Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Двокамерні ШВРС з можливістю автоматичного регулювання амплітуди при шлуночковому ритмоведенні (DDD)) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-10-13-007742-c
План UA-P-2020-10-13-009787-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 03.12.2020 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 969 768.75 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
184 848.84 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2020 17:46 до 13.11.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2020 17:46
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2020 17:46
до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 13.11.2020 11:00
до 03.12.2020 00:00
Період уточнень
з 13.10.2020 17:46 до 03.11.2020 00:00
Період оскарження
з 13.10.2020 17:46 до 09.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 13.11.2020 11:00 до 03.12.2020 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Двокамерні ШВРС з можливістю автоматичного регулювання амплітуди при шлуночковому ритмоведенні (DDD))
CPV: 33180000-5 Functional support (Two-chamber pacemaker with possibility of automatic adjustment of amplitude at ventricular rhythm (DDD))
НК 024:2019 – 47264 Імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, без частотної адаптації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
NC 024:2019 – 47264 Dual-chamber implantable pacemaker, demand The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language. If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двокамерні ШВРС з можливістю автоматичного регулювання амплітуди при шлуночковому ритмоведенні (DDD)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Two-chamber pacemaker with possibility of automatic adjustment of amplitude at ventricular rhythm (DDD)
Код ДК 021:2015
33182200-1 - Апарати для серцевої стимуляції
GMDN
47264 Імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, без частотної адаптації
Кількість
1 875
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я Пахомова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Daria Pakhomova
Електронна пошта
Телефон
+380632318243
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://medpro.health/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
Medtronic Trading NL B.V.
Пропозиція:
36 820 000.58 грн.
Учасник:
D.O.O. Abbott Medical Balkan
Пропозиція:
Прекваліфікація
Medtronic Trading NL B.V. : [email protected]
36 820 000.58 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
D.O.O. Abbott Medical Balkan : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Згідно вимог п. 7.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації учасник мав надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, копію декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту. Згідно вимог п. 8.1 та 8.2 розділу І Додатка 2 до тендерної документації учасник мав надати у складі тендерної пропозиції «Копію інструкції із застосування предмета закупівлі (крім предметів закупівлі щодо яких законодавством України встановлено, що наявність таких інструкцій не є обов'язковою)» та «Інформацію та/або відомості, необхідні для безпечного та правильного застосування предмета закупівлі з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника, складені та нанесені відповідно до вимог Технічного регламенту - зображення (графічне або фото) предмета закупівлі, та/або етикетки, та/або зовнішнього пакування (у разі, якщо законодавством України встановлено, що наявність інструкції із застосування предмета закупівлі не є обов'язковою)». У складі тендерної пропозиції учасника відсутні відповідні документи, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Вимога про усунення невідповідностей
ID
f95721ffdbe3408e97aa49fbccb91d1a
Створено
18.11.2020 12:55
Надати до
19.11.2020 12:55
Зміст
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано неповний пакет документів на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 3 розділу І та пункт 5 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначаються законодавчі підстави в державі-реєстрації (Сербія), що підтверджують право підпису згідно з документами, наданими в складі тендерної пропозиції («Виписка про реєстрацію суб’єкта господарювання»). Якщо учасником надається документ, складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає автентичний переклад такого документа. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує постачання товару згідно з наданим договором (в наданих документах наявні лише Рахунки (INVOICES), які не підтверджують факту постачання товару згідно наданого договору). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 1.2 пункту 1 розділу І Додатка 2 тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копії видаткової/-их накладної/-их АБО акта/-ів прийому-передачі товару АБО інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (В НАДАНИХ ДОКУМЕНТАХ ПОВИННА МІСТИТИСЬ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОМЕР ТА ДАТУ ДОГОВОРУ/-ІВ, ВИКОНАННЯ ЯКОГО-/ИХ УЧАСНИК ПІДТВЕРДЖУЄ). У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ (ЛИСТ) від уповноваженого органу ТА ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів. Якщо учасником надається документ, складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає автентичний переклад такого документа.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 969 768.75 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 11:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380632318243
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 969 768.75 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 11:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380632318243
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності