Показати схожі тендери

Закупівля Продуктові набори від Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-28-002631-c
План UA-P-2020-10-28-001448-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 05.12.2020 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
100 грн. (0,2 %)
Вартість подання пропозиції:
163.2 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2020 12:43 до 13.11.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2020 12:43
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2020 12:43
до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.11.2020 12:25
до 24.11.2020 14:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.11.2020 09:19
до 05.12.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 24.11.2020 14:42
-
Період уточнень
з 28.10.2020 12:43 до 03.11.2020 00:00
Період оскарження
з 28.10.2020 12:43 до 09.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 16.11.2020 12:25 до 24.11.2020 14:42
Період кваліфікації
з 16.11.2020 12:25 до 24.11.2020 14:42
Основні параметри
Продуктові набори
До продуктового набору входить: крупа гречана фасована 1кг, олія соняшникова рафінована 1 пет-пляшка, рис фасований 1 кг, цукор фасований 1 кг, борошно фасоване 2 кг, р/конс. шпроти 150 гр., рулет Празький 180 гр., пакет.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
30 000 грн.
Продуктові набори до Дня визволення України та визволення Києва від фашистських загарбників
Назва предмета закупівлі
Продуктові набори до Дня визволення України та визволення Києва від фашистських загарбників
Очікувана вартість
30 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.11.2020 11:20
Закінчення аукціону
16.11.2020 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 15897300-5 - продуктові набори (Продуктові набори до Дня визволення України та визволення Києва від фашистських загарбників)
Код ДК 021:2015
15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
150
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Дата постачання з
26.11.2020 00:00
Дата постачання по
04.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних протягом 7 банківських днів після поставки товару в повному обсязі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування, при цьому штрафні санкції до Покупця не застосовуються.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АС ТРЕЙД"
Пропозиція:
29 799 грн.
Учасник:
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
Пропозиція:
30 000 грн.
Учасник:
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
29 820 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.11.2020 11:20
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
20 000 грн.
Продуктові набори до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
Назва предмета закупівлі
Продуктові набори до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
Очікувана вартість
20 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.11.2020 11:58
Закінчення аукціону
16.11.2020 12:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 15897300-5 - продуктові набори (продуктові набори до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС)
Код ДК 021:2015
15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
100
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Дата постачання з
11.12.2020 00:00
Дата постачання по
14.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних протягом 7 банківських днів після поставки товару в повному обсязі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування, при цьому штрафні санкції до Покупця не застосовуються.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АС ТРЕЙД"
Пропозиція:
19 866 грн.
Учасник:
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
Пропозиція:
20 000 грн.
Учасник:
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
19 880 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.11.2020 11:58
Документи закупівлі
28.10.2020 12:49
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучеренко Владислава Вадимівна
Електронна пошта
Телефон
380444059271
Замовник
ЄДРПОУ
37498541
Назва (англійською мовою)
Upravlinnya socialnogo zahistu naselennya Svyatoshinskoyi raionnoyi v misti Kiyevi derzhavnoyi administraciyi
Повна назва
Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Upravlinnya socialnogo zahistu naselennya Svyatoshinskoyi raionnoyi v misti Kiyevi derzhavnoyi administraciyi
Поштовий індекс
03148
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Гната Юри, 14-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Продуктові набори до Дня визволення України та визволення Києва від фашистських загарбників
Період вимог/скарг з 23.11.2020 9:19 по 04.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації вимагалося: для підтвердження відповідності отриманої пропозиції дійсним вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати: Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виданий державним органом сертифікації на ім’я учасника або офіційного представника учасника. Учасником ТОВ «АС Трейд» надані сертифікати ISO 9001:2015 видані на офіційного представника учасника ТОВ «ТЕХНОСНАБ» органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ», який не є державним органом. Також ТОВ «АС Трейд» в період усунення невідповідностей надав Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) видані органом з сертифікації ТОВ «ЦЕНТР СУЧАСНИХ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ», який також не є державним органом з сертифікації.
Документи кваліфікації
23.11.2020 09:16
-
documentType.award.awardNotice
16.11.2020 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відсутність інформації по ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ненаданні документи на складські приміщення.
Створено
20.11.2020 13:47
Надати до
21.11.2020 13:47
Період вимог/скарг з 24.11.2020 13:01 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до частини 7 Розділу 3 Тендерної документації у разі залучення учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник повинен у тендерній пропозиції зазначити інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного такого суб’єкта господарювання. Відповідно до Генерального Договору від 01.01.2020 року № 1/01-20 про співпрацю між ТОВ «Віконт» та ФОП Клинчук Сергій Васильович сторони домовились про співробітництво в області виробничих та інших послуг. Також ТОВ «Віконт» надає Довідку, доречі без дати та без вказання органу, якому адресується, в якій зобов’язується поставляти борошномельно-круп’яну промисловість фасовану та вагову. Інформацію про субпідрядника учасник не надав, або ж обґрунтування чому ТОВ «Віконт» не можна вважати субпідрядником. Адже відповідно до частини 1 статті 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. В розумінні закупівлі ТОВ «Віконт» виступає як співвиконавець даної закупівлі. Також окремо зазначаємо, що пунктом 1.3. Генерального Договору від 01.01.2020 року № 1/01-20 про співпрацю між ТОВ «Віконт» та ФОП Клинчук Сергій Васильович передбачено, що комплекс робіт з надання послуг Сторонами наводиться у Додатках, що є невід’ємною частиною даного Договору. Учасник лише надав один додаток за номером 13, який було укладено 13.11.2020 року, в кінцевий термін для надання тендерних пропозицій за закупівлею UA-2020-10-28-002631-c, інших дванадцяти додатків надано не було, а тому була відсутня можливість замовнику визначити об’єм виконання наданих послуг ТОВ «Віконт». При наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частина є додаток або ряд додатків, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками. Інакше такий документ вважається поданим у неповному обсязі, що слугує підставою для відхилення пропозиції.
Документи кваліфікації
24.11.2020 12:57
-
documentType.award.awardNotice
23.11.2020 09:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відсутність інформації по ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме не наданна копія договору про надання транспортних послуг, або копія оригіналу договору купівлі-продажу транспортного засобу, або копія оригіналу договору оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть задіяні учасником для доставки продуктових наборів.
Створено
23.11.2020 12:11
Надати до
24.11.2020 12:11
Період вимог/скарг з 24.11.2020 14:39 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Додатком 3 до тендерної документації вимагалося: для підтвердження відповідності отриманої пропозиції дійсним вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати: Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виданий державним органом сертифікації на ім’я учасника або офіційного представника учасника. Комунальним підприємством «Промінь в Святошинському районі м. Києва» надані сертифікати ISO 22000:2005 (ДСТУ ISO 22000:2007) видані на ім’я учасника органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ», який не є державним органом.
Документи кваліфікації
24.11.2020 14:38
-
documentType.award.awardNotice
24.11.2020 14:08
Витяг з ЄДР
24.11.2020 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Лот № 2 Продуктові набори до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
Період вимог/скарг з 23.11.2020 9:23 по 04.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації вимагалося: для підтвердження відповідності отриманої пропозиції дійсним вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати: Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виданий державним органом сертифікації на ім’я учасника або офіційного представника учасника. Учасником ТОВ «АС Трейд» надані сертифікати ISO 9001:2015 видані на офіційного представника учасника ТОВ «ТЕХНОСНАБ» органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ», який не є державним органом. Також ТОВ «АС Трейд» в період усунення невідповідностей надав Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) видані органом з сертифікації ТОВ «ЦЕНТР СУЧАСНИХ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ», який також не є державним органом з сертифікації.
Документи кваліфікації
23.11.2020 09:22
-
documentType.award.awardNotice
16.11.2020 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відсутність інформації по ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ненаданні документи на складські приміщення.
Створено
20.11.2020 13:51
Надати до
21.11.2020 13:51
Період вимог/скарг з 24.11.2020 13:06 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до частини 7 Розділу 3 Тендерної документації у разі залучення учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник повинен у тендерній пропозиції зазначити інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного такого суб’єкта господарювання. Відповідно до Генерального Договору від 01.01.2020 року № 1/01-20 про співпрацю між ТОВ «Віконт» та ФОП Клинчук Сергій Васильович сторони домовились про співробітництво в області виробничих та інших послуг. Також ТОВ «Віконт» надає Довідку, доречі без дати та без вказання органу, якому адресується, в якій зобов’язується поставляти борошномельно-круп’яну промисловість фасовану та вагову. Інформацію про субпідрядника учасник не надав, або ж обґрунтування чому ТОВ «Віконт» не можна вважати субпідрядником. Адже відповідно до частини 1 статті 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. В розумінні закупівлі ТОВ «Віконт» виступає як співвиконавець даної закупівлі. Також окремо зазначаємо, що пунктом 1.3. Генерального Договору від 01.01.2020 року № 1/01-20 про співпрацю між ТОВ «Віконт» та ФОП Клинчук Сергій Васильович передбачено, що комплекс робіт з надання послуг Сторонами наводиться у Додатках, що є невід’ємною частиною даного Договору. Учасник лише надав один додаток за номером 13, який було укладено 13.11.2020 року, в кінцевий термін для надання тендерних пропозицій за закупівлею UA-2020-10-28-002631-c, інших дванадцяти додатків надано не було, а тому була відсутня можливість замовнику визначити об’єм виконання наданих послуг ТОВ «Віконт». При наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частина є додаток або ряд додатків, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками. Інакше такий документ вважається поданим у неповному обсязі, що слугує підставою для відхилення пропозиції.
Документи кваліфікації
24.11.2020 13:05
-
documentType.award.awardNotice
23.11.2020 09:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відсутність інформації по ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме не наданна копія договору про надання транспортних послуг, або копія оригіналу договору купівлі-продажу транспортного засобу, або копія оригіналу договору оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть задіяні учасником для доставки продуктових наборів.
Створено
23.11.2020 12:12
Надати до
24.11.2020 12:12
Період вимог/скарг з 24.11.2020 14:42 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Додатком 3 до тендерної документації вимагалося: для підтвердження відповідності отриманої пропозиції дійсним вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати: Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) виданий державним органом сертифікації на ім’я учасника або офіційного представника учасника. Комунальним підприємством «Промінь в Святошинському районі м. Києва» надані сертифікати ISO 22000:2005 (ДСТУ ISO 22000:2007) видані на ім’я учасника органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ», який не є державним органом.
Документи кваліфікації
24.11.2020 14:41
-
documentType.award.awardNotice
24.11.2020 14:14
Витяг з ЄДР
24.11.2020 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Торги не відбулися
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 17:00
Замовник:
Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444059271
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
50 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 17:00
Замовник:
Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444059271
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності