Показати схожі тендери

Закупівля Сухофрукти, повидло від Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-29-004992-b
План UA-P-2020-10-29-010519-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.12.2020 10:18
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 17.11.2020 14:34
Закінчення аукціону 17.11.2020 15:01
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
327 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 635 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.10.2020 17:34 до 16.11.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2020 17:34
до 06.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2020 17:34
до 12.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 17.11.2020 14:34
до 17.11.2020 15:01
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2020 15:01
до 18.11.2020 16:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2020 16:33
до 29.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2020 16:33
до 01.12.2020 10:18
Період уточнень
з 29.10.2020 17:34 до 06.11.2020 00:00
Період оскарження
з 29.10.2020 17:34 до 12.11.2020 00:00
Період аукціону
з 17.11.2020 14:34 до 17.11.2020 15:01
Період кваліфікації
з 17.11.2020 15:01 до 18.11.2020 16:33
Період кваліфікації
з 17.11.2020 15:01 до 18.11.2020 16:33
Основні параметри
Сухофрукти, повидло
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 000 (кілограми)
Сухофрукти
Опис предмета закупівлі
Сухофрукти
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
4 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а (заклади освіти Дніпровського району за адресою закладу освіти згідно дислокації)
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 3 000 (кілограми)
Повидло
Опис предмета закупівлі
Повидло
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а (заклади освіти Дніпровського району за адресою закладу освіти згідно дислокації)
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Загальна кількість товару: 7000 кг (сухофрукти 4000 кг, код 15332410-1 ДК 021:2015 (сухофрукти); повидло 3000 кг, код 15332290-3 ДК 021:2015 (джеми)) . Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 81 заклад освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 2 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Строки поставки товару: не більше одного календарного дня після отримання заявки від Замовника. Графік завозу продукції з 6-00 до 17-00*. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Документи закупівлі
-
29.10.2020 17:40
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дроздова Ольга Юріївна
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
37397216
Назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Поштовий індекс
02105
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
пр-т Миру, 6-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Руол Стандарт"
Пропозиція:
324 700 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”
Пропозиція:
321 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ"
Пропозиція:
309 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.11.2020 16:33 по 29.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.11.2020 16:32
-
17.11.2020 15:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-29-004992-b-b1
Підписаний і діє
Номер
260
309 000 грн.
257 500 грн.
З ПДВ
Підписано
30.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 000 (кілограми)
Сухофрукти
Номенклатура
Сухофрукти
Кількість
4 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 000 (кілограми)
Повидло
Номенклатура
Повидло
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
01.12.2020 10:17
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-04-19-000046
Дата створення проекту
19.04.2021 14:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.04.2021 17:21
Дата публікації висновку про результати
18.05.2021 16:41
Дата завершення усунення порушень
02.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 014-44-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2021 № 268 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 19.04.2021 № 268 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2020-10-29-004992-b 29.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.04.2021 00:00
Документи рішення
