Показати схожі тендери

Закупівля Легковий автомобіль FIAT TIPO (або еквівалент) від ДОСЛІДНО – СЕЛЕКЦІЙНИЙ ДЕНДРОЛОГІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ЦЕНТР “ВЕСЕЛІ БОКОВЕНЬКИ”.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-21-001337-c
План UA-P-2020-10-21-001010-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.11.2020 16:07
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.11.2020 13:18
Закінчення аукціону 09.11.2020 13:39
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
380 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 938 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2020 10:25 до 06.11.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2020 10:25
до 27.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2020 10:25
до 02.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.11.2020 13:18
до 09.11.2020 13:39
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2020 13:39
до 12.11.2020 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2020 10:11
до 23.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2020 10:11
до 24.11.2020 16:07
Період уточнень
з 21.10.2020 10:25 до 27.10.2020 00:00
Період оскарження
з 21.10.2020 10:25 до 02.11.2020 00:00
Період аукціону
з 09.11.2020 13:18 до 09.11.2020 13:39
Період кваліфікації
з 09.11.2020 13:39 до 12.11.2020 10:11
Період кваліфікації
з 09.11.2020 13:39 до 12.11.2020 10:11
Основні параметри
Легковий автомобіль FIAT TIPO (або еквівалент)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Легковий автомобіль FIAT TIPO (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
21.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
21.10.2020 10:28
-
21.10.2020 10:26
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нікулін Юрій Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380977025925
Замовник
ЄДРПОУ
00994153
Назва (англійською мовою)
DOSLIDNO – SELEKTsIINII DENDROLOGIChNII LISOVII TsENTR “VESELI BOKOVENKI”
Повна назва
ДОСЛІДНО – СЕЛЕКЦІЙНИЙ ДЕНДРОЛОГІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ЦЕНТР “ВЕСЕЛІ БОКОВЕНЬКИ”
Поштовий індекс
28513
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
село Веселі Боковеньки
Адреса
-----
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-АЛЬЯНС"
Пропозиція:
380 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕВА-МОТОРЗ"
Пропозиція:
379 900 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.11.2020 10:11 по 23.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.11.2020 10:10
-
documentType.award.awardNotice
09.11.2020 13:39
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-21-001337-c-b1
Підписаний і діє
Номер
24/11
379 900 грн.
316 583.34 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
Легковий автомобіль FIAT TIPO (або еквівалент)
Номенклатура
Легковий автомобіль FIAT TIPO (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.11.2020 16:06
-
24.11.2020 16:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-07-000016
Дата створення проекту
07.12.2020 14:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.12.2020 15:27
Дата публікації висновку про результати
15.12.2020 15:35
Дата завершення усунення порушень
31.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
30.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-63-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Кіровоградська
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.12.2020 № 78 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 07.12.2020 № 78 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-10-21-001337-с 21.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.12.2020 00:00
Документи рішення
07.12.2020 15:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель дослідно-селекційного дендрологічного лісового центру «Веселі Боковеньки» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.10.2020 № 22, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВА-МОТОРЗ» (далі – ТОВ «ЕВА-МОТОРЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 12.11.2020 № 29, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.11.2020 № 24/11, укладений між Замовником та ТОВ «ЕВА-МОТОРЗ» (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 25.11.2020 б/н, повідомлення про внесення змін до договору. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також яку саме інформацію та який спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям має бути наданий у складі тендерної пропозиції учасника, що є порушенням вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону не відхилено переможця ТОВ «ЕВА-МОТОРЗ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з ним Договір. Так, згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимоги, зокрема, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації, учасником ТОВ «ЕВА-МОТОРЗ» не надано шляхом оприлюднення в електронній системі жодного документу, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та вимогами тендерної документації Замовника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушенням вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та усунення порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.12.2020 00:00
Дата публікації
15.12.2020 15:35
Документи висновку
15.12.2020 15:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
380 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2020 09:00
Замовник:
ДОСЛІДНО – СЕЛЕКЦІЙНИЙ ДЕНДРОЛОГІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ЦЕНТР “ВЕСЕЛІ БОКОВЕНЬКИ”
Контактний телефон:
380977025925
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
380 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2020 09:00
Замовник:
ДОСЛІДНО – СЕЛЕКЦІЙНИЙ ДЕНДРОЛОГІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ЦЕНТР “ВЕСЕЛІ БОКОВЕНЬКИ”
Контактний телефон:
380977025925
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності