Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 20.11.2020
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-12-007526-b
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6
Багатофункціональний пристрій.
7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" (ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ").
8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей:
8.1. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (із зазначенням інформації, у тому числі, але не виключно, про автотранспортні засоби), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно - автотранспортних засобів), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).
8.2. згідно п.п.1.2.1 п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання обслуговування, для поставки та інсталяції пристроїв зазначених у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації) обладнання (друкувальних пристроїв), а саме в якості підтвердження наявності досвіду додати оригінал(и) або засвідчену(і) копію(ї) сертифікату(ів) від дистриб’ютора виробника обладнання, що підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) працівника(ів) учасника, необхідного для виконання інсталяції, та обслуговування обладнання зазначеного у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації), за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до ТД.
8.3. згідно п.п.1.3.1 п.1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника, предмету закупівлі за договором, строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних товарів, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)).
8.4. згідно п. 3.2 ч.3 Розділу I Додатку 2 ТД вимагалося надати документ(и) (оригінал або завірена копія(ї)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції).
9. Перелік виявлених невідповідностей:
9.1. по п.п.1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі» від 09.11.2020 № 121, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі залученого автотранспортного засобу (автомобіль грузопасажирський), при цьому відсутня інформація (в графі примітки) щодо найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, використання, управління, лізингу тощо. До того ж, по позиції 4 цієї довідки (пилосос сервісний) відсутній опис даного обладнання, матеріально-технічної бази.
9.2. по п.п.1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки, що є предметом закупівлі» від 09.11.2020 № 123, в якій не зазначена інформація щодо документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалісті(ів) (№ сертифікатів, свідоцтв, дипломів тощо). До того ж, в якості підтвердження наявності досвіду не надано оригінал(и) або засвідчену(і) копію(ї) сертифікату(ів) від дистриб’ютора виробника обладнання, що підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) працівника(ів) учасника, необхідного для виконання інсталяції, та обслуговування обладнання зазначеного у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації).
9.3. по п.п.1.3.1 п. 1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" у складі його тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника, предмету закупівлі за договором, строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" не надано позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних товарів, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)).
9.4. по п. 3.2 ч.3 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" у складі його тендерної пропозиції не надано протокол Загальних зборів № 1 від 10.11.2015р. (зазначений учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" в наказі № 1 від 10.11.2015р.), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
10.1. надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (із зазначенням інформації, у тому числі, але не виключно, про автотранспортні засоби), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно - автотранспортних засобів), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).
10.2. надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання обслуговування, для поставки та інсталяції пристроїв зазначених у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації) обладнання (друкувальних пристроїв), а саме в якості підтвердження наявності досвіду додати оригінал(и) або засвідчену(і) копію(ї) сертифікату(ів) від дистриб’ютора виробника обладнання, що підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації (навчання або тренінг, тощо) працівника(ів) учасника, необхідного для виконання інсталяції, та обслуговування обладнання зазначеного у пунктах 1-3 включно Таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації), за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до ТД.
10.3. надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника, предмету закупівлі за договором, строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних товарів, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)).
10.4. надати протокол Загальних зборів № 1 від 10.11.2015р. (зазначений учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО-КОНТРОЛ" в наказі № 1 від 10.11.2015р.), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.