Закупівля 30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне (ручні станки для прошивки документів) від Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 26.10.2020 10:00до 02.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2020 14:36
до 26.10.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.11.2020 00:03
до 05.11.2020 13:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2020 13:32
до 10.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2020 13:32
до 10.11.2020 16:29
Період уточнень
з
20.10.2020 14:36
до
26.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з
02.11.2020 00:03
до
05.11.2020 13:32
Період кваліфікації
з
02.11.2020 00:03
до
05.11.2020 13:32
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне (ручні станки для прошивки документів)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ручні станки для прошивки документів (Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015
30191000-4 -
Офісне устаткування, крім меблів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Дата постачання по
17.11.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: поставлений товар повинен бути вільний від будь-якого дефекту виробництва та виготовлений у повній відповідності з технічними умовами на даний вид товару, повинен бути новим та таким, що раніше не використовувався, і складатися з матеріалів, що раніше не використовувалися. Якість товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України. Технічні характеристики більше детально викладені у завантаженому файлі "Оголошення"