Показати схожі тендери
Закупівля Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України” від акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”.
Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-10-30-007457-c
План UA-P-2020-10-30-006175-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.02.2021 12:25
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.01.2021 13:24
Закінчення аукціону 06.01.2021 13:45
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
15 000 000 EUR (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
150 000 EUR (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2020 18:20 до 02.12.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2020 18:20
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2020 18:20
до 28.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 02.12.2020 15:03
до 05.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.01.2021 13:24
до 06.01.2021 13:45
Завершено
Період кваліфікації
з 06.01.2021 13:45
до 13.01.2021 14:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.01.2021 14:15
до 24.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.01.2021 14:15
до 02.02.2021 12:25
Період уточнень
з 30.10.2020 18:20 до 22.11.2020 00:00
Період оскарження
з 30.10.2020 18:20 до 28.11.2020 00:00
Період аукціону
з 06.01.2021 13:24 до 06.01.2021 13:45
Період кваліфікації
з 02.12.2020 15:03 до 05.01.2021 00:00
Період кваліфікації
з 06.01.2021 13:45 до 13.01.2021 14:15
Період кваліфікації
з 06.01.2021 13:45 до 13.01.2021 14:15
Основні параметри
Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”
Legal services related to studying the possibility to initiate the investment arbitration proceedings against the Slovak Republic due to actions of representatives of the latter related to performance of the arbitration award in favour of Italia Ukraina Gas S.p.a and the related actions within the interests of National Joint Stock Company “Naftogaz of Ukraine”
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Не вимагається переклад документів, викладених англійською мовою, що надаються на підтвердження відповідності критеріям, зазначеним: 1) в п. 1.1 Додатка 5 (крім документів (скан-копії договору та/або лист-підтвердження), що надаються на підтвердження наявності договірних відносин учасника з субпідрядником/співвиконавцем у разі його залучення, та роз’яснення (довідка довільної форми) структури корпоративних відносин між афілійованими особами (офісами) або структури відносин між членами міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об’єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є Учасник, працівники/фахівці яких можуть бути залучені до надання послуг); 2) в п. 2.2 Додатка 5 тендерної документації.
All documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The bidder is responsible for the quality and accuracy of the translation. No translation is required of documents in English submitted to prove compliance with the criteria specified: 1) in item 1.1 of Annex 5 (except for documents (scanned copies of the contract and / or confirmation letter) provided to confirm the existence of a contractual relationship of the participant with the subcontractor / co-contractor in case of its involvement, and clarification (information of any form) structures of corporate relations between affiliates (offices) or structures of relations between members of the international network of firms, represented on the world market of legal services as a whole and united by one commercial brand, a member of which is a Participant, whose employees may be involved in provision of services); 2) in item 2.2 of Annex 5 of the tender documentation.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
150 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Legal services related to studying the possibility to initiate the investment arbitration proceedings against the Slovak Republic due to actions of representatives of the latter related to performance of the arbitration award in favour of Italia Ukraina Gas S.p.a and the related actions within the interests of National Joint Stock Company “Naftogaz of Ukraine”
Код ДК 021:2015
79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Кількість
36 000
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.02.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 32 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 32 (тридцяти двух) банківських днів після приймання послуг (з моменту підписання акта здавання-приймання наданих послуг). Строк надання послуг: 3 роки від дати укладення договору. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. The payment for the provided Services is to be made within 32 (thirty-two) bank days after the Buyer has received them (from the moment of signature of the act of transfer and acceptance of services). Term of service provision: 3 years from the date of signing the contract. The type and conditions of providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section III of the tender documentation.
Документи закупівлі
-
24.11.2020 17:33
-
Тендерна документація
Проект договору
30.10.2020 18:20
Тендерна документація
30.10.2020 18:20
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Соловйова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Valeriia Soloviova
Електронна пошта
Телефон
+380445863809
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.naftogaz.com
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лавреха Наталія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Лавреха Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+380445863501
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
20077720
Назва (англійською мовою)
JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
Повна назва
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Повна назва (англійською мовою)
JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Б.Хмельницького, 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
Shearman & Sterling LLP
Пропозиція:
11 687 000 EUR
Учасник:
Covington & Burling LLP
Пропозиція:
3 250 000 EUR
Аномально низька ціна
Прекваліфікація
Covington & Burling LLP : [email protected]
3 250 000 EUR
допущено
Показати документи пропозиції
Вимога про усунення невідповідностей
ID
4b8c32b948084a76aaaf4f7e395052e7
Створено
23.12.2020 15:51
Надати до
24.12.2020 15:51
Зміст
Опис: 1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог, викладених у Додатку 5 до Тендерної документації “Гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям”, Учасник надав інформацію про те, що він та субпідрядник, якого він планує залучити для виконання договору про закупівлю, визнані у зазначених Замовником рейтингах, проте надана Учасником інформація не дозволяє чітко встановити, що таке визнання відноситься до періоду 2019 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У додатку 5 до Тендерної документації “Гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям” (далі – Додаток 5) визначено інформацію і документи, які Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2.2 Додатка 5 на підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник зокрема повинен підтвердити, що він та/або його афілійовані особи (юридичні/а особи/а, стосовно яких учасник здійснює контроль або які/а здійснюють/є контроль над Учасником, чи які/а разом із Учасником перебувають/є під спільним контролем іншої особи), та/або члени міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об’єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є Учасник, та співвиконавець, якого Учасник має намір залучити для виконання договору про закупівлю, визнані у юридичних рейтингах, серед яких має бути: 1) визнання в рейтингу Chambers and Partners за 2019 рік у категорії Arbitration (International) in Global Wide не нижче Band 1-3; або 2) визнання в рейтингу Who`s Who Legal за 2019 рік у категорії Dispute Resolution або International Arbitration.або 3) визнання в рейтингу Legal 500 за 2019 рік у категорії International Arbitration. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для підтвердження відповідності Учасника зазначеній вище вимозі він надає: роздруківки З ОФІЦІЙНОГО САЙТУ АБО ПОСИЛАННЯ НА ОФІЦІЙНИЙ САЙТ З ВІДКРИТИМ ДОСТУПОМ ВІДПОВІДНОГО РЕЙТИНГОВОГО АГЕНТСТВА, та/або скан-копії публікацій в друкованих виданнях ВІДПОВІДНОГО РЕЙТИНГОВОГО АГЕНТСТВА, ЗМІСТ ЯКИХ, окрім інформації про включення до рейтингу, ДОЗВОЛИТЬ ЧІТКО ВСТАНОВИТИ ВІДПОВІДНИЙ ПЕРІОД, та/або ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ВІДПОВІДНОГО РЕЙТИНГОВОГО АГЕНТСТВА (надіслане поштою, факсом, електронною поштою), отримане у відповідь на запит учасника, яке підтверджує рейтинги за відповідний період.
Shearman & Sterling LLP : [email protected]
11 687 000 EUR
допущено
Показати документи пропозиції
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.01.2021 14:15 по 24.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
06.01.2021 13:45
Надати до
12.01.2021 0:00
Договір
UA-2020-10-30-007457-c-a1
Завершився
Номер
CB-SK-21
3 250 000 EUR
3 250 000 EUR
Без ПДВ
Підписано
01.02.2021
Строк дії договору з
01.02.2021
по
01.02.2024
Сума оплати за договором
341 809.96
Сума оплати за договором без ПДВ
341 809.96
Номенклатура
36 000 (Година)
Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”
Номенклатура
Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”
Кількість
36 000
Одиниця виміру
година
Ціна за одиницю
Валюта
EUR
Документи договору
Підписаний договір
02.02.2021 12:25
-
01.04.2024 14:28
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-06-000009
Дата створення проекту
06.11.2020 09:42
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
06.11.2020 09:47
Дата публікації висновку про результати
30.11.2020 18:05
Дата завершення усунення порушень
04.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
28.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.11.2020 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.11.2020 № 308 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-10-30-007457-c 30.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.11.2020 00:00
Документи рішення
06.11.2020 09:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.11.2020 № 76/1 (із змінами), пояснення Замовника, оприлюдненні в електронній системі закупівель 16.11.2020 та 27.11.2020.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.11.2020 00:00
Дата публікації
30.11.2020 18:05
Документи висновку
30.11.2020 18:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі юридичних послуг, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК «Нафтогаз України» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-007457-c ), очікуваною вартістю 15 000 000,00 євро та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання: Арбітражний інститут торгової палати Стокгольму 19.12.2012 виніс остаточне рішення по арбітражній справі № V007/2008, за позовом Italia Ukraina GAS s.p.a (далі – IUGAS) до НАК «Нафтогаз України» (далі – Нафтогаз), відповідно до якого Нафтогаз, за не поставку затребуваного газу за період з 01.09.2008 по 31.12.2010, по укладеному 24.12.2003 Контракту, повинен сплатити IUGAS штраф на загальну суму 12 718 486,00 доларів США, а також зобов`язаний сплатити проценти, нараховані на згадану вище суму штрафу за ставкою, яка відповідає офіційній шведській обліковій ставці плюс вісім процентів річних. Станом на 18.12.2015 сума нарахованих процентів на загальну суму штрафу складає 6 889 096,00 доларів США. З огляду на викладене просимо пояснити яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість цієї процедури закупівлі в сумі 15 000 000,00 євро, зважаючи що її предмет передбачає лише можливість ініціювання інвестиційного арбітражного провадження? Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Рішеня
11.11.2020 15:29
Орган перевірки
17.11.2020 00:00
Документи повідомлення
11.11.2020 15:50
-
Відповідь
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснень щодо запиту.
У відповідь на запит ДАСУ від 11.11.2020 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. Тобто предмет закупівлі включає в себе не лише дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, а також вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно). Так, згідно із Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі перелік послуг, що мають бути надані за заявкою замовника: - надання консультацій, рекомендацій, юридичних висновків (письмових та усних), здійснення правового аналізу та вчинення інших дій юридичного характеру, у зв’язку із дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a. (далі - Справа); - представництво інтересів Компанії в судах іноземних юрисдикцій та/або у міжнародних арбітражах; - вчинення всіх дій та підготовкою і направленням всіх документів, здійснення та подання яких передбачене застосовним арбітражним регламентом та/або вимогами відповідних державних судів або арбітражних інституцій під час підготовки до судового/арбітражного провадження та розгляду Справи; - підготовку позовних заяв, скарг, пов’язаних із захистом порушених прав та законних інтересів Компанії; - підготовку розрахунку юридичних витрат, заяв про відшкодування арбітражних витрат; - підготовку показань свідків, висновків експертів і заперечень на показання свідків, висновків експертів, що надані іншою стороною в Справі; - підготовку до усних слухань та/або судових засідань та представництво інтересів Замовника на усних слуханнях та/або судових засіданнях; - підготовку заяв про винесення складом арбітражу та/або судом рішень з окремих питань; - підготовку всіх інших документів та вчинення дій, які є необхідними або бажаними в межах розгляду Справи. Орієнтовна кількість годин надання послуг - близько 36 000 годин. Строк надання послуг, що встановлений Договором про закупівлю, складає три роки з дати укладення договору. Враховуючи зазначені вище умови та вимоги до послуг Компанією було здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів було здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг в сумі 15 000 000,00 Євро повідомляємо. Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до п. 3.3 Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81 та Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, що є додатком 5 до цього Регламенту, у разі проведення відкритих торгів. Для визначення очікуваної вартості закупівлі було використано джерела цінової інформації відповідно до п. 2.2.3 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг – ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів таких договорів. Так, для визначення очікуваної вартості Послуг юридичних, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України” були використані погодинні ставки, встановлені в договорах про закупівлю послуг, укладених між НАК “Нафтогаз України” та Freshfields Bruckhaus Deringer LLP (від 16.07.2020 № FBD-20), Wikborg Rein Advokatfirma AS (від 23.03.2020 № WR-20), Covington & Burling LLP (від 30.03.2020 №CB-20), Eversheds Sutherland (International) LLP (від 21.10.2020 №ESI-20) для здійснення розрахунку середньої погодинної ставки (425,97 Євро), з огляду на яку було розраховано очікувану вартість закупівлі послуг обсягом 36 000 годин, що Компанія розраховує отримати протягом строку дії договору про закупівлю (3 роки). Визначена таким способом очікувана вартість закупівлі склала 15 334 920,00 Євро та була округлена в сторону зменшення до 15 000 000,00 Євро.
Рішеня
16.11.2020 16:14
Замовник
Документи повідомлення
16.11.2020 16:17
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі юридичних послуг, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК «Нафтогаз України» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-007457-c ), очікуваною вартістю 15 000 000,00 євро та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання: Яким чином та на підстав яких документів Вами розраховано загальну кількість годин для надання послуг, які відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі складають 36 000 годин? Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Рішеня
25.11.2020 20:54
Орган перевірки
01.12.2020 00:00
Документи повідомлення
25.11.2020 20:54
-
Відповідь
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення щодо запиту.
У відповідь на запит ДАСУ від 25.11.2020 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі Компанія має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. В Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (далі – Технічні вимоги) та проекті Договору про закупівлю (далі – Договір), які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно), встановлено основні умови закупівлі та вимоги до послуг, що закуповуються. Так згідно з переліком, що міститься в Технічних вимогах, послуги, які мають бути надані Замовнику включають весь спектр послуг, що можуть знадобитися Замовнику, починаючи від всебічного аналізу матеріалів з метою дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, та враховуючи всі дії, необхідність у вчиненні яких може виникнути в процесі супроводження інвестиційного арбітражного провадження. При цьому, в п. 1.2.2 Договору передбачено, що «Вчинення Виконавцем будь-яких дій, направлених на ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., можливе лише після надання Виконавцем меморандуму щодо можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження та його перспективності, а також надання Замовником письмового погодження, за підписом уповноваженої особи Замовника, яким буде погоджено вчинення подальших необхідних дій», в п. 1.3. зазначено, що обсяг закупівлі Послуг може бути зменшено за рішенням Замовника. З огляду на визначені вище умови в Технічних вимогах Замовником зазначено орієнтовну кількість годин надання Послуг близько 36 000 годин протягом 3 років від дати укладення Договору (тобто, орієнтовно по 12 000 годин на рік за умови рівномірного розподілу сумарної кількості по роках). Фактично замовлена кількість годин під час виконання Договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі, може суттєво відрізнятися від встановленої під час закупівлі орієнтовної кількості годин в бік зменшення. Разом з тим, не можна виключити ймовірності додаткової закупівлі відповідних послуг для супроводження інвестиційного арбітражного провадження за умови, якщо його буде ініційовано, яка за необхідності буде здійснена з дотриманням норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Для визначення орієнтовної кількості годин надання послуг, що є необхідними для юридичного супроводу очікуваної справи, Компанія спиралася на свій попередній досвід юридичного супроводу міжнародних арбітражів для оцінки складності справи та необхідного для її ведення ресурсу. Під час розрахунку орієнтовної кількості годин надання послуг обсягом близько 36 000 годин було враховано наступні фактори: 1) висока складність очікуваної справи; 2) тривала процесуальна історія, що передувала та слугуватиме підставою для ініціювання інвестиційного арбітражу, що зумовлює необхідність ознайомлення юридичного радника зі значною кількістю процесуальних документів; 3) очікувана необхідність залучення незалежних експертів (в тому числі, експертів з міжнародного публічного права, з вузькоспеціалізованих юридичних питань, експертів у сфері європейського ринку газу, форензік експертів тощо) та локальних юридичних радників (з права Словацької Республіки, права Європейського Союзу); 4) висока ймовірність біфуркації справи (розділення розгляду справи) на декілька етапів, кожен з яких закінчуватиметься окремим арбітражним рішенням. Практика біфуркації інвестиційних арбітражів є надзвичайно поширеною. У разі винесення кількох остаточних арбітражних рішень (наприклад, рішення з питань юрисдикції та рішення з питань відповідальності) оскарженню підлягатиме не лише останнє арбітражне рішення, але й перше арбітражне рішення, що збільшує витрати на обслуговування справи через необхідність супроводу паралельно і процедури оскарження першого арбітражного рішення у місцевому суді за місцем арбітражу, й другої стадії арбітражного провадження. Окремо звертаємо увагу на те, що очікувана кількість годин надання послуг охоплює не лише години роботи головного юридичного радника, якого буде залучено за результатами закупівлі, але також і години робити експертів, локальних юридичних радників, перекладачів. Також під час визначення обсягу послуг, необхідного для надання вищевказаних юридичних послуг, Компанією було враховано власний досвід ведення арбітражних проваджень, зокрема інвестиційного арбітражного провадження та комерційних арбітражних проваджень. Зокрема, наприклад, протягом 2018 та 2019 років Компанії було надано щороку понад 12 тисяч годин юридичних послуг, пов’язаних із представництвом в комерційному арбітражі проти ПАТ «Газпром» та супутніх судових процесах. Зазначені показники є співставними із витратами часу на обслуговування поточного інвестиційного арбітражу проти Російської Федерації. Орієнтовна кількість необхідних годин для надання юридичних послуг була розрахована, серед іншого, й шляхом співставлення із обсягом годин, витрачених іншими юридичними радниками Компанії під час надання юридичних послуг з ведення арбітражних проваджень, у тому числі інвестиційного арбітражного провадження. Додатково звертаємо увагу на той факт, що умовами Договору передбачені оплати Замовником наданих послуг після затвердження звіту Виконавця і підписання акту здавання-приймання наданих послуг, а також встановлено право Замовника відмовитися від приймання послуг та підписання акту здавання-приймання послуг, в тому числі, у разі незгоди із кількістю та якістю наданих послуг.
Рішеня
27.11.2020 18:15
Замовник
Документи повідомлення
27.11.2020 18:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 000 000 EUR
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 15:00
Замовник:
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Контактний телефон:
+380445863809
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 000 000 EUR
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 15:00
Замовник:
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Контактний телефон:
+380445863809
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності