Зміст
Вимога до Учасника ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" (ЄДРПОУ 34825022) про усунення невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c) на підставі ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція — Редакція від 15.08.2020р.
Під час проведення перевірки документів на відповідність «Вимоги до кваліфікації Учасника» ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c), в зв'язку з відсутністю більшості необхідних документів та оформлених неналежним чином відсутня можливість для повноцінної оцінки пропозиції від учасника ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС".
Для усунення невідповідності необхідно виправити та/або додати оновлену пропозицію, яка оформлена належним чином відповідно до вимог, пред'явити деякі документи (перелічені нижче), в термін 24 години після розміщення даного повідомлення; виправити всі документи згідно вимог до тендерної документації закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c), а саме за списком.
Згідно Додатку 1 до Документації «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Згідно Тендерної документації Розділ. III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
П.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
1.1. Інформація (окремий лист, довідка у довільній формі) про субпідрядника (субпідрядників) (будуть залучати або без залучення таких);
1.2. Учасник надає гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною і не містить ознак підроблення.
П.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
1.3. Відомості на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі.
1.4. Надати в складі пропозиції довідку про те, що відомості про юридичну особу та фізичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру боржників (Оригінал (сканована копія з оригіналу)) на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, та юридичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі.
1.5. Надати в складі пропозиції довідку про те, що відомості про юридичну особу та фізичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру боржників (Оригінал (сканована копія з оригіналу)) на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, та юридичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі.
1.6. Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Надати в складі пропозиції довідку з посиланням на зведені відомості;
1.7. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
1.8. Юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
1.9. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі обов’язково зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника.
1.10. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника. Як що власні необхідно додати відповідні документи).
1.11. Копія відомостей з ЄДРПОУ або копія довідки відомостей про визначення кваліфікаційних даних, виданих не раніше дати оголошення закупівлі; (в складі пропозиції надана довідка від 06.09.2018р.)
1.12. Надати інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі;
1.13. Надати інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника (зазначити відсоткову ставку податку);
1.14. Надати відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності, що складає предмет закупівлі або лист-пояснення стосовно відсутності законодавчих підстав щодо ліцензування виду діяльності, що складає предмет закупівлі (надана довідка не відповіде вимогам).**
** У разі неподання будь-яких документів, які передбачені цією документацією, учасник надає довідку в довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання (надати відповідну сторінку електронного ресурсу де чітко зазначено це в законодавстві України). В разі не надання такої довідки або будь-яких документів, які вказані в тендерній документації, тендерним комітетом може буде відхилена пропозиція учасника, як така, що не відповідає вимогам закупівлі.
2. Відповідно П.7. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).
Надати інформацію згідно вимог.
2.1. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).
3. Згідно Тендерної документації Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції.
3.1. Надати гарантійний лист згідно вимог п.2 Інша інформація.
3.2. Надати гарантійний лист, що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України.
3.3. Додати всі відсутні листи та довідки згідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції. п.4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
4. Відповідно до Додаток 1 до Документації
4.1. До довідки про основний інженерно-технічний персонал з організації робочого місця (згідно з таблицею). Необхідно додати Документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників згідно вимог до тендерної документації.
4.1. Додати довідку, що Виконавець повинен дотримуватись правил техніки безпеки та охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці». Виконані послуги повинні відповідати вимогам пожежної безпеки, екології та передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
4.2. Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи».
4.2. Довідка про уповноважену особу, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання зазначених документів. Надати документ, підтверджуючий право підпису керівника відповідно до вимог установчих документів учасника , копія протоколу зборів засновників учасника та наказу про призначення керівника, (трудовий контракт тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень на підписання договору, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та іншого (вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб).
4.2 Договір оренди офісу (або право власності), що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди до 30.12.2020 р.
4.3. Проект договору відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору» з підписом та відтиском печатки учасника. (додати за підсумками торгів)
4.4. Цінова пропозиція Учасника, (додати за підсумками торгів).
4.5. Сканкопію штатного розпису. Додати накази та додатки до нього.
4.5. Надати інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, що Учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрито ліквідаційну процедуру, видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі.
4.6. Надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи та відтиском печатки, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання, машин (для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів), механізмів, та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника.
До пропозиції необхідно додати копії технічних паспортів автомобілів. Вимагаєтеся з метою своєчасної поставки товару.
4.7. У складі тендерної документації додати скановану копію ліцензії та Договір, що підтверджують використання ліцензійних програм для створення робочих документів, кошторисної документації. Надати кваліфікаційний сертифікат та посвідчення інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (копії оригіналів).
4.7. Складі пропозиції не надано лист-згоду що Замовник залишає за собою право перед підписанням договору запросити інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення (підтвердження) кваліфікаційних вимог та спроможності учасника.
4.8. Сканкопії з оригіналу аналогічних договорів за попередній та поточний рік.
Аналогічні договори (не менше 3) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, та всі додатки до нього;
- дефектний акт;
- акт виконаних робіт;
-відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічних договорів, які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору
Надані договори не відповідають вимогам - надано договори за 2016 р., 2017р, 2018 р,, тоді як необхідно додати (не менше 3) за 2019-2020 рр.
4.9. Надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно закупівлі необхідних товарів та матеріалів для надання послуг за предметом закупівлі.
5. В складі пропозиції наданий протокол загальних зборів учасника від 06 листопада 2020р надає право на підписання договорів, ціна яких перевищує 50% станом на кінець І кварталу 2020р. Необхідно надати уточнення для підтвердження повноважень на укладання договору у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c).
6. Відповідно до Додаток № 6 до Документації
Вимоги до конструкцій із металопластику:
6.1. Мінімальне допустиме значення опору теплопередачі віконних конструкцій повинен складати не менше, ніж 0,75 м2 оС/Вт. згідно ДБН В.2.6-31:31:2016 «Теплова ізоляція будівель». В технічних характеристиках відсутні показники на вироби ПВХ
6.2. Інформацію щодо запропонованого товару, а саме: повну назву профілю та фурнітури, повну адресу і телефон виробника; адресу потужносте виробництва.
Відсутній опис технічні та якісні характеристики. В технічних характеристиках надано ПВХ профіль Серія: ELIT (5-K), проте протоколи випробувань та сертифікатів на даний профіль відсутні. Необхідно додати.
6.3. Необхідно надати протокол випробувань пожежної безпеки на профілі для віконних (дверних) блоків с ПВХ профілю блоків.
6.3.1. В складі тендерної пропозиції додано прострочений Протокол №04/ОТМ-2013 від 25 березня 2013 року. При цьому в протоколі чітко зазначено, що:
«Заборонятися повне або часткове передрукування та копіювання протоколу
№04/ОТМ-2013 який від 25 березня 2013 року без дозволу від ДВЛ при УДІТБ у Херсонській області.»;
«Копія протоколу дійсна тільки при засвідченні від ДВЛ при УДІТБ у Херсонській області.».
До складу пропозиції дозвільного листа або засвідченої копії від ДВЛ при УДІТБ у Херсонській області не додано.
6.3.2. В складі тендерної пропозиції додано «Протокол Випробувань № УПС 34/98-4-20 від 10.03.2020р.» в якому також відсутній запропонований ПВХ профіль Серія: ELIT (5-K). Замовник випробувань ТОВ «ОПЕНТЕК» і не зрозуміло, яким чином цей документ відноситься до продукції, яку пропонує ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Копія протоколу дійсна тільки при засвідченні яка в складі пропозиції відсутня.
6.4. Відсутній протокол контрольних випробувань віконних (дверних) блоків з ПВХ профілю Серія: ELIT (5-K).
Учасником ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" надано протокол випробувань, в якому відсутні випробування зразків з ПВХ профілю Серія: ELIT (5-K), при цьому справжність його викликає сумнів , а саме початок випробувань – 2018 рік, кінець – 2017 рік, що фізично неможливо. Необхідно додати дійсну копію Протоколу.
6.5. Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль ПВХ Серія: ELIT (5-K). В складі пропозиції додано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/10256 від 14.05.2019р., замовник якої ТОВ «СТЕМАЛІТ». Не зрозуміло яким чином цей висновок розповсюджується на продукцію від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Відсутні документи, згідно яких цей висновок розповсюджується на продукцію ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС".
6.6. Надати сертифікат відповідності на склопакети, які використовує ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Знову ж надано сертифікат відповідності на продукцію, замовник якої ТОВ «СТЕМАЛІТ». Не зрозуміло яким чином цей висновок розповсюджуєтеся на продукцію від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Відсутні документи, згідно яких цей висновок розповсюджується на продукцію ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС".
6.7. Обов’язкова наявність конфігурації виробу, та додати карти монтажу з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника та/або виробника профільних систем. Надати документ який підтверджує наявність повноважень на реалізацію, або представляти інтереси заводу-виробника ПВХ виробів.
В складі пропозиції від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" відсутні документи згідно цієї вимоги. Необхідно додати.
6.8. Листи щодо гарантійних зобов’язань учасника, лист-згода, цінова пропозиція, довідка на уповноважену особу повинні містити ідентифікатор і назву закупівлі. В бланку листа проставляється посилання на вихідний номер та дату не раніше публікації оголошення про закупівлю. Обов’язково має бути вказана контактна особа відповідальна за подання пропозиції та її номер телефону. Завантажені скановані копії в електронну систему закупівель повинні бути надані в електронному вигляді у форматі * PDF і містити розбірливі кольорові скановані копії оригіналів документів. Документ, розміщений на декількох сторінках, завантажувати одним файлом. Всі документи Учасника повинні бути в наявності, відскановані, мати чітке та розбірливе зображення. Завірені скановані копії документів, довідки, гарантійні листи повинні мати підпис та печатку (за наявності) та мати дату не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів.
Необхідно всі документи, які були подані і які будуть додані, привести у відповідність до цієї вимоги.
** У разі неподання будь-яких документів, які передбачені цією документацією, учасник надає довідку в довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання (надати відповідну сторінку електронного ресурсу де чітко зазначено це в законодавстві України). В разі не надання такої довідки або будь-яких документів, які вказані в тендерній документації, тендерним комітетом може буде відхилена пропозиція учасника, як така, що не відповідає вимогам закупівлі.
7. При розгляді Наказу № 13. Виявлена недостовірна інформація, яка при розгляді викликає сумнів, а саме:
Наказ №13-ОД від 07.07.2020р., а посвідчення, яке вписано в наказ, датовано від 20.08.2020 року, що фізично НЕ МОЖЛИВО!
В зв’язку з цим просимо надати для візуальної перевірки оригінал даного наказу та пояснення, яким чином можливо в Наказі від 07.07.2020 р. винести посвідчення, яке буде отримано пізнішою датою 20.08.2020 року.
Аналогічна справа з Наказом №10-ОД.
Просимо надати оригінали зазначених наказів протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення про усунення в електронній системі закупівель цієї вимоги для візуального огляду та перевірки його на достовірність.
Виявлені невідповідності та відсутність більшості документів від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" згідно вимог до тендерної документації у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c), не дає змогу Замовнику об’єктивно оцінити тендерну пропозицію.
Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно здійснити дії відповідно до
п.9 статті 26 Закону, а саме:
«Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Відповідно до п.15. статті 29 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
8. В зв’язку з нерозбірливою копією документів, які подані до складу пропозиції, просимо представити для візуального огляду протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення про усунення в електронній системі закупівель наступні документи:
8.1. Витяг з протоколу № 895 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 21 серпня 2020 р., та посвідчення до нього за номером № 8713 на Абрамчук О.О.
8.2. Витяг з протоколу № 911 ТОВ Учбовий комбінат Дніпробуд від 26 серпня 2020р., та посвідчення до нього за номером № 8741 на Таранпей Р.Ч.
8.3. Посвідчення за номером № 8712 на Редько С.Д. та протокол до нього (відсутній)
8.4. Витяг з протоколу № 873 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 20 серпня 2020 р., та посвідчення до нього за номером № 9132 на Абрамчук О.О. (відсутне).
8.5. Витяг з протоколу № 664 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 27 липня 2020 р., та посвідчення до нього за номером № 8231 на Латай Ю.В.;
та за № 8232 на Сільванович М.В.
8.6. Витяг з протоколу № 728 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 3 серпня 2020 р., та посвідчення за номером № 7947 на Латай Ю.В.;
та за № 7948 на Сільванович М.В.
За результатами перевірки посвідчень та протоколів перевірки знань уповноваженою особою від замовника «Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 12" Дніпровської міської ради» необхідно підписати акт огляду на достовірність та додати акт в складі виправлених документів.