Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 09.10.2020 14:15до 16.11.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2020 14:15
до 06.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2020 14:15
до 12.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 16.11.2020 12:01
до 16.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.12.2020 11:37
до 16.12.2020 12:04
Завершено
Період кваліфікації
з 16.12.2020 12:04
до 16.12.2020 14:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.12.2020 14:30
до 27.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.12.2020 14:30
до 06.01.2021 13:43
Період уточнень
з
09.10.2020 14:15
до
06.11.2020 00:00
Період оскарження
з
09.10.2020 14:15
до
12.11.2020 00:00
Період аукціону
з
16.12.2020 11:37
до
16.12.2020 12:04
Період кваліфікації
з
16.11.2020 12:01
до
16.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з
16.12.2020 12:04
до
16.12.2020 14:30
Період кваліфікації
з
16.12.2020 12:04
до
16.12.2020 14:30
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of SS 750 kV Vinnytska with replacement of AT-2, phaseshifting transformer AT-2, installation of AT-1, phase-shifting transformer AT1 and implementation of advanced process solutions, compound of buildings and structures No. 1, Komarivska Village Council, Vinnytskyi Raion, Vinnytska Oblast (Revision). Inv. No. 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. Phase-I 45454000-4 Reconstruction
1. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції -
1. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
2. Type of tender offer security - electronic bank guarantee.
3. The amount of security of the tender offer - UAH 1,380,000.00.
4. Conditions for providing security for the tender offer - provided simultaneously with the submission of the tender offer.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 380 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of SS 750 kV Vinnytska with replacement of AT-2, phaseshifting transformer AT-2, installation of AT-1, phase-shifting transformer AT1 and implementation of advanced process solutions, compound of buildings and structures No. 1, Komarivska Village Council, Vinnytskyi Raion, Vinnytska Oblast (Revision). Inv. No. 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. Phase-I 45454000-4 Reconstruction
Код ДК 021:2015
45454000-4 -
Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати:
Аванс
Період:
25
банківські
днів
Розмір оплати:
26,0 %
Опис:
Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі 30% від вартості устаткування, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури.
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
25
банківські
днів
Розмір оплати:
74,0 %
Опис:
Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Подальшої оплати за устаткування, в розмірі 60% від суми вказаної в Акті приймання-передачі устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Остаточного розрахунку за устаткування, в розмірі 20% від суми вказаної в Акті приймання-передачі змонтованого устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі змонтованого устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Розрахунки за проєктні роботи проводяться, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). (умова п.3.5. не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проєктної документації Замовника)
На вимогу Тендерної документації Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі - не надано:
1. На вимогу Розділу I п. 1.3 - Довідку про залучення субпідрядників (складена за Формою №3 Додатку до Тендерної документації) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника.
Примітка:
• у разі залучення субпідрядника(ів) для виконання окремих видів робіт надати документи оформлені згідно з вимогами Форми №3 цього додатку.
• якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядника(ів) то він повинен це письмово підтвердити, надавши відповідний(у) лист/довідку.
2. На вимогу Розділу I п. 3.1. Довідка (складена в довільній формі або за Формою №5 Додатку до Тендерної документації), яка підтверджує відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО" : [email protected]
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан
Зміст
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 38114069) не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації, а саме:
Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, за формою 4, в якій вказано Договір від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" (Виконавець) та ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» (Замовник).
Для виконання вимоги п.2.2. Тендерної документації Учасником надано копію договору від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» та ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ".
В той же час, на підтвердження виконання вищевказаного договору, згідно підпункту 2.3.1. пункту 2.3. Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано Лист-відгук від 29.04.2020р. вих.№ 119-04/20 від Замовника будівництва ТОВ «Юрокейп Юкрейн І», в якому зазначено, що Генпідрядник по вказаному об’єкту будівництва – ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА».
Відповідно до Примітки (*) пункту 2.3. Тендерної документації «
1. .Відгуки надаються:
- для Генпідрядника: від замовника
- для Субпідрядника: від Генпідрядника та/або замовника
2. Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації замовника робіт/генпідрядника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт та переліку поставленого обладнання/ номеру і дати договору, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.»
Відповідно до представлених документів вважається, що вказаний договір від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» та ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" – договір субпідряду.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
07 грудня 2020 р. о 0939 Замовником було поставлено вимогу щодо усунення порушення у додатковому розміщенню документів:
1. Договір або витяг з договору* в якості генпідрядника або субпідрядника (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю).
Примітки
*Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
**Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим.
2. Позитивний лист-відгук від підприємства, організації замовника робіт на наданий договір.
3. Документ(и), що підтверджують факт виконання наданого договору(ів), а саме: заключна довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва;
08 грудня 2020 р. в період 0930 - 0932 ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" розмістило наступні документи – «Лист.pdf», «Лист-відгук.pdf», «Заключна довідка про виконання робіт (КБ-3).pdf», «Договір з додатком.pdf». В представлених документах, а саме «Лист-відгук.pdf» вих.№315/85 від 05.10.2020 р. ТОВ «ЕЛЕКТРУМ Україна» зазначело, що ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" – є Виконавцем, а ТОВ «ЕЛЕКТРУМ Україна»- Замовником, що відповідає статтям Господарського та Цивільного кодексів України, а саме – частині 2 Статті 319 заначено – «Підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник» та Статті 838 Цивільного кодексі частини 1 «Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.»
Відповідно до даних Єдиного державного реєстру ТОВ «Юрокейп Юкрейн І» Код ЄДРПОУ (36186917) основним видом діяльності є «35.11 Виробництво електроенергії», ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» Код ЄДРПОУ (41856777) Основний вид діяльності «41.10 Організація будівництва будівель», що цілком відповідає наданому відгуку файл «Лист_відгук.pdf» вих.119-04/20 від 29.04.2020 р.
Відповідно до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером ІУ 123193371788 зазначено, що підрядником виконання робіт є ТОВ "ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА", а замовником ТОВ "ЮРОКЕЙП ЮКРЕЙН І".
В розділі техніко-економічні показники заначено будівництво 4 (чотирьох) трансформаторів 35/330 кВ які входять до комплексу будівництва генпідряду, що зазначено у листах відгуках ТОВ «Юрокейп Юкрейн І» та ТОВ "ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА".
Також згідно відомостей Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відсутні відомості про те, що ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" являлося Підрядником/генпідрядником по даному комплексу будівництва.
Враховуючи вище зазначене, відповідно до представлених документів вважається, що вказаний договір від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» та ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" – договір субпідряду.
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 38114069), відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умові тендерної документації.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, за формою 4, в якій вказано Договір від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" (Генпідрядник) та ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» (Замовник).
Для виконання вимоги п.2.2. Тендерної документації Учасником надано копію договору від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» та ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ".
В той же час, на підтвердження виконання вищевказаного договору, згідно підпункту 2.3.1. пункту 2.3. Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано Лист-відгук від 29.04.2020р. вих.№ 119-04/20 від Замовника будівництва ТОВ «Юрокейп Юкрейн І», в якому зазначено, що Генпідрядник по вказаному договору – ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА».
Відповідно до Примітки (*) пункту 2.3. Тендерної документації «
1. .Відгуки надаються:
- для Генпідрядника: від замовника
- для Субпідрядника: від Генпідрядника та/або замовника
2. Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації замовника робіт/генпідрядника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт та переліку поставленого обладнання/ номеру і дати договору, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.»
Враховуючи вище зазначене, відповідно до представлених документів вважається, що вказаний договір від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» та ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" – договір субпідряду.
Відповідно до вимог форми 4 Учасник, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, повинен зазначити не менше одного договору у якості генпідрядника або не менше двох договорів (на різних об’єктах), в якості субпідрядника в обсягах аналогічних генпідрядника.
Вимога про усунення невідповідностей:
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»:
1. Договір або витяг з договору* в якості генпідрядника або субпідрядника (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю).
Примітки
*Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
**Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків додоговору в повному обсязі не є обов’язковим.
2. Позитивний лист-відгук від підприємства, організації замовника робіт на наданий договір.
3. Документ(и), що підтверджують факт виконання наданого договору(ів), а саме: заключна довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва;
1. Визнати переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція» учасника КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ «СОЮЗ» (код ЄДРПОУ 21004686).
2. Прийняти рішення про намір укласти з КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ «СОЮЗ» (код ЄДРПОУ 21004686) на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція» учасника КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ «СОЮЗ» (код ЄДРПОУ 21004686).
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
78 UA-2020-10-09-006565-a 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго»; (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.10.2020 (протокол № 356/20-КО) зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 30.10.2020 (протокол № 383/20-КО), протокол розкриття тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія» (далі – ТОВ «КЕБК»), корпорації виробничих та комерційних підприємств «Союз» (далі – Корпорація «Союз»), товариства з обмеженою відповідальністю «Укрмонтаженерго» (далі – ТОВ «Укрмонтаженерго»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДС-Інжиніринг» (далі – ТОВ «ЕДС-Інжиніринг»), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.01.2021 № 01-097741-20 (далі – Договір), укладений з Корпорацією «Союз», відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 розділу ІІ тендерної документації) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням, зокрема гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Примітка: ** - для підтвердження представництва в Україні додатково необхідно надати документацію, що засвідчує співпрацю (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо).
Учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «КЕБК» та ТОВ «Укрмонтаженерго» у своїх тендерних пропозиціях надали гарантійний лист компанії ТОВ «Сіменс Енергетика» щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії), зазначеного у пунктах 1, 13 та 16 Таблиці 1 Розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, рішення компанії SIEMENS GAS AND POWER HOLDING B.V. (Нідерланди) про створення ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» та про перейменування ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» на ТОВ «Сіменс Енергетика».
Також учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист ДП «Сіменс Україна» (засновник – Сіменс Акцієнгезельшафт Остеррайх, країна резиденства – Австрія) щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), зазначеного у пункті 3 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, сертифікат IQNet, сертифікати системи управління, референс-листи, листи-відгуки.
Крім того, учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійні листи ТОВ «НПП Енергостатус», ТОВ «С-Інжиніринг» та ТОВ «Дженерал енерджі компані» щодо постачання обладнання, відповідно ТОВ «Запоріженергокомплект», компанії Siemens AG (Туреччина), та компанії АВВ, зазначеного у пунктах 2, 3 та 15 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації.
Проте, учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» у своїх тендерних пропозиціях не надали для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії). Поряд з цим, учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» не надав для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ДП «Сіменс Україна» з заводом-виробником компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» – ТОВ «НПП Енергостатус» з заводом-виробником ТОВ «Запоріженергокомплект», ТОВ «С-Інжиніринг» з заводом-виробником компанії Siemens AG (Туреччина), ТОВ «Дженерал енерджі компані» з заводом-виробником компанії АВВ (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Разом з цим, у вказаних гарантійних листах ТОВ «НПП Енергостатус» та ТОВ «С-Інжиніринг» зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання. Наведена інформація не відповідає пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер відміняється у раз відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
Також за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону Договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КЕБК», Корпорації «Союз» та ТОВ «Укрмонтаженерго» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону,
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕДС-Інжиніринг», своєчасності укладання договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Позовна заява НЕК "Укренерго" від 15.02.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні).
Єдиний Унікальний номер справи 640/3668/21. Дата відкриття провадження 17.02.2021.
Державній аудиторській службі України
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до Висновку пор результатами моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-14-008328-b
Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a за результатами якого був опублікований висновок від 04.02.2021 року в якому встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 розділу ІІ тендерної документації) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів- виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням, зокрема гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Примітка: ** - для підтвердження представництва в Україні додатково необхідно надати документацію, що засвідчує співпрацю (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «КЕБК» та ТОВ «Укрмонтаженерго» у своїх тендерних пропозиціях надали гарантійний лист компанії ТОВ «Сіменс Енергетика» щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії), зазначеного у пунктах 1, 13 та 16 Таблиці 1 Розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, рішення компанії SIEMENS GAS AND POWER HOLDING B.V. (Нідерланди) про створення ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» та про перейменування ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» на ТОВ «Сіменс Енергетика». Також учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист ДП «Сіменс Україна» (засновник – Сіменс Акцієнгезельшафт Остеррайх, країна резиденства – Австрія) щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), зазначеного у пункті 3 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, сертифікат IQNet, сертифікати системи управління, референс-листи, листи- відгуки. Крім того, учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійні листи ТОВ «НПП Енергостатус», ТОВ «С-Інжиніринг» та ТОВ «Дженерал енерджі компані» щодо постачання обладнання, відповідно ТОВ «Запоріженергокомплект», компанії Siemens AG (Туреччина), та компанії АВВ, зазначеного у пунктах 2, 3 та 15 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації. Проте, учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» у своїх тендерних пропозиціях не надали для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії). Поряд з цим, учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» не надав для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ДП «Сіменс Україна» з заводом-виробником компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» – ТОВ «НПП Енергостатус» з заводом-виробником ТОВ «Запоріженергокомплект», ТОВ «С-Інжиніринг» з заводом- виробником компанії Siemens AG (Туреччина), ТОВ «Дженерал енерджі компані» з заводом-виробником компанії АВВ (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Разом з цим, у вказаних гарантійних листах ТОВ «НПП Енергостатус» та ТОВ «С- Інжиніринг» зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання. Наведена інформація не відповідає пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер відміняється у раз відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом. Також за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону Договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також».
Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись правом, наданим замовнику абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник - НЕК «Укренерго» звернувся до ТОВ «С-Інжиніринг» (запит №01/44127 від 03.12.2020) та ТОВ «Запоріженергокомплект» (запит №01/44128 від 03.12.2020), на що отримав відповідь та копії сертифікатів (підтвердження публічної інформації http://se.ua/ua/sertyfikaty/ http://zenk.com.ua).
Інформація про взаємозв’язок ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG, є публічною та знаходиться на офіційному веб сайті компанії SIEMENS (https://new.siemens.com/global/en/company/investor-relations/siemens-energy-spin off.html) та в гарантійному листі ДП «Сіменс Україна», складеному на офіційному бланку підприємства, підписаному його уповноваженими службовими особами, зазначено, що ДП «Сіменс Україна» є офіційним представником виробника SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина) на території України, та в гарантійному листі ТОВ «Сіменс Енергетика» зазначено, що ТОВ «Сіменс Енергетика» є офіційним представником виробника високовольтного обладнання SIEMENS Energy AG на території України.
Повноваження представництва компанії АВВ Товариством з обмеженою відповідальністю «Дженерал енерджі компані» підтверджується гарантійним листом від 04.11.2020 р., який міститься у складі документації учасника закупівлі. Також ця інформація є публічної і є доступною в електронній системі закупівель.
Пункт 1 розділу І додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання Документального підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 Розділу ІІ цього Опису) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Пропозиції ТОВ «КЕБК» містить гарантійний лист ТОВ «С-Інжиніринг» в якому зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання, що орієнтовно складає 7 місяців, що в свою чергу є меншим терміном від кінцевої дати підписання договору.
Таким чином, під час підтвердження інформації, наданої учасниками на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником була отримана інформація щодо їх офіційних представників на території України.
Щодо висновку про порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону зазначено Держаудитслужбою, що підписаний договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також», слід відмітити, що в Тендерній документації Додатком 4 додається проект договору, який носить форму універсальності. В ході підготовки та підписання договору, з нього була виключена вищевикладений текст, як так що суперечить змісту, так як Устаткування, яке постачає Підрядник за Договором, передається Замовнику на підставі Акту приймання-передачі устаткування (п.п. 3.4.2 Договору). Повний перелік устаткування, яке постачає Підрядник, відображається у Додатку 3 до Договору.
Висновком Держаудитслужбою про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2021-01-13-000066 від 04.02.2021 року встановлена не відповідність тендерних пропозицій учасників умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Крім іншого зазначаю, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» критерії та методика оцінки визначаються замовником у тендерній документації.
Згідно п. 1 розділу V ТД оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Електронною системою закупівель автоматично на підставі визначеного у тендерній документації критерію була здійснена оцінка тендерних пропозицій учасників за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана цінова пропозиція Корпорацією «Союз», яка склала 238 333 333,34 грн.
Таким чином, у повній відповідності до чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель Корпорацією «Союз» було визнано переможцем на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція» та укладено договір від 05.01.2021 №
01-097741-20 відповідно до умов якого сторони виконують свої зобов’язання належним.
Крім вище зазначено, вибраний Держаудитслужбою захід щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень ГКУ та ЦКУ виконати не вбачається можливим, в зв’язку з тим, що відповідно ч. 1. ст. 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься у ч. 1 ст. 651 ЦКУ, а саме: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Законами України не передбачено такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України.
За результатами процедури закупівлі був укладений договір від 05.01.2021 №01-097741-20 умовами якого також не передбачено такої підстави для розірвання договору, як висновок Державної аудиторської служби України.
Відповідно до умов договору від 05.01.2021 №01-097741-20 сторони виконують свої зобов’язання належним чином відповідно до умов договору.
На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a від 04.02.2021 року скасувати.
Дата публікації
11.02.2021 19:00
Повідомлення
Запит
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-006565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
ВІдповідь щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікувану вартість предмета закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої проектно кошторисної документації (Додається додаток Наказ по підприємству №422 від 16.09.2020 р.) та Експертного звіту щодо розгляду проектної документації №2880/е/19 від 18 березня 2020 р. (Додається додатком) «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066».
Відкриті торги на закупівлю проводились лише І – черги реконструкції ПС 750 кВ «Вінницька».
В пп. 1.1 Розділу ІІ Додаток 3 до тендерної документації було зазначено, що проектна документація «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга» стадії «Робоча документація» розміщена за посиланнями: http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 1.zip
http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 2.zip
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
Обладнання
Зміст:
Доброго дня! Скажість будь ласка, у ТД є інформація про те, що частину обладнання постачає Замовник. Для розрахунку транспортних витрат просимо надати інформацію про те, куди буде поставка цього обладнання - на склад Замовника ( якщо так - чи можна отримати адресу) або безпосередньо на об'єкт?
Дякую
Дата оприлюднення звернення:
19.10.2020 13:20
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що все устаткування, яке постачається Замовником знаходиться на об'єкті будівництва.
Дата оприлюднення відповіді:
20.10.2020 16:44
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
Продовження строку подачі документів
Зміст:
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо вас продовжити строк подачі тендерних пропозицій, так як дуже великий обсяг матеріалу, який необхідно підготувати! Дякую.
Дата оприлюднення звернення:
20.10.2020 15:43
Доброго дня!. Інформуємо, що Замовник вважає не доцільним продовжувати термін подання Учасниками тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2020 13:59
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
Щодо до вимог Тендерної документації
Зміст:
Просимо надати роз’яснення щодо початку робіт безпосередньо на об’єкті реконструкції.
В ТД та в Додатку №4 до ТД «Проект Договору» вказано про строки завершення робіт – 31.12.2021р, а строки початку робіт не вказані.
Яка саме подія в межах Договору передує допуску Підрядника на майданчик, наприклад, отримання Замовником дозволу ДАБІ , протягом 10 днів від дати підписання договору, протягом 10 днів від дати отримання авансового платежу, протягом 3 днів від дати підписання Акту приймання – передачі виділеної території на ПС або інше.
Просимо вас в разі необхідності внести зміни до ТД, а саме Додатку №4 ТД.
Дата оприлюднення звернення:
22.10.2020 15:25
Зобов'язання сторін за договором починаються з дати його підписання. Відповідно до п.4.3.1 та п.4.3.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації в обов’язки Замовника входить надання Підряднику доступу до робочого місця (об’єкту, де будуть виконуватись роботи) та документів, які вимагаються чинним законодавством України (у тому числі отриманий Замовником дозвіл на будівництво в ДАБК), про що складається відповідний акт про перелік та передачу такої документації. Отже, початком виконання будівельних робіт є дата підписання вищевказаного акту
Дата оприлюднення відповіді:
26.10.2020 08:58
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
Продовження терміну подання тендерних пропозицій
Зміст:
Згідно з положеннями Розділу ІІ. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації, кінцевий термін подання Тендерних пропозицій – 09 листопада 2020 року. Враховуючи те, що на вивчення достатньо об’ємної проектної документації, розсилку та отримання комерційних пропозицій від постачальників, прорахунок і підготовку тендерної пропозиції надано дуже мало часу та враховуючи додаткове навантаження на персонал через перехід великої кількості працівників підприємств на дистанційні умови роботи у зв'язку з епідеміологічною ситуацією в Україні та ствіті, просимо Вас надати більше часу на підготовку документів та продовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення звернення:
27.10.2020 11:14
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує кінцевий термін подання пропозицій до 16.11.2020р. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Дата оприлюднення відповіді:
30.10.2020 08:55
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
Щодо технічної документації
Зміст:
Відповідно до вимог Тендерної Докуметації, а саме: Додатку 3 Розділу 1 п. 2, у разі постачання еквівалентного устаткування (відповідно до переліку таблиці 1 Розділу ІІ цього Опису), надати повну технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проєктної документації. Просимо уточнити ця вимога відноситься до основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1) чи до усього переліку устаткування (пункти 1-309 Таблиці 1)?
Дата оприлюднення звернення:
27.10.2020 16:42
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що дана вимога відноситься до кожної позиції з переліку обладнання таблиці 1 Розділу ІІ Опису і необхідна для якісної оцінки Замовником запропонованого Учасником еквівалентного устаткування
Дата оприлюднення відповіді:
30.10.2020 08:56
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
Вибір виробника обладнання
Зміст:
Просимо Вас підтвердити, що Учасник ,в разі присудження Контракту, матиме можливість замінити заявленого в тендерній пропозиції виробника обладнання на нового при умові, що вартість та технічні характеристики обладнання залишаться незмінними.
Дата оприлюднення звернення:
27.10.2020 17:46
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції може запропонувати обладнання, еквіваленте передбаченому в проектній документації. У разі визначення такого Учасника переможцем закупівлі, здійснюється підписання договору на підставі його тендерної пропозиції. В подальшому вибір іншого виробника устаткування і, як наслідок, зміна його характеристик, можлива лише у разі зміни технічних рішень та коригуванні проєктної документації, що може призвести до перегляду умов укладеного договору відповідно до чинного законодавства України.
Дата оприлюднення відповіді:
30.10.2020 08:57
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
щодо вимог Тендерної документації
Зміст:
При реконструкції ПС Вінницька необхідно велику частину робіт виконувати з відключенням обладнання ПС та ПЛ 330кВ.
Для формування графіку робіт ( п. 2.2. Додаток 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ») та можливості виконання робіт в строки, які зазначені в ТД, просимо надати графік відключення наступного обладнання на 2021 рік:
1. Відключення 1 СШ 750кВ для демонтажу старого ошинування та РТ-750 АТ1
2. Відключення 1 СШ 750кв для ошинування нового РТ-750 АТ1
3. Відключення 1 СШ 330кВ для ошинування нового обладнання в комірці №6.
4. Відключення 11 СШ 330кВ для ошинування нового обладнання в комірці №6.
5. Відключення 11 СШ 330кВ для ошинування нового обладнання в комірці №5.
6. Відключення ПЛ-330кВ «Вінницька750 - Вінницька 330» для демонтування старих та монтажу нових опор та ошинування комірки №6 зі сторони ПЛ.
7. Відключення ПЛ-330кВ «Вінницька750 - Козятин» для демонтування старих та монтажу нових опор та ошинування комірки №4 зі сторони ПЛ.
8. Почергове відключення обладнання 330кВ для монтажу та ошинуванню ТН 330кВ ( 4 шт) .
Дата оприлюднення звернення:
28.10.2020 10:50
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відключення обладнання ПС та ПЛ здійснюється відповідно до режимів ОЕС України та затвердженого річного графіку на 2021 рік. Наразі даний графік формується та узгоджується відповідними підрозділами НЕК «Укренерго». Підрядника буде завчасно повідомлено про терміни відключення необхідного для виконання робіт обладнання.
Дата оприлюднення відповіді:
30.10.2020 10:41
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
Щодо вимог Тендреної документації
Зміст:
Учасник закупівлі в своєї Пропозиції повинен надати гарантійні листи від виробників обладнання з підтвердженням можливості постачання основного силового устаткування ( або його еквівалент) не пізніше 30.06.2021.
В свою чергу строк постачання основного силового устаткування складає:
Роз’єднувачі 6,5-7 міс.,
Вимикачі 7,5-8,5 міс
ТН, ТС 7,5-8 міс.
Тобто максимальний термін виготовлення та постачання основного силового обладнання складає 8,5 місяців від дати формування замовлення на виготовлення обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що в разі постачання еквівалентного основного силового устаткування до термінів виготовлення й постачання цього устаткування необхідно додати строк на корегування затвердженої проектної документації.
Таким чином, виконати постачання основного силового обладнання в строк до 30.06.2021 неможливо.
Звертаємо вашу увагу, що порушення термінів виконання договору, укладеного за результатами закупівлі, призведе до накладання оперативно – господарських санкцій , а саме згідно п.п. 12.3. Строк прострочення виконання зобов'язання обчислюється сумарно на підставі положень Договору, в тому числі календарного графіка виконання робіт (Додаток 4 до ТД «Проект договору» п.12. «ОПЕРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ САНКЦІЇ»).
Просимо Вас в разі необхідності внести зміни до ТД щодо термінів постачання устаткування.
Дата оприлюднення звернення:
28.10.2020 10:51
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує термін постачання устаткування до 30.08.2021. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію. Також повідомляємо, що у разі вибору переможцем Учасника, який запропонував устаткуванням еквівалентне проєктному, постачання такого устаткування Підрядником здійснюється в терміни відповідно до умов договору. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 17 додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації: «…продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі…»
Дата оприлюднення відповіді:
30.10.2020 10:42
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
щодо оформлення ТД
Зміст:
Просимо підтвердити, чи буде тендерна пропозиція Учасника відповідати вимогам ТД, у разі якщо пропозиція буде містити накладений електронний підпис керівника підприємства Учасника на пропозицію вцілому, а копії документів у складі тендерної пропозиції Учасника будуть завірені уповноваженою особою Учасника, на яку у складі тендерної пропозиції буде надана відповідна довіреність видана керівником підприємства Учасника.
Дата оприлюднення звернення:
29.10.2020 14:19
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації документи, Тендерної пропозиції Учасника підписуються Уповноваженою особою Учасника.
Також звертаємо увагу, що:
1. згідно п.4.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції;
2. Згідно вимог вказаних в Розділі ІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник-переможець повинен надати документи, які підтверджують відсутність у учасника процедури закупівлі підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Всі документи, які подаються учасником, є додатками до Тендерної пропозиції. Враховуючи вище вказане Замовник рекомендує підписувати документи, що входять до складу Тендерної пропозиції Учасника одним його представником/уповноваженою особою.
Дата оприлюднення відповіді:
30.10.2020 13:28
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Тема:
проект Договору
Зміст:
Враховуючи значний обсяг постачання обладнання Підрядником, просимо передбачити в п.п.3.4.1 Розділу 3 «Умови оплати», проекту Договору Додаток №4 до ТД, перерахування попередньої оплати у розмірі 50%.
Дата оприлюднення звернення:
29.10.2020 14:25
Не вбачаємо можливим внесення змін до тендерної документації в частині збільшення розміру перерахування попередньої оплати до 50%
Дата оприлюднення відповіді:
02.11.2020 10:19
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
276 000 000
грн.
Період подання пропозицій
до
16.11.2020 12:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"