Показати схожі тендери

Закупівля Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала від 000000000000000000000000000000000.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-22-003483-b
План UA-P-2020-10-22-006173-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2022 01:17
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 09.11.2020 14:23
Закінчення аукціону 09.11.2020 15:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
грн. (0 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2020 17:53 до 07.11.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2020 17:53
до 28.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2020 17:53
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.11.2020 14:23
до 09.11.2020 15:14
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2020 15:14
до 17.11.2020 22:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2020 22:54
до 28.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.11.2020 22:54
до 03.12.2022 01:17
Період уточнень
з 22.10.2020 17:53 до 28.10.2020 00:00
Період оскарження
з 22.10.2020 17:53 до 03.11.2020 00:00
Період аукціону
з 09.11.2020 14:23 до 09.11.2020 15:14
Період кваліфікації
з 09.11.2020 15:14 до 17.11.2020 22:54
Період кваліфікації
з 09.11.2020 15:14 до 17.11.2020 22:54
Основні параметри
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
typeOfPurchaseItem.00000
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
00000000000000
Код ДК 021:2015
15530000-2 - Вершкове масло
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 00000000000000000, 0000000, 000000000000
Дата постачання по
31.12.2020 17:58
Умова оплати
event.000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 банківські днів
Розмір оплати: 0 %
Документи закупівлі
-
22.10.2020 17:58
-
documentType.tender.0000000000000000
22.10.2020 17:54
documentType.tender.0000000000000000
22.10.2020 17:54
documentType.tender.0000000000000000
22.10.2020 17:54
documentType.tender.0000000000000000
22.10.2020 17:54
documentType.tender.0000000000000000000
22.10.2020 17:54
documentType.tender.000000000000000000
22.10.2020 17:54
documentType.tender.00000000000000000000000
22.10.2020 17:54
documentType.tender.0000000000000000
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
000000000000000000000000000
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
00
Електронна пошта
000000000000000000
Телефон
0000000000000
Факс
0000000000000
Замовник
ЄДРПОУ
00000000
Повна назва
000000000000000000000000000000000
Поштовий індекс
00000
Країна
0000000
Область або регіон
00000000000000000
Населений пункт
0000000
Адреса
0000000000000
Реєстр пропозицій
Учасник:
00000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
0000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.11.2020 22:54 по 28.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
17.11.2020 22:54
-
documentType.award.000000
documentType.award.000000
09.11.2020 15:14
documentType.award.000000000000000
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
award.milestone.000
Зміст
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Створено
16.11.2020 15:42
Надати до
17.11.2020 15:42
Договір
UA-2020-10-22-003483-b-a1
Завершився
Номер
000000
Без ПДВ
Підписано
28.11.2020
Строк дії договору з
28.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
00000000000000
Номенклатура
00000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.11.2020 10:01
documentType.contract.00000000000000
30.11.2020 10:03
-
11.01.2021 09:30
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-15-000005
Дата створення проекту
15.12.2020 11:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.12.2020 16:07
Дата публікації висновку про результати
16.12.2020 11:30
Дата завершення усунення порушень
01.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
12.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 333-04-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Вінницька
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.12.2020 №74 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.12.2020 №74 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2020-10-22-003483-b 22.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.12.2020 00:00
Документи рішення
15.12.2020 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 3008 Національної гвардії України на 2020 рік (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15 жовтня 2020 року №54, тендерну пропозицію ФОП Демковича Анатолія Йосиповича, протоколи засідання тендерного комітету від 13 листопада 2020 року №58, від 17 листопада 2020 року №60, повідомлення про намір укласти договір від 17 листопада 2020 року, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 28 листопада 2020№106/ПС. За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Демковича Анатолія Йосиповича, якого визначено переможцем торгів, вимогам тендерної документації в частині ненадання у спосіб визначений в тендерній документації замовника, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, чим порушено вимоги додатку 4 та пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, ФОП Демковичем Анатолієм Йосиповичем у складі тендерної пропозиції не надано у повному обсязі документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії та вимоги згідно статті 16 Закону. Так, у пункті 1.2.1 додатку 3 тендерної документації замовником встановлено вимогу про надання довідки про транспортні засоби (далі - ТЗ) учасника, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору (у кількості не менше трьох одиниць ТЗ). У разі використання власних ТЗ учасника - на підтвердження надати копії технічних паспортів ТЗ, в яких вказано учасника як власника та зазначена наявність рефрижераторів; у разі використання найманих чи орендованих ТЗ - надати оригінал або завірену власником ТЗ копію договору оренди ТЗ або копію договору про надання транспортних послуг (перевезень). Зазначений договір (оренди ТЗ або надання транспортних послуг) має бути чинним мінімум до 31 грудня 2020 року, заключений між учасником та власником ТЗ, що має право надавати ТЗ в оренду або здійснювати транспортні послуги (перевезення). В договорі (оренди ТЗ або надання транспортних послуг) має бути перелік ТЗ (марка, модель, номер державної реєстрації відповідно до технічного паспорту) обладнаних рефрижераторами. Також учасник подає завірені власником ТЗ копії технічних паспортів ТЗ, в яких вказано сторону зазначеного договору (оренди ТЗ або надання транспортних послуг)), а саме орендодавця (або, відповідно, перевізника) як власника та зазначена наявність рефрижераторів. На порушення вимог пункту 1.2.1 додатку 3 тендерної документації ФОП Демковичем Анатолієм Йосиповичем у складі тендерної пропозиції не надано довідки про ТЗ. Крім того, у договорах по наданню транспортних послуг укладених з перевізниками (ФОП Демкович Світланою Анатоліївною, ФОП Демкович Людмилою Юріївною, ФОП Демкович Анатолієм Йосиповичем, гр. Переверзєвим Віталієм Анатолійовичем) відсутній перелік ТЗ, якими буде здійснювати поставка товару під час виконання договору. У технічних паспортах ТЗ відсутня інформація про наявність рефрижераторів, чим порушено вимоги пункту 1.2.1 додатку 3 тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції не надано заповнений проєкт договору згідно з додатком 7 та підписаний уповноваженою особою учасника; лист-згоду із визначеним переліком формальних (несуттєвих) помилок; гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (аукціону), чим порушено вимоги пунктів 1.8, 1.12, 4.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Однак, на порушення пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Демковича Анатолія Йосиповича та уклав з ним договір від 28 листопада 2020 року №106/ПС на суму 236600,00 грн.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
16.12.2020 00:00
Дата публікації
16.12.2020 11:30
Документи висновку
16.12.2020 11:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розглянувши висновок моніторингу, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути виконана у зв'язку із повним виконанням договірних зобовязань між сторонами. Окрім того пропозиція ФОП Демкович В.Й., є набільш економічно вигідною, що є одним із основних критеріїв оцінки учасників. У результаті підписання угоди, здійснено якісну поставку товару за найбільш економічно вигідними цінами, що у свою чергу не призвело до перевитрати державного бюджету, а навпаки замовником заощаджено кошти Держави.
Дата публікації
17.12.2020 10:41
Документи інформації про усунення порушення
17.12.2020 10:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2020 20:00
Замовник:
000000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2020 20:00
Замовник:
000000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності