Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 30.10.2020 16:26до 01.12.2020 14:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2020 16:26
до 21.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2020 16:26
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 01.12.2020 14:02
до 27.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.02.2021 15:06
до 15.02.2021 15:33
Завершено
Період кваліфікації
з 15.02.2021 15:33
до 18.02.2021 16:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.02.2021 16:48
до 01.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.02.2021 16:48
до 09.03.2021 12:21
Період уточнень
з
30.10.2020 16:26
до
21.11.2020 00:00
Період оскарження
з
30.10.2020 16:26
до
27.11.2020 00:00
Період аукціону
з
15.02.2021 15:06
до
15.02.2021 15:33
Період кваліфікації
з
01.12.2020 14:02
до
27.01.2021 00:00
Період кваліфікації
з
15.02.2021 15:33
до
18.02.2021 16:48
Період кваліфікації
з
15.02.2021 15:33
до
18.02.2021 16:48
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Електронне обладнання (Перетворювачі температури)
Electronic equipment (Temperature transducer)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-30-001910-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Перетворювачі температури». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-30-001910-b, in accordance with quality and technical specifications purchase «Temperature transducer». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Пропозиція учасника ТОВ "КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС" відхиляється у зв’язку з тим, що:
- на виконання вимог п.4.1. розділу І Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» тендерної документації учасником не надано рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).
Також, відповідно до ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у електронній системі закупівель було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, однак учасник не виправив виявлені невідповідності.
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
Учасником не надано протокол загальних зборів учасників ТОВ «КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС» відповідно до п.4 додатку ІІ до тендерної документації.
2.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ
П. 4 додатку ІІ до тендерної документації - Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.3 Рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
3.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс
Зміст
Пропозиція учасника ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" відхиляється у зв’язку з тим, що:
- на виконання вимог п.8.1. розділу І Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» тендерної документації надано «Паспорт на перетворювач температури YTA610» (файл – «Паспорт YTA610.pdf»), в якому частину 3 «Комплектність», викладено для комплекту перетворювача тиску/перепаду тиску, що не відповідає предмету закупівлі.
Пропозиція учасника ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН" (код ЄДРПОУ 38771657), яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до ст. 16, та вимогам встановленим у відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Скарга на рішення Замовника щодо діскваліфікації ТОВ "НГХ СЕРВІС"
Скарга на рішення Замовника щодо діскваліфікації ТОВ "НГХ СЕРВІС" у зв'язку з відсутністю підстав для діскваліфікації та необ'єктивністю оцінки тендерної пропозиції
Автор:
38781431, ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС"
04053, Україна, Київська область, Київ, ул.Артема, 11-А
скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС", яку було подано по предмету закупівлі «Електронне обладнання (Перетворювачі температури)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-10-30-006890-c), затверджене протоколом № 1001/20/230-р-1 від 24.12.2020.
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На прекваліфікацію:
UA-2020-10-30-006890-c.c2
Дата:
26.01.2021 14:04
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Порушеннями з боку замовника
25 січня 2021 року
№ 25/01
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Замовник: Акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ»
код ЄДРПОУ 30019801
Юридична адреса: Україна, 01021, місто Київ, Кловський узвіз, будинок 9/1
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «СП УКРПРОМПОСТАВКА»
Код в ЄДРПОУ 38878062
Юридична адреса: Україна, 61177, місто Харків, провулок Пластичний, будинок 9
Ідентифікатор закупівлі:
Предмет закупівлі: UA-2020-10-30-006890-c
ДК 021:2015:31710000-6: електронне обладнання
СКАРГА
на рішення замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Акціонерним товариством «УКРТРАНСГАЗ» (далі – Замовник) проводиться закупівля UA-2020-10-30-006890-c, предметом якої є ДК 021:2015:31710000-6: електронне обладнання. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-30-006890-c від 21.01.2021 року (додаток 2), замовником було допущено до відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" за процедурою закупівлі ДК 021:2015:31710000-6: електронне обладнання, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-30-006890-c.
Вважаємо, що розгляд тендерної пропозиції супроводжувався порушеннями з боку замовника, його рішення про допущення ТОВ «НГХ СЕРВІС» до аукціону суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тендерна пропозиція ТОВ «НГХ СЕРВІС» не відповідає тендерній документації АТ «УКРТРАНСГАЗ» (далі – тендерна документація), тому замовника має бути зобов’язано скасувати рішення про допуск до аукціону ТОВ «НГХ СЕРВІС», оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-30-006890-c з огляду на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону цей Закон застосовується, в тому числі, до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Враховуючи, що вартість предмета закупівлі товару перевищує 200 тисяч гривень, порядок проведення зазначеної закупівлі регулюється Законом.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону).
Частиною 1 ст. 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель, серед яких:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатку ІІ до даної документації.
Відповідно до п. 4 Розділу V Тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування АНЦ тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону.
По-перше, відповідно до п. 1.5 додатку № 1 до Тендерної документації замовника, «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в умовах експлуатації та параметрах робочого середовища, передбачено експлуатацію перетворювача температури в газопроводі, тобто середовище в якому експлуатується перетворювач є природній газ.
Проте в супереч зазначеним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НГХ СЕРВІС» перебуває сертифікат перевірки типу засобу вимірювальної техніки від 29.12.2017 року, де вказано, що перетворювач температури YTA сертифіковано як тип засобу вимірювальної техніки, що застосовується для : «Вимiрювальнi системи для безперервного i динамiчного вимiрювання кiлькостi рiдин, кpiм води, присднаний засiб вимфювальноi технiки - перетворювач температури» . ( Застосований гарманізований стандарт ДСТУ OIML R 117-1:2014 Динамічні вимірювальні системи для рідин, інших, ніж вода. Частина 1. Метрологічні та технічні вимоги (OІML R 117-1, edіtіon 2007, ІDT).
Отже, згідно представленому сертифікату даний перетворювач призначений для вимірювальних систем кількості рідини, і є не для використання в середовищі природного газу.
Крім цього, відповідно до п. 1.5 Наказу від 22.12.2017 № 456 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами, скасування чинності національних нормативних документів, для роботи термометрів з коректорами обліку газу термометри повинні відповідати стандарту ДСТУ EN 12405-1, в тендерній пропозиції ТОВ «НГХ СЕРВІС»», а саме в сертифікаті перевірки типу засобу вимірювальної техніки від 29.12.2017 року вказано ДСТУ OIML R 117-1:2014, що не відповідає предмету закупівлі.
По-друге, у пункті 1.2 додатку № 1 до тендерної документації замовника, «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме в метрологічних характеристиках вимагається: «Стабільність від верхньої межі вимірювань на протязі міжповірочного інтервалу (2 роки), не гірше».
Але, в супереч зазначеним вимогам тендерної документації в п. 2.2 сертифікату перевірки типу засобу вимірювальної техніки від 29.12.2017 року ТОВ «НГХ СЕРВІС», метрологічні характеристики вказані у відсотках (згідно з тендерною документацією похибка ? (± 0,3) ?С), та відповідно до технічної специфікації на YTA610: стабільність (при 23 ± 2 ° C), термометр опору: ± 0,1% від показань або ± 0,1 ° C за кожні 2 роки, найбільше з цих значень. Тобто ТОВ «НГХ СЕРВІС» надав інформацію, яка не відповідає технічній Специфікації на перетворювач температури YTA610.
Відповідно до ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
- про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
- про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Практика прийняття рішень Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель склалася таким чином, що встановивши в результаті розгляду скарги невідповідність запропонованих учасником технічних характеристик вимогам тендерної документації, Постійно діюча адміністративна колегія ухвалює рішення на користь скаржників та зобов’язує замовників скасувати їх рішення про допуск учасника до аукціону, прийняття пропозиції учасника (рішення Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 22.08.2018 р. № 8625-р/пк-пз, ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-11-000379-c, тощо).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «НГХ СЕРВІС» не відповідає тендерній документації замовника, замовник з урахуванням приписів ст. 31 Закону та тендерної документації зобов’язаний був відхилити тендерну пропозиція ТОВ «НГХ СЕРВІС», а прийнявши рішення про допущення такого учасника до аукціону, порушив приписи ст.ст. 5, 31 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» скасувати рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» таким, що було допущено до аукціону за процедурою закупівлі ДК 021:2015:31710000-6: електронне обладнання, (ID процедури: UA-2020-10-30-006890-c), оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Акціонерним товариством «УКРТРАНСГАЗ» від 21 січня 2021 року.
Додатки:
1) Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-30-006890-c від 21 січня 2021 року.
Інші документи тендерної документації Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ та тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» розміщені на офіційному майданчику електронної системи публічних закупівель України ProZorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-30-006890-c.
Генеральний директор ТОВ «СП УКРПРОМПОСТАВКА» _____________ С. В. Паславський
Звернення:
За тендером : Електронне обладнання (Перетворювачі температури)
Тема:
питання стосовно секртифікатів
Зміст:
Як що перетворювач буде з зовнішнім термодавачем, чи потрібно надати на зовнішній давач сертифікат відповідності Технічному регламенту обладнання призначених для застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі та сертифікат відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки?
Дата оприлюднення звернення:
20.11.2020 09:04
Сертифікат відповідності Технічному регламенту обладнання призначеному для застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі та сертифікат відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки необхідні на комплект перетворювача температури з термоперетворювачем опору незалежно від того чи є терпоперетворювачем зовнішнім чи вмонтований в одному корпусі з перетворювачем температури.
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 17:31
Звернення:
За тендером : Електронне обладнання (Перетворювачі температури)
Тема:
укточнення
Зміст:
Виходячи із прописаних якісних та кількісних характеристик, чи мається на увазі те ,
що предмет закупівлі - є перетворювач температури для вимірювання температури в діапазоні від -25 . . . + 45 С з вихідним сигналом на основі протоколу HART на вузлах обліку газу та інших вибухонебезпечних об’єктах (Категорія 2, група ІІ)
і являється цільним приладом з вказаними лінійними параметрами(довжина і діаметр) зануреної частини , який сертифікований у відповідності до ТР (постанова КМ №1055 від 28.12.2016 р.)
Дата оприлюднення звернення:
20.11.2020 09:05
Необхідний перетворювач температури для вимірювання температури в діапазоні від -25 . . . + 45 С з вихідним сигналом на основі протоколу HART для використання на вузлах обліку , який може бути виконаний, як в одному корпусі з термоперетворювачем опору, так і окремо, та сертифікований у відповідності до ТР (постанова КМ №1055 від 28.12.2016 р.) про що вказано у розділі "Документи, що надаються переможцем при постачанні" додатку І тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
24.11.2020 17:31
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.