19.04.2021 17:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29 жовтня 2020 року № 723/10 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 18.11.2020 № 20/1052, повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2020, договір від 30.11.2020 № 260, додаткові угоди від 28.12.2020 № 1, від 06.01.2021 № 2, від 21.01.2021 № 3, пояснення Замовника від 06.05.2021.Проведеним моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у ТД не зазначено посаду та електронну адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Також за результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» умовам ТД. Так, відповідно до п. п. 2.4 Додатку № 2 до ТД для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію протоколу випробувань (експертного висновку), виданого відповідною акредитованою лабораторією щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичними та фізико-хімічними.Проте, Переможцем у складі пропозиції не надано копії протоколу випробувань (експертного висновку), виданого відповідною акредитованою лабораторією, на відповідність вищезазначеним показникам на повидло, чим не виконано вимоги п. п. 2.4 Додатку № 2 до ТД. До того ж, Переможцем у складі пропозиції не надано документу, який засвідчує якість та безпеку продуктів харчування, копії протоколу дослідження харчової продукції на показники безпеки повидла, чим не дотримано умови п. п. 4.3 та 6 Додатку № 2 до ТД. Крім того, у складі пропозиції Переможцем не надано додаткові угоди б/д № 1 та від 06.11.2019 № 2, які є невід’ємними частинами аналогічного договору від 17.04.2019 № 223, чим порушено вимоги п. п. 3.2 Додатку № 2 до ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та уклав з ним договір.Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю та своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч. 11 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.05.2021 00:00
Дата публікації
18.05.2021 16:41
Документи висновку
18.05.2021 16:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Дата публікації
28.05.2021 15:21
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
04.05.2021 19:43
Орган перевірки
08.05.2021 00:00
Документи повідомлення
04.05.2021 19:44
-
Відповідь
Пояснення
З метою організації харчування дітей в закладах освіти Дніпровського району міста Києва у 2021 році, рішенням Тендерного комітету від 29.10.2020 № 723/10 затверджено Тендерну документацію щодо закупівлі «Оброблені фрукти та овочі» код 15330000-0 ДК 021:2015 (сухофрукти 4000 кг; повидло 3000 кг) та визначено такі Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі: Сухофрукти (суміш плодів яблук та груш), врожаю 2020 року. Сухі, чисті, без сторонніх домішок та запахів, цвілі та ушкоджень шкідниками. Запаковано в споживчу тару (не більше 50 кг), кожна одиниця якої повинна мати пакувальний ярлик. Повидло яблучне, має відповідати ДСТУ. Густа, желеподібна маса з фруктів. Зовнішній вигляд і консистенція повидла: щільна маса, яка зберігає окреслені межі при розрізанні, не розтікається на горизонтальній поверхні. Смак і запах: властиві даному виду плодів, з яких виготовляють повидла, смак приємний, солодкий або кисло-солодкий; ознака легкого присмаку карамелізованого цукру. Сторонні смак і запах не допускаються. Колір однорідний, що відповідає даному виду плодів. Зацукрювання не допускається. Фасоване в картонну тару (гофрокороб), або скляну банку, місткістю не більше 0,5 л, що забезпечує збереження цілісності та якості товару під час транспортування і зберігання, з маркуванням на упаковці. Маркування повинно містити такі дані: товарний знак і назву підприємства – виробника; його місцезнаходження; назву виробів, їх групу і клас; масу нетто і брутто; номер стандарту. Якість продуктів харчування повинна відповідати ДСТУ або ТУ і підтверджуватися сертифікатами (в разі наявності), посвідченням про якість продукту. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за грудень 2020 р., відповідно до кількості дітей (орієнтовно 13014 осіб), які перебувають в закладах освіти Дніпровського району, кількості днів відвідування та враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України від 12.10.2020 № 07.2-03/2736-20 (копія додається), середньоринкова ціна на сухофрукти складала 129,49 грн/ кг. Крім того, для визначення очікуваної вартості закупівлі іншого продукту харчування, що є предметом закупівлі (повидла) та яке у вищезазначеній довідці відсутнє, було зроблено моніторинг цінових пропозицій та укладених договорів в електронній системі закупівель PROZORRO на аналогічні тендери (копії додаються) та аналіз цін по Договору № 3 від 11.02.2019, укладеному між управлінням освіти Дніпровської районної в місті державної адміністрації та ТОВ «Гранат», з урахуванням зростання цін орієнтовно на 30% (Специфікація додається) та моніторинг цін відповідного асортименту товару на платформі prom.ua. та rozetka.com.ua. За результатом моніторингу була визначена середня ціна на продукти, про що в п.3. ч.V Тендерної документації зазначено: «Допустимий рівень ціни закупівлі: Ціна товару на момент затвердження документації за 1 кг з врахуванням ПДВ має відповідати середньоринковим цінам та становить: - сухофрукти – 48,00 грн/кг; - повидло - 45,00 грн/кг.».
Рішеня
06.05.2021 10:29
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
327 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.11.2020 09:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
327 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.11.2020 09:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності