Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 28.10.2020 15:10до 13.11.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2020 15:10
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2020 15:10
до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.11.2020 15:09
до 16.11.2020 15:30
Завершено
Період кваліфікації
з 16.11.2020 15:30
до 24.11.2020 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.11.2020 14:13
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2020 11:31
до 09.12.2020 15:45
Період уточнень
з
28.10.2020 15:10
до
03.11.2020 00:00
Період оскарження
з
28.10.2020 15:10
до
09.11.2020 00:00
Період аукціону
з
16.11.2020 15:09
до
16.11.2020 15:30
Період кваліфікації
з
16.11.2020 15:30
до
24.11.2020 11:31
Період кваліфікації
з
16.11.2020 15:30
до
24.11.2020 11:31
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Cтрічка друкувальна, картки пластикові
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Cтрічка друкувальна, картки пластикові (код CPV ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
5.1. Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою:
Cтрічка друкувальна для принтера Fargo персона С-50 (код CPV ДК 021:2015 - 30192320-0 Стрічка для принтерів); Картки пластикові (код CPV ДК 021:2015 - 30197645-9 - Картки для друку)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 найменування, 15 055 штук
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 178 453.00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.11.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.