Звернення:
За лотом №1 : Лот 1. – Підгузки для дорослих, пелюшки поглинаючі 60х90
Тема:
поглинання Підгузків - трусів
Зміст:
Шановний Замовнику!
Переглянули попередні закупівлі з Підгузків - трусів для дорослих і не знайшли ні в одного виробника з таким поглинанням: Medium - не менше 2010 мл; XL - не менше 2600 мл!
Виходячи з ЗУ «Про публічні закупівлі» в розрізі недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, такі підгузки-труси повинні бути представленими не менш ніж у двох виробників!!!
Назвіть обох виробників з назвами підгузками-трусів, які відповідають цим вимогам, або приведіть технічні вимоги до норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата оприлюднення звернення:
29.10.2020 14:07
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (асортименту) товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників. На ринку України представлені підгузки-труси декількох торгових марок, які відповідають вимогам тендерної документації, а саме – ABENA, Tena.
Стосовно принципу закупівель «максимальна економія, ефективність та пропорційність» на пряму стосується Замовника. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Дата оприлюднення відповіді:
03.11.2020 09:39