Показати схожі тендери

Закупівля Діагностичне обладнання – 3 найменування від Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-22-006501-c
План UA-P-2020-10-22-004094-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 30.11.2020 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.11.2020 11:07
Закінчення аукціону 09.11.2020 11:28
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
225 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 125 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2020 15:58 до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2020 15:58
до 30.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2020 15:58
до 05.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.11.2020 11:07
до 09.11.2020 11:28
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2020 11:28
до 19.11.2020 09:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.11.2020 11:38
до 30.11.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 19.11.2020 09:06
-
Період уточнень
з 22.10.2020 15:58 до 30.10.2020 00:00
Період оскарження
з 22.10.2020 15:58 до 05.11.2020 00:00
Період аукціону
з 09.11.2020 11:07 до 09.11.2020 11:28
Період кваліфікації
з 09.11.2020 11:28 до 19.11.2020 09:06
Період кваліфікації
з 09.11.2020 11:28 до 19.11.2020 09:06
Основні параметри
Діагностичне обладнання – 3 найменування
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 тендерної документації.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Фотометр мікропланшетний абсорбційний або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Фотометр мікропланшетний абсорбційний або еквівалент
Код ДК 021:2015
33124110-9 - Діагностичні системи
GMDN
56719 Аналізатор імуноферментний (ІФА) ІВД, напівавтоматичний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворон, вулиця Київська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Промивач для мікропланшетів або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Промивач для мікропланшетів або еквівалент
Код ДК 021:2015
33124110-9 - Діагностичні системи
GMDN
17489 Автоматичний промивний пристрій IVD для мікропланшетів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворон, вулиця Київська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Термошейкер або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Термошейкер або еквівалент
Код ДК 021:2015
33124110-9 - Діагностичні системи
GMDN
15178 Лабораторний шейкер
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворон, вулиця Київська, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти календарних днів з моменту отримання товару згідно видаткової накладної. Інша інформація щодо предмету закупівлі: Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Коди та назви згідно НК МВ 024:2019 зазначено у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ". Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Місцезнаходження замовника: 26300, Кіровоградська обл., місто Гайворон, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 7. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Документи закупівлі
-
22.10.2020 16:00
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитренко Сергій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380988950691
Замовник
ЄДРПОУ
38817151
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Tsentralna raionna likarnya" Gaivoronskoyi raionnoyi radi
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Tsentralna raionna likarnya" Gaivoronskoyi raionnoyi radi
Поштовий індекс
26300
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Гайворон
Адреса
вулиця Київська, будинок 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІНОЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
224 627.67 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Пропозиція:
221 500 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.11.2020 11:38 по 27.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЛР» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначені технічні та якісні характеристики діагностичного обладнання: «Фотометр мікропланшетний абсорбційний MR-96A або еквівалент», «Промивач для мікропланшетів MW-12A або еквівалент», «Термошейкер PST 60HL (BioSan Латвія) або еквівалент». Так, одним з технічних параметрів для «Термошейкер PST 60HL (BioSan Латвія) або еквівалент» є максимальний час безперервної роботи, який становить 168 годин. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Інструкцію користувача PST-60HL, згідно якої максимальний час безперервної роботи становить 96 год. Крім того, є відмінність у значеннях показника «Струм/потужність», а саме: «12 В DC, 4,15 A / 50 Вт» згідно вимог замовника та «вход АС 100-220 В, 50/60 Гц, выход DC 12 B». Одним з технічних параметрів для «Фотометр мікропланшетний абсорбційний MR-96A або еквівалент» є перелік способів вимірювання: - оптична щільність; - одноточкове калібрування; - режим поглинання; - лінійна регресія. Крім того, замовником вказано інтервал для 3 рівня швидкості вбудованого шейкера – 0-60сек. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Керівництво користувача MR-96A, в якому не зазначено такі способи вимірювання, як режим поглинання та лінійна регресія, а також є невідповідність в інтервалі роботи шейкера: «от 5 до 90 сек». Таким чином, учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції медико-технічним вимогам замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню згідно абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону.
Документи кваліфікації
16.11.2020 11:34
-
documentType.award.awardNotice
09.11.2020 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 19.11.2020 9:06 по 30.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІНОЛ УКРАЇНА» (далі - Учасник), що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Діагностичне обладнання – 3 найменування» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання), з наступних підстав: 1). Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначені медико-технічні вимоги до діагностичного обладнання: «Фотометр мікропланшетний абсорбційний MR-96A або еквівалент», «Промивач для мікропланшетів MW-12A або еквівалент», «Термошейкер PST 60HL (BioSan Латвія) або еквівалент». Учасник повинен підтвердити відповідність своєї пропозиції медико-технічним вимогам замовника з обов’язковим посиланням на відповідні сторінки технічної документації. Учасником надана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно якої усі медико-технічні вимоги запропонованого обладнання відповідають вимогам замовника, але дана інформація не містить посилання на сторінки технічної документації. Крім того, учасник в складі тендерної пропозиції надає технічну документацію на зчитувач для мікропланшеток EIAQuant, який можна розглядати в якості еквівалента «Фотометр мікропланшетний абсорбційний MR-96A або еквівалент». Згідно даної технічної документації прилад зберігає до 14400 результатів зразків, що не відповідає кількості результатів зразків, визначених замовником, а саме: «не менше 20000 результатів пацієнтів». Таким чином, учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції медико-технічним вимогам замовника. 2). Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання вимог п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», 16.11.2020 р. об 11:47 замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей у тендерній документації. Станом на 17.11.2020 р. 11:47 учасником не усунуто невідповідності. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню згідно абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону, а також учасник процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абз.6 ч.1 ст.31 Закону.
Документи кваліфікації
19.11.2020 09:00
-
documentType.award.awardNotice
16.11.2020 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі». Предмет закупівлі: «Діагностичне обладнання – 3 найменування» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання). Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІНОЛ Україна» № оголошення: UA-2020-10-22-006501-c. Відповідно до п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: • довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі або за предметом закупівлі з переліку тих, що закуповуються Замовником в даній процедурі закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. • копію виконаного аналогічного договору згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даному договору (видаткова накладна, або акт прийому-передачі). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. • позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого товару згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо виконання учасником всіх обов’язків згідно договору. Учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІНОЛ Україна» (далі - Учасник) на підтвердження кваліфікаційних критеріїв надано копії аналогічних договорів, які не відповідають вимогам замовника, оскільки предмет закупівлі даних договорів не відповідає ані відповідному класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, ані предмету закупівлі з переліку тих, що закуповуються Замовником в даній процедурі закупівлі. В зв’язку з цим інші кваліфікаційні критерії також не відповідають вимогам замовника, а саме: довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі та позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції. Отже, для усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: • довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі або за предметом закупівлі з переліку тих, що закуповуються Замовником в даній процедурі закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. • копію виконаного аналогічного договору згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даному договору (видаткова накладна, або акт прийому-передачі). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. • позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого товару згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо виконання учасником всіх обов’язків згідно договору.
Створено
16.11.2020 11:47
Надати до
17.11.2020 11:47
Торги не відбулися
Очікувана вартість
225 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2020 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради
Контактний телефон:
380988950691
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
225 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2020 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради
Контактний телефон:
380988950691
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності