Закупівля код згідно ДК 021:2015 – 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 29.10.2020 10:00до 04.11.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2020 15:23
до 29.10.2020 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2020 10:00
до 06.11.2020 11:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2020 11:44
до 11.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2020 11:44
до 11.11.2020 15:35
Період уточнень
з
23.10.2020 15:23
до
29.10.2020 10:00
Період кваліфікації
з
04.11.2020 10:00
до
06.11.2020 11:44
Період кваліфікації
з
04.11.2020 10:00
до
06.11.2020 11:44
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
код згідно ДК 021:2015 – 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка)
Потреба в придбанні рентгенівській плівки, у зв'язку з здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України за рахунок додаткового фінансування. Кількість 35 уп.
93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Сметаніна, 5
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється по факту поставки Товару (його партії), протягом 10 робочих днів, згідно видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок, згідно видаткової накладної.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
код згідно ДК 021:2015 – 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка)
Тендер:
UA-2020-10-23-009812-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-10-23-009812-a.a1
Дата:
26.10.2020 12:15
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, еквівалент в даній закупівлі не передбачається!, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквівалент в даній закупівлі не передбачається! Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Шановний Учасник, дякуємо за ваше звернення та наголошуємо наступне: Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в КНП «КДЦ» не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
85 000
грн.
Період подання пропозицій
до
04.11.2020 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