Звернення:
За тендером : Сульфат алюмінію (коагулянт)
Тема:
Питання до технічної специфікації Замовника
Зміст:
1.Відповідно до додатку 2 до тендерної документації зазначено ГОСТ 12966-85, якому має відповідати продукція. Просимо Вас видалити даний ГОСТ. Згідно наказу ДП “Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 14.12.2015 року № 188, ГОСТ 12966-85 втратив чинність з 01.01.2019 року.
2.Відповідно до тендерної документації, предметом закупівлі є сульфат алюмінію (коагулянт), в той же час у додатку 2 до тендерної документації та в специфікації до проекту догвоору вказано — алюміній сірчанокислий. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до предмету закупівлі.
3.Відповідно до додатку 2 до тендерної документації, Учасник првинен надати сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації, або лист, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
З 01 січня 2018 року в Україні скасовано обов'язкову сертифікацію продукції, та Система сертифікації УкрСЕПРО перестала бути обов'язковою також.
Так, учасник який не має сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО (який не є обов'язковим ) має звернутись до органу з сертифікації для отримання відповіді, яка є очевидною. Учасник може не встигнути отримати таку відповідь до дати подання тендерних пропозицій. Законом України “Про публічні закупівлі” визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі); відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.Тим самим Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників. З огляду на це, вимагаємо видалити дану вимогу з тендерної документації як таку, що суперечить вимогам чинного законодавства України.
Дата оприлюднення звернення:
26.10.2020 11:40
Доброго дня. Щодо видалення ГОСТу, вимушені відмовити, оскільки, по-перше, крім ГОСТу у тендерній документації вказана альтернатива - ТУ ВУ 400258949.011-2017 зі змінами або еквівалент, а по-друге, у нас процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою, у якості учасників можуть зайти постачальники, які постачають предмет закупівлі, виготовлений за кордоном, у країнах, де даний ГОСТ діє на даний момент. Щодо внесення змін стосовно назви – сульфат алюмінію та алюміній сірчанокислий – це одне і те ж. Але, дякуємо за зауваження, будуть внесені зміни до ТД. Щодо видалення вимоги про надання сертифікату відповідності або свідоцтва про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації, або лист, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, вимушені відмовити, оскільки КП «Броваритепловодоенергія» забезпечує питною водою ціле місто і несе відповідальність за її якість. Тому повинно бути впевнене у якості сульфату алюмінію, який використовується для її очистки. Тому надання вказаних документів є необхідним.
Дата оприлюднення відповіді:
28.10.2020 14:13