Шановні учасники! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська, 150а
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору, проект якого наведений в Додатку 4 до Вимог до предмету закупівлі. Покупець зобов'язаний здійснити передоплату у розмірі 100% від суми, вказаної у рахунку на підставі замовлення, протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати його підписання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Полтавської дирекції. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерієм оцінки є ціна, вага критерію - 100%. Період уточнення інформації про закупівлю - до 23.10.2020 11:00.