Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» за кодом ДК 021-2015: 77310000-6 (Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту). від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-10-30-007466-c
План UA-P-2019-10-31-000256-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 11.01.2021 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 330 951 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
63 309.51 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2020 18:26 до 07.12.2020 10:30
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2020 18:26
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2020 18:26
до 03.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 07.12.2020 10:31
до 11.01.2021 00:00
Період уточнень
з 30.10.2020 18:26 до 27.11.2020 00:00
Період оскарження
з 30.10.2020 18:26 до 03.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 07.12.2020 10:31 до 11.01.2021 00:00
Основні параметри
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» за кодом ДК 021-2015: 77310000-6 (Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту).
"Services for landscaping and maintenance of greenery" the code DK 021-2015: 77310000-6 (Services for comprehensive care of the green area of the port).
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» за кодом ДК 021-2015: 77310000-6 (Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту). Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
"Services for landscaping and maintenance of greenery" the code DK 021-2015: 77310000-6 (Services for comprehensive care of the green area of the port).
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
189 900
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Services for comprehensive care of the green area of the port
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Розрахунки за надані Послуги проводяться шляхом оплати Замовником після надання Послуг та Акту здачі-приймання наданих Послуг на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця, протягом 15-ти банківських днів від дати отримання рахунку банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця.Власні кошти підприємства
Документи закупівлі
26.11.2020 17:14
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колесник Вікторія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kolesnik Viktoriia
Електронна пошта
Телефон
(048) 729-35-44
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тунєв Юрій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tunрv Yuriy Oleksandrovich
Електронна пошта
Телефон
(048) 729-34-77
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Назва (англійською мовою)
State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс,Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної
Зміст
за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Грін-сервіс Україна» встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації із закупівлі послуг: «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» за кодом ДК 021-2015: 77310000-6 (Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту). В порушення вимог п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником в інформації від 04.12.2020 №04/12/86 не підтверджено відсутність підстав передбачених п.6 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме не підтверджено відсутність підстав засудження за злочин, вчинений з корисливих мотивів зокрема, пов’язаний з шахрайством. В порушення вимог п.2 розділу ІІІ тендерної документації учасником надана банківська гарантія №016-001-43938-2020 від 04.12.2020 яка не містить обов’язкових наступних реквізитів(інших умов) - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством. Враховуючи вищевикладені порушення, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Грін-сервіс Україна» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Документи прекваліфікації
07.12.2020 10:31
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс
Зміст
за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Портпромсервіс» встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації із закупівлі послуг: «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» за кодом ДК 021-2015: 77310000-6 (Послуги по комплексному догляду за зеленою зоною території порту). В порушення вимог п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено в довідці від 04.12.2020 №51/05-221 відсутність підстав передбачених п.6 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме не підтверджено відсутність підстав засудження за злочин, вчинений з корисливих мотивів зокрема, пов’язаний з шахрайством. Враховуючи вищевикладені порушення, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Портпромсервіс» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Документи прекваліфікації
07.12.2020 10:32
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
cac14e44cdc74cf4b5718dd0ebffd5d0
Створено
23.12.2020 15:56
Надати до
24.12.2020 15:56
Зміст
1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасником надано довідку про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю від 04.12.2020 №51/05-217 в якій зазначено, що у Чорного В.І. відсутні обмеження щодо можливості підписання договорів. При цьому п.6.3.14 розділу 6 Статуту ТОВ "Портпромсервіс" рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину перевищує 50 % вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними Зборами Учасників. Таким чином в довідці про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю від 04.12.2020 №51/05-217 учасником зазначено недостовірні дані. 1.2. В порушення вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено листом з інформацією про наявність в учасника ТОВ «Попртпромсервіс» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 04.12.2020 №51/05-220 наявність в учасника висото різа. 1.3. В порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено листом з інформацією щодо наявності в учасника ТОВ «Попртпромсервіс» працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг від 04.12.2020 №51/05-225 наявність в штаті учасника відповідного спеціаліста – агронома. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. 2. для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 2.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо); 2.2. довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Повноваження особи, яку уповноважено учасником-фізичною особою, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підверджуються довіреністю, посвідченою в установленому порядку. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 2.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У листі обов’язково зазначити інформацію про перелік основних засобів (газонокосарка, висоторіз, бензопила, кущоріз, мотокоса, тример, садовий пилосос тощо). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). У листі обов’язково зазначити інформацію про наявність в штаті учасника відповідних спеціалістів (агроном, біолог тощо), які мають відношення до предмету закупівлі. Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадкові складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати оновлену довідку про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю з усіма вимогами відповідно до вимог тендерної документації. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції. 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У листі обов’язково зазначити інформацію про перелік основних засобів (газонокосарка, висоторіз, бензопила, кущоріз, мотокоса, тример, садовий пилосос тощо). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції. 3.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). У листі обов’язково зазначити інформацію про наявність в штаті учасника відповідних спеціалістів (агроном, біолог тощо), які мають відношення до предмету закупівлі. Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадкові складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 330 951 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 10:30
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
(048) 729-35-44
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 330 951 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 10:30
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
(048) 729-35-44
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності