Показати схожі тендери

Закупівля «Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»; від ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-03-006428-c
Id Tender e051c29376f844b5ad64e608152d1599
План UA-P-2020-11-02-001508-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 08.01.2025 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 20.11.2020 14:29
Закінчення аукціону 20.11.2020 15:26
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
19 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
99 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.11.2020 14:13 до 20.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2020 14:13
до 10.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.11.2020 14:13
до 16.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 20.11.2020 14:29
до 20.11.2020 15:26
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2020 15:26
до 25.11.2020 09:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2020 09:51
до 06.12.2020 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.11.2020 09:51
-
Період уточнень
з 03.11.2020 14:13 до 10.11.2020 00:00
Період оскарження
з 03.11.2020 14:13 до 16.11.2020 00:00
Період аукціону
з 20.11.2020 14:29 до 20.11.2020 15:26
Період кваліфікації
з 20.11.2020 15:26 до 25.11.2020 09:51
Період кваліфікації
з 20.11.2020 15:26 до 25.11.2020 09:51
Основні параметри
«Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»;
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»;
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку, протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи (якщо інше не передбачене Законом» . У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Замовником коштів відповідного призначення на свій рахунок;
Документи закупівлі
-
03.11.2020 14:17
-
03.11.2020 14:10
Проект договору
03.11.2020 14:10
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.11.2020 14:10
Тендерна документація
03.11.2020 14:10
Критерії оцінки
03.11.2020 14:10
Тендерна документація
03.11.2020 14:10
Критерії прийнятності
03.11.2020 14:10
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчишин Василь
Електронна пошта
Телефон
380661045069
Замовник
ЄДРПОУ
04356194
Повна назва
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
76491
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Вовчинець
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 39
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016"
Пропозиція:
16 235 997.6 грн.
Учасник:
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"
Пропозиція:
16 233 011 грн.
Учасник:
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ"
Пропозиція:
16 232 000 грн.
Учасник:
ПП Компанія ІНСТАЛБУД
Пропозиція:
13 800 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
13 799 000 грн.
Учасник:
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення
Пропозиція:
10 499 999 грн.
Учасник:
ПВКФ "В.С.К."
Пропозиція:
9 500 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
9 499 999 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.11.2020 09:51 по 06.12.2020 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № UA-2020-11-03-006428-c, «Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»; ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, №UA-2020-11-03-006428-c, «Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»; - «ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ». 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону
Документи кваліфікації
08.01.2025 00:01
Довідка НАЗК
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
25.11.2020 09:51
-
25.11.2020 09:50
-
20.11.2020 15:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-03-006428-c-a1
Очікує підписання
9 499 999 грн.
9 499 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»;
Номенклатура
«Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»;
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2021 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04356194

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
Повна назва
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37409577

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-22-000029
Дата створення проекту
22.06.2021 13:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.06.2021 13:45
Дата публікації висновку про результати
23.06.2021 11:20
Дата завершення усунення порушень
09.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.06.2021 №407 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2021 №407 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-03-006428-c 03.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.06.2021 00:00
Документи рішення
22.06.2021 13:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вовчинецької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Кулев-Інвест», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2020 №163. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 25.11.2020 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Кулев-Інвест». Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Кулев-Інвест» з причин відмовиви від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кулев-Інвест» встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненню інформації, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
23.06.2021 00:00
Дата публікації
23.06.2021 11:20
Документи висновку
23.06.2021 11:20
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
19 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2020 00:00
Замовник:
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380661045069
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
19 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2020 00:00
Замовник:
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380661045069
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності