Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі (легковий автомобіль RENAULT Duster або еквівалент, код ДК 021:2015 - 34114000-9) від Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-30-007330-c
План UA-P-2020-10-30-006904-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2020 11:45
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.11.2020 14:54
Закінчення аукціону 16.11.2020 15:15
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
599 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 990 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.10.2020 17:35 до 15.11.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2020 17:35
до 05.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2020 17:35
до 11.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.11.2020 14:54
до 16.11.2020 15:15
Завершено
Період кваліфікації
з 16.11.2020 15:15
до 17.11.2020 18:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2020 18:04
до 28.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.11.2020 18:04
до 03.12.2020 11:45
Період уточнень
з 30.10.2020 17:35 до 05.11.2020 00:00
Період оскарження
з 30.10.2020 17:35 до 11.11.2020 00:00
Період аукціону
з 16.11.2020 14:54 до 16.11.2020 15:15
Період кваліфікації
з 16.11.2020 15:15 до 17.11.2020 18:04
Період кваліфікації
з 16.11.2020 15:15 до 17.11.2020 18:04
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі (легковий автомобіль RENAULT Duster або еквівалент, код ДК 021:2015 - 34114000-9)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Легковий автомобіль RENAULT Duster або еквівалент, код ДК 021:2015 - 34114000-9
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
92700, Україна, Луганська область, м. Старобільськ, вул. Набережна,3
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної.Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання товару на підставі видаткової накладної. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська.
Документи закупівлі
-
30.10.2020 17:35
-
30.10.2020 17:35
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Руденко
Електронна пошта
Телефон
+380509807152
Замовник
ЄДРПОУ
01987959
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня"
Поштовий індекс
92700
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
Старобільський район, місто Старобільськ
Адреса
вул. Набережна, буд. 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ
Пропозиція:
599 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Пропозиція:
598 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.11.2020 18:04 по 28.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.11.2020 18:04
-
Звіт про оцінку
16.11.2020 15:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-30-007330-c-c1
Підписаний і діє
Номер
256
598 000 грн.
498 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2020
Строк дії договору з
02.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Легковий автомобіль RENAULT Duster або еквівалент, код ДК 021:2015 - 34114000-9
Номенклатура
Легковий автомобіль RENAULT Duster або еквівалент, код ДК 021:2015 - 34114000-9
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.12.2020 11:44
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-01-20-000059
Дата створення проекту
20.01.2022 15:16
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.01.2022 16:14
Дата публікації висновку про результати
28.01.2022 13:39
Дата завершення усунення порушень
12.02.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
11.02.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 297-09-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Луганська
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2022 19 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2022 № 19 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2020-10-30-007330-c 30.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.01.2022 00:00
Документи рішення
20.01.2022 16:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 30.10.2020 (протокол № 1-30/10); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС» (далі – ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС»); протокол визначення переможця від 17.11.2020 № 1-17/11; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 02.12.2020 № 256 (далі - Договір), пояснення Замовника розміщені в електронній системі закупівель Prozorro від 25.01.2022 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у тендерній документації, а саме пунктом 2 розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 10.1 Договору, цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року включно, а в частині розрахунків цей Договір діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. Сума Договору відповідно до пункту 3.1 складає 598 000,00 гривень. На запит Управління від 24.01.2022 Замовником надано пояснення від 25.01.2022, яким повідомлено, що оплата за легковий автомобіль RENAULT Duster в сумі 598 000,00 грн була здіснена 09.12.2020 р. згідно видаткової накладної № 7085 від 08.12.2020 р. (платіжне доручення № 320 від 09.12.2020 р.). При цьому, станом на 28.01.2022 звіт про виконання договору про закупівлю Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, яким визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю – протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
28.01.2022 00:00
Дата публікації
28.01.2022 13:39
Документи висновку
28.01.2022 13:39
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі (легковий автомобіль RENAULT Duster або еквівалент, код ДК 021:2015 - 34114000-9) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-30-007330-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: в ході проведення моніторингу встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством Луганської обласної ради «Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня» (далі – Замовник) за результатами проведення процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС» (далі – ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС») укладено договір про закупівлю від 02.12.2020 № 256 (далі - Договір), строком дії до 31.12.2020 року включно, а в частині розрахунків цей Договір діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» за Договором. Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Антон РИБАЛКО
Рішеня
24.01.2022 12:01
Орган перевірки
28.01.2022 00:00
Документи повідомлення
24.01.2022 12:03
-
Відповідь
Відповідь
Надаємо інформацію щодо стану виконання договірних зобов'язань по договору № 256 від 02.12.2020 року. Оплата за легковий автомобіль RENAULT Duster в сумі 598 000,00 грн була здіснена 09.12.2020 р. згідно видаткової накладної № 7085 від 08.12.2020 р. (платіжне доручення № 320 від 09.12.2020 р.).
Рішеня
25.01.2022 15:31
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Враховуючи те, що договір, який укладений Замовником за результатами торгів передбачає не тільки зобов’язання сторін у відношенні купівлі – продажу, а ще й гарантійні зобов’язання, які згідно з умовами п.2.3 договору складають три роки або 100 000 км пробігу (залежно від того яка подія наступить раніше). Договір не закрито та Звіт про виконання договору не сформовано в системі електронних закупівель.
Висновку
02.02.2022 16:18
Замовник
Документи повідомлення
14.02.2022 17:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
599 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2020 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня"
Контактний телефон:
+380509807152
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
599 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2020 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Старобільська обласна фізіотерапевтична лікарня"
Контактний телефон:
+380509807152
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності