Показати схожі тендери

Закупівля Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади від Чернівціводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-02-006549-c
План UA-P-2020-11-02-008336-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.12.2020 12:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.11.2020 14:25
Закінчення аукціону 18.11.2020 14:46
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.11.2020 15:04 до 18.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.11.2020 15:04
до 08.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.11.2020 15:04
до 14.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.11.2020 14:25
до 18.11.2020 14:46
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2020 14:46
до 24.11.2020 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2020 12:52
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2020 12:52
до 11.12.2020 12:27
Період уточнень
з 02.11.2020 15:04 до 08.11.2020 00:00
Період оскарження
з 02.11.2020 15:04 до 14.11.2020 00:00
Період аукціону
з 18.11.2020 14:25 до 18.11.2020 14:46
Період кваліфікації
з 18.11.2020 14:46 до 24.11.2020 12:52
Період кваліфікації
з 18.11.2020 14:46 до 24.11.2020 12:52
Основні параметри
Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади
Код ДК 021:2015
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Комунальників,5
Дата постачання по
01.03.2021 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
02.11.2020 15:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Батрановський
Електронна пошта
Телефон
+380372544367
Сайт:
https://vodokanal.cv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03361780
Повна назва
Чернівціводоканал
Поштовий індекс
58023
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівц
Адреса
вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
Пропозиція:
1 648 500 грн.
Учасник:
ТОВ ТД Будшляхмаш
Пропозиція:
1 645 020 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.11.2020 12:52 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.11.2020 12:52
-
18.11.2020 14:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-02-006549-c-c1
Підписаний і діє
Номер
495
1 645 020 грн.
1 370 850 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2020
Строк дії договору з
11.12.2020
по
01.03.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади
Номенклатура
Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.12.2020 12:27
-
11.12.2020 12:26
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-03-30-000024
Дата створення проекту
30.03.2021 16:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.03.2021 16:26
Дата публікації висновку про результати
05.04.2021 15:27
Дата завершення усунення порушень
20.04.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
21.04.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2021 № 220 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30 березня 2021 року № 220 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2020-11-02-006549-с від 02.11.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.03.2021 00:00
Документи рішення
30.03.2021 16:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Чернівціводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.11.2020 №125 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями від 04.11.2020, відповідь Замовника від 06.11.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Будшляхмаш» (далі – ТОВ «ТД «Будшляхмаш»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 24.12.2020 №128; повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020; договір від 11.12.2020 №495 (далі – Договір); пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель від 02.04.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив інформацію про посаду посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що порушує вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Замовником у пункті 2 розділу 5 тендерної документації зазначено приклади формальних помилок, які не передбачені Переліком формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за N 715/34998 (далі – Наказ №710). Так, Замовник включив до прикладів формальних (несуттєвих) помилок «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції», чим недотримав вимог Наказу №710, яким затверджений Перелік формальних помилок, що є вичерпним. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ТД «Будшляхмаш», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію ТУ на виробництво автомобілів. У складі своєї пропозиції ТОВ «ТД «Будшляхмаш» надав «Повідомлення №01354485/03-2020 про зміну №3 ТУ У 34.1-01354485-012:2010» на Автомобілі спеціалізовані аварійні майстерні, однак копії ТУ на виробництво автомобілів не надав, чим не дотримав вимог Додатку 2 до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ТОВ «ТД «Будшляхмаш» як такого, що не відповідає встановленим тендерною документацією вимогам до учасника. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 7.1 Договору, він діє до 01.03.2021, а в частині проведення розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором. У зв’язку з цим, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо стану виконання Договору, укладеного з ТОВ «ТД «Будшляхмаш». Так, Замовником 02.04.2021 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому зазначено, що договір з ТОВ «ТД «Будшляхмаш» виконано в повному обсязі, а саме: в частині поставки товару - 28.01.2021 року, а в частині оплати - 21.12.2020 року. Також, до пояснення додано акт приймання-передачі товару від 28.01.2021 та платіжне доручення від 21.12.2020 №4748. З огляду на зазначене, Замовник станом на 05.04.2021 не оприлюднив звіт про виконання договору, чим порушив вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону, відповідно до якого звіт про виконання договору оприлюднюється протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, Наказу №710. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 17 частини другої статті 22, абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Наказу №710; усунення порушень пункту 12 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
05.04.2021 00:00
Дата публікації
05.04.2021 15:27
Документи висновку
05.04.2021 15:27
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
КП Чернівціводоканал повідомляє , що зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель щодо закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-02-006549-c виконано.
Дата публікації
08.04.2021 09:31
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-02-006549-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань: 1) З яких підстав Вами визначено переможцем учасника ТОВ «ТД Будшляхмаш», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, зокрема в частині ненадання учасником копії ТУ на виробництво автомобілів або письмового пояснення щодо не подання документів, які вимагаються тендерною документацією? 2) Чи виконано договір від 11.12.2020 № 495 в повному обсязі? Якщо так, то надайте копію документу (-ів), що підтверджують здійснення розрахунків (оплату) за договором. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
31.03.2021 14:35
Орган перевірки
06.04.2021 00:00
Документи повідомлення
31.03.2021 14:36
-
Відповідь
Пояснення по закупівлі ID:UA-2020-11-02-006549-с
1. ТОВ ТД Будшляхмаш було визначено переможцем тендерним комітетом КП Чернівціводоканал у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" так, як ними було надано ТУ на виробництво автомобілів оприлюдненого через електронну систему Уповноваженого органу, а саме: файл "Технічна частини". 2. Договір від 11.12.2020 №495 виконано в повному обсязі, а саме: в частині поставки товару 28.01.2021 року, що підтверджується актом приймання - передачі, що додається, а в частині оплати - 21.12.2020 року, що підтверджується платіжним дорученням №4748, що додається
Рішеня
02.04.2021 11:35
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2020 00:00
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372544367
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2020 00:00
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372544367
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності