Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) від МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-23-009264-a
План UA-P-2020-10-23-010190-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.07.2022 20:23
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.11.2020 12:47
Закінчення аукціону 09.11.2020 13:20
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 881 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 405 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2020 15:02 до 07.11.2020 23:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2020 15:02
до 28.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2020 15:02
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.11.2020 12:47
до 09.11.2020 13:20
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2020 13:20
до 10.11.2020 11:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2020 11:57
до 21.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.11.2020 11:57
до 18.07.2022 20:23
Період уточнень
з 23.10.2020 15:02 до 28.10.2020 00:00
Період оскарження
з 23.10.2020 15:02 до 03.11.2020 00:00
Період аукціону
з 09.11.2020 12:47 до 09.11.2020 13:20
Період кваліфікації
з 09.11.2020 13:20 до 10.11.2020 11:57
Період кваліфікації
з 09.11.2020 13:20 до 10.11.2020 11:57
Основні параметри
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
56 430
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
990 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Акта Постачальника за Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений в Акті, який не може бути меншим 7 (семи) робочих днів з моменту отримання його Споживачем
Документи закупівлі
-
23.10.2020 15:03
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Коробчинська
Електронна пошта
Телефон
+380482349067
Замовник
ЄДРПОУ
24548180
Повна назва
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Поштовий індекс
65038
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Рибальська Балка, буд. 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")
Пропозиція:
1 805 759.99 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Пропозиція:
1 781 999 грн.
Учасник:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Пропозиція:
1 781 990 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
Пропозиція:
1 772 595 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.11.2020 11:57 по 21.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.11.2020 11:57
-
09.11.2020 13:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-23-009264-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24-Тб
1 772 595 грн.
1 477 162.5 грн.
З ПДВ
Підписано
26.11.2020
Строк дії договору з
26.11.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
990 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
990 000
Одиниця виміру
кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-09-000020
Дата створення проекту
09.12.2020 12:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.12.2020 13:52
Дата публікації висновку про результати
18.12.2020 11:49
Дата завершення усунення порушень
06.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-76
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 454 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ 8. UA-2020-10-23-009264-a 23.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.12.2020 00:00
Документи рішення
09.12.2020 13:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Балтська багатопрофільна лікарня» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 02.11.2020 (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Екотехноінвест» (далі – ТОВ «Екотехноінвест»), протокол засідання тендерного комітету від 13.11.2020 № 40, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 13.11.2020, договір про закупівлю від 02.12.2020 № 02-12. За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, у пункті 2.3 розділу І. «Загальні положення» ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, за результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено, що замовник у частині 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки ТП» ТД визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону у вигляді довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що фізичну особу переможця процедури закупівлі/службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону. Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений наказом МВС № 1256. Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону установлено порушення пунктів 2, 17, 19 частини 2 статті 22, частини 3 статті 17 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
18.12.2020 00:00
Дата публікації
18.12.2020 11:49
Документи висновку
18.12.2020 11:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Доброго дня! Зауваження прийнято до уваги
Дата публікації
04.01.2021 09:20
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 881 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2020 23:00
Замовник:
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Контактний телефон:
+380482349067
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 881 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2020 23:00
Замовник:
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Контактний телефон:
+380482349067
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності