Показати схожі тендери

Закупівля «Матричні принтери» (Лінійно-матричні принтери Line Matrix Impact Printer Open Print (кабінет) від Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації .

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-27-008827-a
План UA-P-2020-10-27-009775-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.12.2020 15:42
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.11.2020 14:54
Закінчення аукціону 13.11.2020 15:21
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
630 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2020 15:48 до 12.11.2020 15:44
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2020 15:48
до 02.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2020 15:48
до 08.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.11.2020 14:54
до 13.11.2020 15:21
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2020 15:21
до 24.11.2020 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2020 15:01
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2020 16:17
до 15.12.2020 15:42
Період уточнень
з 27.10.2020 15:48 до 02.11.2020 00:00
Період оскарження
з 27.10.2020 15:48 до 08.11.2020 00:00
Період аукціону
з 13.11.2020 14:54 до 13.11.2020 15:21
Період кваліфікації
з 13.11.2020 15:21 до 24.11.2020 16:17
Період кваліфікації
з 13.11.2020 15:21 до 24.11.2020 16:17
Основні параметри
«Матричні принтери» (Лінійно-матричні принтери Line Matrix Impact Printer Open Print (кабінет)
Згідно технічного завдання
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Матричні принтери» (Лінійно-матричні принтери Line Matrix Impact Printer Open Print (кабінет)
Код ДК 021:2015
30232120-1 - Матричні принтери
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.16 Липня, 79
Дата постачання з
01.12.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
04.11.2020 12:08
-
04.11.2020 11:51
-
Проект договору
Тендерна документація
27.10.2020 15:48
Проект договору
27.10.2020 15:48
-
27.10.2020 15:48
-
27.10.2020 15:48
-
27.10.2020 15:48
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола ВАРАНИЦЬКИЙ
Електронна пошта
Телефон
+380362265611
Замовник
ЄДРПОУ
05392737
Повна назва
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
вул. 16 липня, 79
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПАЙК ЛТД"
Пропозиція:
628 200 грн.
Учасник:
ТОВ "Інформаційні Авіа Технології"
Пропозиція:
624 804 грн.
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
501 782.4 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.11.2020 15:01 по 30.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
19.11.2020 15:01
-
19.11.2020 14:59
Звіт про оцінку
13.11.2020 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 24.11.2020 16:17 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.11.2020 16:17
-
Звіт про оцінку
19.11.2020 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник ТОВ «Інформаційні Авіа Технології» При вивченні Вашої тендерної пропозиції тендерним комітетом КП КМР "Костопількомунсервіс" було виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією і що подані Вами. Так, зокрема, Вами у складі PDF-файлу «Інформація та документи на відповідність кваліфікаційним критеріям» містяться документи – аналогічний договір, що був виконаний учасником, та документи (видаткова накладна), що підвереджують його виконання. Разом з тим дані документи не відповідає вимогам, заявленим у Додатку 3 Тендерної документації, які передбачають, що «Документи, подання яких передбачено цим додатком, але які не складаються Учасником, подаються у вигляді сканованого оригіналу або нотаріально посвідченої копії (у разі відсутності оригіналу документа, про що Учасник додатково інформує Замовника у вигляді довідки довільної форми, складеної відповідно до вимог Тендерної документації)». В той же час ТОВ «Інформаційні Авіа Технології» було завантажено завірені ксерокопії згаданих документів замість їх оригіналів. Зважаючи на вище викладене, у відповідності до ч. 16 ст. 29 Закону України «Прпо публічні закупівлі» просимо Вас у передбачений Законом термін усунути згадані невідповідності в електронній системі закупівель та належним чином подати наступні документи: - оригіналу аналогічного договору, за яким Вами постачалися Товари у 2016-2020 роках разом з додатками, копія якого завантажена Учасником у складі Тендерної пропозиції; - оригіналу документу, який підтверджує виконання аналогічного договору, копія якого завантажена Вами у складі Тендерної пропозиції; - оригіналу відгуку про виконання аналогічного договору, копія якого завантажена Вами у складі Тендерної пропозиції.
Створено
23.11.2020 16:07
Надати до
24.11.2020 16:07
Договір
UA-2020-10-27-008827-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27
624 804 грн.
520 670 грн.
З ПДВ
Підписано
15.12.2020
Строк дії договору з
15.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (штуки)
«Матричні принтери» (Лінійно-матричні принтери Line Matrix Impact Printer Open Print (кабінет)
Номенклатура
«Матричні принтери» (Лінійно-матричні принтери Line Matrix Impact Printer Open Print (кабінет)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.12.2020 15:40
-
15.12.2020 15:38
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2020 15:44
Замовник:
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380362265611
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2020 15:44
Замовник:
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380362265611
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності