Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області від Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-10-28-003107-b
План UA-P-2020-10-28-002771-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.12.2020 11:34
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.12.2020 15:47
Закінчення аукціону 10.12.2020 16:09
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
18 945 588 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
94 727.94 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2020 16:37 до 30.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2020 16:37
до 20.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2020 16:37
до 26.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 30.11.2020 00:00
до 10.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.12.2020 15:47
до 10.12.2020 16:09
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2020 16:09
до 11.12.2020 14:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2020 14:13
до 22.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2020 14:13
до 31.12.2020 11:34
Період уточнень
з 28.10.2020 16:37 до 20.11.2020 00:00
Період оскарження
з 28.10.2020 16:37 до 26.11.2020 00:00
Період аукціону
з 10.12.2020 15:47 до 10.12.2020 16:09
Період кваліфікації
з 30.11.2020 00:00 до 10.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2020 16:09 до 11.12.2020 14:13
Період кваліфікації
з 10.12.2020 16:09 до 11.12.2020 14:13
Основні параметри
Поточний ремонт вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області
Current repairs of street Station in Zhovkva, Lviv region
Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Умови забезпечення цінових пропозицій визначені п.2 та п.3 Розділу 3 Тендерної документації.
The tender offer is made in Ukrainian. If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the signature and seal of the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder). Terms of securing price proposals are defined in paragraph 2 and paragraph 3 of Section 3 of the Bidding Documents.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
250 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current repairs of street Station in Zhovkva, Lviv region
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) до 20-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Документи закупівлі
-
28.10.2020 16:54
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козар Галина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kozar Galina Volodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380325221264
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дворніков Андрій Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dvornikov Andrey Sergeevich
Електронна пошта
Телефон
+380973546350
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
04056248
Назва (англійською мовою)
Zhovkva City Council of Zhovkva District of Lviv Region
Повна назва
Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Повна назва (англійською мовою)
Zhovkva City Council of Zhovkva District of Lviv Region
Поштовий індекс
80300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Жовква
Адреса
пл. Вічева, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
Пропозиція:
18 297 738.29 грн.
Учасник:
ПП Рома
Пропозиція:
15 505 245.6 грн.
Прекваліфікація
ПП Рома : [email protected]
15 505 245.6 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.11.2020 00:01
Витяг з ЄДР
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" : [email protected]
18 297 738.29 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.11.2020 00:01
Витяг з ЄДР
30.11.2020 00:01
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.12.2020 14:13 по 22.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.12.2020 14:11
-
Повідомлення про рішення
10.12.2020 16:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-28-003107-b-a1
Завершився
Номер
60
15 505 245.6 грн.
12 921 038 грн.
З ПДВ
Підписано
31.12.2020
Строк дії договору з
31.12.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
14 660 192.7
Сума оплати за договором без ПДВ
12 216 827.25
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області
Номенклатура
Поточний ремонт вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
31.12.2020 11:34
-
27.12.2021 16:59
-
12.01.2022 13:48
-
Зміни до договору
24.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Зміна джерела фінансування
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
27.12.2021 16:54
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-16-000022
Дата створення проекту
16.01.2021 14:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.01.2021 15:07
Дата публікації висновку про результати
21.01.2021 12:52
Дата завершення усунення порушень
05.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.01.2021 № 10 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10. . Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-10-28-003107-b, 28.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.01.2021 00:00
Документи рішення
16.01.2021 15:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Жовківської міської ради Жовківського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-28-002771-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника щодо досліджуваної процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; опублікований 04.12.2020 протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ПП «Рома» та ТОВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 31.12.2020 №60. Аналізом правильності заповнення документів, що оприлюднюються, зокрема відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про місце надання послуги. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не вказано посади особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками (Козар Г.В.). У розділі 2 Додатку 4 (Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі») до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої цієї статті підтверджується інформацією, електронною довідкою чи сканованою копією з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження. Спосіб підтвердження інших підстав визначається учасником самостійно (наприклад, - у формі довідки довільної форми). При цьому у примітках розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 статті 33 Закону, дана вимога не стосується документів які замовник може самостійно отримати керуючись листом Мінекономіки №3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Крім того, у примітках розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також, за нормою частини сьомої статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Отже, норми статтей 17 та 33 Закону не передбачають можливість не подання учасником-переможцем документів при наявності інформації у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також можливості не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця у разі не подання ним документів, які замовник може самостійно отримати керуючись листом Мінекономіки №3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Таким чином, зазначене у примітках розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації суперечить нормам частини шостої статті 17 та частини сьомої статті 33 Закону. Крім того встановлено, що при оголошенні та здійсненні Замовником закупівлі послуг (поточний ремонт вулиці) в пункті 11.1 проекту договору, який наведено у Додатку №5 до тендерної документації, вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Слід зазначити, що аналогічна підстава для внесення змін до істотних умов договору міститься і у пункті 11.1 укладеного з переможцем за результатами тендеру договору від 31.12.2020 №60. Водночас, нормами частини п’ятої статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов пердбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Отже, включення до умов проєкту договору (Додаток №5 до тендерної документації) та до умов укладеного за результатами проведеної закупівлі договору (договір від 31.12.2020 №60) такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону. Відповідно до вимог частини 6 розділу 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок загальновиробничих витрат. Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Рома», допущення її до аукціону та визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено, що у складі своєї тендерної пропозиції вказаним учасником надано розрахунок договірної ціни та пояснювальну записку (файл «Договірна ціна та кошторис.pdf»), у яких враховано статтю витрат «загальновиробничі витрати» в сумі 67,905 тис. гривень. В пояснюючій записці до договірної ціни зазначено, що загальновиробничi витрати розрахованi вiдповiдно до усереднених показникiв Додатка Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013. Відповідно до п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Додаток Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 містить усереднені показники для визначення трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, та коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в розрахунку на 1 люд/год нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості будівельних робіт, які передбачаються у прямих витратах, в залежності від виду будівельних робіт. Також, Додаток В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 містить усереднені коефіцієнти переходу від нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, які передбачаються у прямих витратах, до трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, а також усереднені показники для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в залежності від видів будівельних робіт. Проте, в недотримання вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника учасником ПП «Рома» у складі тендерної пропозиції підтверджуючого розрахунку загальновиробничих витрат не надано. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо така тендерна пропозиція учасника не відповідає умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Рома», яка не відповідала умовам тендерної документації Замовника щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а допущеного вказаного учасника до аукціону, визначено його переможцем (повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2020) та укладено з ним договір від 31.12.2020 №60 на суму 15 505 245,60 грн з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються, встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, а також зазначення у тендерній документації умов, що суперечать нормам частини шостої статті 17 і частини сьомої статті 33 Закону, а також частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Рома», допущення її до аукціону та визначення вказаного учасника переможцем встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушення вимог Закону (в тому числі статті 21 Закону) при заповненні форм документів, що оприлюднюються в електронній системі закупівель, та вимог частини шостої статті 17, частини 2 статті 22, частини сьомої статті 33 та частини п’ятої статті 41 Закону при складанні тендерної документації, а також вжити заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.01.2021 00:00
Дата публікації
21.01.2021 12:52
Документи висновку
21.01.2021 12:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-28-003107-b повідомляємо вам наступне: Щодо частини першої висновку: В оголошенні про проведення відкритих торгів відображено інформацію про місце надання послуги. Зокрема, при заповненні Оголошення відкритих торгів у замовника функціонал майданчика надає два варіанти як вказати місце надання послуги. Це або зазначення країни, регіону, міста, вулиці, номера будинку, або можна вибрати країну та натиснути поле місце надання послуги «Відповідно до документації». Оскільки Поточний ремонт здійснюється не в конкретному місці чи будівлі, а є розтягнутий територіально по вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області, то Замовник в електронній системі закупівель не може вказати точну адресу із зазначенням номера будинку, а при не зазначенні точної адреси функціонал майданчика не дозволить опублікувати оголошення. Відтак,Замовником було обрано режим місце надання послуги «Відповідно до документації». Відповідно до абз. 3 ч. 4 Розділу 1 Тендерної документації Місце виконання робіт: вул. Вокзальна в м.Жовква Львівської області. Закон України Про публічні закупівлі не містить визначення що таке місце надання послуг, чи будь – якого іншого трактування що слід розуміти під цим поняттям, також не містить інформації що саме повинен вказати Замовник при заповненні місця надання послуг. А тому Замовником дотримано п.6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ти зазначено місце надання послуг в умовах Тендерної документації та п. 3 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначено місце надання послуг в умовах оголошення. Щодо частини другої висновку: Відповідно до абз.3 ч. 2 Розділу 1 Тендерної документації З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до Козар Галини Володимирівни +380325221264 [email protected] Крім того, в умовах оголошення вказано всі необхідні Додаткові контактні дані ще однієї особи: Дворніков Андрій Сергійович +380973546350 [email protected]. Відтак, не зазначення посади особи Замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, але зазначення її прізвища, імені, по-батькові, номера тел., електронної пошти і таких же даних Додаткової контактної особи не повпливало жодним чином на перебіг закупівлі, адже всі бажаючі мали достатньо інформації та можливостей звернутися до контактних осіб Замовника в будь – який зручний для них час та спосіб. Просимо взяти до уваги надане роз’яснення та повідомляємо що в подальшому візьмемо до уваги ваші зауваження щодо зазначення посади особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками в умовах Тендерної документації. Щодо частини третьої висновку: Відтак, відповідно до ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у якій зазначено, що … ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. У ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець чітко встановлює, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. А також, у ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець зазначає, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В даній частині Закон не розділяє та не виділяє застосування даної норми до учасника окремо чи до переможця окремо, а отже вона відноситься до обох і може застосовуватись, як при подачі пропозиції учасниками так і до переможця в період підтвердження відсутності підстав після повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, Замовник жодним чином не порушив норми закону та не погоджується з даним висновком. Крім того, Замовник чітко прописав які документи і по якому пункту ст. 17 повинен подати Учасник та Переможець закупівлі. Щодо частини четвертої висновку: Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості:… 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Зазначення в умовах проекту договору пункту 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; не може суперечити положенням ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі», адже є власне пунктом із ст 41 даного закону. Закон України «Про публічні закупівлі» не дає роз’яснення щодо того, чи повинен замовник при складанні проекту договору завжди вказувати всі пункти ч. 5 ст 41, чи лише ті, що стосуються певного виду предмету закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закон України «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Відтак, задля дотримання та не порушення ч. 4 ст. 41 Закону. Замовником укладено договір відповідно до змісту тендерної пропозиції, в якій міститься підписаний проект договору та згода Учасника з проектом договору. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги а тому застосування в умовах проекту договору та умовах договору пункту 2) ч. 5 ст. 41 Закону не несе жодних наслідків при виконанні договору. Щодо частини п’ятої висновку: Відповідно до вимог частини 6 розділу 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок загальновиробничих витрат. Звертаємо вашу увагу, умовами Тендерної документації не передбачено вимого щодо того, що такий розрахунок повинен бути сформований окремим документом чи будь-які інших вимог до такого розрахунку. У складі своєї тендерної пропозиції вказаним учасником надано розрахунок договірної ціни та пояснювальну записку (файл «Договірна ціна та кошторис.pdf»), у яких враховано статтю витрат «загальновиробничі витрати» в сумі 67,905 тис. гривень. В пояснюючій записці до договірної ціни зазначено, що загальновиробничi витрати розрахованi вiдповiдно до усереднених показникiв Додатка Б до ДСТУН Б Д.1.1-3-2013. Відповідно до п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Додаток Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 містить усереднені показники для визначення трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, та коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в розрахунку на 1 люд/год нормативнорозрахункової кошторисної трудомісткості будівельних робіт, які передбачаються у прямих витратах, в залежності від виду будівельних робіт. Також, Додаток В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 містить усереднені коефіцієнти переходу від нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, які передбачаються у прямих витратах, до трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, а також усереднені показники для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в залежності від видів будівельних робіт. Крім того, учасником подано у складі документу «Договірна ціна та кошторис.pdf» ст. 8-9 Розрахунки №№1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн., що відповідає вимогам частини 6 розділу 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації. А тому пропозиція учасника відповідає вимогам Тендерної документації. Щодо зобов’язань визначених у Висновку про результати даного моніторингу процедур про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушення вимог Закону (в тому числі статті 21 Закону) при заповненні форм документів, що оприлюднюються в електронній системі закупівель, та вимог частини шостої статті 17, частини 2 статті 22, частини сьомої статті 33 та частини п’ятої статті 41 Закону при складанні тендерної документації, а також вжити заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Як зазначено вище, вимога про розірвання договору повинна відбутись відповідно до норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відтак, вимоги вищенаведеного законодавства передбачають спосіб та порядок розірвання договору. Відповідно до ст. 188 ГК України Порядок зміни та розірвання господарських договорів 1. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. 2. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. 3. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. 4. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. 5. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Відповідно до ст. 651 ЦК України Підстави для зміни або розірвання договору 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Як вбачається з норм ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Договір який підписано сторонами передбачає наступний механізм розірвання договору : 10.2. Розірвання Договору можливе за згодою сторін. Розірвання Договору здійснюється не раніше ніж через 10 днів після отримання другою стороною письмового повідомлення про намір розірвати Договір з обґрунтуванням причин. 10.3. Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів за таких обставин: 10.3.1. Відсутності у Замовника коштів для фінансування будівництва. 10.3.2. Виявлення недоцільності, або неможливості продовжувати роботи на об’єкті, в тому числі на підставі рішень відповідних контролюючих органів. 10.3.3. Прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва. 10.3.4. Суттєвого порушення Підрядником своїх зобов'язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені Графіком виконання робіт терміни більше, ніж на 30 календарних днів 10.3.5. Якщо роботи не розпочато з вини Підрядника, Замовник має право розірвати договір. 10.3.6. Грубих порушень Підрядником будівельних норм і правил у випадку відмови Підрядника від їх усунення. 10.3.7. Прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом. Відтак ми не маємо можливості виконати висновок ДАСУ шляхом розірвання договору, адже не маємо для цього підстав. Відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі та повідомляємо, що Замовником дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
28.01.2021 20:04
Документи інформації про усунення порушення
28.01.2021 20:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 945 588 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2020 00:00
Замовник:
Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Контактний телефон:
+380325221264
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 945 588 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2020 00:00
Замовник:
Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області
Контактний телефон:
+380325221264
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності