Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 29.10.2020 16:35до 29.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.10.2020 16:35
до 19.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.10.2020 16:35
до 25.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 29.11.2020 00:02
до 08.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.12.2020 11:37
до 08.12.2020 11:58
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2020 11:58
до 09.12.2020 08:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2020 08:35
до 20.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2020 08:35
до 30.12.2020 14:32
Період уточнень
з
29.10.2020 16:35
до
19.11.2020 00:00
Період оскарження
з
29.10.2020 16:35
до
25.11.2020 00:00
Період аукціону
з
08.12.2020 11:37
до
08.12.2020 11:58
Період кваліфікації
з
29.11.2020 00:02
до
08.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з
08.12.2020 11:58
до
09.12.2020 08:35
Період кваліфікації
з
08.12.2020 11:58
до
09.12.2020 08:35
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Електрична енергія
Electric energy
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
language (languages) in which the tender proposals should be prepared - during the procurement procedure all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Electric energy
Код ДК 021:2015
09310000-5 -
Електрична енергія
Кількість
900 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
20301, Україна, Черкаська область, Умань, межа балансової належності електроустановок замовника (навчальні корпуси та електроустановки).
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк не більше ніж 10 банківських днів з моменту отримання рахунку та акту приймання-передачі електричної енергії Споживачем, що надсилаються Споживачу після завершення розрахункового періоду.; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Електрична енергія
Звернення:
За тендером : Електрична енергія
Тема:
з / без ПДВ
Зміст:
В оголошенні про закупівлю ззаначено, вартість закупівлі 2 070 000,00 БЕЗ ПДВ, тоді як в тендерній документації сума 2 070 000,00 З ПДВ ???
Дата оприлюднення звернення:
30.10.2020 10:20
Дякуємо за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання, можемо повідомити наступне, що Замовником в найближчий час буде внесено зміни до оголошення відповідних торгів та виправлено технічну описку. Очікувана вартість закупівлі 2070000,00 грн. з ПДВ.
Дата оприлюднення відповіді:
30.10.2020 14:40
Звернення:
За тендером : Електрична енергія
Тема:
тариф на послуги з передачі
Зміст:
Доброго дня! Шановний Замовнику до очікуваної вартості закупівлі Вами включено тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» згідно Постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020, чи вже нової Постанови НКРЕКП № 1998 від 04.11.2020року ?
Дата оприлюднення звернення:
06.11.2020 17:46
Дякуємо за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання, можемо повідомити наступне, що кожен Учасник під час подання тендерних пропозицій та розрахунку своєї цінової пропозиції враховує діючі тарифи на передачу електричної енергії, які є дійсними на момент подання тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення відповіді:
09.11.2020 08:18
Звернення:
За тендером : Електрична енергія
Тема:
Нотаріально завірена довіреність
Зміст:
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлено, що у випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи тендерної пропозиції та/або тендерна пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 237 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Згідно з положеннями ЦКУ, представництво за довіреністю може грунтуватися на акті органу юридичної особи. Окрім того, форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин.
Слід зазначити, що відповідно до ст. 246 ЦКУ, довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. Тобто законодавець прямо передбачає, що довіреність від юридичної особи не підлягає обов'язковому нотаріальному завіренню. Така довіреність видається особою, уповноваженою на це в статутних документах. Все, що не стосується угод з обов'язковим нотаріальним посвідченням, може бути зроблено за допомогою простої письмової довіреності з печаткою юридичної особи - представництво в судах, подача податкової звітності, взаємини з іншими державними органами, довіреність на отримання товарно-матеріальних цінностей, в тому числі подача тендерних пропозицій. Відповідно до чинного законодавства, обов’язкове нотаріальне посвідчення довіреностей необхідне в наступних випадках: продаж нерухомості (будинок, квартира, земельна ділянка); оформлення довіреності на автомобіль; представництво в суді; представництво інтересів у виконавчій службі (приватній або державній); подача або отримання будь-яких документів в ЦНАП (центр надання адміністративних послуг); передоручення довіреності. Як бачимо, підписання документів для участі у процедурі закупівлі не входить в даний список, як і підписання договору за результатами закупівлі.
Окрім того, відповідно до статті 19 Закону України "Про нотаріат" за вчинення нотаріальних дій державні нотаріуси справляють держане мито у розмірах, встановлених чинним законодавством. Згідно з ст. 31 Закону України "Про нотаріат", приватні нотаріуси за вчинення нотаріальних дій справляють плату, розмір якої визначається за домовленістю між нотаріусом та фізичною або юридичною особою. Все це покладає додаткові матеріальні витрати на учасників у вигляді оплати послуг нотаріуса.
Беручи до уваги вищезазначене, вимога Замовника щодо подання нотаріально завіреної довіреності є необгрутновною та недоцільною, окрім того покладає на учасників додаткові матеріальні витрати.
У зв’язку з цим звертаємося до вас з вимогою виключення з тендерної документації вимоги щодо надання нотаріально посвідченої довіреності.
Дата оприлюднення звернення:
13.11.2020 14:43
Дякуємо за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання, можемо повідомити наступне, що Замовником в найближчий час буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
16.11.2020 10:27
На даному тендері відміни не були знайдені.
Електрична енергія
Тендер:
UA-2020-10-29-004642-b
Тип:
вимога
На прекваліфікацію:
UA-2020-10-29-004642-b.c2
Дата:
04.12.2020 15:31
Стан:
дано відповідь
Вимога
ВИМОГА
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-29-004642-b
Уманський національний університет садівництва (далі - Замовник) розпочато процедуру відкриті торги по закупівлі: 09310000-5 Електрична енергія
ТОВ «ЕРНЕРІНГ» прийняло участь у вищезазначеній закупівлі.
02.12.2020 р. Замовником була відхилена пропозиція з наступних підстав:
Пропозиція відхилена у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції не надано технічну специфікацію згідно з Додатком № 1 до тендерної документації
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформацію, що підтверджує видачу учаснику ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії на території України - витяг з реєстру ліцензіатів з інформацією щодо виданої учаснику ліцензії, опублікованого на офіційному веб-сайті НКРЕКП, або довідку в довільній формі, що містить посилання на реквізити рішення НКРЕКП, на підставі якого учасником отримано відповідну ліцензію, тощо); або копію документу, на підставі якого учасником отримано відповідну ліцензію; або копію документу, що свідчить про внесення запису до відповідного державного реєстру, що засвідчує факт видачі учаснику ліцензії.
- форму «Технічна специфікація», що має бути складена та заповнена учасником у відповідності до додатку 2 до цієї тендерної документації. Вартість тендерної пропозиції розраховується учасником включно із затвердженим у встановленому законодавством порядку тарифу на послуги з передачі електричної енергії, та без урахування вартості послуг з розподілу електричної енергії.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу Оцінка тендерної пропозиції
4.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
4.2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, вичерпний перелік яких встановлено у відповідності до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020р. № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»
Згідно п. 5 вищезазначеного наказу до формальної помилки відноситься відсутність документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Відповідно до 3 вищезазначеного наказу до формальної помилки відноситься невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Виходячи з вище зазначеного тендерною документацією не вимагалось подання технічної специфікацію згідно з Додатком № 1, а вимагалась технічна специфікація згідно додатку 2 яку учасник ТОВ «ЕРНЕРІНГ» надав.
ТОВ «ЕРНЕРІНГ» також був наданий лист від № 2611-12 від 26.11.2020 р. де зазначено зміст додатку 1.
Відповідно до статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось подання Технічної специфікації, що має бути складена та заповнена учасником у відповідності до додатку 2 до цієї тендерної документації, а не згідно Додатку №1
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вище зазначеного відхилення пропозиції ТОВ «ЕРНЕРІНГ» є безпідставною виходячи з того, що ТОВ «ЕРНЕРІНГ» надало всі документи які вимагалось тендерною документацією, а також надання специфікації у вигляді Додатку № 1 не вимагалась, але учасник надав інформацію яка зазначена в Додатку № 1 що не впливає на зміст пропозиції а також відноситься до формальної (несуттєвої) помилки.
Враховуючи вище зазначене ТОВ "Ернерінг" не погоджується з відхиленням та просить відмінити дискваліфікацію та розглянути тендерну пропозицію.
У випадку ігнорування цієї вимоги змушені будемо оскаржити дії Уманського національного університета садівництва АМК України.
Також звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині прийнятих рішень – несуть члени тендерного комітету.
Штраф за неправомірне рішення, що накладається на уповноважену особу тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян (приблизно від 11 900,00 грн. до 17 000,00 грн)
Також хочемо зазначити наступне, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
форму «Технічна специфікація», що має бути складена та заповнена учасником у відповідності до додатку 2 до цієї тендерної документації.
Дослідивши документи учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") відсутній документ технічна документація у вигляді додатку 2.
Згідно підпункту 1.3 пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, та на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»
Відповідно до п. 5.27 Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.
Приклад
Згідно з оригіналом
Секретар Підпис Ініціал(и), прізвище
26.06.2001
Дослідивши документи учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") виявлено відсутність дати засвідчення копії документів, що суперечить законодавству та вимогам Тендерної документації.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
З огляду на вимоги тендерної документації та чинного законодавства України, ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") не надало документацію яку замовник включив до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 1 та 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо;
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону
- учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Враховуючи вище зазначене, пропозиція ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") повинна бути відхилена. На підставі викладеного просимо відхилити пропозицію ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 та 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор:
39726263, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
03022, Україна, м. Київ, ПРОВУЛОК ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 15
Вимога не підлягає задоволенню
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-10-29-004642-b.c1
Дата:
06.11.2020 10:37
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Новий тариф на передачу
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.9.1 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП 14.03.2018 № 307, оплата за послуги з передачі здійснюється Оператору системи передачі (ОСП) через учасника ринку (Електропостачальника).
У пункті 5 ст. 33 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, що оплата послуг з передачі електричної енергії здійснюється за тарифами, які визначаються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики.
Таким чином, складовою вартості електричної енергії та, відповідно, очікуваної вартості закупівлі є регульований тариф на послуги з передачі.
Постановою НКРЕКП 04.11.2020 № 1998 «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668» встановлені нові тарифи на послуги з передачі з 01.12.2020 року в розмірі 312,76 грн./МВт*год (0,31276 грн./кВт*год) замість попередньо чинних 240,23 грн./МВт*год (0,24023 грн./кВт*год).
У п. 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, викладені рекомендації щодо визначення очікуваної вартості закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), згідно яких вона визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом.
У пункті 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи суттєве підвищення вартості електричної енергії внаслідок підвищення вартості регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01.12.2020 року, задля недопущення дискримінації або різних умов для учасників внаслідок формування учасниками цінових пропозицій з різними складовими, просимо внести зміни в тендерну документацію, у яких викласти, що учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати у ціну пропозиції тариф на послуги з передачі, встановлений Постановою НКРЕКП 04.11.2020 № 1998 «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668» з 01.12.2020 року в розмірі 312,76 грн./МВт*год (0,31276 грн./кВт*год).
Автор:
42114410, ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Мала Арнаутська, 88
Дякуємо за Вашу вимогу. По суті порушеної Вами вимоги, можемо повідомити наступне, що Учасником при формуванні ціни для подання тендерних пропозицій враховуються вільні ціни на електричну енергію та ціни на передачу електричної енергії, які враховуються станом на час подання тендерних пропозицій. Внесення змін стосовно того, щоб учасники враховували ціну на передачу електричної енергії, яка діє з 01.12.2020 року, є абсурдним, так як кожен з потенційних учасників, розраховуючи ціну своєї тендерної пропозиції буде однозначно враховувати тарифи на передачу електричної енергії, які будуть діяти на момент подання пропозицій. Тому Ваша вимога є безпідставною та не може бути задоволена в повному обсязі.