Закупівля «Капітальний ремонт частини приміщення їдальні навчального корпусу №2 ДНЗ "Підгаєцького ПАЛ" за адресою: м. Підгайці, майдан Незалежності, 15, Підгаєцького району, Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» від ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПІДГАЄЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 09.11.2020 00:00до 12.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.11.2020 11:17
до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 12.11.2020 14:12
до 12.11.2020 14:33
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2020 14:33
до 16.11.2020 17:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.11.2020 17:05
до 19.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.11.2020 17:19
до 23.11.2020 16:02
Період уточнень
з
03.11.2020 11:17
до
09.11.2020 00:00
Період аукціону
з
12.11.2020 14:12
до
12.11.2020 14:33
Період кваліфікації
з
12.11.2020 14:33
до
16.11.2020 17:19
Період кваліфікації
з
12.11.2020 14:33
до
16.11.2020 17:19
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
«Капітальний ремонт частини приміщення їдальні навчального корпусу №2 ДНЗ "Підгаєцького ПАЛ" за адресою: м. Підгайці, майдан Незалежності, 15, Підгаєцького району, Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини приміщення їдальні навчального корпусу №2 ДНЗ "Підгаєцького ПАЛ" за адресою: м. Підгайці, майдан Незалежності, 15, Підгаєцького району, Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
48000, Україна, Тернопільська область, м. Підгайці,, майдан Незалежності, буд. 15
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник забезпечує фінансування робіт відповідно до локальних кошторисів з договірною ціною.
Замовник оплачує вартість виконаних робіт на підставі підписаних актів форми КБ-2в, КБ-3, протягом 10 робочих днів.
«Капітальний ремонт частини приміщення їдальні навчального корпусу №2 ДНЗ "Підгаєцького ПАЛ" за адресою: м. Підгайці, майдан Незалежності, 15, Підгаєцького району, Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
«Капітальний ремонт частини приміщення їдальні навчального корпусу №2 ДНЗ "Підгаєцького ПАЛ" за адресою: м. Підгайці, майдан Незалежності, 15, Підгаєцького району, Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»
Тендер:
UA-2020-11-03-003049-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-11-03-003049-c.c2
Дата:
18.11.2020 02:13
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Дискримінація учасника
Дискримінація нас як учасника , привзятість
Замовник відхиляє пропозицію відповідно до частини 13 статті 14 Закону в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
До Уповноваженої особи просимо не йти на всякого роду поради юристів і т.д. , ми Вам пояснюємо , що те, що туту написано читають і паотім будуть робити висновки . Тому , що Ви нас дискваліфікували по не правдивих даних з Вашої сторони.
Тому Ви порушуєте Закон і наші права як учасника.
Ми постараємось Вам правдиво показати Ваші не правильності у дискваліфікації нас як Учасника з найменшою ціною.
Пояснення дамо так як Ви прописали у своєму протоколі, а також ще раз з поданої пропозиції передрукуємо наші подані довідки і ще раз подамо Вам .
Такого підходу до визначення переможця ми ще не бачили.
14) Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, надано два рази, повторюємо два рази .Перший раз в папці Статут Будівельник та Установчі по списку - №2 , другий раз у папці Довідки на підписанта по списку - № 1
Також надана ще додатково Довідка Єдиного державного реєстру юридичних осіб
Також подана довідка платника єдиного податку , у Вас вимога на час реєстрації торгів , то ми пояснимо , що дані Документи видаються раз і вони є , або їх не має , так як Вам паспорт видають .
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Ми пояснюємо , що Замовник має на це право згідно Закону .
Також ми надаємо довідки , про те що ми згідні на всі вимоги Замовника, також надаємо ЛИСТ-ЗГОДА №33 від 02.11.2020р конкретно від КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК»
Надаємо ЗАЯВУ №22 від 02.11.2020р про згоду з умовами тендерної документації
18) довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком;
На Вашу відповідь , що довідка відсутня , то ми відповімо так , що подаємо її аш пять разів перечислюємо №36 від 10.11.2020р Лист-гарантія, №16 від 07.10.2020р Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля, №41 від 02.11.2020р Гарантійний лист , №17 від 02.11.2020р Інші вимоги ,
Пропозиція учасника не містить Листа –згоди по формі визначеній Додаток 5 , Ви там задавали умову не відходити від Вами надрукованого , були якогось роду застереження .
Ми подали два рази один раз вказали на Індифікатор закупівлі .
Тому висновок не має порушень , щоб дискваліфікувати нас як учасника з найменшою ціною, тому просимо відмінити своє протокольне рішення про дискаваліфікацію нас як учасника.
Дані помилки якщо вони і є , не впливають на пряму суттєво на визначення учасника переможця .
Замовник повинен діяти в правовому полі.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми вбачаємо , що Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників.
Автор:
19399200, Кооператив "Будівельник"
78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумацький район село Грушка, Шевченка 1
Шановний учаснику!
При здійсненні кваліфікації тендерних пропозицій учасників закупівлі Замовник керується виключно нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогами, встановленими у документації щодо цієї закупівлі. Згідно ч.14 ст. 14 ЗУ, що регламентує порядок проведення спрощених закупівель, щодо вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Учасники мали надати «Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX».
У складі тендерної документації відсутні такий документ станом на дату «не раніше дати подання пропозиції». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, що містяться в ЄДР. Поряд з тим, зазначаємо, що Замовник встановив вимогу надати копію Витягу або Виписки (на вибір учасника). Тому, якщо Виписка надається лише при реєстрації, то Витяг – за запитом без обмеження їх кількості. Отримання нового Витягу з ЄДР здійснюється миттєво он-лайн за посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search на офіційному сайті Міністерства юстиції України.
Вважаємо, вимогу учасника в цій частині не обґрунтованою.
2. Учасники мали надати «Копію свідоцтва платника податку або витягу з реєстру платників податку видану компетентними органами не раніше оголошення закупівлі». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, щодо системи оподаткування, на якій перебувають учасники. Як вбачається з вимоги документації, учасники можуть надати або Свідоцтво або Витяг. Витяг можна отримати в органах доходів і зборів за місцем реєстрації учасника у будь-який час та без обмеження кількості таких витягів.
Таким чином, в складі пропозиції учасника відсутній документ, що повністю відповідає вимога документації, відтак вважаємо вимогу учасника в цій частині безпідставною.
3. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У складі пропозиції відповідна згода відсутня, відтак пропозицій учасника не відповідає вимогам документацій, а тому доводи учасника вважаємо безпідставними та вимогу в цій частині – не задовільнити.
4. Довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком. У складі пропозиції учасника довідка відповідного змісту відсутня. Наявні, як зазначає учасник «аш пять разів», довідки не відповідають змісту, як цього вимагає документація. Вимога учасника в цій частині не підлягає задоволенню.
5. Пропозиція учасника не містить Листа-згоди по формі, визначеній Додатком 5 документації. Зазначені учасником документи не відповідають вимогам документації.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, з огляду на вищенаведене, вважаємо вимоги учасника щодо його неправомірного відхилення - безпідставними. Кількість наданих у складі пропозиції документів не означає їх якість та відповідність вимогам документації. Вимогу – не задоволено в повному обсязі.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-11-03-003049-c.b1
Дата:
18.11.2020 02:09
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Дискримінація учасника
Дискримінація нас як учасника , привзятість
Замовник відхиляє пропозицію відповідно до частини 13 статті 14 Закону в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
До Уповноваженої особи просимо не йти на всякого роду поради юристів і т.д. , ми Вам пояснюємо , що те, що тут написано читають і потім будуть робити висновки . Тому , що Ви нас дискваліфікували по не правдивих даних з Вашої сторони.
Тому Ви порушуєте Закон і наші права як учасника.
Ми постараємось Вам правдиво показати Ваші не правильності у дискваліфікації нас як Учасника з найменшою ціною.
Пояснення дамо так як Ви прописали у своєму протоколі, а також ще раз з поданої пропозиції передрокуємо наші подані довідки і ще раз подамо Вам .
Такого підходу до визначення переможця ми ще не бачили.
14) Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, надано два рази, повторюємо два рази .Перший раз в папці Статут Будівельник та Установчі по списку - №2 , другий раз у папці Довідки на підписанта по списку - № 1
Також надана ще додатково Довідка Єдиного державного реєстру юридичних осіб
Також подана довідка платника єдиного податку , у Вас вимога на час реєстрації торгів , то ми пояснимо , що дані Документи видаються раз і вони є , або їх не має , так як Вам паспорт видають .
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Ми пояснюємо , що Замовник має на це право згідно Закону .
Також ми надаємо довідки , про те що ми згідні на всі вимоги Замовника, також надаємо ЛИСТ-ЗГОДА №33 від 02.11.2020р конкретно від КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК»
Надаємо ЗАЯВУ №22 від 02.11.2020р про згоду з умовами тендерної документації
18) довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком;
На Вашу відповідь , що довідка відсутня , то ми відповімо так , що подаємо її аш пять разів перечислюємо №36 від 10.11.2020р Лист-гарантія, №16 від 07.10.2020р Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля, №41 від 02.11.2020р Гарантійний лист , №17 від 02.11.2020р Інші вимоги ,
Пропозиція учасника не містить Листа –згоди по формі визначеній Додаток 5 , Ви там задавали умову не відходити від Вами надрукованого , були якогось роду застереження .
Ми подали два рази один раз вказали на Індифікатор закупівлі .
Тому висновок не має порушень , щоб дискваліфікувати нас як учасника з найменшою ціною, тому просимо відмінити своє протокольне рішення про дискваліфікацію нас як учасника.
Дані помилки якщо вони і є , не впливають на пряму суттєво на визначення учасника переможця .
Замовник повинен діяти в правовому полі.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми вбачаємо , що Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників.
Автор:
19399200, Кооператив "Будівельник"
78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумацький район село Грушка, Шевченка 1
Шановний учаснику!
При здійсненні кваліфікації тендерних пропозицій учасників закупівлі Замовник керується виключно нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогами, встановленими у документації щодо цієї закупівлі. Згідно ч.14 ст. 14 ЗУ, що регламентує порядок проведення спрощених закупівель, щодо вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Учасники мали надати «Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX».
У складі тендерної документації відсутні такий документ станом на дату «не раніше дати подання пропозиції». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, що містяться в ЄДР. Поряд з тим, зазначаємо, що Замовник встановив вимогу надати копію Витягу або Виписки (на вибір учасника). Тому, якщо Виписка надається лише при реєстрації, то Витяг – за запитом без обмеження їх кількості. Отримання нового Витягу з ЄДР здійснюється миттєво он-лайн за посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search на офіційному сайті Міністерства юстиції України.
Вважаємо, вимогу учасника в цій частині не обґрунтованою.
2. Учасники мали надати «Копію свідоцтва платника податку або витягу з реєстру платників податку видану компетентними органами не раніше оголошення закупівлі». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, щодо системи оподаткування, на якій перебувають учасники. Як вбачається з вимоги документації, учасники можуть надати або Свідоцтво або Витяг. Витяг можна отримати в органах доходів і зборів за місцем реєстрації учасника у будь-який час та без обмеження кількості таких витягів.
Таким чином, в складі пропозиції учасника відсутній документ, що повністю відповідає вимога документації, відтак вважаємо вимогу учасника в цій частині безпідставною.
3. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У складі пропозиції відповідна згода відсутня, відтак пропозицій учасника не відповідає вимогам документацій, а тому доводи учасника вважаємо безпідставними та вимогу в цій частині – не задовільнити.
4. Довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком. У складі пропозиції учасника довідка відповідного змісту відсутня. Наявні, як зазначає учасник «аш пять разів», довідки не відповідають змісту, як цього вимагає документація. Вимога учасника в цій частині не підлягає задоволенню.
5. Пропозиція учасника не містить Листа-згоди по формі, визначеній Додатком 5 документації. Зазначені учасником документи не відповідають вимогам документації.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, з огляду на вищенаведене, вважаємо вимоги учасника щодо його неправомірного відхилення - безпідставними. Кількість наданих у складі пропозиції документів не означає їх якість та відповідність вимогам документації. Вимогу – не задоволено в повному обсязі.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
176 835
грн.
Період подання пропозицій
до
12.11.2020 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПІДГАЄЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ"