380953103226
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності