Показати схожі тендери

Закупівля Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ).

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-10-29-006848-c
План UA-P-2020-09-21-005489-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 28.01.2021 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 072 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 360 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2020 15:21 до 07.12.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2020 15:21
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2020 15:21
до 03.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 07.12.2020 15:02
до 28.01.2021 00:00
Період уточнень
з 29.10.2020 15:21 до 27.11.2020 00:00
Період оскарження
з 29.10.2020 15:21 до 03.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 07.12.2020 15:02 до 28.01.2021 00:00
Основні параметри
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 072 000,00 грн. без ПДВ/ 12 086 400,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.12.2020 о 15:00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 07.12.2020 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management 5. Type of procurement: Services. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Non-scheduled passenger transport under code DK021-2015: 60140000-1 Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation). 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: within Ukraine. 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2021. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 10 072 000,00 excluding VAT/UAH 12 086 400,00 including VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 07.12.2020 at 3:00 p.m. 12. Payment term: Payment to be made for the actually rendered Services within 15 banking days of the signature date of Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services on the basis of invoice. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 07.12.2020 at 3:00. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку
Документи закупівлі
27.11.2020 12:40
-
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошанюк Наталія Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Moshun Natalia Volodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
048-738-17-86
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://yuz-uspa.com.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошанюк Наталія Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Voloshaniuk Nataliia Romanivna
Електронна пошта
Телефон
(048)738-17-86
Мова спілкування
Українська
Відповідальний за закупівлю
Кафтан Віталій Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kaftan Vitalii Valeriiovych
Електронна пошта
Телефон
(048) 738-17-34
Мова спілкування
Українська
Відповідальний за закупівлю
Мирза Яна Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Myrza Yana Ivanivna
Електронна пошта
Телефон
(048)738-18-36
Мова спілкування
Українська
Відповідальний за закупівлю
Мошун Наталія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Moshun Nataliia Volodumurivna
Електронна пошта
Телефон
(048)738-17-19
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Назва (англійською мовою)
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Повна назва (англійською мовою)
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Южне
Адреса
65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю.
Пропозиція:
7 889 750 грн.
Учасник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ "НОВА УКРАЇНА"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.12.2020 15:02
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
7c54f9317ee24ff7bc6615bdc953a24e
Створено
17.12.2020 15:30
Надати до
18.12.2020 15:30
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 17.12.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-29-006848-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Публічне акціонерне товариство «ПІВНІЧТРАНС» (ПАТ «ПІВНІЧТРАНС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) – вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати оригінал(и) або завірену(і) Учасником копію(ї) такого(их) договору(ів). 8.2. згідно п.3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД – вимагалося надати документ(и) (оригінал або завірена копія(ї)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на підписання договору про закупівлю) (для учасників - юридичних осіб); 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: у документі «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» №1541 від 25.11.2020 вказано, що автотранспортні засоби (автобуси) (MAN R 13, держ. № ВН 7927 КВ, MAN R 13, держ. № ВН 7920 КВ, MAN R 13, держ. № ВН 7925 КВ, MAN R 13, держ. № ВН 7923 КВ, MAN R 13, держ. № ВН 7929 КВ, MAN R 13, держ. № ВН 7930 КВ, MAN R 13, держ. № ВН 7921 КВ, MAN R 13, держ. № ВН 7924 КВ) є власними. При цьому, до довідки надані дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, завірені учасником, копії Свідоцтв про реєстрацію вищезазначених автотранспортних засобів (автобуси), що пропонуються для надання послуг, в яких зазначено, що учасник процедури закупівлі ПАТ «ПІВНІЧТРАНС» є співвласником автотранспортних засобів. Отже, учасником не було підтверджено право власності на вищезазначені автотранспорті засоби (автобуси). 9.2. щодо по п.3.1 ч.3 та з урахуванням п. 2.11 р. ІІ Статуту ПАТ «ПІВНІЧТРАНС», затвердженого протоколом загальних зборів акціонерів ПАТ «ПІВНІЧТРАНС» № 1/2019 від 26.04.2019: учасник процедури закупівлі ПАТ «ПІВНІЧТРАНС» повинен надати одне із відповідних рішень, підтверджене останньою річною фінансовою звітністю Товариства та прийняте відповідним органом Товариства, про надання згоди на вчинення правочину. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), які він використовує у якості співвласника (співволодіє ними), із зазначенням інформації про наявність чинних договорів використання, управління, співволодіння (співвикористання) тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати оригінал(и) або завірену(і) Учасником копію(ї) такого(их) договору(ів). 10.2. з урахуванням п.2.11 р. ІІ Статуту ПАТ «ПІВНІЧТРАНС», затвердженого протоколом загальних зборів акціонерів ПАТ «ПІВНІЧТРАНС» № 1/2019 від 26.04.2019 надати відповідне рішення, підтверджене останньою річною фінансовою звітністю Товариства та прийняте відповідним органом Товариства, про надання згоди на вчинення правочину. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ "НОВА УКРАЇНА" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТТК «НОВА УКРАЇНА» на відповідність вимогам тендерної документації та визначення відповідності учасника ТОВ «ТКК «НОВА УКРАЇНА» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТКК «НОВА УКРАЇНА» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) Учасник не виконав в повному обсязі вимоги ч.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - Учасник не виконав в повному обсязі вимоги п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД: було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» б/н, в якій двічі вказаний однаковий автотранспортний засіб (рядок 1 та 11 «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі»), не зазначена інформація про класність автобусів та про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо з вказанням найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, строку дії такого (их) договору (ів) відповідно до Додатку 4 до ТД. Надані Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, але, у зв’язку із неналежною якістю Свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів (відсутністю належного рівня чіткості) не можливо коректно прочитати вищезазначені Свідоцтва. При цьому, рік випуску автобусів Mercedes Benz 0404-RHD, Neoplan N116, Setra S 315HD-H2, Van Hool 815-2866FH, Mercedes-Benz O 15RH TRAVEGO, Mercedes Benz 0404-RHD не відповідає встановленому у технічних вимогах до предмету закупівлі. Окрім цього, до «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», не надано оригіналів або завірених учасником копій договорів оренди на автотранспорті засоби; - Учасник не виконав вимоги п.п.1.1.3 п.1.1 ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД: не було надано дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених учасником копій протоколів перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг автотранспортного засобу; - Учасник не виконав вимоги п.п.1.1.4 п.1.1 ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД: не надано дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених учасником копій Свідоцтв відповідності автотранспортних засобів параметрам комфортності, виданих ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний та проектний інститут» (або іншим уповноваженим органом), для автотранспортних засобів, запропонованих для маршрутів № 1,2,3,5,6 в робочі дні та маршруту №2 в вихідні та святкові дні; - Учасник виконав не в повному обсязі вимоги п.п.1.2.1 п.1.2 ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД: не було надано довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну кваліфікацію для надання послуг. При цьому, надані документи на окремих працівників (водіїв), які не засвідчені уповноваженою особою учасника процедури закупівлі, та які не мають належної якості (відсутній належний рівень чіткості, що забезпечувало б можливість коректно прочитати документи), а саме: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії, довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водіями та поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договорів страхування, або поліси обов’язкового страхування водіїв від нещасного випадку на транспорті. Отже, враховуючи вищевикладене, не можливо встановити належність (наявність у штаті ТОВ «ТТК «Нова Україна») працівників (водіїв), на яких надані вищезазначені документи; - Учасник не виконав вимоги п.п.1.3.1 п.1.2 ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД: не було надано довідку про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також відсутній відгук або інший документ від замовника аналогічних послуг. Б) Учасник не виконав вимоги ч.2 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: - Учасником не було надано довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5 (для учасників –фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців), 6, 12 частини першої статті 17 Закону, що є порушенням вимог п.2.1 ч.2 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність в учасника процедури закупівлі антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що є порушенням вимог п.2.2 ч.2 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що є порушенням вимог п.2.3 ч.2 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність достроково розірваного раніше укладеного договору про закупівлю із замовником, та застосованих санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, що є порушенням вимог п.2.4 ч.2 Розділу І Додатку 2 до ТД. В) Учасник не виконав вимоги ч.3 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: - Учасником не було надано один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; або - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (з додаванням у цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, останньої відповідної фінансової звітності (оригінали або завірені учасником копії), що є порушенням п.3.1.1. ч.3 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було надано документ(и) (оригінал або завірена копія(ї)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції), що є порушенням вимог п.3.2 ч.3 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, яка містить відомості про учасника процедури закупівлі (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців): реквізити (адреса - юридична та/або фактична, телефон, факс, телефон для контактів); код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) / РНОКПП (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців); керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); реквізити банку (назва, МФО (за наявності)), в якому обслуговується учасник та номер банківського рахунку (IBAN); e-mail учасника; інформацію про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку, що є порушенням вимог п.3.3 ч.3 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було у повному обсязі статут учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або інший установчий документу, що є порушенням вимог п.3.4 ч.3 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було надано відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) у вигляді довідки у довільній формі із зазначенням даної інформації (для учасників - юридичних осіб) (у разі державної реєстрації юридичної особи, або державної реєстрації змін до установчих документів або відомостей про юридичну особу після набрання чинності законом України від 26.11.2015 № 835-VІІІ), що є порушенням вимог п.3.5 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасник надав Довідку з обслуговуючого банку про відкриття банківського рахунку (IBAN) від 05.08.2020 року № б/н, але надана довідка строком видачі раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції, що є порушенням вимог п.3.7 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД; - Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ), або довідку, викладену у довільній формі, або інший документ, із зазначенням індивідуального податкового номеру учасника процедури закупівлі, що є порушенням вимог п.3.8 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД та/або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку), або довідку, викладену у довільній формі, або інший документ, із зазначенням індивідуального податкового номеру учасника процедури закупівлі, що є порушенням вимог п.3.9 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ «ТТК «НОВА УКРАЇНА» не було виправлено до 18 грудня 2020 - 15:37 виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» («Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-29-006848-c) було розміщено замовником в електронній системі закупівель 17.12.2020). Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТТК «НОВА УКРАЇНА», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що, учасник процедури закупівлі ТОВ «ТТК «НОВА УКРАЇНА» не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, та не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТТК «НОВА УКРАЇНА» по відкритим торгам на закупівлю: Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»); - абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства); - абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи прекваліфікації
07.12.2020 15:03
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
15b8cc112c0f403ba85ccdb48d678fae
Створено
17.12.2020 15:37
Надати до
18.12.2020 15:37
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 17.12.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-29-006848-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-туристична компанія «Нова Україна» (ТОВ «ТТК «Нова Україна»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1.На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 8.1.1.згідно п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) – вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати оригінал(и) або завірену(і) Учасником копію(ї) такого(их) договору(ів). 8.1.2. згідно п.п.1.1.3 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД - вимагалося надати дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного із запропонованих для надання послуг за предметом закупівлі автотранспортних засобів, що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. 8.1.3. згідно п.п.1.1.4 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД - вимагалося надати дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені Учасником копії свідоцтв відповідності автотранспортних засобів параметрам комфортності, видані ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний та проектний інститут» (або іншим уповноваженим органом), для автотранспортних засобів, запропонованих для маршрутів № 1,2,3,5,6 в робочі дні та маршруту №2 в вихідні та святкові дні. 8.1.4. згідно п.п.1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД - вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені Учасником копії), видані кожному із перелічених у довідці водіїв: 1) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; 2) довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; 3) поліс обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 8.1.5. згідно п.п.1.3.1 п. 1.3 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД - вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до цієї тендерної документації. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 8.2. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 8.2.1. згідно п. 3.4 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД - вимагалося надати Статут учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність без статуту (або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів. 8.2.2. згідно п.п.3.1.1 п. 3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД - вимагалося надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 8.2.3. згідно п. 3.2 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД - вимагалося надати документ(и) (оригінал або завірена копія(ї)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 9.1.1. щодо п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ТТК «Нова Україна» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» б/н, в якій двічі вказаний однаковий автотранспортний засіб (рядок 1 та 11 «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі»), не зазначена інформація про класність автобусів та про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо з вказанням найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, строку дії такого (их) договору (ів) відповідно до Додатку 4 до ТД. Найменування та місцезнаходження суб’єктів господарювання, з якими укладено договори оренди наявні у Свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, але, у зв’язку із неналежною якістю Свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів (відсутністю належного рівня чіткості) не можливо коректно прочитати вищезазначені Свідоцтва. А Рік випуску автобусів Mercedes Benz 0404-RHD, Neoplan N116, Setra S 315HD-H2, Van Hool 815-2866FH, Mercedes-Benz O 15RH TRAVEGO, Mercedes Benz 0404-RHD не відповідає встановленому у технічних вимогах до предмету закупівлі. Окрім цього, до «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», не надано оригіналів або завірених учасником копій договорів оренди на автотранспорті засоби. 9.1.2. щодо п.п.1.1.3 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: не було надано дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених учасником копій протоколів перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг автотранспортного засобу. 9.1.3. щодо п.п.1.1.4 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: не надано дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених учасником копій Свідоцтв відповідності автотранспортних засобів параметрам комфортності, виданих ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний та проектний інститут» (або іншим уповноваженим органом), для автотранспортних засобів, запропонованих для маршрутів № 1,2,3,5,6 в робочі дні та маршруту №2 в вихідні та святкові дні. 9.1.4. щодо п.п.1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ТТК «Нова Україна» у складі його тендерної пропозиції не було надано довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну кваліфікацію для надання послуг. При цьому, надані документи на окремих працівників (водіїв), які не засвідчені уповноваженою особою учасника процедури закупівлі, та які не мають належної якості (відсутній належний рівень чіткості, що забезпечувало б можливість коректно прочитати документи), а саме: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії, довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водіями та поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договорів страхування, або поліси обов’язкового страхування водіїв від нещасного випадку на транспорті. Отже, враховуючи вищевикладене, не можливо встановити належність (наявність у штаті ТОВ «ТТК «Нова Україна») працівників (водіїв), на яких надані вищезазначені документи. 9.1.5. щодо п.п.1.3.1 п. 1.2 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ТТК «Нова Україна» у складі його тендерної пропозиції не було надано довідку про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також відсутній відгук або інший документ від замовника аналогічних послуг. 9.2. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 9.2.1. щодо п. 3.4 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі було надано не у повному обсязі Статут ТОВ «ТТК «Нова Україна», затверджений протокольним рішенням Загальних Зборів Учасників ТОВ «ТТК «Нова Україна» № 1 від 26.02.2020 – наявні лише 3 сторінки. 9.2.2. щодо п.п.3.1.1 п. 3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ТТК «Нова Україна» у складі його тендерної пропозиції не було надано одного з наступних документів (оригіналу або завіреної учасником копії) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідки про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 9.2.3. щодо п. 3.2 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ТТК «Нова Україна» у складі його тендерної пропозиції було надано Наказ № 1К від 04.03.2020 року «Про вступ на посаду Директора», але не надано Протокол № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «ТТК «Нова Україна» від 26.02.2020, на підставі якого був обраний (призначений) директор ТОВ «ТТК «Нова Україна». 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 10.1.1. надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати оригінал(и) або завірену(і) Учасником копію(ї) такого(их) договору(ів). 10.1.2. надати Дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного із запропонованих для надання послуг за предметом закупівлі автотранспортних засобів, що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. 10.1.3. надати Дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені Учасником копії свідоцтв відповідності автотранспортних засобів параметрам комфортності, видані ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний та проектний інститут» (або іншим уповноваженим органом), для автотранспортних засобів, запропонованих для маршрутів № 1,2,3,5,6 в робочі дні та маршруту №2 в вихідні та святкові дні. 10.1.4. надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені Учасником копії), видані кожному із перелічених у довідці водіїв: 4) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; 5) довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; 6) поліс обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 10.1.5. надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до цієї тендерної документації. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 10.2. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 10.2.1. надати Статут учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу у повному обсязі (для учасників - юридичних осіб). 10.2.2. надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 10.2.3. надати Протокол № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «ТТК «Нова Україна» від 26.02.2020, на підставі якого був обраний (призначений) директор ТОВ «ТТК «Нова Україна». Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю. : [email protected]
7 889 750 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.12.2020 15:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» на відповідність вимогам тендерної документації та визначення відповідності учасника ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 17.12.2020; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) Учасник не виконав у повному обсязі вимоги ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД, тим самим, не підтвердив кваліфікаційного критерію – «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1) Учасник не виконав у повному обсязі вимоги п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД, тим самим не підтвердив кваліфікаційного критерію – «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме: у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 26.11.2020 № 348, проте у наданій довідці вказана не недостатня кількість автобусів для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності комфортабельні автобуси у кількості, що забезпечує перевезення пасажирів за всіма напрямками та у кількості, що зазначені в маршрутах 1-6, а саме: 6 од. автобусів для роботи на маршрутах 1-6, 2 од. автобусів для роботи за попередніми заявками, окрім цього, додатково - щонайменш 2 од. автобусів (пасажиромісткістю не менш ніж 49 посадочних місць) для здійснення заміни у разі виходу з ладу автобуса під час надання послуг. Загалом це має бути 10 од. автобусів. Але учасник процедури закупівлі ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, надав інформацію лише про наявність 8 од. автобусів). Відповідно, на 2 од. автобусів, яких недостатньо у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» не надано документів, передбачених у пунктах 1.1.3, 1.1.5 (дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених Учасником копій: протоколу(ів) перевірки технічного стану автотранспортних засобів, що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства, та свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів). Б) Учасник не виконав в повному обсязі вимоги ч.4 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: учасник не надав підписаний з боку учасника процедури закупівлі Додаток до Технічних вимог, у редакції визначеному в Додатку 5 до ТД, що порушує вимоги ч.4 Розділу І Додатку 2 до ТД. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС», враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 17.12.2020; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що, учасник процедури закупівлі ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, та не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» по відкритим торгам на закупівлю: Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»); - абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства), та проголосувати з цього питання; - абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи прекваліфікації
07.12.2020 15:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
9f4770349b074312877b3916ab90caf9
Створено
17.12.2020 15:39
Надати до
18.12.2020 15:39
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 17.12.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-29-006848-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Авторух Сервіс» (ТОВ «Авторух Сервіс»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) – вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати оригінал(и) або завірену(і) Учасником копію(ї) такого(их) договору(ів). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Авторух Сервіс» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 26.11.2020 № 348, проте вказаної кількості автобусів недостатньо для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 5 до ТД), для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен мати в наявності комфортабельні автобуси, що забезпечують перевезення пасажирів за всіма напрямками по маршрутам 1-6 у кількості, що встановлена в Додатку 5 (Технічні вимоги (технічна специфікація) до ТД. Окрім цього, згідно технічних вимог (технічної специфікації) Додатку 5 до ТД учасник повинен мати в наявності додатково щонайменш 2 од. автобусів (пасажиромісткістю не менш ніж 49 посадочних місць) для здійснення заміни у разі виходу з ладу автобусів під час надання послуг. Загалом це має бути 10 од. автобусів. Учасник ТОВ «Авторух Сервіс» в довідці про наявність матеріально-технічної бази надав 8 од. автобусів. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у кількості, що вимагається (не менше 10 транспортних од.), вказаній у технічних вимогах (технічній специфікації) до предмету закупівлі (Додаток 5 до ТД), за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. Також необхідно надати на додані автотранспорті засоби документи, встановлені у п.п. 1.1.3, 1.1.4, 1.1.5 п.1.1 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: - Дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного із запропонованих для надання послуг за предметом закупівлі автотранспортних засобів, що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. - Дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені Учасником копії свідоцтв відповідності автотранспортних засобів параметрам комфортності, видані ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний та проектний інститут» (або іншим уповноваженим органом), для автотранспортних засобів, запропонованих для маршрутів № 1,2,3,5,6 в робочі дні та маршруту №2 в вихідні та святкові дні. - Дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що запропоновані для надання послуг за предметом закупівлі. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) та надати оригінал(и) або завірену(і) Учасником копію(ї) такого(их) договору(ів). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс
Зміст
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 732-р/пк-пз від 16.01.2021 року керуючись частиною 22 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» членам ТК пропонується розглянути скаргу № UA-2020-10-29-006848-c.a1 ТОВ «Авторух Сервіс», рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 732-р/пк-пз від 16.01.2021 року, та прийняти рішення щодо: - скасування рішення ТК від 28.12.2020 року про допущення ПАТ «ПІВНІЧТРАНС» до аукціону; - відхилення ТП ПАТ «ПІВНІЧТРАНС» за процедурою закупівлі – «Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу» (оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-29-006848-c) на підставі: - абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Документи прекваліфікації
22.01.2021 14:39
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ "НОВА УКРАЇНА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТТК «НОВА УКРАЇНА» (з урахуванням прийнятого рішення на підставі протоколу засідання членів ТК від 28.12.2020 року № 316) по відкритим торгам на закупівлю: Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»); - абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства); - абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи прекваліфікації
22.01.2021 14:49
Витяг з ЄДР
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» (з урахуванням рішення Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 732-р/пк-пз від 16.01.2021 року, керуючись частиною 22 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі») по відкритим торгам на закупівлю: Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Документи прекваліфікації
22.01.2021 14:50
Витяг з ЄДР
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю. : [email protected]
7 889 750 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 072 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 15:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Контактний телефон:
048-738-17-86
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 072 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 15:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Контактний телефон:
048-738-17-86
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності