Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ).

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-10-12-007526-b
План UA-P-2020-05-20-006136-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.12.2020 15:06
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.12.2020 14:06
Закінчення аукціону 01.12.2020 14:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
799 980 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 999.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.10.2020 16:27 до 13.11.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 12.10.2020 16:27
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.10.2020 16:27
до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 13.11.2020 15:02
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.12.2020 14:06
до 01.12.2020 14:27
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2020 14:27
до 03.12.2020 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2020 16:54
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2020 16:54
до 18.12.2020 15:06
Період уточнень
з 12.10.2020 16:27 до 03.11.2020 00:00
Період оскарження
з 12.10.2020 16:27 до 09.11.2020 00:00
Період аукціону
з 01.12.2020 14:06 до 01.12.2020 14:27
Період кваліфікації
з 13.11.2020 15:02 до 01.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2020 14:27 до 03.12.2020 16:54
Період кваліфікації
з 01.12.2020 14:27 до 03.12.2020 16:54
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій
Multifunction device
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Багатофункціональний пристрій. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 799 980,00 грн. без ПДВ/959 976,00 грн.з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.11.2020 о 15-00 год. 12. Умови оплати: По факту, протягом 15 банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем рахунку від Постачальника. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 13.11.2020 о 15-00 год.. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity, that operates in one or several separate spheres of management. 5. Type of procurement: Goods. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Photocopying and offset printing equipment under code DK021-2015: 30120000-6 Multifunction device. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 14 pcs. 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, warehouse Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 799.980,00 without VAT / UAH 959.976,00 with VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 13.11.2020 at 3:00 p.m. 12. Payment term: In fact, within 15 banking days from the date of signing of the invoice for the Goods on the basis of the invoice received by the Buyer from the Supplier. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 13.11.2020 at 3:00 p.m. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 10 (штуки)
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А4 Ricoh IM 350 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А4 Ricoh IM 350 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Multifunction laser monochrome device A4 Ricoh IM 350(or an equivalent)
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова,11
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій лазерний кольоровий А4 Ricoh IM C400F (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій лазерний кольоровий А4 Ricoh IM C400F (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Multifunction laser color device A4 Ricoh IM C400F (or an equivalent)
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова,11
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А3 Ricoh IM 2702 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А3 Ricoh IM 2702 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Multifunction laser monochrome device A3 Ricoh IM 2702 (or an equivalent)
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова,11
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій струменевий кольоровий А3 Epson L1455 (C11CF49403)(або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій струменевий кольоровий А3 Epson L1455 (C11CF49403)(або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Multifunctional inkjet color device A3 Epson L1455 (C11CF49403) (or an equivalent)
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова,11
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
По факту, протягом 15 банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем рахунку від Постачальника
Документи закупівлі
-
12.10.2020 16:24
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ракуленко Елена Игорьевна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Moshun Nataliia Volodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
048-738-17-65
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://yuz-uspa.com.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бондаренко Олександр Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bondarenko Oleksandr Mihailovich
Електронна пошта
Телефон
(048)750-75-54
Мова спілкування
Українська
Відповідальний за закупівлю
Невмержицький Юрій Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nevmerzhytskyy Yuriy Vasylovych
Електронна пошта
Телефон
(048)752-62-81
Мова спілкування
Українська
Відповідальний за закупівлю
Мошун Наталія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Moshun Nataliia Volodimirivna
Електронна пошта
Телефон
(048)750-73-86
Мова спілкування
Українська
Відповідальний за закупівлю
Ракуленко Олена Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Rakulenko Olena Igorevna
Електронна пошта
Телефон
(048)750-76-15
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Назва (англійською мовою)
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Повна назва (англійською мовою)
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Южне
Адреса
65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Неолоджик"
Пропозиція:
799 980 грн.
Учасник:
ТОВ "Технотрейд С"
Пропозиція:
799 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "Неолоджик" : [email protected]
799 980 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
13.11.2020 15:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "Технотрейд С" : [email protected]
799 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
13.11.2020 15:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі зак,Не відповідає вимогам тендерної документації,Не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронн
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - учасник не виконав в повному обсязі вимоги п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 тендерної документації (далі - ТД), тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: учасником було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі» від 09.11.2020 № 121, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі залученого автотранспортного засобу (автомобіль грузопасажирський), при цьому відсутня інформація (в графі примітки) щодо найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, використання, управління, лізингу тощо. До того ж, по позиції 4 цієї довідки (пилосос сервісний) відсутній опис даного обладнання, матеріально-технічної бази, що є порушенням вимог п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД. - учасник не виконав в повному обсязі вимоги п.п.1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД, тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: учасником було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки, що є предметом закупівлі» від 09.11.2020 № 123, в якій не зазначена інформація щодо документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалісті(ів) (№ сертифікатів, свідоцтв, дипломів тощо). До того ж, в якості підтвердження наявності досвіду не надано оригінал(и) або засвідчену(і) копію(ї) сертифікату(ів) від дистриб’ютора виробника обладнання, що підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) працівника(ів) учасника, необхідного для виконання інсталяції, та обслуговування обладнання зазначеного у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації), що є порушенням вимог п.п.1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД. - учасник не виконав вимоги п.п.1.3.1 п. 1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД, тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: учасником не надано довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника, предмету закупівлі за договором, строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) учасником не надано позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних товарів, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)), що є порушенням вимог п.п.1.3.1 п. 1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД. - учасник не виконав в повному обсязі вимоги п. 3.2 ч.3 Розділ I Додатку 2 до ТД, а саме: учасником не надано протокол Загальних зборів № 1 від 10.11.2015р. (зазначений учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" в наказі № 1 від 10.11.2015р.), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, що є порушенням вимог п. 3.2 ч.3 Розділ I Додатку 2 до ТД. - учасник не виконав вимоги п. 3.7 ч.3 Розділ I Додатку 2 до ТД, а саме: учасником не надано довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції, що є порушенням вимог п. 3.7 ч.3 Розділ I Додатку 2 до ТД. - учасник не виконав в повному обсязі вимоги п. 4.1 ч.4 Розділ I Додатку 2 до ТД, а саме: учасником надано «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару», в якій не зазначені відомості про виробника та «найменування, технічні, кількісні характеристики товару» не відповідають «Технічним вимогам» (Додаток 5) до ТД, а саме не зазначено четверта позиція «Технічних вимог» (Додаток 5) до ТД (Багатофункціональний пристрій струменевий кольоровий А3 Epson L1455 (C11CF49403) або еквівалент), що є порушенням вимог п. 4.1 ч.4 Розділ I Додатку 2 до ТД. - учасник не виконав вимоги п. 4.2 ч.4 Розділ I Додатку 2 до ТД, а саме: учасником не надано лист (в довільній формі) оригінал або завірена Учасником копія від виробника товару або авторизованого дистриб’ютора виробника в Україні про підтвердження наявності партнерського статусу, наявності прав на розповсюдження, встановлення, налаштування та обслуговування обладнання зазначеного в пунктах 1 – 3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації), повинен надавати Учаснику право продажу продукції виробника на території України. Лист повинен бути адресований Замовнику та має містити номер оголошення у системі Prozorro, що є порушенням вимог п. 4.2 ч.4 Розділ I Додатку 2 до ТД. - учасник не виконав вимоги п. 4.3 ч.4 Розділ I Додатку 2 до ТД, а саме: учасником не надано авторизаційний лист (довідка) оригінал або завірена Учасником копія від виробника або авторизованого дистриб’ютора виробника в Україні з інформацією про авторизований(і) сервісний(і) центр(и), щодо запуску обладнання, гарантійного та після гарантійного обслуговування обладнання, доступу до офіційних сервісних програм, «прошивок» товару, з вказанням відповідальної особи такого діючого СЦ, який має право доступу до таких ресурсів виробника обладнання зазначеного в пунктах 1 – 3 включно Таблиці 1 Технічних вимог Технічних вимог (технічної специфікації), що є предметом закупівлі, що є порушенням вимог п. 4.3 ч.4 Розділ I Додатку 2 до ТД. При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" не було виправлено до 21 листопада 2020 – 13:35 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-12-007526-b) було розміщено замовником в електронній системі закупівель - 20.11.2020). Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ", враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" по відкритим торгам на закупівлю: Багатофункціональний пристрій за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку - відхилити тендерну пропозицію, на підставі абз. 2, 3, 6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Документи прекваліфікації
13.11.2020 15:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
14140ae3341a4abda3d3e4cd40115462
Створено
20.11.2020 13:35
Надати до
21.11.2020 13:35
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 20.11.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-12-007526-b 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Багатофункціональний пристрій. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" (ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (із зазначенням інформації, у тому числі, але не виключно, про автотранспортні засоби), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно - автотранспортних засобів), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно п.п.1.2.1 п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання обслуговування, для поставки та інсталяції пристроїв зазначених у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації) обладнання (друкувальних пристроїв), а саме в якості підтвердження наявності досвіду додати оригінал(и) або засвідчену(і) копію(ї) сертифікату(ів) від дистриб’ютора виробника обладнання, що підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) працівника(ів) учасника, необхідного для виконання інсталяції, та обслуговування обладнання зазначеного у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації), за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до ТД. 8.3. згідно п.п.1.3.1 п.1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника, предмету закупівлі за договором, строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних товарів, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 8.4. згідно п. 3.2 ч.3 Розділу I Додатку 2 ТД вимагалося надати документ(и) (оригінал або завірена копія(ї)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. по п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі» від 09.11.2020 № 121, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі залученого автотранспортного засобу (автомобіль грузопасажирський), при цьому відсутня інформація (в графі примітки) щодо найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, використання, управління, лізингу тощо. До того ж, по позиції 4 цієї довідки (пилосос сервісний) відсутній опис даного обладнання, матеріально-технічної бази. 9.2. по п.п.1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки, що є предметом закупівлі» від 09.11.2020 № 123, в якій не зазначена інформація щодо документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалісті(ів) (№ сертифікатів, свідоцтв, дипломів тощо). До того ж, в якості підтвердження наявності досвіду не надано оригінал(и) або засвідчену(і) копію(ї) сертифікату(ів) від дистриб’ютора виробника обладнання, що підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) працівника(ів) учасника, необхідного для виконання інсталяції, та обслуговування обладнання зазначеного у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації). 9.3. по п.п.1.3.1 п. 1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" у складі його тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника, предмету закупівлі за договором, строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" не надано позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних товарів, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 9.4. по п. 3.2 ч.3 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" у складі його тендерної пропозиції не надано протокол Загальних зборів № 1 від 10.11.2015р. (зазначений учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" в наказі № 1 від 10.11.2015р.), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (із зазначенням інформації, у тому числі, але не виключно, про автотранспортні засоби), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно - автотранспортних засобів), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 10.2. надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання обслуговування, для поставки та інсталяції пристроїв зазначених у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації) обладнання (друкувальних пристроїв), а саме в якості підтвердження наявності досвіду додати оригінал(и) або засвідчену(і) копію(ї) сертифікату(ів) від дистриб’ютора виробника обладнання, що підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) працівника(ів) учасника, необхідного для виконання інсталяції, та обслуговування обладнання зазначеного у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації), за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до ТД. 10.3. надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника, предмету закупівлі за договором, строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних товарів, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 10.4. надати протокол Загальних зборів № 1 від 10.11.2015р. (зазначений учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" в наказі № 1 від 10.11.2015р.), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.12.2020 16:54 по 14.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Технотрейд С" і, враховуючи результати електронного аукціону (оцінки) після допущення Учасників відкритих торгів до електронного аукціону (оцінки), розглядається питання щодо визначення Учасника ТОВ "Технотрейд С" переможцем процедури закупівлі за підсумками голосування членів Тендерного комітету. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Технотрейд С" по відкритим торгам на закупівлю: Багатофункціональний пристрій за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Підстав, передбачених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Договір
UA-2020-10-12-007526-b-c1
Підписаний і діє
Номер
262-В-ПВФ-20
958 800 грн.
799 000 грн.
З ПДВ
Підписано
18.12.2020
Строк дії договору з
18.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 (штуки)
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А4 Ricoh IM 350 (або еквівалент)
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А4 Ricoh IM 350 (або еквівалент)
Кількість
10
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій лазерний кольоровий А4 Ricoh IM C400F (або еквівалент)
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій лазерний кольоровий А4 Ricoh IM C400F (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А3 Ricoh IM 2702 (або еквівалент)
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій лазерний монохромний А3 Ricoh IM 2702 (або еквівалент)
Кількість
2
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій струменевий кольоровий А3 Epson L1455 (C11CF49403)(або еквівалент)
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій струменевий кольоровий А3 Epson L1455 (C11CF49403)(або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.12.2020 15:06
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
799 980 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 15:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Контактний телефон:
048-738-17-65
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
799 980 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 15:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Контактний телефон:
048-738-17-65
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності