Зміст
Згідно з частиною 16 статті 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1.Учасником- Комунальне підприємство «Міський Лікувально Діагностичний Центр» у складі тендерної пропозиції надана Довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій з переліком обладнання та відсутня інформація в довідці щодо наявності в закладі медичної інформаційної системи (МІС) з інтеграцією до національної системи E-health.
Також відсутня в повній мірі інформація щодо повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол (рішення) зборів засновників) або інший документ, що підтверджує повноваження (у складі тендерної пропозиції надані скан-копії: Розпорядження Міського голови від 18.05.2020 року № 572-0, додаткової угоди №1 до Контракту №14 з керівником підприємства, що є в комунальній власності від 18.05.2020 року та Розпорядження Міського голови від 01.09.2020 року № 961-0; додаткової угоди №3 до Контракту №14 з керівником підприємства, що є в комунальній власності від 01.09.2020 року).
2. Пунктом 3.5.1. Розділу ІІІ тендерної документації замовника вимагається:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
- Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору.
-В закладі має функціонувати медична інформаційна система (МІС) з інтеграцією до національної системи E-health.
2.Також відповідно до підпункту 4 пункту 3.1.1. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника вимагаються: документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
-для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол (рішення) зборів засновників) або інший документ, що підтверджує повноваження;
-для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність;
-для фізичних осіб, або фізичних осіб-підприємців – засвідченою інформаційною довідкою щодо права підпису;
-у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
-для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо
3.Комунальне підприємство «Міський Лікувально Діагностичний Центр» має надати Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з уточненням наявності в закладі медичної інформаційної системи (МІС) з інтеграцією до національної системи E-health.
Також учасником має надатись інформація щодо повноважень представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол (рішення) зборів засновників) або інший документ, що підтверджує повноваження, а саме: Розпорядження Міського голови щодо укладання Контракту з керівником підприємства, що є в комунальній власності, та Контракт № 14 від 25.05.2017 року
Вищезазначена інформація має бути завантажена в електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.